بورس برازجان (استان بوشهر)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

استان بوشهر، شهرستان دشتستان، شهر برازجان، بلوار شهدا، روبروی بلوار معلم( شهرک)، ساختمان رویال، طبقه همکف کدپستی:۷۵۶۱۷۳۷۷۶۲
۳۴۲۵۲۴۰۶-۷(۰۷۷)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در بهبهان

بازار بورس و اوراق بهادار که به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد بازار سرمایه در هر کشور مطرح است، بازاری جهت تأمین مالی دائمی و دادوستد سهام و اوراق بهادار است. این بازار دارای مزایای فراوانی است که یکی از مزایای مهم آن وجود یک مکان مشخص برای خرید و فروش است و هر شخص در برازجان (بدون محدودیت سنی، مذهب، تحصیل، سرمایه و . . .) می‌تواند با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در برازجان، اقدام به دریافت کد بورسی در این شهر نماید.

اولین گام هر سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در بورس برازجان دریافت کد معاملاتی و یا کد بورسی است. به منظور شروع فرآیند معاملات و یا خرید و فروش سهام در بازار بورس این امر الزامی است. کد بورسی به‌عنوان هویت بورسی فرد است و مانند کد ملی اشخاص کدی منحصر به فرد به اشخاص ارائه می‌شود. یکی از خدمات کارگزاری آگاه در برازجان ارائه کد بورسی به سرمایه گذاران است. در ادامه نحوه دریافت کد بورسی از طریق شعبه کارگزاری آگاه در برازجان و انواع خدمات و کلاس های آموزشی شرح داده خواهد شد.

  • شرایط تاریخی، فرهنگی و اجتماعی برازجان

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر در کشور ایران است. برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعیت است و در ۶۵ کیلومتری شمال شرق بندر بوشهر و بر سر راه ارتباطی و بازرگانی شیراز و کازرون به بوشهر است و در ارتفاع ۸۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است. نام‌های قدیم شهر به ترتیب تااوکه، برازگان و برازجان بوده‌است. برازجان یکی از مراکز تمدنی در دوران هخامنشی به‌شمار می‌آید. اطراف برازجان می‌توان مناظر زیبایی از نخلستان‌ها دید که این نخلستان ها از متراکم‌ترین نخلستان‌های کشور به حساب می‌آیند. همچنین دژ برازجان بزرگ‌ترین بنای تاریخی استان بوشهر است.

بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۰ این شهر با جمعیت ۹۵٬۴۴۹ نفر، دومین شهر پرجمعیت استان بوشهر است. جمعیت آن در سال ۱۳۸۵ برابر با جمعیت ۹۲٬۲۲۱ نفر بوده‌است. بیشترین رشد جمعیت برازجان بین سال‌های ۵۵ تا ۶۵ بود که از ۳۱۶۱۱ به ۶۷۰۵۲ نفر رسید. افزایش نرخ جمعیت برازجان بیشتر به خاطر مهاجرت روستاییان به شهر بوده‌است. علاوه بر این در زمان جنگ عده‌ای از مردم خوزستانی به برازجان آمدند.

دانشگاه آزاد واحد برازجان، دانشگاه پیام نور، دانشکده کشاورزی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مرکز تربیت معلم شهید رجایی، مرکز آموزش عالی غیردولتی رهجویان دانش، مدرسه علمیه ۱۴ معصوم و حضرت رقیه، مراکز آموزش عالی دشتستان هستند که همگی در برازجان قرار دارند.

  • وضعیت بخش صنعت و معدن استان بوشهر

براساس آخرین آمار از سوی مسئولان، ۲۲۲ پروانه بهره‌برداری معدنی در این استان وجود دارد و از این ۲۲۲ پروانه ۹۶ معدن فعال و ۱۲۶ معدن غیرفعال است که بیشترین معادن استان سنگ لاشه و سنگ گچ هستند. مهم‌ترین توانمندی‌های معدنی استان بوشهر شامل مواد اولیه سیمان، سنگ آهک با عیار بالا برای مصارف صنعتی و شیمیایی و فولادسازی، سنگ لاشه آهکی برای مصارف ساختمانی و ابنیه‌سازی و سازه‌های دریایی، سنگ آهک قابل برش برای مصارف ساختمان‌سازی، مواد تکمیلی سیمان، مارن برای مواد تکمیلی سیمان و تهیه آجر، سنگ نمک کوهی برای مصارف صنعتی، خوراکی و شیمیایی، نمک آبی برای مصارف خوراکی، صدف دریایی برای تهیه خوراک دام و طیور و …، دولومیت برای مصارف نسوز، تهیه منیزیم، شن و ماسه کوهی و رودخانه‌ای برای مصارف پروژه‌های عمرانی و مواد اولیه سنگ‌شکن‌هاست.

ظرفیت شناخته‌شده معادن استان بوشهر برحسب ذخایر قطعی ۲۰۷۲میلیون تن و برحسب ذخایر احتمالی ۴۳۵۲ میلیون تن برآورد شده است. همچنین استان بوشهر با موقعیت مناسب ساحلی و نزدیکی منابع معدنی به ساحل از ظرفیت‌های بالایی برای صدور مواد معدنی فرآوری شده و خام برخوردار است.

هم‌اکنون استان بوشهر با توجّه به موقعیت استراتژیک خود و داشتن منابع و صنایع مختلفی نظیر نفت و گاز، به‌ویژه میدانهای گازی پارس جنوبی در عسلویه و کنگان و پارس شمالی در دیر، بردخون و شهرستان دشتی به عنوان بزرگ‌ترین منبع مستقل گازی در جهان و وجود پالایشگاه عظیم گاز در جم و نیز دارا بودن یکی از مهم‌ترین ترمینال‌های صادرات نفت خام جهان در جزیره خارگ و همچنین اجرای طرح‌های کلان صنعتی از قبیل نیروگاه اتمی بوشهر، کشتی‌سازی و مانند این‌ها، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، سیمای خود را به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی و اقتصادی جهان تغییر دهد.

  • اقتصاد استان بوشهر

استان بوشهر به دلیل وجود منابع عظیم نفت و بخصوص گاز، پایتخت انرژی ایران لقب گرفته‌ است. اقتصاد استان به بخش‌های کشاورزی، تجارت، دامداری، شیلات و تا حدودی زیادی به صنعت متکی است. همچنین تجارت با کشورهای عربی همسایه باعث رونق اقتصادی شده ‌است. از نظر کشاورزی درختی، این استان در تولید خرما یکی از استان های مهم کشور است و مهمترین مرکز کشت گوجه فرنگی خارج از فصل است. همچنین از باغ‌های محدود و کوچک مرکبات نیز به‌طور پراکنده برخوردار است. شهرستان دشتستان و تنگستان از لحاظ تولید سالانه خرما و مرکبات مقام اول و دوم را در استان کسب کرده‌اند. میزان تولید خرما در حدود هشتاد هزار تن و میزان تولید مرکبات حدود ده هزار تن است.

 

  • دریافت کد بورسی و آموزش بورس در برازجان

بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر برازجان و استان بوشهر، کارگزاری آگاه شعبه برازجان اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینهٔ ی آموزش بورس نموده است. امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بازار بورس را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند. از همین رو، با مراجعه به شعبه شهر برازجان قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهید بود. شما بعد از دریافت کد معاملاتی، می توانید از کلاس های آموزشی به شرح زیر بهره‌مند شوید:

  • کلاس تابلوخوانی بازار و تکنیک های معاملاتی در سایت TSE (برازجان)
  • کلاس آموزش مقدماتی بورس در برازجان
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر برازجان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر برازجان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در برازجان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان استان بهبهان
برازجان محبوبه  زیرراهی  برازجان بلوار مزارعی ۳۴۲۵۱۹۵۲
برازجان عزيز راهنورد برازجان وحدتيه خيابان شهيد مطهري جنب نانوايي سیاه منصوري ۳۴۸۲۶۵۷۹
برازجان سید محمد  صمدی  برازجان خ سازمانی روبروی بنیادشهید ۳۴۲۴۸۵۰۰
برازجان سکینه منفرد برازجان  خیابان شورا ۴۲۲۳۳۱۰
برازجان محسن مقدس جرهی برازجان خ هفت تیر جنب کتابخانه عمومی ش بهشتی ۳۴۲۲۰۲۵۵

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: