ژنولوژی در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۴۹۴ مشاهده

 

در این ویدیو تصمیم داریم تا در رابطه با ژنولوژی در بآشگاه مشتریان آگاه صحبت کنیم.

با معرفی بآشگاه مشتریان آگاه به دیگران می‌توانید زیرمجموعه‌های خود را افزایش دهید. با این کار، نوعی درختواره تشکیل می‌دهید که در اصطلاح به آن ژنولوژی گفته می‌شود. اما به نظر شما چطور می‌توان تعداد زیرمجموعه را با معرفی بآشگاه به دیگران افزایش داد؟! هر شخص در حساب کاربری بآشگاه خود‌، یک کد منحصر به فرد دارد. در صورتی که فرد دیگری، کد شما را به عنوان کد معرف در سایت باشگاه وارد کند، زیرمجموعه شما خواهد شد.   برای ثبت معرف، کافی است تا بعد از ورود به حساب کاربری بآشگاه، از طریق آیکون کشویی که در کنار تصویر پروفایل شما قرار دارد، گزینه «معرفی معرف» را انتخاب کنید تا بتوانید کد بآشگاه مورد نظر را در آن وارد کنید. دقت داشته باشید که هر شخص تنها می‌تواند یک معرف برای خود انتخاب کند. امکان تغییر یا حذف معرف به هیچ عنوان در بآشگاه مشتریان آگاه وجود ندارد. در مقابل، شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی برای خود زیرمجموعه جذب کنید.

به نظر شما مزایای جذب زیرمجموعه چیست؟! برای پاسخ به این سوال باید گفت که شما با این کار می‌توانید میزان امتیاز و ریال بآشگاه خود را افزایش دهید و از این طریق از تسهیلات و تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوید. به عبارت بهتر، شما به ازای هر زیرمجموعه مستقیم می‌توانید ۵۰۰ امتیاز دریافت کنید. همچنین با تبدیل هر زیرمجموعه مستقیم به مشتری فعال، ۵۰ هزار تومان به ریال بآشگاه شما واریز می‌شود. برای آگاهی از جزئیات این فرآیند می‌توانید به بخش راهنمای بآشگاه مراجعه کنید. از طرف دیگر، زیرمجموعه‌ها‌ی هر شخص می‌توانند تا ۳ ماه از تمام مزایای سطح یا قله بآشگاه او استفاده کنند. لازم به ذکر است که در ویدیو‌های قبلی به صورت کامل در رابطه با سطوح یا قله‌های بآشگاه صحبت کرده‌ایم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به ویدئوهای مذکور مراجعه کنید.

به طور کلی، زیرمجموعه‌ها در باشگاه به دو دسته مستقیم یا غیر مستقیم تقسیم می‌شوند. زیر مجموعه مستقیم به شخصی گفته می‌شود که مشتری کارگزاری آگاه است؛ به عبارت بهتر کد بورسی از کارگزاری آگاه دارد. اما زیرمجموعه غیر مستقیم، به آن دسته از کاربران بآشگاه گفته می‌شود که هنوز کد معاملاتی از آگاه دریافت نکرده‌اند. زیرمجموعه‌های غیرمستقیم می‌توانند با دریافت کد معاملاتی از کارگزاری آگاه، حساب کاربری خود را به حساب مشتری تبدیل کنند. با این کار می‌توانند از تمام خدمات سایت بآشگاه مشتریان آگاه بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: