چگونه در اردبیل وام مسکن دریافت کنیم؟

  • تاریخ درج ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۹ آبان ۱۴۰۱
  • ۲ نظر
  • ۳۵۳۷ مشاهده
دریافت وام مسکن در اردبیل

اوراق امتیاز تسهیلات مسکن که  معمولاً  با نماد تسه به همراه ۴ عدد دیگر نمایان می شود دارای اعتبار زمانی است. به‌طور مثال “تسه۹۴۰۷” به معنای اوراق امتیاز تسهیلات مسکن منتشر شده در مهر ماه سال ۱۳۹۴ است. در این مطلب گام های عملی دریافت وام مسکن در اردبیل را بررسی خواهد شد:

 

نحوه دریافت اوراق امتیاز تسهیلات مسکن (تسه) در اردبیل:

در ادامه این مطلب روش دریافت اوراق امتیاز تسهیلات مسکن در اردبیل بصورت گام به گام توضیح داده خواهد شد.  

گام یک : اطلاع از شرایط وام مسکن در اردبیل

مراجعه به شعب بانک مسکن در اردبیل و اطلاع از شرایط (آیا وام به شخص خریدار و ملک خریداری شده تعلق می گیرد یا خیر)، اگر متقاضی واجد شرایط دریافت وام مسکن به گام دو ورود کند.  

گام دو : دریافت کد سهامداری در اردبیل

برای خرید تسه در اردبیل، متقاضی باید دارای کد معاملاتی(کد بورسی) باشد. کد معاملاتی از کارگزاری های بورسی دریافت می شود. نحوه دریافت کد معاملاتی بورسی در اردبیل (اینجا کلیک کنید)  توضیح داده شده است. پس از دریافت کد بورسی از شعبه کارگزاری آگاه در اردبیل به گام سوم رجوع شود.

گام سه : خرید اوراق امتیاز تسهیلات مسکن در اردبیل

برای خرید اوراق امتیاز تسهیلات مسکن (تسه) در اردبیل و ازطریق کارگزاری آگاه، پس از مراجعه حضوری به شعبه کارگزاری آگاه در اردبیل و واریز مبلغ برای خرید تسه مورد نظر با حساب کارگزاری آگاه، تسه برای مشتری خریداری شده و پس از گذشت یک روز کاری گواهی اوراق آماده تحویل به مشتری خواهد بود.

آدرس کارگزاری آگاه در اردبیل:  خیابان دانش- بالاتر از راهنمایی و رانندگی-پ۱۰۳- ساختمان دانش- طبقه دو – واحد چهار تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۴۵۹۹۹۷- ۰۴۵۳۳۴۵۹۹۹۶  

گام چهار: مراجعه به بانک مسکن اردبیل

پس از دریافت گواهی خرید اوراق از کارگزاری آگاه در اردبیل، متقاضی با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن اردبیل مدارک را ارائه داده و پس از حضور در دفتر ثبت اسناد رسمی چک مبلغ دار از نماینده بانک مسکن به وی تحویل داده خواهد شد.    

 
آدرس کارگزاری در اردبیل خیابان دانش- بالاتر از راهنمایی و رانندگی-پ۱۰۳- ساختمان دانش- طبقه ۲- واحد ۴ کدپستی: ۵۶۱۴۷۹۳۴۶۱ تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۴۵۹۹۹۷- ۰۴۵۳۳۴۵۹۹۹۶

2 پاسخ به “چگونه در اردبیل وام مسکن دریافت کنیم؟”

  1. رضا گفت:

    سلام من وقتی کد کاربری و رمز عبور رو میزنم میگه کمی بعد دوباره امتحان کنید

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: