بورس الیگودرز (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

لرستان، الیگودرز، بلوار شرقی، تقاطع شهید صالحی، روبروی کاشی سرامیک میبد، کارگزاری آگاه کدپستی:۶۸۶۱۸۴۶۲۰۳
۴۳۳۲۵۳۶۴ (۰۶۶)۴۳۳۲۶۳۰۵ (۰۶۶)۴۳۳۲۸۱۷۶ (۰۶۶)۴۳۳۲۸۱۵۹ (۰۶۶)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در الیگودرز

    • الیگودرز با قدمت ۷۰۰ ساله در استان لرستان واقع شده است و به واسطه طبیعت سرسبزش، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. از گذشته تا به حال اصلی‌ترین فعالیت اقتصادی مردم این شهر کشاورزی بوده است. در این مطلب ابتدا با شرایط محیطی این شهر زیبا آشنا می‌شویم و سپس ظرفیت‌های اقتصاد و بورس الیگودرز را بررسی می‌کنیم.

      شرایط محیطی الیگودرز

      قبل از بررسی بورس در الیگودرز بهتر است با شرایط محیطی و موقعیت آن آشنا شویم. این شهر در شرق استان لرستان و منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است. الیگودرز با ارتفاع ۲۱۰۰ متر از سطح دریا در منطقه کوهپایه‌‌ای قرار گرفته است و از این رو آب‌و‌هوای سردی دارد. این موقعیت که باعث ایجاد طبیعت بکر و سرسبزی منطقه شده، اصلی‌ترین دلیل برای شکل‌گیری سکونت‌های اولین ساکنین الیگودرز بوده است. از طرفی این شهر راهی مهم برای وصل کردن شهرهای مرکزی مانند اصفهان به غرب کشور بوده که اهمیت استراتژیک آن را بیشتر کرده است. در نهایت در سال ۱۳۲۷ شهر الیگودرز به عنوان مرکز شهرستان الیگودرز شناخته شد.
      الیگودرز با جمعیت بیش از نود هزار نفر از شهرهای پرجمعیت استان لرستان است. با وجود این که در الیگودرز بیش از هر صنعت دیگری بستر مناسبی برای کشاورزی فراهم است اما تولیدات آن در صنایع دیگری چون گلیم بافی، نمد مالی، جاجیم و قالی نیز شناخته شده است و حتی رونق خوبی دارد. البته امروزه به دلایلی مانند عدم بودجه و درآمد کافی، بازاریابی ضعیف، نبود بستر مناسب برای توسعه و همین‌طور یکپارچه‌سازی صنایع‌دستی آن با رکود نسبی مواجه شده است. الیگودرز به دلیل طبیعت و آب‌و‌هوای منطقه‌ای‌اش محصولات قابل توجه‌ای درزمینه کشاورزی دارد. عسل، گردو، سیب، بادام، گل‌ محمدی و نخود … جزو محصولات پر‌طرفدار و مشهور این شهر هستند.

    • وضعیت اقتصادی الیگودرز

      وضعیت اقتصاد الیگودرز مانند هر شهر دیگری متاثر از عوامل متفاوتی است. بخشی از آن به شرایط اقتصادی و وضعیت کلی کشور بستگی دارد اما بخشی نیز به زیرساخت‌های داخلی هر شهر مربوط می‌شود. پتانسیل صنایع مختلف و البته رویکردهای درست برای ایجاد بستر مناسب در هر بخش می‌تواند یکی از فاکتورهای اصلی در وضعیت اقتصادی باشد. الیگودرز با وجود منابع طبیعی و شرایط جوی‌اش و البته پیشینه‌‌ای که در صنایع‌دستی دارد، فرصت خوبی برای رشد اقتصادی در اختیار تولید‌کنندگان قرار می‌دهد. خصوصا که با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوترها می‌توان کارها را با سرعت و کیفیت بهتری مدیریت کرد. قرار‌گیری الیگودرز در کنار استان‌های پر جمعیت و همین‌طور نزدیک بودن به مناطق مرزی می‌تواند یک ویژگی جغرافیایی مثبت به حساب بیاید. به علاوه این شهر رتبه و جایگاه بالایی در تولید حبوبات دارد و سالانه حدود ۹۰۰ تن عسل مرغوب نیز تولید می‌کند. همچنین بخش‌هایی از این شهرستان به صورت شهرک‌های کوچک هستند که با توسعه آن‌ها و تبدیل به شهرک‌های صنعتی هم می‌توان سرمایه‌گذاری را رونق داد و هم باعث ایجاد امکانات و شرایط بهتر برای مردم شد. بنابراین استفاده از این موقعیت به نفع هر دو طرف یعنی هم سرمایه‌گذار و هم مصرف‌کننده است.

      بازار سرمایه و بورس در الیگودرز

      طبیعتا شهری با این ظرفیت بالای تولید می‌تواند بازار بورس قوی نیز داشته باشد، تنها باید قابلیت‌های آن دیده شود. با حرکت شرکت‌ها به سمت بورس در الیگودرز، قطعا شاهد سیر رشد در بازار خواهیم بود. مزیت اصلی بازار بورس منفعت دو طرف یعنی شرکت‌ها و سهام‌داران است. در واقع هر دو طرف از این سرمایه‌گذاری سود می‌برند. ورود شرکت‌ها به بورس الیگودرز باعث بیشتر دیده شدن و در نتیجه شفافیت مالی بیشتر می‌شود. این موضوع می‌تواند اعتبار بیشتری برای شرکت مورد نظر به همراه داشته باشد. به علاوه این ورود باعث جذب سرمایه‌گذاران بورس نیز می‌شود که طبیعتا باعث رشد مالی شرکت خواهد شد.

      برای کار در بورس فرقی نمی‌کند که در کدام شهر زندگی می‌کنید، در هر صورت باید قبل از هر چیزی کد بورسی دریافت کنید. برای دریافت کد بورسی در الیگودرز ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کنید و سپس برای احراز هویت به دفتر پیشخوان دولت بروید. البته می‌توانید ثبت نام سجام و کارگزاری را از طریق وب‌سایت آگاه اکسپرس انجم دهید؛ در این صورت نیازی به پرداخت هزینه‌ نخواهد بود. بعد از این مراحل کد بورسی خود را دریافت خواهید کرد و سپس می‌توانید فعالیت خود را شروع کنید.

      نکته مهم و قابل اهمیت این است که بازار بورس مانند سرمایه‌گذاری در هر کسب‌و‌کاری و بازار دیگری نیاز به دانش خاص خود را دارد، در غیر این صورت با ریسک‌های بسیاری مواجه می‌شوید. دوره‌های آموزش بورس در الیگودرز که توسط کارگزاری آگاه برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا با اطلاعات کافی و لازم پا در این بازار بگذارید. کارگزاری آگاه به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌ها این امکان رافراهم می‌کند تا هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از آموزش‌های متنوع استفاده کنید. در این دوره‌ها که توسط افراد با تجربه و کار بلد ارائه می‌شود می‌توانید هر آن چه درباره اقتصاد و بورس در الیگودرز لازم است فراگیرید و به کمک آن سرمایه‌گذاری ایمنی داشته باشید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر الیگودرز کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر الیگودرز نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در الیگودرز نیز می‌توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان الیگودرز

 

الیگودرز میترا انصاری خیابان ولیعصر شمالی روبروی پست بانک مرکزی ۴۳۳۴۵۵۶۶
الیگودرز محمدمهدی توکلی الیگودرز خیابان معلم روبروی پل میلاد ۴۳۳۴۰۵۰۰
الیگودرز علیرضا حاجی حسینی بلوار شرقی نبش خیابان شاهد شمالی دفتر پیشخوان قاصدک نور ۴۳۳۴۳۸۰۰
الیگودرز زینب شهیدی الیگودرز خیابان امام(ره)روبروی کوچه امام خمینی ۵ (شهید خیراله توکلی) ۴۳۳۳۱۰۳۰
الیگودرز علیرضا عباسی الیگودرز-نبش بلوار شاهد شمالی ۴۲۲۲۵۶۹۵
الیگودرز رضا محمودی شهرستان الیگودرز-روستای شاهپورآباد-دفترپیشخوان دولت ۳۳۶۰۳۰۲
الیگودرز سجاد رحمانی الیگودرز خیابان امام خمینی نبش خیابان پونه زار ۴۳۳۳۷۰۶۹
الیگودرز روح اله  احمدی الیگودرزروبروی پارک شهرمقابل ایستگاه تاکسی ۴۳۳۳۷۵۹۵
الیگودرز سید حمید هاشمی بلوار شرقی- تقاطع شهید محمود صالحی ۴۳۳۴۳۸۷۱
الیگودرز حمزه جلیلی الیگودرز خیابان بلوارشرقیک شهیدبخشی معبراخربلوار شهید رجایی ۴۳۳۴۷۹۵۵
الیگودرز سید علی حسینی الیگودرز خیابان مدرس بین چهارراه محمدیه و میدان شهدا نبش کوچه شهید فتح اله سرلک ۴۳۳۲۹۸۱۰
الیگودرز سارا بهرامسری لرستان-الیگودرز-بلوار شرقی-بلوار شهید رضا روشنی-روبروی شرکت گاز ۴۳۳۳۴۴۴۴
الیگودرز   اليگودرز خ امام مقابل بانك مركزي ۴۳۳۴۳۲۰۰
الیگودرز میلاد ملکی الیگودرز – خیابان هلال احمر ۴۳۳۳۱۱۰۲
الیگودرز نسرین ملک محمودی استان لرستان – الیگودرز-شهرک القدیر-خیابان ارشاد ۰۶۶۴۳۳۴۱۵۵۲
الیگودرز محمدعلی بابائی نبش ۴ راه شهرداری دفتر پیشخوان دولت شهید بابائی ۴۳۳۲۸۶۴۲

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.