معرفی گواهینامه‌های آموزش در بآشگاه

  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹
  • ۶ نظر
  • ۲۳۸۹ مشاهده
گواهینامه آموزش در بآشگاه

کارگزاری آگاه در اقدامی جدید، برای افرادی که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند گواهینامه دیجیتال صادر می‌کند. قابلیت سنجش اصالت این گواهینامه‌ها در بآشگاه وجود دارد و از این پس شما می‌توانید با استفاده از این مدارک معتبر، رزومه خود را پربارتر کنید. برای اطلاع از جزئیات این طرح، ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.


صدور گواهینامه آموزش در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

یکی از عوامل مهم و شاید اصلی‌ترین عامل موفقیت در بازار بورس، ارتقا دانش مالی و یادگیری مهارت‌های بورسی و معامله‌گری است. این مهارت‌ها می‌تواند از طرق مختلفی کسب شود؛ مطالعه کتب مربوطه، مقالات، فیلم‌های آموزشی و دوره‌های خودآموز، نمونه روش‌های یادگیری هستند. ایرادی که در این روش‌ها وجود دارد این است که از یک برنامه منسجم و پیوسته پیروی نمی‌کنند و  برای پاسخ به سوالات احتمالی دسترسی به استاد وجود ندارد. دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی، از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری هر مهارتی از جمله «دانش بورسی» به حساب می‌آیند: طبقه‌بندی مطالب، وجود استاد مسلط به مباحث آموزشی، امکان پرسش و پاسخ و ارائه گواهینامه دوره مربوطه، از مزیت‌های این نوع آموزش است.

کارگزاری آگاه بیش از ۱۰ سال در این زمینه سابقه دارد و کلاس‌های آموزش کامل بورس را در سه سطح مقدماتی، پایه و پیشرفته به صورت حضوری در شعب سراسر کشور و همچنین به صورت مجازی در تمام طول هفته برگزار می‌کند. هر فردی با هر میزان تحصیلات یا سنی می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند. اگر چه شرکت در کلاس‌های آموزشی، به ترتیبی که توسط کارشناسان بورس کارگزاری آگاه معرفی می‌شود، بهترین انتخاب برای یادگیری صحیح مهارت‌های بورسی است؛ اما اجباری در این زمینه وجود ندارد و کاربران می‌توانند به انتخاب خود در دوره‌ای خاص شرکت کنند.

  • یکی از  مواردی که کارگزاری آگاه برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی فراهم کرده است؛ دریافت گواهینامه معتبر دیجیتالی است. شما پس از اتمام دوره آموزشی می‌توانید گواهینامه‌ای با کد اصالت دریافت کنید. این کد اصالت، تضمین‌کننده دانش شما برای دیگر سازمان‌ها خواهد بود.
  • اگر شما از این گواهینامه در رزومه خود استفاده کنید؛ سازمان مربوطه می‌تواند از طریق کد اصالت درج شده روی گواهینامه، استعلامی را از کارگزاری آگاه دریافت کند و اعتبار مدرک شما را بسنجد. گفتنی است حتی اگر در گذشته در یکی از دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه شرکت کرده باشید، در حال حاضر امکان دریافت مدرک مربوط به آن دوره وجود دارد؛ البته این موضوع شامل کلاس‌های رایگان نمی‌شود.
  • با توجه به شرایط حاضر و وجود ویروس کرونا، کارگزاری آگاه امکان دریافت گواهینامه دوره گذرانده‌شده را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است. برای این منظور وارد حساب کاربری خود در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه شوید و در گزارش کلاس‌های ثبت نام شده، با اعمال فیلتر زمانی، مدرک مربوط به خود را مشاهده و دریافت کنید.
  • کارگزاری آگاه به شما کمک می‌کند درک کاملی از بازار مالی و سرمایه گذاری در بورس به دست آورید؛ بتوانید استراتژی خود را در این بازار مشخص کنید و به اهداف خود برسید. صدور گواهینامه آموزش نیز گام دیگری در همین راستا محسوب می‌شود.

 

 

6 پاسخ به “معرفی گواهینامه‌های آموزش در بآشگاه”

  1. محدثه گفت:

    سایت مشکل داره اصلا همچین قسمتی وجود نداره
    بالای سایت برای من کلا باز نمیشه
    کش هم چند بار پاک کردم بی تاثیر بوده

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. محمد غفاری گفت:

    سلام و عرض ادب
    برای دریافت نسخه اصلی گواهینامه باید به شعب کارگزاری مراجعه کنم ؟
    ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری دوره های آموزشی به آیدی زیر پیغام دهید و یا با آموزش تماس بگیرید.
      آیدی پشتیبانی کلاس مجازی آموزش Eduagah@
      شماره تماس پشتیبان کلاس مجازی ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۱۶

      ۰
  3. محمدباقر گفت:

    با سلام وخسته نباشید خدمت تمام زحمت کشان مجموعه کارگزاری آگاه؛
    تشکر میکنم بابت تمام خدمات بروز و عالی در کارگزاری آگاه موفق باشید.
    سپاسگزارم.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: