بورس خمینی شهر (استان اصفهان)

آماده سرمایه‌گذاری در بورس هستید؟

از خدمات کارگزاری آگاه برای کسب سود در بورس استفاده کنید

افتتاح حساب در کارگزاری آگاه و دریافت کد بورسی اولین قدم برای سرمایه‌گذاری در بورس است.

هم‌اکنون با کلیک روی دکمه زیر، بصورت رایگان و آنلاین ثبت‌نام خود را انجام دهید

شروع افتتاح حسابآموزش بورس در خمینی شهر
ثبت نام صندوق ذخیره فرهنگیان

کارگزاری بورس خمینی شهر

شعب کارگزاری آگاه در خمینی شهر

آدرس و کد پستی شعبه مربوطه به زودی اعلام خواهد

شماره تلفن شعبه مربوطه به زودی اعلام خواهد شد

شبکه های اجتماعی بورسی خمینی شهر

کانال تلگرام بورس شهر خمینی شهرتلگرام بورس خمینی شهر

درباره اقتصاد و بورس در خمینی شهر

خمینی شهر یکی از شهرستان‌های استان اصفهان است. این منطقه که در گذشته همایون شهر و سده نامیده می‌شده است ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد. در این مطلب قصد داریم درباره وضعیت و شرایط محیطی و همچنین، ظرفیت‌های بورس خمینی شهر صحبت کنیم و اقتصاد و صنعت این شهر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرایط محیطی خمینی شهر

خمینی شهر جمعیتی در حدود ۳۱۰ هزار نفر دارد که در ۱۷۵ کیلومتر مربع متراکم شده‌اند. این شهر کوچک بعد از تهران دومین شهر متراکم ایران محسوب می‌شود. خمینی شهر در فاصله ۸ کیلومتری اصفهان قرار گرفته و رفت و آمد از این شهر به اصفهان ساده است. طبیعتا زندگی در این شهر نسبت به کلان‌شهر اصفهان هزینه‌های کمتری دارد و همین موجب افزایش تراکم جمعیت در این منطقه شده است.

تاریخ خمینی شهر به پیش از اسلام و هزاره چهارم پیش از میلاد برمی‌گردد اما پس از حمله اسکندر، این منطقه خالی از جمعیت شد و این وضع تا قرن‌های بعد ادامه داشت. پادشاهان ساسانی شهر را بازسازی کردند و دوباره رونق گذشته را به آن برگرداندند. سابقه تاریخی طولانی این شهر را می‌توان در آثار تاریخی متعدد آن مشاهده کرد.

 خمینی شهر در گذشته شامل سه روستا با نام‌های پریشان، خیزان و ورنوسفادران می‌شده است و به همین دلیل آن را سده می‌نامیده‌اند. شهرستان خمینی شهر در حال حاضر دو بافت قدیمی و جدید دارد. بخش جدید شهر در دوران پس از انقلاب اسلامی ساخته شد و توسعه یافت.

خمینی شهر یک منطقه گرم و خشک محسوب می‌شود. هوای مناطق جنوبی، به دلیل نزدیکی به زاینده رود، معتدل‌تر است. تابستان‌ها بسیار گرم است و دما در زمستان ممکن است تا ۸ درجه زیر صفر کاهش یابد. برای بررسی وضعیت بورس خمینی شهر، لازم است ابتدا نگاهی به اقتصاد این شهر بیاندازیم.

وضعیت اقتصادی خمینی شهر

اقتصاد خمینی شهر مثل تمامی شهرهای دیگر، به وضعیت صنعت و کشاورزی و کسب و کارهای دیگر گره خورده است. در گذشته و زمانی که منابع آبی بیشتر بودند، این منطقه از نظر کشاورزی بسیار غنی بود. البته هنوز هم زاینده رود نهرهای خمینی شهر را پر آب می‌کند و قنات و کاریزها، باغ‌ها را آبیاری می‌کنند. بیشترین زمین‌های قابل کشت در این شهرستان به باغ‌های میوه و حدود یک چهارم از زمین‌ها به مزارع کشاورزی اختصاص داده شده است. محصولات مشهور این شهر عبارتند از: گلابی، خربزه، گیلاس، گندم، جو، خیار، حبوبات و … . همچنین خمینی شهر بهترین تنباکوی طلایی جهان را تولید می‌کند که محصولی کاملا صادراتی است. از نظر محصولات گلخانه‌ای نیز خمینی شهر یکی از شهرهای پیشرو محسوب می‌شود. برای نمونه می‌توان به کاکتوس و شب بو اشاره کرد که خمینی شهر از جمله بزرگترین تولیدگنندگان این گیاهان است.

موارد زیر از جمله مهمترین صنایع فعال در خمینی شهر هستند: سنگبری، موزائیک سازی، خاتم کاری، قلمزنی، مسگری، نساجی، دباغی، حوله بافی و قالی بافی.

شهرک‌ صنعتی محمودآباد و شهرک صنعتی دوشاخ نیز در خمینی شهر قرار دارند و به عنوان پایتخت سنگ اصفهان، شهرتی جهانی یافته‌اند. با احداث شهرک برق و الکترونیک می‌توان امیدوار بود مشاغلی مانند مونتاژ لوازم برقی خانگی، صوتی-تصویری و … به تدریج در این منطقه شکل بگیرند و به رونق اقتصاد خمینی شهر کمک کنند. بسیاری از این واحدهای تولیدی و صنعتی ظرفیت حضور در بورس خمینی شهر را دارند و می‌توانند با جذب سرمایه از مردم، طرح‌های توسعه متعددی را اجرا کنند.

بازار سرمایه در خمینی شهر

اقتصاد و بورس خمینی شهر ظرفیت‌های فراوانی دارد. این دو همیشه بر یکدیگر تاثیرگذار بوده‌اند و رونق یکی دیگری را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. این روزها بورس یکی از پرسودترین بازار در ایران حسوب می‌شود و افراد بسیاری به فعالیت در آن علاقه نشان می‌دهند. برای آغاز این مسیر لازم  است چند مرحله طی شود.

ابتدا باید برای دریافت کد بورسی در خمینی شهر اقدام کنید. برای این کار ثبت نام در سجام، احراز هویت و ثبت نام در یک کارگزاری معتبر ضرورت دارد. انتخاب کارگزاری مناسب که خدمات جامعی را مشتریان خود ارائه می‌دهد، نقش مهمی در تجربه معاملاتی شما خواهد داشت. بنابراین لازم است قبل از اقدام برای دریافت کد بورسی در خمینی شهر در مورد کارگزاری‌ها کمی تحقیق کنید.

 آگاه یک کارگزاری با رتبه الف است که تاکید بسیاری بر ارائه بهترین، متنوع‌ترین و به روزترین خدمات داشته است.با استفاده از سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید ثبت نام سجام و کارگزاری را هم‌زمان و بدون پرداخت هزینه اضافی انجام دهید و سپس برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. تمامی این مراحل نیز از طریق دفاتر پیشخوان قابل اجرا است.

در مرحله بعد، باید با فرایندها و نحوه سرمایه‌گذاری در بازار بورس آشنا شوید. برای استفاده از خدمات آموزش بورس در تربت حیدریه می‌توانید به وب سایت بآشگاه کارگزاری آگاه مراجعه کنید. آگاه بیش از ۱۰  سال در زمینه ارائه خدمات آموزشی فعالیت داشته و در این زمینه تجربیات فراوانی به دست آورده است. بآشگاه مقالات و ویدئوهای آموزشی بسیاری را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین اطلاعیه‌های مربوط به دوره‌های آموزشی را نیز در این وب سایت می‌توانید مشاهده کنید.

برای کسب اطلاع از کلاس‌های حضوری آموزش بورس در تربت حیدریه می‌توانید با شعبه آگاه در این شهر تماس بگیرید.

شهرستان های استان اصفهان
نقشه استان اصفهان
اصفهان کاشان
چادگان گلپايگان
دهاقان لنجان
برخوار نايين
فلاورجان نجف آباد
شهرضا نطنز
اردستان شاهين شهروميمه
خميني شهر آران وبيدگل
خوانسار مبارکه
سميرم تيران وکرون
فريدن خور و بيابانک
فريدونشهر بو يين و مياندشت

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر خمینی شهر کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر خمینی شهر نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در خمینی شهر نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان
خمینی شهر ابوالفضل سبحانی فروشانی  خمینی شهر سه راه خمینی شهر  ۳۳۷۲۷۸۰۰
خمینی شهر بهناز بهمنش خمینی شهر-میدان قدس(استادیوم)نبش کوچه چمران ۳۳۶۰۵۸۶۱
خمینی شهر مريم  عمادی انتهای خ مدرس،میدان امام حسن مجتبی ۳۳۵۱۵۰۹۰
خمینی شهر مرضيه  مظاهري كوهانستاني  خيابان ۱۷شهريور صد متر پایین تر از میدان کاجدفتر پيشخوان دولت ۳۳۶۲۹۴۹۵
خمینی شهر محسن صفاری فرد خوزانی اصفهان خمینی شهر خیابان شهید صدوقی(شهرداری)رو به روی شهرداری منطقه ۲ ۳۳۶۱۳۸۵۲
خمینی شهر الهام گل رضايي خمینی شهربلوارامیرکبیربین کوچه ۱۰۰ و ۱۰۲ ۳۳۳۵۱۴۳۳
خمینی شهر مهدی کریمی درچه فلكه گاز ۳۷۶۲۰۷۴
خمینی شهر غلامرضا کیان پور خمینی شهر نبش م صهری دفتر خدمات ارتباطی ۳۳۶۰۴۰۳۶
خمینی شهر سمانه  رحیمی  خ نبوی منش نبش ک ۱۳۳ ۳۳۶۵۱۳۸۱
خمینی شهر علی حاجی حیدری ورنوسفادرانی خمینی شهر خیابان شهید مدنی بلوار بسیج(هفتصددستگاه بلوار بسیج) ۳۳۶۰۴۰۸۰
خمینی شهر نعمت اله  ربیعی ورنوسفادرانی اصفهان خمینی شهر خ امام شمالی بالاتر از بانک کشاورزی جنب ک۳۱ ۳۳۶۱۳۹۲۲
خمینی شهر مژگان زه تابچی خ كهندژ ج پمپ بنزين طلوع فجر ۳۳۵۲۰۴۰۶
خمینی شهر الیاس یاوری فروشانی اصفهان، خمینی شهر، بلوار توحید، کوچه حاجی آقا دکتر (۳۴)، روبروی طلای مادر، پلاک ۲۰، طبقه همکف ۰۳۱۳۳۶۳۹۵۰۵
خمینی شهر سیده آزاده میرکاظمی خوزانی اصفهان خمینی شهر خ شریعتی جنوبی روبروی بانک سینا ۳۳۶۳۸۸۵۸
جهت دریافت خدمات مختلف کارگزاری آگاه شامل:

 

۱- عضویت در شبکه های اجتماعی

۲- همایش رایگان آشنایی با بورس

۳- شرکت در کلاس تحلیل تکنیکال

۴- شرکت در کلاس تحلیل بنیادی

۵- شرکت در کلاس تابلوخوانی

۶- مشاوره رایگان بورسی

۷- خرید صندوق سرمایه گذاری

و …. فرم را تکمیل نمایید

در حال حاضر در بورس فعال هستید؟

کارگزاری آگاه خدمات متمایزی برای شما دارد. با افتتاح حساب در کارگزاری آگاه از خدمات بآشگاه مشتریان که شامل تخفیف کارمزد (با هر سرمایه)، مسابقات با جوایز نقدی ماهانه، وام‌ قرض‌الحسنه و بسته‌های اعتباری است بهره‌مند شوید.

ورود به سیستم افتتاح حساب آنلاین در کارگزاری آگاه

مایلید سرمایه‌گذاری در بورس را آغاز کنید؟

اولین قدم سرمایه‌گذاری در بورس تهران دریافت کد بورسی است. همچنین برای فعالیت اصولی در بورس نیاز به آموزش دارید، با کلیک روی لینک‌های زیر به صفحه دریافت آنلاین کد بورسی و فیلم‌های آموزشی هدایت خواهید شد.

ورود به سیستم دریافت کد بورسی (رایگان)

آموزش بورس در خمینی شهر

آموزش خمینی شهر
کلاس تابلوخوانی بازار و تکنیک های معاملاتی در سایت TSE (خمینی شهر)

تابلو معاملاتی بورس و اوراق بهادار حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد سهم و ارزش آن در بازار است . تمام رفتار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در مورد سهم ها را  می توان از تابلو معاملاتی مشاهده کرد.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش مقدماتی بورس در خمینی شهر

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.
اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس

هزینه شرکت در کلاس رایگان است. دوره آشنایی با بازار سرمایه مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

اطلاعات بیشترثبت نام

کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

همكاری با كارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارگزاری های رتبه الف کشور، تلاش دارد تا فرهنگ بورس و سرمایه گذاری را در میان اقشار مختلف جامعه گسترش دهد. از این رو اگر می خواهید در زمینه جذب مشتری با ما سهیم باشید و به درامد ثابتی نیز دست یابید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

سهام دولتی نوزادان چیست و نحوه دریافت آن چگونه است؟

در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی در رابطه با اعطای سهام دولتی به نوزادان منتشر شده است. این سهام در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی به نوزادانی که پس از سال ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، تعلق می‌گیرد؛ مطالب مرتبط معرفی صندوق سرمایه گذاری مشترک آگاه معرفی صندوق سرمایه گذاری همای آگاه صندوق بازارگردانی چیست و چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با الگوی هارمونیک سایفر

الگوهای هارمونیک انواع مختلفی دارند و یکی از ابزارهای مهم برای پیش‌بینی روند قیمتی یک دارایی به شمار می‌روند. کمک به شناسایی نقاط احتمالی برگشت روند، نقطه قوت این الگوها محسوب می‌شود. الگوی هارمونیک سایفر به دلیل دقت بالا و قواعد واضح، محبوبیت خاصی دارد اما نسبت به سایر الگوهای هارمونیک کمیاب‌تر است. مطالب مرتبط

الگوی هارامی چیست؟

شناسایی کندل‌ها و تحلیل آن‌ها یکی از اصلی‌ترین اصول در تحلیل تکنیکال است. تحلیل‌گران همواره در تلاش‌اند با استفاده از الگوهای مختلف، ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهند و به سود بیشتری دست پیدا کنند. هر تحلیلگر می‌تواند از الگوهای متعددی استفاده کند؛ الگوی هارامی هم یکی از همین الگوها است. مطالب مرتبط اسیلاتور

الگوی گارتلی چیست؟

عملکرد هر سرمایه‌گذار در بازارهای مالی به تصمیمات او وابسته است. معمولا این تصمیم‌ها می‌توانند سرنوشت مالی فرد را تغییر دهند و سرمایه او را در نوسان‌های بازار، به سمت سود یا زیان راهنمایی کنند. در مسیر سرمایه‌گذاری مستقیم، ابزارهای تحلیلی نقش چشمگیری در بهبود عملکرد افراد داشته‌اند. در میان این ابزارها، الگوی هارمونیک گارتلی،

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.