بورس ساوه (استان مرکزی)

آماده سرمایه‌گذاری در بورس هستید؟

از خدمات کارگزاری آگاه برای کسب سود در بورس استفاده کنید

افتتاح حساب در کارگزاری آگاه و دریافت کد بورسی اولین قدم برای سرمایه‌گذاری در بورس است.

هم‌اکنون با کلیک روی دکمه زیر، بصورت رایگان و آنلاین ثبت‌نام خود را انجام دهید

شروع افتتاح حسابآموزش بورس در ساوه
ثبت نام صندوق ذخیره فرهنگیان

کارگزاری بورس ساوه

شعب کارگزاری آگاه در ساوه

آدرس و کد پستی شعبه مربوطه به زودی اعلام خواهد

شماره تلفن شعبه مربوطه به زودی اعلام خواهد شد

شبکه های اجتماعی بورسی ساوه

کانال تلگرام بورس شهر ساوهتلگرام بورس ساوه

درباره اقتصاد و بورس در ساوه

ساوه یکی از شهرستان‌های استان مرکزی و در بخش شمالی آن واقع شده است. این شهرستان از شرق و غرب به ترتیب با استان‌های قم و همدان هم‌مرز است و از شمال به شهرستان زرندیه و جنوب به شهرستان‌های تفرش و کمیجان استان مرکزی منتهی می‌شود.

قدمت ساوه به بیش از ۱۵۰۰سال پیش باز می‌گردد؛ این شهرستان در گذشته به دلیل اتصال شهرهای اصفهان، قزوین، همدان، زنجان، قم و کاشان از طریق کلان‌راه خود، دارای اقامتگاه‌های بین راهی فراوان بود و همین مورد یکی از دلایل اهمیت آن و رونق اقتصادی به خصوص در دوره‌های خاصی از سال می‌شد.

البته همین موضوع نیز باعث شد که ساوه در گذشته محل بسیاری از برخوردهای نظامی ایران باشد؛ همچنین بازرگانان و جهانگردان متعددی مانند مارکوپولو در سفرهای خود از این شهر گذر کرده‌اند و مطالب متعددی درباره ساوه در سفرنامه‌های ایشان یافت می‌شود.

اقتصاد ساوه به عوامل متعددی وابسته است که از آن جمله می‌توان به کشاورزی، صنایع و کارخانه‌های آن اشاره کرد.

ساوه دارای تنوع قابل توجهی از محصولات زراعی است و می‌توان اقتصاد آن را تا حد زیادی وابسته به صنعت کشاورزی دانست. شهرستان ساوه با دارا بودن ۷۰نوع محصول زراعی که انار یکی از معروف‌ترین آنهاست، رتبه یک کشاورزی را در استان مرکزی کسب کرده است.

شهرستان ساوه به نسبت مساحت خود، تولید حجم قابل توجهی از محصولات زراعی کشور را پوشش می‌دهد. تولید ۱۲۰هزار تن گندم و ۱۴۰هزار تن انار در سال نمونه‌ای از آنهاست. از دیگر محصولات این شهرستان می‌توان طالبی، هندوانه، خربزه، پنبه، سب‌زمینی، زیتون، پسته، گردو، بادام، انگور، پسته، انجیر نام برد.

همچنین نزدیک به ۱۰درصد از انار، پسته، انجیر، طالبی و فرآورده‌های این محصولات از طریق صادرات به بازار جهانی عرضه می‌شوند و این موضوع نیز در اقتصاد ساوه تاثیر خوبی دارد.

گفتنی است در این سال‌ها در شهرستان ساوه چندین مجتمع‌ گلخانه‌ای خصوصی تاسیس شده و به بهره‌برداری رسیده است. از مهم‌ترین محصولات این گلخانه‌ها می‌توان به گوجه‌فرنگی، خیار، فلفل، بادمجان، توت‌فرنگی و گلهای رز و لیلیوم اشاره کرد.

به دلیل گسترش کشاورزی و باغداری در این شهرستان، صنایع وابسته و مرتبط با امور زراعت نیز شاهد پیشرفت قابل توجهی در سال‌های اخیر بوده‌اند و تاثیر آنها در بخش اشتغال‌زائی و اقتصاد ساوه قابل توجه است.

تاسیس کارخانه‌های بسته‌بندی میوه و سبزیجات، فرآوری میوه‌ها به‌خصوص انار، پسته پاک کنی، تولید کودهای عالی، تولید نوشیدنی آلوئه‌ورا و همچنین انبارهای مکانیزه و صنعتی ذخیره گندم نمونه‌ای از پیشرفت بخش‌های مرتبط به کشاورزی هستند.

شهرستان ساوه در بخش آموزش نیز پیشرفت خوبی داشته و توانسته با تاسیس موسسات آموزشی آزاد و دانشگاه‌های متعدد، تاثیر قابل توجهی در افزایش جمعیت تحصیل کرده استان بگذارد . برگزاری کلاس‌های آموزش بورس کارگزاری آگاه در ساوه، موسسه آموزش عالی انرژی، موسسه آموزش عالی ناصرخسرو و همچنین دانشگاه‌های معروف این شهرستان مانند: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه و چندین واحد از دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد در این شهرستان، نمونه‌های گسترش موسسات آموزشی در ساوه هستند.

شهرستان ساوه از طرفی به دلیل قدمت طولانی و از طرف دیگر به دلیل داشتن مناظر طبیعی فراوان، در بخش گردشگری هم از رونق خوبی برخوردار است.

از معروف‌ترین آثار باستانی ساوه می‌توان به آوه (شهر زیرزمینی) و کاروانسرای شاه عباسی با قدمت بیش از ۱۵۰۰ سال، موزه گنبد چهارسوق و پل‌های یک چشمه و نه چشمه سرخده، هر دو متعلق به دوران صفویان و همچنین قلعه‌دختر مربوط به دوره ساسانی اشاره کرد.

مناطق ییلاقی سامان و سنگستان در شمال ساوه، چشمه کبیر بالقلو واقع در غرب شهرستان ساوه، دریاچه سد الغدیر با امکان ماهیگیری و قایق‌سواری، آبشار آقچه قلعه در مسیر رودخانه قره‌چای، آبشار هندس واقع در منطقه‌ای مابین کوه‌های ساوه و تفرش از مناظر طبیعی و بکر این استان هستند که هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری قرار می‌گیرند.

همچنین این شهرستان با تاسیس بام ساوه، پارک جنگلی شهید چمران و دریاچه مصنوعی توانسته فضای مناسبی را جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان در سطح شهر ایجاد کند.

علاوه بر موارد فوق، شهرستان ساوه دارای چندین کارخانه عظیم با سرمایه هنگفت است که خرید و فروش سهام آنها در بازار بورس دارای رقابت قابل توجهی است که از معروف‌ترین آنها شرکت سیمان ساوه را می‌توان نام برد.

کارخانه‌های بسیاری در زمینه تولید مواد شیمیایی مانند: انواع اکسید آهن سینتتیک، سدیم سیلیکات مایع، زین های آکریلیک هیدروکسیل دار، اسید، باز و گلیسیرین، همچنین چندین واحد تولید ماشین آلات صنعتی، نساجی، داروسازی و… در شهرستان ساوه فعالیت دارند.

در بخش صنایع غذایی هم علاوه بر کارخانه‌های وابسته به کشاورزی، شرکت‌های مزمز، لی‌لی‌‌پوت، پارس‌نمک کاوه جزو برندهای شناخته شده‌ای هستند که در شهرستان ساوه واقع شده و مشغول فعالیت می‌باشند.

با توجه وجود صنایع و کارخانه‌جات متعدد در این شهرستان، همچنین پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت کشاورزی و رونق اقتصادی در این منطقه، تمایل افراد برای ورود به بازار بورس نیز بیشتر شده است و در همین راستا کارگزاری آگاه خدمات قابل توجهی را شهرستان ساوه ارائه می‌دهد.

کارگزاری آگاه امکان دریافت کد بورسی را به صورت رایگان برای هموطنان خود در شهرستان ساوه فراهم کرده است و همچنین این کارگزاری با برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی آموزش بورس در ساوه، تلاش در بالا بردن دانش بورسی افراد جهت انجام سرمایه‌گذاری با سود بالا دارد.

همچینن کارگزاری آگاه در شهرستان ساوه، امکان دریافت وام و بسته‌های اعتباری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است و با توجه به گستردگی خدمات توانسته به عنوان کارگزاری رتبه الف در کشور انتخاب شود.

شهرستان های استان مرکزی
آشتيان محلات
تفرش زرنديه
خمين کميجان
دليجان خنداب
ساوه فراهان
شازند اراک

 

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر ساوه کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر ساوه نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در ساوه نیز می‌توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

 
لیست دفاتر پیشخوان
ساوه علیرضا محمدزاده علداش پیک نیک گاز نبش میدان شهید اوینی ۴۲۴۱۷۲۰۰
ساوه میلاد اسماعیلی ساوه خیابان کارگرجنب کارگر۱/۱۲دفتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی ۴۲۲۴۵۳۹۴
ساوه مهدی شفائی ساوه م امام پاساژ کارکنان دولت دفتر پیشخوان شفائی ۴۲۲۲۵۰۱۰
ساوه محسن غلامی شهرک علوی بلوار امام حسین دفترپیشخوان شهید غلامی ۰۸۶۴۲۴۸۲۸۶۸
ساوه محمدرضا محمدزاده خیابان طالقانی سه راهی سیدعلی اصغر ۰۸۶۴۲۲۲۲۵۴۰
ساوه ترمه مروتی ساوه خیابان مطهری نبش مطهری ۸ ۴۲۲۳۲۴۹۲
ساوه مسعود ايماني ساوه خ شريعتي روبروي بانك ملي فلطسین ۰۸۶۴۲۲۴۹۰۱۰
ساوه سید وحید  سید صدرائی ساوه خ شریعتی جنب آزمایشگاه کوثر ۴۲۲۲۴۴۲۶
ساوه مهدی بیجار ساوه.خیابان امام کوچه صالحی ۴۲۲۰۰۲۳۰
ساوه محمد خادمی ساوه شهرک فجر روبروی فاز۲ ۰۸۶۴۲۲۵۱۹۰۰
ساوه محبوبه اصغري ساوه نرسیده به مطهری ۳۹ ۴۲۲۱۸۱۲۰
ساوه میترا بیاتی ساوه شهرصنعتی بالاتراز بسیج روبرو فیبرنوری مخابرات ط۱ دفتر پیشخوان ۷۲۳۶۱۰۱۷ ۴۲۳۴۲۰۲۰
ساوه حسین نیرومند ساوه خ بهزیستی رجایی ۴۲۴۷۴۰۶۰
ساوه ندا علیخانی ساوه خیابان جمهوری نبش جمهوری ۱۴ ۴۲۲۱۵۳۶۰
ساوه سعیده ناصری ساوه الوسجرد خ شهید عقابی ۴۲۴۳۵۰۰۴
جهت دریافت خدمات مختلف کارگزاری آگاه شامل:

 

۱- عضویت در شبکه های اجتماعی

۲- همایش رایگان آشنایی با بورس

۳- شرکت در کلاس تحلیل تکنیکال

۴- شرکت در کلاس تحلیل بنیادی

۵- شرکت در کلاس تابلوخوانی

۶- مشاوره رایگان بورسی

۷- خرید صندوق سرمایه گذاری

و …. فرم را تکمیل نمایید

در حال حاضر در بورس فعال هستید؟

کارگزاری آگاه خدمات متمایزی برای شما دارد. با افتتاح حساب در کارگزاری آگاه از خدمات بآشگاه مشتریان که شامل تخفیف کارمزد (با هر سرمایه)، مسابقات با جوایز نقدی ماهانه، وام‌ قرض‌الحسنه و بسته‌های اعتباری است بهره‌مند شوید.

ورود به سیستم افتتاح حساب آنلاین در کارگزاری آگاه

مایلید سرمایه‌گذاری در بورس را آغاز کنید؟

اولین قدم سرمایه‌گذاری در بورس تهران دریافت کد بورسی است. همچنین برای فعالیت اصولی در بورس نیاز به آموزش دارید، با کلیک روی لینک‌های زیر به صفحه دریافت آنلاین کد بورسی و فیلم‌های آموزشی هدایت خواهید شد.

ورود به سیستم دریافت کد بورسی (رایگان)

آموزش بورس در ساوه

آموزش ساوه
کلاس تابلوخوانی بازار و تکنیک های معاملاتی در سایت TSE (ساوه)

تابلو معاملاتی بورس و اوراق بهادار حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد سهم و ارزش آن در بازار است . تمام رفتار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در مورد سهم ها را  می توان از تابلو معاملاتی مشاهده کرد.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش مقدماتی بورس در ساوه

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.
اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

همكاری با كارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارگزاری های رتبه الف کشور، تلاش دارد تا فرهنگ بورس و سرمایه گذاری را در میان اقشار مختلف جامعه گسترش دهد. از این رو اگر می خواهید در زمینه جذب مشتری با ما سهیم باشید و به درامد ثابتی نیز دست یابید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

سهام دولتی نوزادان چیست و نحوه دریافت آن چگونه است؟

در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی در رابطه با اعطای سهام دولتی به نوزادان منتشر شده است. این سهام در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی به نوزادانی که پس از سال ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، تعلق می‌گیرد؛ مطالب مرتبط معرفی صندوق سرمایه گذاری مشترک آگاه معرفی صندوق سرمایه گذاری همای آگاه صندوق بازارگردانی چیست و چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با الگوی هارمونیک سایفر

الگوهای هارمونیک انواع مختلفی دارند و یکی از ابزارهای مهم برای پیش‌بینی روند قیمتی یک دارایی به شمار می‌روند. کمک به شناسایی نقاط احتمالی برگشت روند، نقطه قوت این الگوها محسوب می‌شود. الگوی هارمونیک سایفر به دلیل دقت بالا و قواعد واضح، محبوبیت خاصی دارد اما نسبت به سایر الگوهای هارمونیک کمیاب‌تر است. مطالب مرتبط

الگوی هارامی چیست؟

شناسایی کندل‌ها و تحلیل آن‌ها یکی از اصلی‌ترین اصول در تحلیل تکنیکال است. تحلیل‌گران همواره در تلاش‌اند با استفاده از الگوهای مختلف، ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهند و به سود بیشتری دست پیدا کنند. هر تحلیلگر می‌تواند از الگوهای متعددی استفاده کند؛ الگوی هارامی هم یکی از همین الگوها است. مطالب مرتبط اسیلاتور

الگوی گارتلی چیست؟

عملکرد هر سرمایه‌گذار در بازارهای مالی به تصمیمات او وابسته است. معمولا این تصمیم‌ها می‌توانند سرنوشت مالی فرد را تغییر دهند و سرمایه او را در نوسان‌های بازار، به سمت سود یا زیان راهنمایی کنند. در مسیر سرمایه‌گذاری مستقیم، ابزارهای تحلیلی نقش چشمگیری در بهبود عملکرد افراد داشته‌اند. در میان این ابزارها، الگوی هارمونیک گارتلی،

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.