لیست خدمات کارگزاری آگاه برای فعالان بازار سرمایه

  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
  • ۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۴۱۶ نظر
  • ۸۲۰۴۶۵ مشاهده
کارگزاری آگاه بورس

از آنجا که سرمایه‌گذاران بازار سرمایه برای انجام معاملات خود در بورس اوراق بهادار، بورس کالا و انرژی همواره با کارگزاری‌ها در ارتباط هستند، لذا کیفیت و کمیت خدمات کارگزاری‌ها بسیار مهم است. کارگزاری‌ها از نهادهایی هستند که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیشترین ارتباط را با آنها دارند و مناسب یا نامناسب بودن کیفیت خدمات کارگزاری‌ها روی موفقیت شما در بورس تاثیر فراوانی دارد. کارگزاری آگاه در طول فعالیت خود تلاش کرده است با خلق ارزش‌های واقعی برای مشتریان به این مهم جامه عمل بپوشاند.

در ادامه، لیست خدمات کارگزاری آگاه که به فعالان بازار سرمایه ارائه می‌شود را مشاهده فرمایید.


انواع خدمات کارگزاری آگاه برای فعالان بازار سرمایه

۱ – معاملات اوراق بهادار (معاملات آنلاین و موبایل تریدینگ)

بازار بورس اوراق بهادار و بخصوص سرمایه‌گذاری با خرید سهام، این امکان را فراهم می‌کند تا هر فرد به میزان دارایی و سرمایه‌ای که دارد در یک یا چند شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری کند، و در سود آن‌ها شریک شود. برای شروع فعالیت در بورس اوراق بهادار، ابتدا باید کد بورسی یا کد معاملاتی داشته باشیم. در مطالبی جداگانه به بیان نحوه‌ی اخذ کد سهامداری و کد معاملات برخط (آنلاین) در کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار و راهنمای دریافت کد معاملاتی بورس اوراق بهادار و کد آنلاین در کارگزاری آگاه پرداخته‌ایم.

۲ – تخفیف کارمزد معاملات سهام و آتی سکه

مشتریان محترم کارگزاری آگاه می‌توانند پس از عضویت در باشگاه مشتریان آگاه، براساس سطحی که دارند از ۸ تا ۱۵ درصد تخفیف کارمزد معاملات بهره‌مند شوند. این تخفیف برای معاملات سهام و معاملات آتی کالا قابل دریافت است. مبلغ نقدی این کارمزد به حساب کاربری مشتریان در باشگاه افزوده می‌شود و از آن می‌توان برای خرید بسته‌های اعتباری، خدمات آموزشی، بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی و یا انتقال به حساب معاملاتی (برای برداشت یا خرید سهام) استفاده کرد.

۳ – وام قرض‌الحسنه جهت انجام معاملات سهام

معمولاً مشتریانی که در بازار سرمایه به خصوص بازار بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کنند رابطه خوبی با سود بانکی ندارند، چرا که ریسک‌پذیرتر بوده و به دنبال بازده بالاتری بابت ریسک‌شان هستند.  اما طبیعتاً گاهی با توجه به مناسب نبودن شرایط بازار، تمایلی به خرید سهام ندارند.در این شرایط بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلایل مختلفی (حداقل در کوتاه مدت) ترجیح می‌دهند پول خود را از حساب کارگزاری خارج ننمایند، این درحالی است که وجود این پول در حساب معاملاتی آن‌ها منفعتی برایشان ایجاد نمی کند. با توجه به توضیحات فوق، کارگزاری آگاه در راستای مشتری مداری، طرح وام قرض الحسنه را با در نظر گرفتن رسوب پول در حساب معاملاتی مشتریان در باشگاه راه‌اندازی نموده است. این وام به مشتریانی تعلق می‌گیرد که در باشگاه به قله سهند (سطح ۵) صعود کرده باشند. مبلغ و دوره باز پرداخت وام بر اساس انتخاب مشتری و بسته به میزان رسوب مانده حساب ماه‌های گذشته او در سامانه معاملاتی خواهد بود.

۴ – بسته‌های اعتباری معاملاتی

باشگاه کارگزاری آگاه، ابزار نوینی است که کارگزاری خدمات و مزیت‌های خود را از طریق آن به مشتریان ارائه می‌کند. اعتبار به‌عنوان یکی از مهمترین و جذابترین خدمات کارگزاری آگاه برای مشتریان نیز در قالب بسته‌های اعتباری باشگاه کارگزاری آگاه ارائه خواهد شد. بسته‌های اعتباری در مبالغ ۲ تا ۵۰ میلیون برای بازه‌های ۳ ماهه تا ۱۲ ماهه قابل خریداری است. از این اعتبار می‌توانید برای انجام معاملات سهام استفاده کنید و طبیعتا سودی که از این طریق نصیب شما می‌شود متعلق به خودتان خواهد بود و قبل از سررسید تسویه اعتبار، قابل برداشت است.

۵ – تخفیف در بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی

بی شک یکی از نیازهای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، دریافت خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی است. این خدمات از اهمیت بسیاری به ویژه در دو حوزه بورس اوراق بهادار و آتی سکه برخوردار است. استفاده از کانال‌ها یا سایت‌های غیر رسمی اغلب باعث زیان سرمایه‌گذاران خواهد شد، زیرا به دلیل غیررسمی بودنشان، فرد یا نهادی پاسخگوی اشتباهات بوجود آمده نیست. علاوه بر این ارائه سیگنال خرید و فروش بدون پشتوانه تحلیلی صحیح، موجب خواهد شد تا برخی افراد نمادی را خریداری کرده و با کاهش قیمت آن مواجه شوند. بنابراین سرمایه‌گذاران همواره به دنبال سایت‌های تحلیلی معتبر در بازار بورس اوراق بهادار و یا آتی کالا هستند. در ادامه مطلب ضمن آشنایی با شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه، نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین در بازار سهام و آتی سکه این شرکت، عضویت در سایت‌ همفکران و آواگلد و روش خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی از طریق باشگاه کارگزاری آگاه توضیح داده خواهد شد.

۶ – مسابقات آموزشی با جوایز نقدی

بخش مسابقات باشگاه مشتریان آگاه، با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین اعضای باشگاه و افزایش دانش بورسی فعالان بازار سرمایه راه اندازی شده است. در این بخش این امکان برای اعضای باشگاه فراهم شده است تا با شرکت در مسابقات امتیاز و ریال حساب خود را افزایش دهند و از مزایای سطوح بالاتر باشگاه بهره مند شوند. هر هفته به ۵۰ نفر برتر مسابقات هفتگی باشگاه جوایز امتیازی و به ۳۰۰ نفر برتر هر ماه ۱۴ میلیون تومان وجه نقد باشگاه تخصیص داده میشود.

۷ – کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضوری

در ذهن همه افرادی که می‌خواهند وارد بازار بورس شوند و شروع به خرید و فروش سهام کنند، ممکن است این سؤال ایجاد شود که «وقتی می‌خواستیم پول‌مان را در بانک سپرده‌گذاری کنیم، نیاز به آموزش نداشتیم. آیا برای سرمایه‌گذاری در بورس و انجام معاملات اوراق بهادار، نیاز است آموزش ببینیم؟» کم نیستند افرادی که صرفاً به امید بخت و اقبال وارد بازار بورس می‌شوند و بدون اطلاع از وضعیت عملکردی یک شرکت، چشم‌انداز آتی صنایع، شناخت روانشناسی بازار، شرایط نقدشوندگی سهام، برنامه‌های افزایش سرمایه شرکت و … اقدام به خرید یک سهم می‌کنند. ورود چشم‌بسته به بازار، ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

۸ – معاملات بازار آتی سکه و بورس کالا

بازار آتی کالا، بخشی از بازار سرمایه‌ای محسوب می‌شود که برای شروع فعالیت در آن، علاوه بر کسب اطلاعات کافی لازم است که سلسله مراتبی طی شود. معاملات آتی سکه طلا، یکی از مهمترین معاملات در حوزه آتی کالا به شمار می‌آید که علاقه‌مندان خاص خود را دارد. اولین گام برای سرمایه‌گذاری در این بخش و انجام معاملات آن، اخذ کد معاملاتی است. کد معاملاتی آتی کالا مجزا از کد معاملاتی بورس اوراق بهادار است. یعنی کسی که در بورس اوراق بهادار دارای کد معاملاتی است، نمی‌تواند با آن معاملات آتی خود را انجام دهد. این شرایط مانند زمانی است که شما در یک بانک حساب قرض الحسنه دارید. حال که شما نیاز به داشتن دسته چک دارید، نمی‌توانید از آن حساب استفاده نمایید و برای این کار لازم است شرایط مورد نیاز جهت صدور دست چک را که از طرف بانک به شما اعلام می‌شود، احراز نمایید.

۹ – صندوق‌های سرمایه‌گذاری

غیر از سرمایه‌گذاری مستقیم در حوزه‌های بورس اوراق بهادار (سهام، اوراق مشارکت و…) و کالا، زمین و ساختمان، اوراق قرضه دولتی، انواع حساب‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و مواردی از این قبیل، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز یکی از حوزه‌های مهم و پرمخاطب برای سرمایه‌گذاران، (بویژه سرمایه‌گذارانی که دانش یا وقت کافی برای معامله به صورت حرفه‌ای در بورس اوراق بهادار ندارند) به شمار می‌آیند. در مطلب راهنمای کامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، به بررسی انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرداخته خواهد شد، علاوه بر آن ارزش خالص دارایی­ (NAV)، مزایای صندوق‌ها، تفاوت صندوق‌ها و سایر نکات مربوط به صندوق‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

راهنمای شروع استفاده از خدمات کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه با سامانه “آگاه اکسپرس” به شما این امکان را داده تا بتوانید در مراکز استان‌ها، بدون نیاز به حضور در شعب کارگزاری، حساب خود را بصورت غیرحضوری افتتاح نمایید و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه، به خانواده آگاه بپیوندید.  هم‌اکنون با عضویت در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه، برای دریافت خدمات تکمیلی این کارگزاری (از قبیل وام قرض‌الحسنه، بسته‌های اعتباری، انواع تخفیف‌ها) اقدام کنید.

416 پاسخ به “لیست خدمات کارگزاری آگاه برای فعالان بازار سرمایه”

  1. سلام تازه به سطح ۱ رسیده ام فردا چگونه عرضه اولیه خریداری کنم

    ۴۲
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      به محض دریافت کد بورسی شما امکان خرید و فروش انواع سهام و عرضه اولیه را خواهید داشت.

      ۲۵
      • محمد گفت:

        سلام من نمیتونم حسابمو شارز کنم مینویسه حداکثر یا حداقل مبلغ مجاز نیست

        ۷
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

          ۵
        • امیر گفت:

          سلام
          من چندین سهام مربوط به سالهای قبل دارم و الان از میزان سهام بروز آن اطلاعی ندارم.لطفا راهنمایی کنید چگونه میزان سهام بروز خودم را میتونم مطلع شوم.

          ۱
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری آگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.

            ۳
      • محمد صادق گفت:

        سلام دراپلیکیشن آساتریدرامکان مشاهده سود یازیان روزانه وجودداردیاخیر؟

        ۰
        • کارشناس 2310 گفت:

          باسلام دوست عزیز
          امکان مشاهده سود ریان روزانه در اپلیکیشن آساتریدر امکانپذیر است، بامراجعه به سبد سهام ، عملکرد سبد سهام می‌توانید بازه روزانه خود را مشخص کنید و سود و زیان را مشاهد کنید.

          ۰
      • حسن نورانی گفت:

        سلام می خواهم از کارخانه آناهیتای گیلان میله گرد خرید کنم و یا در بورس ماشین شرکت کنم لطفا راهنمایی فرمایید

        ۰
        • کارشناس 2232 گفت:

          سلام، دوست عزیز
          فعلا اطلاعیه رسمی درمورد خودروهای سواری در بورس کالا درج نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ime.co.ir قسمت اطلاعیه عرضه مراجعه نمایید.

          ۰
    • ایمان صباغ گفت:

      سلام
      آیا کارگزاری آگاه کد بورسی معاملات آتی دارد ؟

      ۱
  2. AU0902 گفت:

    با سلام
    به طور کلی نیاز ه هر سرمایه‌گزار در بازار سرمایه، دریافت خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی است

    ۱۲
  3. AX7682 گفت:

    با سلام و دورد وخسته نباشید به نظرم این نکات بخشی از بازار سرمایه‌ای محسوب می‌شود

    ۱۴
  4. AU0902 گفت:

    بی شک یکی از نیازهای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، دریافت خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی است

    ۴۲
  5. AR3700 گفت:

    فقط میتونم بگم عالیه بهترین و جذاب ترین بخشش باشگاه مشتریان وبسته های اعتباریشه فقط برای پیشرفت فقط اگاه

    ۵۳
    • مهدی رجب زاده گفت:

      سلام
      آیا کارگزاری آگاه در زمینه اختیار معامله هم فعالیت داره؟؟؟ و اگر داره برای ثبت نام اختیار معامله حتما باید حضوری بیام یا با توجه به اینکه کارگزاری من آگاه میباشد از طریق اینترنت هم خدمات ثبت نام کد اختیار معامله انجام میشود؟

      ۲۲
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        جهت آشنایی با نحوه معاملات در بازار آتی لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۵ بخش آتی کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

        ۲۰
        • غفاری گفت:

          سلام
          ببخشید بنده عضو کارگزاری آگاه هستم عرضه پالایشی سهم دولت خریدداری کردم میشه راهنمایی کنید چطور میشه سهم خریداری شده رو در کارگزاری آگاه فعال کرده فعالیت کرد

          ۲
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            برای انتقال صندوق پالایشی یکم در سبد دارایی های آنلاین لطفا بر روی نماد پالایش "تغییر کارگزار ناظر "انجام دهید.البته توجه داشته باشید نماد پالایش در حال حاضر توسط سازمان بورس متوقف شده است و زمان بازگشایی نماد نیز توسط سازمان بورس اطلاع رسانی می شود.

            ۱
    • اسماعیل گفت:

      سلام
      من درآگاه اکسپرس ثبت نام کردم و زده درانتظار احراز هویت اما کد ۱۰ رقمی سجام برام پیامک نشد.
      از کجامیتونم پیگیر کدباشم؟!

      ۵
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        جهت دریافت کد ده رقمی وارد سایت سجام که می شوید ، آیتمی وجود دارد دریافت کد پیگیری. شماره تلفن همراهی رو که موقع ثبت نام سجام ثبت نموده اید راباید بزنید و یک کد ۵ رقمی براش اس ام اس میشود. بعد از وارد کردن آن کد، وارد صفحه جدیدی میشوید که کد پیگیری ۱۰ رقمی نوشته شده است.

        ۲
    • وهاب گفت:

      سلام میخوام برای سهام عدالت وام بگیرم میگن کارگذاری ناظر بانک باید باشه چه جوری انجام بدم

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        جهت انتقال سهام عدالت به کارگزاری بانکی جهت دریافت وام از طریق کارگزاری بانک مربوط پیگیری فرمائید.

        ۱
        • رحمان گفت:

          سلام من سهام عدالت ندارم تازه ثبت نام کردم بچه ام متولد ۱۴۰۱هست گفتن سهام عدالت میتونی ثبت نام کنی من همه کارهاش رو کردم سامانه ثبت نام کردم چطوری میشه فهمید سهام براش فعال شده

          ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 39