سوالات متداول

  • ۴ مهر ۱۳۹۴
  • ۲۶۵ نظر
  • ۳۷۱۳۵۷ مشاهده

ثبت نام و کدگیری آنلاین

۱- در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید و کد بورسی خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در ساعات اداری روزهای کاری با واحد سفارشات اوراق بهادار تماس حاصل فرمایید. با اعلام مشخصات فردی و کدملی به همکاران این واحد، می‌توانید از کدبورسی خود مطلع شوید.

علاوه بر این اگر نام کاربری سامانه آنلاین کارگزاری آگاه را در اختیار دارید، پس از ورود به این سامانه در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی نام خود کلیک و در منویی که باز می‌شود، کد بورسی خود را مشاهده کنید.

۲- اگر مشتری کارگزاری آگاه نیستید و قصد دارید به جمع مشتریان این کارگزاری بپیوندید، پس از تکمیل فرم‌های کدگیری و تایید آن توسط همکاران کارگزاری، کد بورسی شما استعلام می‌شود.

۳- اگر مشتری کارگزاری آگاه هستید و نام کاربری آنلاین خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در صفحه اصلی سامانه معاملات برخط آسا از گزینه «فراموشی رمز عبور» استفاده کنید. همچنین می‌توانید در ساعات اداری روزهای کاری با واحد سفارشات اوراق بهادار تماس حاصل فرمایید. با اعلام مشخصات فردی و کدملی به همکاران این واحد، نام کاربری آنلاین برای شما ارسال می‌شود.

۴- در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید و فقط رمز عبور سامانه معاملات برخط خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در صفحه اصلی سامانه معاملات برخط آسا از گزینه «فراموشی رمز عبور» استفاده کنید. 

برای ارتباط با واحد سفارشات اوراق بهادار، ۹۱۰۰۴۰۰۴-۰۲۱  را شماره گیری و سپس عدد ۲ را انتخاب کنید.

  • باران گفت:

    سلام وقت شما بخیر.
    کد بورسی برای من اومده اما شامل حروف نام خانوادگی نیست. مشکلی ایجاد میشه؟

    ۵
  • فرخ گفت:

    دهه ۸۰ کد بورسی گرفتیم ولی فعالیتی نکردیم برای فعال سازی اون کد بورسی چکار کنیم و آیا فعال میشه یا باید از اول تو سجام ثبت نام کنیم

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که بیش از دو سال در بازار بورس فعالیت و معامله ای انجام نداده اید کد بورسی و حساب معاملاتی شما غیر فعال می شود و در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اید لازم است در سامانه سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت سجام و آگاه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • منوچهر گفت:

    سلام ، من مراحل ثبت نام سجام واحراز هویت را در سازمان بورس انجام داده ام وکد بورسی را نیز دریافت کردم آیا امکان ثبت نام در کارگزاری آگاه به صورت غیر حضوری هست ، درصورتی که مثبت است کد رمز عبور وکاربری رو از کجا باید بگیرم باتشکر.

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      ابتدا در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام اما برای احراز هویت لازم است که به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مرجعه بفرمائید.بعد از ثبت نام و احراز هویت کد بورسی و دسترسی شما به سامانه معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۱
  • زبان لکی گفت:

    سلام دوست گرامی
    بنده کارگزاری دیگری را انتخاب کردم حالا هم کد بورسی را فراموش کرده ام نمی دانم چجوری بازیابی کنم
    بنده را راهنمایی فرمایید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا از طریق کارگزاری خود اقدام بفرمائید.

      ۱
      • مجید گفت:

        من کد بورسی دارم واسه وارد شدن به سامانه کارگزاری آگاه
        کد ده رقمی سجام هم گرفتم
        میخوام کارگزاری ثبتنام کنم میگه قبلا ثبتنام شدی
        نام کاربری و رمز عبور ندارم

        ۰
  • سحر گفت:

    سلامـ من اطلاعاتم را که برای بورس ثبت کرده ند شماره همراه دوستم که برای من ثبت نام کرده ند ثبت شده .الانم در حال حاضر دسترسی ندارم به اون شماره. برای ورود نام کاربری و رمز عبور اشتباه میزنه .چیکار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره موبایل جدید خود را در کارگزاری ویرایش یا اضافه نمایید، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی، شماره تلفنی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره تلفن همراه شما اضافه و یا ویرایش می شود. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    شرکت‌هایی که تمایل به دریافت کد معاملات بورس اوراق بهادار ( برای انجام معامله در بازار بورس یا فرابورس) دارند، می‌توانند به ترتیب زیر عمل نمایند:

    ۱- تصویر روزنامه رسمی آگهی تآسیس٫
    ۲- تصویر روزنامه رسمی – آگهی کلیه تغییرات.
    ۳- تصویر اساسنامه.
    ۴- کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیآت مدیره.
    ۵- تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی و تعهد نامه.
    ۶- تکمیل فرم توافقنامه معاملات اینترنتی.
    ۷- دریافت و تکمیل فرم قرارداد معاملات برخط و پاسخ به سوالات آزمون معاملات برخط.
    ۸- ارائه نامه درخواست دریافت کد معاملاتی خطاب به کارگزاری آگاه در سربرگ شرکت.
    ۹- معرفی نماینده شرکت.

    دریافت کد معاملاتی بورس، برای انجام معاملاتی اوراقی همانند اخزا و سخا ضروری است.

  • خلیل اله گفت:

    باسلام بنده دارای تعدادی سهم از اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن را دارم وکد معاملاتی نیز برایم تعریف شده است چگونه میتوانم در سامانه معاملات فرابورس آنرا نقل وانتقال دهم

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای انتقال برگه سهام خود به کارگزاری آگاه نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  • مانی گفت:

    سلام پسر من ۱۳ سالشه .۶ سال پیش برایش کد بورسی گرفتم . و حالا می خواهم بصورت آنلاین برایش فعالیت کنم . در سامانه سجام قسمت نماینده قانونی ، ولایت رو انتخاب کردم. بعد از گزینه کد ملی قسمت بررسی را وقتی میزنم .می نویسه کد پیگیری ندارم .من خودم کد بورسی ندارم آیا حتما باید خودم هم کد بورسی داشته باشم . راه دیگه ای نداره ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی برا فرزند خود نیازی به داشتن کد بورسی پدر نیست. لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • عیسی رسولی نژاد گفت:

    سلام ببخشید چند سوال داشتم اول اینکه برای اینکه یه شرکت حقوقی کد بورسی بگیره محدودیتی وجود داره ؟ دوم اینکه موضوع فعالیت شرکت موردی مد نظر هست یا خیر ؟اینکه از اعضای سهامدارها خودشون کد شخصی داشته باشن مشکلی ایجاد میکنه یا خیر؟اگر عضوی در دوتا شرکت باشه و بخوان کد بگیرن مشکلی هست یا خیر ؟ و سوال اخر برای شرکت های حقوقی عرضه اولیه به چه صورتی هست

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات شما لطفا با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ و ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ عدد ۱ تماس بگیرید.

      ۰
  • حمیدرضا رازقی گفت:

    سلام
    دوتا سوال دارم
    اول اینکه موسسه امکان دریافت کد بورسی داره ؟
    دوم اینکه خرید و فروش سهام با کد بورسی حقوقی از دید اداره دارایی جزو فعالیت های شرکت حساب میشه و مالیات داره ؟

    ۰
  • محمود گفت:

    سلام برای گرفتن کد بورسی برای شرکت باید به خود کارگذار مراجع کنم یا اینکه در سامانه آنلاین میشه و کدوم قسمت باید مراجع کنم ممنون

    ۴
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اشخاص حقوقی برای دریافت کد بورسی باید به صورت حضوری به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کنند.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    دریافت کد بورسی رایگان بوده و هزینه ای ندارد. در کارگزاری آگاه علاوه بر مراجعه حضوری، امکان دریافت کد به صورت غیرحضوری  از طریق سامانه آگاه اکسپرس وجود که هر دو روش رایگان است.

    روش دیگر احراز هویت برای دریافت کد بورسی مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت است که دارای ۸۰۰۰ تومان هزینه است. این مبلغ به دفاتر پیشخوان پرداخت می شود.

  • حیدر گفت:

    با سلام آیا امکان حذف حساب کاربری بعد از ثبت نام وجود دارد؟ضمنا هنوز به دفتر پیشخوان مراجعه نکردم و کد بورسی ندارم.

    ۱
  • BH9443 گفت:

    سلام
    ۱- آیا در روش احراز هویت به صورت حضوری؛ هزینه ای دریافت می شود؟ ... چقدر؟
    ۲- آیا در شهر انزلی احراز هویت به صورت حضوری انجام میگیرد؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      این فرآیند با حضور به شعب و دفتر کارگزاری به صورت رایگان انجام می شود، اما اگر به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید مبلغی شامل ۲۲ هزار نومان باید پرداخت نمایید.

      ۰
  • alireza.B گفت:

    با سلام بنده مراحل ثبت نام در سایت آگاه رو انجام دادم اما در آخر موفق به دریافت کد پیگیری نشدم.الان هم با نام کاربری و رمز عبور وارد میشم نوشته در انتظار احراز هویت.آیا کد پیگیری به هنگام مراجعه به شعب آگاه برای احراز هویت لازم هست یا خیر؟دوم اینکه آیا حتما نیاز به ثبت نام در سجام و دریافت کد سجام برای ثبت نام در سایت آگاه لازم هست یا خیر؟ممنون میشم جواب بدید.تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت کد پیگیری می توانید در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن پشتیبانی سامانه سجام ۰۲۱۶۴۶۱ تماس حاصل فرماییدو در مرحله آخر زمانی که احراز هویت خود را انجام دهید بعد از ۵ الی ۷ روز کاری کد بورسی برای شما صادر خواهد شد و در صورت صدور کد بورسی نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل و یا بصورت پیامک ارسال می شود. جهت انجام معاملات در بورس ثبت نام و احراز هویت در سجام اجباری می باشد.

      ۰
  • Younes.s گفت:

    سلام من برای دریافت کدبورسی ۵۰۰۰۰۰تومان هزینه گرفتن ایادرسته؟

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هزینه احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان ۱۲۰۰۰ تومان است. چنانچه پرینت مدارک همراه شما نباشد ۵۰۰۰ تومان هزینه پرینت مدارک از شما اخذ می گردد . ۵۰۰۰ تومان نیز هزینه احراز هویت سجام دریافت می شود.
      اگر بیشتر از این مبالغ از شما دریافت شد , لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ تماس بگیرید و شکایت خود را ثبت نمایید.

      ۰
  • مشتری گفت:

    سلام
    علیرغم تبلیغ زیاد برای دریافت کد بورسی رایگان از آگاه ، بعد از صرف کلی زمان و پر کردن چندین صفحه اطلاعات ،در بخش انتخاب روش احراز هویت گزینه شعب کارگزاری حذف شده و الزاما باید از دفاتر پیشخوان و با پرداخت هزینه دقیقا برابر هزینه ثبت نام از کارگزاری های دیگر اقدام شود و توضیح داده شده به علت ازدحام در شعب کارگزاری و ظرفیت محدود ، زمان احراز هویت طول خواهد کشید.
    ۱.حال که گزینه انتخاب شعب کارگزاری حذف شده ، ظرفیت هرچند محدود کارگزاری به چه کسانی اختصاص یافته است؟؟؟
    ۲.اگر ظرفیت محدود است قابل نوبت دهی است پس مشتری می تواند تصمیم بگیرد مثلا ده روز توی نوبت باشد یا روش دیگری را انتخاب کند پس گرفتن انتخاب مشتری مغایر اصول احترام به مشتری و حق انتخاب اوست.
    ۳.تبلیغ برای امتیازی که به هیچ وجه امکان دریافت آن وجود ندارد و حتی اگر وجود داشت ولی دسترسی به آن سخت بود، کاری به شدت غیراخلاقی و غیرحرفه ای بوده و نوعی کلاهبرداری محسوب می شود که از کارگزاری خوشنامز مانند آگاه بعید بود ، امیدوارم سریعا اصلاح شود.
    ۴. بنده در همین مرحله از اعتماد به آگاه دودل شده و کار ثبت نام خود و فرزندم در آگاه را چند هفته ای است متوقف کردم تا یک کارگزاری قابل اعتماد پیدا کنم.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    هر فرد مجاز به داشتن تنها یک کد بورسی است. اما این امکان وجود دارد که در کارگزاری‌های مختلف نام کاربری آنلاین داشته باشد. یعنی هر فرد می‌تواند در حوزه معاملات اوراق بهادار مشتری چند کارگزاری باشد و با سامانه معاملاتی آن ها معامله کند اما کد بورسی هر فرد یکتا است.

    اطلاعات بیشتر: نحوه‌ی اخذ کد سهامداری و کد معاملات برخط (آنلاین) در کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار

  • مهدی علی گفت:

    باسلام. درباشگاه قبلا عضوشدم. جهت ورود واستفاده ازکارگزاری نام کاربری ورمزرافراموش کردم. چطوربایدبازیابی کنم. سپاس

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
      • سعیدمهدوی گفت:

        سلام خسته نباشید
        ببخشید نمیتونم وارد پروفایلم بشم، میگه رمز عبور شما منقضی شده، جسارتا باید چکارکنم؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        ۰
        • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

          سلام. دوست عزیزدر صورت منقضی شدن رمز عبور بایستی برای تغییر رمز عبور اقدام نمایید:
          برای انجام این کار با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور و وارد کردن کدملی در مرحله بعد کد بازیابی به شماره همراهی که داخل کارگزاری معرفی کردید ارسال می شود
          پس از وارد کردن این کد باید رمز عبور قدیمی و سپس رمز عبور جدید و تکرارشو وارد کنید تا رمز شما تغییرکند.
          سپس با نام کاربری و رمز عبور جدیدتون می‌توانید وارد سامانه شوید.
          دقت کنید که برای اینکه رمز عبور قدرت کافی رو داشته باشد، رمز عبور باید شامل ۸کاراکتر باشدو از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، عدد و همچنین نمادهای خاص مثل علائم نگارشی استفاده کنید.
          به این نکته هم توجه داشته باشید رمز جدیدی که وارد می‌کنید نباید قبلا وارد کرده باشید.

          ۰
  • محسن گفت:

    سلام ببخشید من تو یک کارگزاری ثبت نام کردم خرید هم دارم قبلا هم سهم داشتم تغییر دادم اومدن اما یکیش که وآذر هست اصلا نمیاد کد بورسی اون با کد بورسی فعلیم فرق داره تو ذینفعان نگاه میکنم نشون میده اما تغییر کارگذاری میزنم نمیاد به سبدم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که دارای دو کد بورسی هستید لازم است اصلاح مشخصات (تجمیع کد بورسی ) انجام دهید.جهت اصلاح مشخصات چنانچه از قبل کد بورسی دارید، لطفا به سایت " درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه " مراجعه نمایید و از میز خدمات الکترونیکی، اصلاح مشخصات انجام دهید و بعد از اینکه مشخصات اصلاح شد، اطلاعات هویتی خودرا اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،نامی میخواهید تغییر بدهید ،و کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا نام شما تغییر داده شود.

      ۰
  • علی گفت:

    سلام
    پدر من دو کد بورسی دارد و می خواهیم که داریی آن را از کد بورسی که داشته به کد جدید انتقال دهیم باید چه کاری انجام داد؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از اصلاح مشخصات و تجمیع کد بورسی و در صورتی که پدر شما مشتری کارگزاری آگاه باشد ، بعد از ورود به سامانه معاملاتی آسا ، برای انتقال سهام ها به سبد دارایی های آنلاین لازم است بر روی نماد های مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهند.برای انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.گزینه آخرین نماد را در کارگزاری آگاه انجام داده ام و نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  • سما گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا شخصی که دارای دو حساب معاملاتی در دو کارگزاری است میتواند با هر دو حساب خود در خرید یک عرضه اولیه شرکت کند؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر ، عرضه اولیه تنها با یکی از حساب های معاملاتی کارگزاری برای شما خرید خواهد شد.

      ۰
  • علی گفت:

    سلام رمز عبورم منقضی شده میرم وب سایت برای تغییر رمز اما دسترسی به خطی که ثبت نام کردم باهاش رو ندارم چه باید بکنم با ایمیلم نمیشه؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    راحت ترین راه، استفاده از سامانه آگاه اکسپرس است. با ثبت نام در آگاه اکسپرس به طور رایگان و غیر حضوری هم کد بورسی میگیرید، هم کد آنلاین معاملاتی، و همینطور به عضویت بآشگاه مشتریان آگاه با خدمات متنوع همچون تخفیف کارمزد، اعتبار و وام قرض الحسنه درخواهید آمد. برای جزئیات بیشتر به راهنمای آگاه اکسپرس مراجعه نمایید.

    راه دوم مراجعه حضوری به شعب کارگزاری آگاه و پر کردن فرمها در حضور نمایندگان کارگزاری است.

  • حامد سلامی فر گفت:

    با سلام
    اینجانب نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده ام . لطفا راهنمایی کنید
    درضمن ثبت نام بنده تکمیل نشده و کد بورس دریافت نکرده ام

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت بازیابی نام کاربری و کلمه عبور برای ادامه ثبت نام ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • حمید گفت:

    سلام
    من موقع ثبت نام بجای مراجعه به دفتر پیشخوان اشتباهی مراجعه به شعبه رو زدم حالا باید به چه شماره ای زنگ بزنم؟
    بعد وقتی وارد بخش پیگیری یا تکمیل ثبت نام (https://ex.agah.com/followup) میشم نمیتونم لاگین شم البته من هزینه ای ۱۰۰۰۰ تومنی هم ندادم هیچ جا هم ازم نخواستن
    البته من خودم به دفتر پیشخوان مراجعه کردم و تایید هویت رو انجام دادم و سجام و آسا تریدر رو میتونم وارد بشم هر جند تو آساتریدر کد بورسی ندارم

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتراطلاعات شما لطفا برای پیگیری این مورد با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ عدد ۱ تماس بگیرید.

      ۰
  • امیر حسین گفت:

    وقت شما بخیر
    بنده در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام نمودم و به مرحله ی نهایی و احراز هویت به صورت حضوری رسیدم، اما کد رهگیری ۱۰ رقمی برای دریافت کد بورسی برام ارسال نشده است،
    باید چیکار کنم ؟؟

    ۴
  • ba گفت:

    با سلام من در سامانه سجام ثبت نام کردم وبرام کد پیگیری فرستاد چجوری میتونم در کارگزاری آگاه ثبت نام کنم

    ۰
  • ا گفت:

    سلام فیلد سریال شناسنامه چیه
    و محل تولد چطور باید بنویسیم من برای ثبت نام در اسا تریدر میپرسم

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      سلام دوست عزیز، سریال شناسنامه از یک کد حرفی، کد عددی دو رقمی و یک کد عددی ۶ رقمی تشکیل شده است. سریال شناسنامه در شناسنامه‌ های المثنی، کد دو رقمی نداشته و تنها از یک کد عددیِ ۶ رقمی و یک کد عددی که به حروف نوشته شده، تشکیل شده است. اگر قصد ثبت‌ نام در سایت آگاه اکسپرس را دارید و شناسنامه شما المثنی است، برای وارد کردن کد حرفی، به عنوان مثال، درصورتی‌که کد حرفی شما عدد یازده می‌باشد، "یاز" (تا سه حرف) ثبت نمایید. یعنی به جای کد حرفی، از کد عددی به عنوان کد حرفی استفاده کنید. سپس کد عددی ۶ رقمی را درج کنید. همچنین برای کد عددی دو رقمی چیزی ثبت نکنید و یا عدد صفر را وارد کنید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    پس از دریافت کد آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس یا شعب کارگزاری آگاه، لازم است مشتری از طریق سامانه معاملات برخط آسا معاملات خود را انجام دهد. برای انجام معاملات هم می توان از نسخه تحت وب این سامانه هم از نسخه اندروید استفاده نمود. راهنمای هر یک از موارد مذکور در بلاگ بآشگاه و همینطور صفحه نخست سامانه معاملات برخط آمده است.

  • علی گفت:

    سلام من ثبت نام کردم احراز هویتم قبول شده کد معاملاتی هم دریافت کردم پیاما پاک شدن کد معاملاتی من تو سایت سجام هست آیا؟

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش کد گیری و اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • حمداله گفت:

    با سلام
    من دو عدد کد بورسی دارم یکی قدیمی هست و دیگری جدید . چطوز میشه دو تا کد در آگاه فعال باشه و یا سهام کد قدیمی به جدید انتقال پیدا کنه ؟
    با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که دو کد بورسی دارید لازم است تجمیع کد بورسی انجام دهید.برای انجام فرآیند تجمیع کد یا اصلاح مشخصات می‌توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید و درخواست خود را مبنی بر تجمیع کد و یا اصلاح مشخصات ثبت کنید. دقت داشته باشید برای ارسال درخواست باید حتما در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت خود را نیز انجام داده باشید.
      علاوه بر مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پیشخوان دولت می‌توانید درخواست خود را از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه نیز ارسال کنید. برای انجام این کار، به راحتی پس از ورود به سامانه ذینفعان که زیرمجوعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است. باید درخواستی مبنی بر "تجمیع کد یا اصلاح مشخصات" ارائه دهید.بعد از اینکه تجمیع کد بورسی انجام شد ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی سهام های قبلی خود "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.

      ۰
  • Faeze گفت:

    سلام من در سامانه سجام ثبت نام کردم و بعد از احراز هویت کد معاملاتی خود را دریافت کردم ولی هنوز به کار گزاری مراجعه نکردم که نام کاربری و رمز عبور دریافت کنم باید به کدام سایت مراجعه کنم برای انتخاب کارگزاری؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا به سایت "آگاه اکسپرس"مراجعه ، ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری انجام دهید.بعد از انجام این مرحله نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی آنلاین برای شما ارسال می شود.

      ۰
  • jwnfcnddqb گفت:

    بعد از انجام مراحل کدگیری و دریافت کد معاملاتی و کاربری آنلاین، نحوه پرداخت و ارتباط ایمن با کارگزاری چگونه است؟ در ادامه راه چه باید کرد؟ - بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما به دو روش می توانید حساب معاملاتی خود را شارژ نمائید. از طریق "پرداخت شتابی" در سامانه معاملاتی آنلاین و راه دیگر از طریق بانک و "واریز وجه نقدی" به حساب معاملاتی.

      ۰
  • فرزاد گفت:

    سلام من دیروز احراز هویت الکترونیکی در آساتریدر انجام دادم. نتیجه کی مشخص میشود؟

    ۱
    • سحر جمشیدی گفت:

      سلام دوست عزیز، پس از انجام احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه، کد بورسی ظرف ۳روز کاری فعال می‌گردد. جهت بررسی بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    ثبت “درخواست خرید/ فروش” فقط برای ارسال سفارش اینترنتی است نه برای خرید و فروش آنلاین سهام، این پیغام زمانی از طرف سامانه نمایش داده می‌شود که کاربر قرارداد اینترنتی خود را به کارگزاری تحویل نداده است. به منظور انجام معاملات به صورت آنلاین در سامانه آسا لازم است سرمایه‌گذار به یکی از چهار روش:
    ۱) استفاده از آیکن خرید / فروش در کنار نماد در دیدبان بازار
    ۲) استفاده از آیکن خرید / فروش در پایین صفحه دیدبان
    ۳) استفاده از آیکن خرید/ فروش در نوار بالای صفحه سمت چپ نرم‌افزار آسا
    ۴) استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift + a برای خرید و Shift + sبرای فروش؛
    اقدام به گشودن پنجره ثبت سفارش نموده و پس از تکمیل فیلدهای لازم، نسبت به ارسال آن به سامانه معاملات برخط اقدام نماید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در کارگزاری آگاه نام کاربری یا شناسه کاربری اینترنتی، همان شناسه کاربری سامانه معاملات برخط  است. برای ارسال سفارش اینترنتی به کارگزاری، لازم است کاربر در سامانه معاملات برخط آسا به قسمت “درخواست‌ها” در نوار ابزار بالای صفحه مراجعه کرده و از صفحه “درخواست خرید/ فروش” اقدام به ارسال سفارش اینترنتی خود نماید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    چنانچه کاربر شناسه کاربری یا رمز عبور خود را ۳ بار اشتباه وارد نماید، کاربری آنلاین او غیر‌فعال می‌شود، بنابراین لازم است با واحد آنلاین یکی از شعب کارگزاری تماس گرفته‌شود.

  • مریم گفت:

    اگه در صورت غیر فعال شدن کد آنلاین امکان بازیابی رمز عبور بدون نیاز به تماس با واحد آنلاین و از طریق پیامک فراهم باشد بهتر است .

    ۳
  • جمال غانمی گفت:

    رمز عبور رو فراموش کردم

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در قسمت ورود به سامانه معاملات آنلاین، با استفاده از گزینه "فراموشی کلمه عبور" و درج کد ملی برای بازیابی اطلاعات کاربری اقدام نمایید.

      ۳
  • مهرداد گفت:

    سلام بعد تغییر پسورد میگه "نام کاربری یا کلمه عبور معتبر نمیباشد" این مشکل از کجا میتونه باشه؟

    ۱
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۱
      • لطیف گفت:

        سلام برای تغییر رمز عبور کد بازیابی می‌خواهد که احتمالا به شماره موبایل ارسال می‌شود.
        در صورت غیر فعال بودن شماره تلفن آیا امکان ارسال این کد به ایمیل شخص وجود دارد.

        ۰
        • کارشناس ۱۴۹۲ گفت:

          سلام دوست عزیز، کد بازیابی به شماره تماس پیش فرض ثبت شده نزد کارگزاری آگاه ارسال می شود. در صورتی که به شماره تماس خود دسترسی ندارید به همراه مدارک به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

          ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در حال حاضر کارگزاری آگاه از طریق سامانه آگاه اکسپرس در اقصی نقاط کشور بصورت رایگان و غیر حضوری کد بورسی و کد آنلاین صادر میکند. برای اطلاع از جزئیات و نحوه ثبت نام به راهنمای آگاه اکسپرس مراجعه نمایید.

    در صورت تمایل برای مراجعه حضوری، از آنجا که احراز هویت مشتری الزامی است، متقاضی می‌تواند با مراجعه به شعب موجود در شهرهای مجاور احراز هویت خود را انجام دهد. برای اطلاع از نزدیکترین شعبه کارگزاری آگاه به محل سکونت خود، می‌توان به لیست آدرس و شماره تماس شعب کارگزاری آگاه مراجعه کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    کد سهامداری برای مشتری ارسال نمی‌شود و فقط شناسه آنلاین وی از طریق پست الکترونیکی و پیامک برای متقاضی فرستاده می‌شود؛ چنانچه متقاضی امکان دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد، دریافت پیامک کارگزاری برای ایشان مقدور نخواهد بود و ممکن است ایمیل ارسالی نیز در پوشه اسپم (Spam) ذخیره شده باشد. در صورت فعال بودن سرویس دریافت پیامک و عدم دریافت ایمیل (در پوشه اسپم)، ممکن است به دلیل وجود نقص در مدارک، مغایرت در مشخصات و یا مشکل در سیستم سپرده‌گذاری، نام کاربری و کلمه عبور ارسال نشود، برای پیگیری موضوع می‌توان از طریق تماس با شعب کارگزاری آگاه، علت را جویا شد.

  • AV8499 گفت:

    سه روز که خوبه من الان ده روزه احراز هویتم انجام شده کد نگرفتم! تماس گرفتم میگن همچنان منتظر بمونید!

    ۱۲
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      از شما بابت این تاخیر پیش آمده در پروسه کدگیری پوزش می‌خواهیم.
      مراحل کدگیری شما توسط همکاران آگاه اکسپرس بررسی می گردد.
      از صبوری شما سپاسگزاریم

      ۳
  • BC7710 گفت:

    با سلام من در سجام ثبت نام کردم و همچنین در اگاه اکسپرس البته وقتی به کارگزاری رفتم کار مربوط به سجام انجام شد ولی اگاه انجام نگرفت البته من در باشگاه مشتریان ثبت نام کردم و در گزینه پیگیری که نام کاربری یا رمز اشتباه است . حال نمی دونم چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    ۱
  • فاطمه آهری گفت:

    سلام . من ۷روز پیش از دفتر پیشخوان بهشهر ثبت نام کردم ولی الان که میخوام پول بریزم به حساب کارگذاری که بتونم خرید یا فروش کنم میگه شما کاربره تستی هستین و نمیشه . گفته بودن ۵روزه فعال میشه ولی هنوز نشد . لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

    ۳
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز،
      بعد از انجام فرآیند احرازهویت در صورتی که به دفتر کارگزاری یا شعب مراجعه کرده باشید، تا ۲ روز کاری کد بورسی برای شما صادر خواهد شد. این زمان برای دفاتر پیشخوان مقداری بیشتر خواهد بود. به منظور پیگیری کد بورسی هم می توانید در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی آگاه اکسپرس تماس حاصل بفرمایید.

      ۱
  • قاسم گفت:

    با سلام الان سه روز هست که من تو یکی از شعب تبریز ثبت نام کردم احراز هویت سجامیم هم تکمیل شده از طرف کارگزاری هم برام پیام اومده که ثبت نام با موفقيت انجام شد
    ولی وقتی میخوام وارد سامانه بشم میگه حساب شما غیر فعال میباشد
    لطفاً راهنمایی کنین
    هر چقدر هم زنگ میزنم کارگزاری جواب نمیدن

    ۱۷
    • Agah گفت:

      با سلام و احترام
      لطفا جهت بررسی وضعیت ثبت نام خود با شماره ۸۲۱۵۴۰۰۰ - ۰۲۱ داخلی اکسپرس تماس بگیرید.

      ۲
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    اگر از طریق سامانه آگاه اکسپرس برای دریافت کد بورسی و آنلاین به صورت رایگان و غیرحضوری اقدام کرده اید برای پیگیری کافیست با نام کاربری و رمز خود به آدرس سامانه مراجعه کنید.

    چنانچه فرد، مشتری کارگزاری آگاه باشد، برای اخذ کد آنلاین، یک روز کاری زمان نیاز دارد و اگر برای اولین بار به کارگزاری مراجعه کرده باشد، حداکثر دو روز کاری برای فعال شدن کد آنلاین زمان لازم خواهد بود. کد کاربری و رمز عبور به همراه آدرس درگاه (سایت) معاملات برخط، به شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل سرمایه‌گذار ارسال خواهد شد. موارد ذکر شده درخصوص کد معاملات آنلاین است. اخذ کد بورسی ۴۸ ساعت کاری زمان نیاز دارد.

  • BA7002 گفت:

    سلام خسته نباشین . من در تاریخ ۹ تیر احراز هویتمو تو دفتر پیشخوان انجام دادم الان نزدیک ۸ روز کاری میگذره اما هنوز کد بورسی بهم تعلق نگرفته طبق اطلاعات تو سایت حداکثر ۵ روز کاری باید طول میکشید چرا اینقد طولانی شده !!!!!!!

    ۰
  • sadaf گفت:

    با سلام
    من روز یکشنبه برای احراز هویت غیر حضوری به دفتر پیشخوان مراجعه کردم و الان یک هفته از تاریخ مراجعه گذشته اما کدبورسی برای معلامله آنلاین برای من نیامده.
    میشه راهنمایی بفرمایید

    ۰
  • BH0648 گفت:

    باسلام
    من ۱۳ شهریور از دفتر پیشخوان تو کارگزاری آگاه ثبت نام کردم الانم بیشتر از ده روزه که کد بورسی برام ارسال نشده تو سایتم میزنم میگه بزودی دسترسی معاملاتی برای شما ایجاد میشه تو برنامه آگاهم هرچی میزنم نمیره

    ۰
  • محمد گفت:

    کد معاملاتیم دیروز اومد، اما اجازه برای خرید ندارم،یعنی توو نرم افزار نوشته شما دسترسی ندارید و کاربر تستی هستین،برای احراز هویت هم از طریق دفتر پیشخوان اقدام کردم،هم سجام و هم کارگزاری.الان چه کار کنم

    ۳
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه معاملاتی خود با پیام کاربری تستی مواجه شده اید ، می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • صعود گفت:

    سلام وقت بخیر.من روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۹
    برای احراز هویت به کارگزاری رفتم و دو ساعت بعد یک کدمعاملاتی برای بنده پیامک شد ولی ایمیل نشده و سه حرف اول فامیلی نیست.داخل سایت استعلام کدبورسی رفتم و پیغام اومد که کدبورسی برای شما فعال نشده است.میترسم که با این کد معامله کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که کدبورسی شما صادر شود دسترسی به سامانه معاملاتی نام کاربری و کلمه عبور برای شما فعال می شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    آزمون معاملات برخط شامل سوالات چهار گزینه‌ای (تستی) از قوانین و مقررات معاملات برخط بورس اوراق بهادار و اصول سرمایه‌گذاری در بورس است و حدنصاب قابل قبول در این آزمون کسب نمره ۷۰ از ۱۰۰ تعیین شده است. در صورتی که برای دریافت کد بورسی و معاملات آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس اقدام نموده باشید، این آزمون به صورت غیرحضوری اخذ خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به راهنمای آگاه اکسپرس مراجعه نمایید.

  • AK2048 گفت:

    با سلام، آزمون معاملات بر خط از چه منبعی است؟ اگر نمره ۷۰ را نیاوریم چه اتفاقی می افتد؟

    ۰
    • Agah2 گفت:

      سلام مشتری گرامی
      منبع سوالات آزمون معاملات برخط، مطالب مقدماتی بازار سرمایه است.
      و اگر نمره شما کمتر از ۷ شود کد آنلاین برای شما صادر نمی شود و در اینصورت می توانید سفارش خرید یا فروش خود را از طریق سفارش آفلاین، ارسال بفرمایید.
      با تشکر

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    – اگر متقاضی کد بورسی ندارد: اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، شماره حساب بانکی و فرم مشخصات مشریان حقیقی و فرم قرارداد معاملات برخط و پاسخ به سوالات آزمون معاملات برخط.

    – اگر متقاضی کد بورسی دارد: چنانچه متقاضی پیش از این مشتری کارگزاری آگاه باشد، به منظور دریافت کد آنلاین، لازم نیست مدرک خاصی ارائه شود و تکمیل فرم‌های مورد نیاز کفایت می‌کند؛ در غیر این صورت برای دریافت کد معاملات برخط سهام لازم است متقاضی با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به آدرس یکی از شعب کارگزاری مراجعه و پس از ارائه مدارک، فرم قرارداد معاملات برخط را تکمیل کند و به سوالات آزمون معاملات برخط پاسخ دهد.

    لازم به ذکر است که تمام این مدارک در سامانه آگاه اکسپرس به صورت غیر حضوری و رایگان قابل ثبت و پیگیری برای اخذ کد بورسی و معاملات آنلاین است.

  • علیرضاسجادی گفت:

    درود
    من کد کارگزاری فارابی دارم و می خوام کارگزاریم رو عوض کنم. چطور میتونم این کار رو انجام بدم.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.جهت آشنایی با نحوه اعمال تغییر کارگزار ناظر به مطلب تغییر کارگزار ناظر دربلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • رضا گفت:

    سلام وقت بخیر من مراحل ثبت نام و احراز هویت سجام و انجام دادم کد بورسی هم برام اومده فقط وقتی میخوام برم پرداخت شتابی میگه کاربر تستی هستین نمیشه
    از چند نفر که پرسیدم میگن احراز هویت آگاه انجام نشده برات خواستم ببینم میشه از دفتر پیشخوان احراز هویت اگاه انجام داد مدارک چی لازم داره

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، برای احراز هویت در حال حاضر می توانید با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به دفاتر پشخوان مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • عامری گفت:

    سلام
    بنده چندین سال است که کدبورسی دارم و معاملاتم نیز پیوسته در حال انجام است اما به دلیل مشکلات کارگذار قبلی قصد گرفتن کدبورسی از آگاه دارم. قبل از سال جدید نیز ثبتنام آنلاین انجام دادم اما به دلیل تعطیلی دفاتر پیشخوان و نمایندگی شما امکان فعالسازی دریافت کد آنلاین وجود ندارد.در صورت امکان این امکان را فراهم کنید تا بتوانم معاملات خود را انجام دهم.
    باتشکر

    ۰
  • اصلانی گفت:

    سلام من ۲۰ روزه که ثبت نام انجام دادم و به دفاتر پیشخوان هم مراجعه کردم و کد بورسی گرفتم اما برای خرید در سیستم به من میگه شما کاربر تستی هستید لطفا راهنمایی کنید که چکار باید انجام بدم؟
    ممنون

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام وقت بخیر
      فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

      ۰
  • nf گفت:

    سلام ۶ ماه کد بورسی من فعال نشده چیکار کنیم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای فعالسازی قرارداد اینترنتی کافی است متقاضی به یکی از [شعب کارگزاری] مراجعه کرده و نسبت به امضای قرارداد اینترنتی اقدام نماید، لازم به ذکر است اعتبار قرارداد اینترنتی یک سال است.

  • AQ0207 گفت:

    بدون امضای حضوری امکان خرید آفلاین وجود نداره؟؟
    نمیشه اینترنتی قرار داد و امضا کرد؟

    ۴
  • AV8935 گفت:

    روش دیگری وجود ندارد

    ۴
  • BC7579 گفت:

    سلام ببخشید من موقع ثبت نام یه سری قرارداد امضا کردم در دفتر پیشخوان دولت ولی نمیدونم قرارداد مربوط به خرید بسته های اینترنتی هم امضا کردم یا نه؟ یا اصلا نیازی نیس؟ چند بار درخواست خرید بسته اعتباری دادم از اعتبارم کسر شد ولی خطا داد الان من باید چیکار کنم؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله. در حال حاضر، برای دریافت کد معاملات برخط نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست.

  • امیر گفت:

    سلام من میخواستم برای برادرم که ۱۲ سالشه کد بورسی افلاین بگیرم ایا میتونم و باید چه مدارکی ارائه بدم ؟ ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، همه افراد می توانند کد بورسی دریافت کنند. برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود.
      سپس بعد از آن باید برای احراز هویت آگاه و سجام به صورت حضوری توسط ولی فرزند با به همرا داشتن مدارک هویتی خود و فرزند و کد ۱۰ رقمی سجام و شماره حساب به نام فرزند و شماره شبا و شماره تلفن همراه جداگانه در یکی از شعب آگاه و یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نماید .
      افراد زیر ۱۸ سال که ولی، وصی، یا قیم ایشان متقاضی دریافت دسترسی معاملات آنلاین میباشد، میتوانند با امضای تعهدنامه( توسط ولی ، وصی یا قیم) به صورت حضوری در شعب آگاه, اقدام به دریافت این دسترسی نماید.
      این تعهد نامه حتما باید توسط ولی قانونی امضا گردد.

      ۱
  • سیامک گفت:

    سلام خسته نباشید من مدارکم کاملا ولی کارت ملی هنوز نیومده و رسیدشو دارم می‌توانم کد بورسی بگیرم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما ممنوع المعامله نوع S شده اید و برای برطرف نمودن این مشکل باید به صورت حضوری به همراه اصل مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه بفرمائید تا مشکل شما برطرف شود.

      ۰
  • سعیدی گفت:

    با سلام و احترام
    بنده برای پدرم میخوام کد بورسی بگیرم که تحصیلاتشون زیر دیپلم هست

    گویا ارایه مدرک تحصیلی دیپلم حذف شده این موضوع درست هست؟
    الان اگر از طریق سایت شما ثبتنام رو انجام بدم و بعد بریم دفتر پیشخوان برای احراز هویت می تونند کد بورسی دریافت کنند و آنلاین معامله کنند؟
    و سوال آخر اینکه ازمونی هم گرفته میشه برای سنجش اطلاعات بورسی با توجه به اینکه تحصیلات ایشون زیر دیپلم هست؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درحال حاظر شرایط دریافت کد بورسی همانند دوران قبلی بوده و در صورت تصویب قانون جدید از طرف سازمان بورس اطلاع رسانی می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان بورس مبنی بر حذف اخذ مدرک دیپلم می توانند کد بورسی دریافت نمایند و به سامانه معاملاتی آنلاین دسترسی خواهند داشت. همچنین نیازی به گذارندن آزمون نیست.

      ۰
      • محمدرضا گفت:

        سلام، من برای پدرم قبلا کد آفلاین گرفته بودم، الان که شرط مدرک تحصیلی برداشته شده اولا مدرک زیر دیپلم رو لازمه ببریم کارگزاری؟ دوما لازمه یک بار دیگه ثبت نام اینترنتی انجام بدیم؟ چون تاجایی که یادمه تو فرم نوشته بود که دسترسی به چه صورتی باشه و من افلاین زدم

        ۰
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورتی که مشتری آگاه هستند و دسترسی به پنل آفلاین دارند اما تمایل به تغییر دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین دارند لازم است به همراه مدارک هویتیشان (کارت ملی و شناسنامه ) به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه و دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین را فعال نمایند.

          ۰
  • فاطمه گفت:

    سلام من قرار شنبه برم برای احراز هویت، مدرک دیپلممو پیدا نمیکنم. چکار باید بکنم میشه راهنماییم کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درحال حاظر شرایط دریافت کد بورسی همانند دوران قبلی بوده و در صورت تصویب قانون جدید از طرف سازمان بورس اطلاع رسانی می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان بورس مبنی بر حذف اخذ مدرک دیپلم می توانند کد بورسی دریافت نمایند و به سامانه معاملاتی آنلاین دسترسی خواهند داشت.

      ۰
  • shahin گفت:

    سلام .من کزینه مدرک تحصیلیمو اشتباهن زیر دیپلم زدم مدرک کاردانی دارم هرکاریم کردم ویرایش نشداصلا در ویرایش صفحه مدرک تحصیلیو نشون نداد لطفا راهنمایی بفرمایید چکارکنم ..باتشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید اطلاعات تحصیلی خود را تغییر بدهید باید اطلاعات هویتی خودرا اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،اطلاعات تحصیلی که میخواهید تغییر بدهید به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا اطلاعات تحصیلی شما تغییر داده شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    نحوه خرید و فروش

    شرکت‌هایی که تمایل به دریافت کد معاملات بورس اوراق بهادار ( برای انجام معامله در بازار بورس یا فرابورس) دارند، می‌توانند به ترتیب زیر عمل نمایند:

    ۱- تصویر روزنامه رسمی آگهی تآسیس٫
    ۲- تصویر روزنامه رسمی – آگهی کلیه تغییرات.
    ۳- تصویر اساسنامه.
    ۴- کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیآت مدیره.
    ۵- تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی و تعهد نامه.
    ۶- تکمیل فرم توافقنامه معاملات اینترنتی.
    ۷- دریافت و تکمیل فرم قرارداد معاملات برخط و پاسخ به سوالات آزمون معاملات برخط.
    ۸- ارائه نامه درخواست دریافت کد معاملاتی خطاب به کارگزاری آگاه در سربرگ شرکت.
    ۹- معرفی نماینده شرکت.

    دریافت کد معاملاتی بورس، برای انجام معاملاتی اوراقی همانند اخزا و سخا ضروری است.

  • خلیل اله گفت:

    باسلام بنده دارای تعدادی سهم از اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن را دارم وکد معاملاتی نیز برایم تعریف شده است چگونه میتوانم در سامانه معاملات فرابورس آنرا نقل وانتقال دهم

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای انتقال برگه سهام خود به کارگزاری آگاه نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  • مانی گفت:

    سلام پسر من ۱۳ سالشه .۶ سال پیش برایش کد بورسی گرفتم . و حالا می خواهم بصورت آنلاین برایش فعالیت کنم . در سامانه سجام قسمت نماینده قانونی ، ولایت رو انتخاب کردم. بعد از گزینه کد ملی قسمت بررسی را وقتی میزنم .می نویسه کد پیگیری ندارم .من خودم کد بورسی ندارم آیا حتما باید خودم هم کد بورسی داشته باشم . راه دیگه ای نداره ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی برا فرزند خود نیازی به داشتن کد بورسی پدر نیست. لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • عیسی رسولی نژاد گفت:

    سلام ببخشید چند سوال داشتم اول اینکه برای اینکه یه شرکت حقوقی کد بورسی بگیره محدودیتی وجود داره ؟ دوم اینکه موضوع فعالیت شرکت موردی مد نظر هست یا خیر ؟اینکه از اعضای سهامدارها خودشون کد شخصی داشته باشن مشکلی ایجاد میکنه یا خیر؟اگر عضوی در دوتا شرکت باشه و بخوان کد بگیرن مشکلی هست یا خیر ؟ و سوال اخر برای شرکت های حقوقی عرضه اولیه به چه صورتی هست

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات شما لطفا با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ و ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ عدد ۱ تماس بگیرید.

      ۰
  • حمیدرضا رازقی گفت:

    سلام
    دوتا سوال دارم
    اول اینکه موسسه امکان دریافت کد بورسی داره ؟
    دوم اینکه خرید و فروش سهام با کد بورسی حقوقی از دید اداره دارایی جزو فعالیت های شرکت حساب میشه و مالیات داره ؟

    ۰
  • محمود گفت:

    سلام برای گرفتن کد بورسی برای شرکت باید به خود کارگذار مراجع کنم یا اینکه در سامانه آنلاین میشه و کدوم قسمت باید مراجع کنم ممنون

    ۴
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اشخاص حقوقی برای دریافت کد بورسی باید به صورت حضوری به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کنند.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    زمان تسویه اوراق مشارکت T+1 است (یعنی یک روز کاری بعد از زمان خرید) در حالی‌که زمان تسویه سهام T+2 است (یعنی دو روز کاری بعد از زمان خرید). از آنجا که تسویه این دو با هم متفاوت است، نمی‌توانید با مانده قابل معامله‌ای که بیش از یک روز تا تسویه آن باقی است، اوراق مشارکت بخرید. برای مثال اگر شما روز شنبه سهام خود را بفروشید، در روز کاری بعد یعنی یکشنبه می‌توانید از مانده قابل معامله خود (که حاصل ار فروش آن سهم است) اوراق مشارکت بخرید.

  • احسان گفت:

    سلام
    اگر از طریق سامانه آنلاین سهامی را در روز شنبه بفروشم و فرضا مبلغ یک میلیون تومان (پس از کسر کارمزد) حاصل شود آیا در همان روز شنبه و یا در بازه زمانی ۳ روز امکان خرید سهام دیگری را با بخشی (یا تمام) آن یک میلیون تومان خواهم داشت یا تا ۳ روز از آن پول نمی‌شود سهام دیگری خریداری نمود؟

    ۰
  • y گفت:

    سلام مبالغی در مانده قابل برداشت ومعامله آخر مانده وبه هیچ وجه تغییرنمی کنن یعنی برای معامله نمیتونم استفاده کنم راه حل چیست؟

    ۰
    • Agah گفت:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی،
      مانده قابل برداشت مبلغی است که در حساب معاملاتی شما قابل برداشت بوده و می توانید این مبلغ را به حساب بانکی خود انتقال دهید. این مبلغ ثابت نبوده و با انجام معاملات و تسویه کامل افزایش یا کاهش می یابد.
      مانده بدون معاملات آخر، مانده شما در حساب معاملتی بدون در نظر گرفتن آخرین معاملات شما ۰معاملات سر رسید نشده) است. این مبلغ بدون در نظر گرفتن معاملاتی است که هنوز به صورت کامل تسویه نشده اند. این مانده نیز با سر رسید شدن معاملاتی که انجام داده اید تغییر می باید.
      برای توضیحات بیشتر لطفا به راهنمای معاملات بر خط در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمایید.
      راهنمای نرم افزار معاملات برخط آساتریدرآگاه (نسخه جدید)

      ۱
  • hosein گفت:

    با سلام آیا امکان فروش سهم و خرید همزمان سهم دیگر در این کارگزاری وجود دارد؟

    ۲
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما با دسترسی به سامانه معاملات آساتریدر آگاه، امکان فروش و خرید سهام به صورت همزمان را خواهید داشت.

      ۰
  • جوادی گفت:

    با سلام.با اینکه بنده عضوی از مشترکان کارگزاری آگاه میباشم و کد سهامداری مربوطه را دارا هستم لطفا جهت بازکردن یک حساب بانکی در نزد کارگزاری آگاه جهت سهولت خرید سهام مرا راهنمائی فرمائید. بی صبرانه منتظر جواب شما هستم.
    با سپاس و قدردانی از شما عزیزان.

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام
      در صورتی که منظور شما اتصال حساب بانکی به حساب معاملاتی است باید فرم اتصال حساب بانکی را از کارگزاری دریافت کرده و به بانک سامان یا ملت دارنده حساب مراجعه کنید و سپس رسید دریافتی را به کارگزاری تحویل دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    پیام “در حال ارسال” به این معنی است که سفارش کاربر در سیستم آسا ثبت گردیده، اما هنوز برای هسته مرکزی سازمان بورس ارسال نشده است، در این مرحله دکمه‌های ویرایش و حذف غیرفعال هستند. شرح کامل این‌گونه پیام‌ها در بخش “حذف و ویرایش سریع سفارشات و اطلاع از وضعیت آنها” مطلب مزایای نرم‌افزار آسا آمده است.

     

  • AV1549 گفت:

    سلام.من تازه وارد هستم نمیدانم از چه قسمتی مو جودی خود راافزایش بدم و خرید و فروش خود را نهایی کنم.

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای افزایش مانده خود در سامانه آنلاین کارگزاری آگاه لازم است به بخش پرداخت شتابی مراجعه نمایید.
      باتشکر

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    اولین قدم دریافت کد بورسی و بعد از آن کد معاملات آنلاین است. در کارگزاری آگاه این دو کد بصورت رایگان و غیر حضوری انجام میشود. کافیست برای ثبت نام به سامانه آگاه اکسپرس و راهنمای آگاه اکسپرس مراجعه کنید.

    پس از دریافت کدآنلاین از کارگزاری، اطلاعات مورد نیاز برای شما ایمیل و پیامک میشود. سپس کاربر می‌تواند به سامانه معاملاتی آنلاین آسا مراجعه نموده و پس از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، نسبت به خرید و فروش سهام مورد نظر اقدام نماید. برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی استفاده از نرم‌افزار معاملات برخط (آنلاین)، به راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا مراجعه شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای دریافت سند سهام خودکفایی (و به صورت کلی برای دریافت برگه هر سهمی)، متقاضی باید به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کند. پس از دریافت برگه سهم خود، با در دست داشتن مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه) به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه و نسبت به فروش سهام مورد نظر اقدام کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله، با در دست داشتن مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه) و برگه سهام، پس از مراجعه به کارگزاری و تغییر ناظر، می‌توان اقدام به فروش اوراق مشارکت کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    طبق دستور شرکت سپرده گذاری مرکزی، فروش سهام عدالت مشتریان به صورت مستقیم از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. برای کسب اطلاعات کامل درباره سهام عدالت، این مقاله را مطالعه کنید. 

  • علیرضا مصطفایی گفت:

    با تشکر از زحمات شما

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای ثبت درخواست اینترنتی، لازم است کاربر نسبت به تکمیل فرم توافقنامه معاملات اینترنتی خود نزد کارگزاری اقدام نماید.

  • علی اصغر باغبان گفت:

    برای ثبت سفارش اینترنتی (آفلاین) به کدام قسمت سایت باید مراجعه نمود؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای معامله یک سهم چند شرط لازم است:
    اول آنکه آن نماد مجاز باشد (نماد ممکن است ممنوع یا متوقف باشد).
    دوم آنکه موجودی ثبت شده در درخواست فروش، کمتر یا مساوی دارایی سهام کاربر باشد.
    سوم آنکه کارگزاری آگاه ناظر آن سهم باشد (اگر سرمایه‌گذار سهام را از کارگزاری دیگر خریداری نموده و یا کارگزار ناظر او کارگزاری دیگری باشد، بدون انجام فرآیند انتقال ناظر، امکان خرید و فروش در کارگزاری آگاه را ندارد).

    چهارم آنکه در حال حاضر حداقل مبلغ درخواست خرید و فروش سهام، ۵ میلیون ریال است. اگر سفارشی کمتر از این مبلغ ثبت کنید، درخواست شما به هسته معاملات ارسال نمی‌شود و فروش انجام نخواهد شد.

  • Z گفت:

    سلام خسته نباشید ،
    در دو نماد کاسه و پالایش در سبد سهام من سهم هست ولی میخوام معامله کنم میگه موجودی نیست دلیل چیه

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز امکان بررسی از طریق این درگاه وجود ندارد جهت بررسی این موضوع با همکاران ما در کارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس حاصل نمایید و یا تیکت پشتیبانی ارسال کنید.جهت ارسال تیکت پشتیبانی می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتر: مراجعه به سایت https://online.agah.com ، ویجت های سمت چپ، ثبت تیکت پشتیبانی.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه بیشتر، تیکت پشتیبانی.

      ۰
  • مریم گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من سهام فولاد رو خریداری کردم ولی الان یک هفته است دارم میزنم ک فروش بره
    وارد لیست سفارشات هم میشه ولی از یه تایمی به بعد برام میزنه ک سفارش منقضی شده
    علتش چیه ؟ باید چیکار کنم ؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • علیرضا گفت:

    ۲۸ تا سهم طلا دارم هرکار میکنم فروش نمیره با هر قیمت مجاز و الان ساعت ۱۲ و ۵۲ دقه ست. واقعاً عالیه. فقط ارور میده موجودی سهام کافی نیس و بارها چک کردم که ۲۸ تا سهام دارم.

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی داره. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال کنید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می تونید اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی رو نتخاب کنید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت رو انتخاب کنید.
      دقت داشته باشین درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، بایستی تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • هادی گفت:

    سهم وسپهرح کلا از سبدم خارج شده
    و فقط تو عملکرد میاره و نمیتونم بفروشم
    و مینویسه امکان سفارش در این نماد وجود ندارد.

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز، مهلت پذیره نویسی حق تقدم نماد وسپهر تمام شده است. در صورتی‌که ۱۰۰۰ ریال ارزش اسمی سهم را پرداخت کرده‌اید می‌توانید با استفاده از علامت + در منو افزایش سرمایه‌ها میزان استفاده شده از حق تقدم را اعلام نمایید. باتوجه به اینکه مجوز فروش سهم از سمت شرکت صادر شده است، لطفا نسبت به ثبت تغییر کارگزار ناظر به طریق زیر اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری:
      منو، درخواست‌ها، تغییر کارگزار ناظر، علامت مثبت، ثبت درخواست.
      از طریق تلفن همراه:
      سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر، گزینه تغییر کارگزار ناظر، مثبت سبز رنگ، جستجوی نماد مورد نظر، ذخیره.
      از طریق اپلیکیشن:
      سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر، درخواست ها، گزینه تغییر کارگزار ناظر، مثبت آبی رنگ، جست و جوی نماد مورد نظر، ثبت.
      نتیجه درخواست شما حداکثر تا دو روز کاری مشخص خواهد شد.
      درصورتی‌که ارزش اسمی را پرداخت نکرده‌اید، شرکت مربوطه حق تقدم‌های استفاده نشده را به فروش می ‌رساند. نحوه‌ی دریافت وجه حاصل از فروش تحت عنوان اطلاعیه‌ای به نام «نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده» در سایت http://codal.ir منتشر می‌شود.

      ۰
  • علی گفت:

    وقت بخیر
    من یک نماد رو خریدم ولی تعدادی سهام و تعدادی سپرده گزاری برام نوشته، سهام ها رو فروختم ولی سپرده ها رو نمیتونم بفروشم . تمام خرید ها هم از طریق کارگزاری آگاه بوده . چطور میتونم بفروشم سپرده گزاری ها رو؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای دریافت برگه سهام، به درگاه یکپاچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنید. 

  • mohamad.velayati@gmail.com گفت:

    اگر انلاین سهمی را بخریم سود ان سهم بدون دریافت برگه هم به ما تعلق نمیگیره؟

    ۰
    • Agah گفت:

      شما به هر صورت که سهام خریداری نمایید (آنلاین، آفلاین، حضوری و پذیره نویسی) فارغ از آنکه برگه کاغذی آن را داشته باشید یا خیر، سود به شما تعلق خواهد گرفت.

      توجه: در صورت تقسیم سود از سوی شرکت ها، تنها سود به افرادی داده می شود که در زمان مجمع سالانه سهامدار آن شرکت باشند.

      ۰
  • Sajaddadgostar00@gmail.com گفت:

    درمعاملات انلاین سودی که به ما تعلق میگیره قابل واریز به حساب هست یا حتما باید برگهای سهام رو دریافت کنیم؟؟
    روش دریافت سود و درخواست وجه در نرم افزار اسا به چه شکل هست؟

    ۰
    • Agah2 گفت:

      باسلام و احترام
      جهت دریافت اصل و فرع سرمایه (سرمایه و هر نوع سودی که به این تعلق می گیرد) میتوانید وجه مورد نظر خود را از طریق نرم افزار درخواست نموده و به حساب شخصی خود انتقال دهید. برای این کار به منو رفته و در قسمت درخواست ها، به بخش درخواست وجه رفته وجه مورد نیاز خود را درخواست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ی نمونه ی واقعی آن می توانید به باشگاه بلاگ مراجعه فرمایید.

      ۰
  • AN2446 گفت:

    چطوری میشه سود تعلق گرفته رو دریافت کرد ؟ من سهمی دارم که از طرف شرکت به هر سهم سود تعلق گرفته چطوری میتونم از طریق نرم افزار اون سود رو دریافت کنم ؟

    ۰
  • محمد رضایی گفت:

    سلام حساب بانکی ام را میخواهم تغییر بدهم از طریق تیکت در نرم‌افزار به پشتیبان به شماره پیگیری۹۹۰۱۲۰۱۹۰۵ در تاریخ۲۰فروردین ۹۹درخواست دادم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم بی‌زحمت جهت تغییر حساب بانکی راهنمایی کنید...

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای تغییر شماره حساب لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای رفع مشکل، لازم است کاربر یک سبد (یک دیدبان جدید) در تب دیدبان ایجاد نموده و سپس نماد را در سبد ایجاد شده، اضافه نماید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    با مراجعه به بخش «خطاهای سفارشات» می‌توان از علت عدم ثبت سفارش آگاه شد، در اغلب موارد به یکی از دلایل زیر سفارش مشتری در سیستم ثبت نمی‌شود:
    ۱) میزان موجودی ریالی کاربر در سامانه آنلاین یا بانک وی کافی نباشد.
    ۲) ارزش کل سفارش کمتر از ۵ میلیون ریال باشد. 
    ۳) حجم یا قیمت وارد شده، در محدوده‌ی مجاز نباشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    ممکن است به دلایلی سرمایه‌گذار اجازه نمایش همه‌ی حجم مورد نظر خرید یا فروش خود را در سامانه معاملاتی ندهد، در این صورت با وارد نمودن حداقل ۳۰ درصد از حجم مورد نظر خود در این بخش امکان دیدن تعداد محدودی از سفارش خود را به سایر کاربران می‌دهد، به عنوان مثال سرمایه‌گذار تصمیم دارد تعداد ۱۰,۰۰۰ سهم از یک نماد را با قیمت ۱,۰۰۰ ریال خریداری کند. وی در بخش حجم نمایشی تعداد ۳,۰۰۰ سهم را مشخص نموده است. پس از ارسال سفارش خرید، آنچه در جدول عرضه و تقاضا برای سایر کاربران آنلاین قابل مشاهده است، سفارش خرید ۳,۰۰۰ سهم ۱,۰۰۰ ریالی از آن نماد است. ۷,۰۰۰ سهم دیگر برای سایر کاربران غیرقابل مشاهده (Hidden) خواهد بود. در زمانی که صف خرید یا صف فروش در سامانه معاملاتی وجود دارد، استفاده از حجم نمایشی توصیه نمی‌شود، زیرا سفارش کاربر به اندازه حجم نمایشی (در مثال قبل ۳,۰۰۰ سهم) انجام می‌شود و مابقی آن (۷,۰۰۰ سهم دیگر) به انتهای صف می‌رود.

  • فاطمه گفت:

    سلام. من وقتی عرضه اولیه رو میخرم اون قسمت اعتبار باید کدوم گزینه رو بزنم؟

    ۰
  • نازگل گفت:

    من ۲۰۰تا سهم خواستم بفروشم ارور داد ک حجم نمایشی حداقل ۱۰۰۰...بعد زدم ۱۰۰۰باز ارور از مقدار درخواستتون نباید بیشتر باشه...من الان باید چکار کنم؟؟؟

    ۰
    • نیک زر گفت:

      حجم نمایشی را خالی بگذارید. دقت کنید سهم مورد نظرتان برای فروش حداقل ۱۰۰ هزارتومان باشه.

      ۶
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • Mahdi گفت:

    وقتی من میخوام سهام یک شرکت رو بخرم میزنه توافق نامه ای وجود دارد که توسط کاربر امضا نشده است
    باید چیکار کنم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز،
      طبق دستورالعمل سازمان بورس، شما به منظور معاملات در بازار فرابورس باید توافقنامه را تایید و امضا بفرمایید. علت لزوم امضای این توافقنامه به دلیل وجود دامنه نواسان بیشتر از بازار بورس (به نوعی پذیرش بازده و ریسک بالاتر) است. برای امضای توافق نامه هم نیاز به مراجعه حضوری ندارید. در نسخه وب سامانه آنلاین آسا می توانید با کلیک بر روی گزینه تنظیمات (آیکن چرخ دنده در گوشه سمت چپ بالای صفحه مانیتور) به بخش توافقنامه ها مراجعه کرده و توافقنامه مد نظر را تایید کنید.

      ۰
  • سعید گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    فیلتری وجود داره برای فیلتر کردن این حجم نمایشی ؟ اگه وجود داره لطفا کد فیلترش بفرمایید . سپاس

    ۰
  • احمد گفت:

    سلام.
    امکان ثبت چندتا درخواست فروش با حجم های مختلف به صورت آنلاین وجود دارد؟
    یا فقط باید یک درخواست باشد؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    اگر سفارش خرید تا پایان روز معتبر باشد، بعد ازساعت بازار مبلغ مسدودی آزاد شده و به حساب کاربر برگردانده می‌شود، ولی اگر اعتبار سفارش خرید “معتبر تا لغو” باشد تا بازگشایی مجدد بازار و لغو سفارش توسط کاربر، مبلغ سفارش مسدود باقی خواهد ماند.

  • سلیمی گفت:

    با سلام
    وقتی سفارش خرید میدم و در صف آخر قرار میگیره درخواستم و اون روز موفق به خرید نمیشم و در خواست رو معتبر تا لغو انتخاب کردم.واسه روز بعد همون درخواست تو سفارشاتم میمونه؟اگر میمونه قیمت جدید رو باید تغییر بدم از قسمت ویرایش؟اگه ویرایش کنم به اخر صف میره یا همون نوبت حفظ میشه؟
    با تشکر

    ۲
    • Agah گفت:

      سلام
      سفارش معتبر تا لغو، تا زمان لغو در سامانه معاملاتی وجود دارد اما چون قیمت آن ممکن است خارج از رنج روزانه روزهای بعد باشد، معامله نخواهد شد. ویرایش قیمت یا افزایش حجم موجب می شد سفارش به عنوان سفارش جدید به انتهای درخواست ها منتقل شود.

      ۱
  • مریم گفت:

    سلام.من پول واریز کردم تو حساب بورسیم.پول از بانک کم شده.پیامک امده.ولی تو حسابم پولی واریز نشده.ساعات آخر واریز کردم.
    تو قسمت قدرت خرید نیست.
    تو قسمت گردش حسابم نیست.لطفا راهنمایی کنید.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    زمانی که منبع مالی سفارش خرید سهام، حساب بانک سامان و یا بانک ملت باشد، بانک به صورت خودکار مبلغ ریالی آن سفارش را در حساب بانکی سرمایه‌گذار مسدود می‌کند، در صورت انجام سفارش، مبلغ از حساب کسر می‌شود؛ در غیر این صورت چنانچه اعتبار سفارش ارسالی “روز” انتخاب شده باشد، پس از پایان ساعت معاملات، آن مبلغ به حساب بانکی کاربر برگردانده خواهد شد، دقت به این موضوع ضروری است که به علت گزارشگیری‌های بانک ممکن است این مبلغ بلافاصله پس از پایان زمان معاملات به حساب مشتری عودت داده نشود و با تاخیر چند ساعته صورت پذیرد.

  • رضا گفت:

    یک سفارش خرید داشتم و پول از حساب بانک سامانم برداشته شده و سهم خریداری شده ولی در کارگزاری بنده بدهکار شدم در صورتی که پول از حساب من برداشته شده.علت چیست و برای رفع این مشکل باید چی کار کنم

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      دوست بزرگوار متاسفانه هیچ اطلاعاتی از خود ثبت نکرده اید. لطفاً نام و نام خانوادگی به همراه کد بورسی خود را درج نمایید تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.

      ۰
  • ابراهیم گفت:

    سلام من ۶۲۴هزارتومان سهام خریداری کردم ومبلغ۱۰۵۰میلیون توحسابم بوده الان موجودی معامله میزنه۷۷تومان این مبلغ۳۳۰هزارتومان باقیمانده به کجا رفت لطفا راهنمایی کنید

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      با توجه به اینکه برای بررسی این موضوع نیاز به کد بورسی شماست، می توانید برای بررسی سریع تر با واحد پذیرش انلاین تماس بگیرید.
      ۴۱۷۹۲۰۰۰

      ۰
  • حمید رضا معلم گفت:

    با سلام . پول نزد کارگزاری مسدود غیر وکالتی شده چیکار کنم؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری مسدود غیر وکالتی ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۷۱۴۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش انلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • ابوطالب گفت:

    سلام و عرض خسته نباشيد من در تاريخ ۷ خرداد ماه خريد روي نماد خساپا انجام دادم و در قسمت سفارشات روز ميزنه کامل انجام شده و پول از حسابم کسر شده ولي هنوز در پرتفوي قرارنگرفته ...بيزحمت راهنمايي کنيد کد بورسي منت ۰۷۷۸۷

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله؛ در سامانه جدید معاملاتی آنلاین امکان خرید و فروش یک نماد در یک روز میسر است.

  • AL0403 گفت:

    کارمزد آن تفاوتی ندارد؟

    ۰
  • سید گفت:

    سلام
    من در آگاه اکسپرس ثبت نام کردم اما کد سجام رایگان نیومده باید چه کار کنم

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در سامانه معاملات آنلاین، حق‌تقدم استفاده نشده، اوراق مشارکت و سهام‌هایی که در بازار پایه و بازار توافقی فرابورس عرضه می‌شود، به صورت آنلاین قابل معامله نیستند.

  • AG8797 گفت:

    سلام. من خیلی سرچ کردم اما نتونستم نحوه خرید حق تقدم و نحوه واریز ۱۰۰ تومن رو برای خرید حق تقدم پیدا کنم. امکانش هست در قالب یک مطلب آموزشی بگذارین؟

    ۱
  • AL0388 گفت:

    برای استفاده از حق تقدم خریداری شده در معاملات آنلاین چه کار باید کرد؟

    ۰
  • AL0388 گفت:

    من تعدادی حق تقدم استفاده نشده داشتم که دیگر آنها در صفحه معاملات آنلاین نمایش داده نمی شوند، حق تقدم های استفاده نشده ام محفوظ اند؟ آنها را میتوانم بفروشم؟ یا با آنها سهم نماد اصلی دریافت کنم؟ چگونه؟

    ۰
    • Agah2 گفت:

      سلام
      اگر حق تقدم استفاده نشده خریداری کرده باشید بعد از ثبت افزایش سرمایه به سهم تبدیل می‌شود و قابل معامله خواهد بود . در صورتی که حق تقدم داشته باشید و مبلغ اسمی ۱۰۰ تومان را پرداخت نکرده باشید، شرکت به نیابت از شما می‌فروشد و مبلغ را به حساب شما واریز می‌کند.

      ۰
      • الهه گفت:

        مبلغ حاصل از فروش به چه حسابی واریز می شود؟ حساب کارگزاری معاملات آنلاین؟

        ۰
        • Agah2 گفت:

          سلام دوست گرامی
          اگر منظور شما وجه حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده است می‌بایست با امور سهام خود تماس بگیرید تا شما را جهت دریافت وجه خود راهنمایی کنند.

          ۰
  • الهه گفت:

    چگونه میتوانم از حق تقدم خود در نماد سکرد برای خرید سهم سکرد استفاده کنم؟ در سامانه معاملات آنلاین آسا امکان پذیر است؟

    ۰
    • Agah2 گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمانی که حق تقدم را از بورس خریداری می‌کنید می‌بایست مبلغ اسمی آن را پرداخت نمایید تا آن حق، پس از تبدیل شدن به سهم، به پرتفوی شما اضافه گردد.
      درواقع خرید حق تقدم از طریق سامانه آنلاین کارگزاری آگاه، امکان پذیر است.
      همچنین در صورتی که بعد از برگزاری مجمع، حق تقدمی به شما تعلق گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم “اگر حق تقدم به ما تعلق گرفت با آن چه کنیم؟” را مشاهده نمایید.

      ۰
  • اکبر گفت:

    سلام. آیاباکد آنلاین آگاه امکان معاملات بورس کالا مثل زعفران وپسته و طلا وجود دارد یا باید درشعبه کارگزاری فرم تکمیل کنم؟ از کجا بدونم الان فعال یا نه؟
    سپاس

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای انجام معاملات در بورس کالا باید کد مخصوص به معاملات کالا را دریافت نمائید که مدارک مورد نیاز برای دریافت کد معاملات کالا برای افراد حقیقی با افراد حقوقی متفاوت می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطلب بورس کالا چیست در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در سامانه معاملاتی آنلاین سرمایه‌گذار می‌تواند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲:۳۰ نسبت به ثبت سفارش خرید و فروش اقدام کند. دقت به این نکته ضروری است که معاملات از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ انجام می‌شود و پیش از آن کاربر تنها می‌تواند سفارش خود را در سامانه ثبت کند ولی امکان خرید و فروش تا پیش از ساعت ۹ وجود ندارد. در مورد ابزارهای نوین مالی (مانند صندوق‌های etf)، معاملات تا ساعت ۱۵ ادامه دارد. در روزهای پنجشنبه و جمعه یا روزهای تعطیل، امکان خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

  • کامران گفت:

    سلام. من در ساعت بازار اقدام به ثبت سفارش فروش کردم اما با خطای وضعیت نماد مجاز نیست مواجه شدم. ساعت ۱۰ صبح سفارش رو ارسال کردم.

    ۰
    • کارشناس ۲۲۳۹ گفت:

      سلام. دوست عزیز،
      دریافت این خطا به دلیل متوقف بودن نماد مورد نظر شما است. جهت بررسی وضعیت نماد می توانید پس از جستجوی نام نماد در سایت www.tsetmc.com وضعیت نماد را بررسی کرده و از گزینه تغییر وضعیت در بالای صفحه، سابقه وضعیت نماد در گذشته را مشاهده نمایید.

      ۰
  • کاظم پورمند گفت:

    سلام
    چند وقته هرچی میخوایم سفارش بدیم خطای ًبت سفارش TPمیده نمیتونیم خرید کنیم لطفا راهنمایی کنید

    ۰
    • کارشناس ۱۴۹۲ گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت بررسی لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  • مهدی گفت:

    چرا هرچی در خواست خرید میزنم ارسال میشه ولی خرید ثبت نمیشه،از پول کم میشه ها،ولی روز بعد پول سرجاشه و خریدی انجام نشده
    راهنمای کنید لطفا

    ۰
    • کارشناس ۱۴۹۲ گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت بررسی لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  • گیتا گفت:

    سلام وقت بخیر پول واریز کردم و سهامی هم داشتم اونو هم فروختم سهام جدید خریدم باهاشون روز بعدش ک نگاه میکنم دارایی ها مغایرت دارد. چیکار کنم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۴۹۲ گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت بررسی سبد سهام لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  • اکبری گفت:

    با سلام
    بنده از کارگزاری دیگری استفاده می کنم میشه راهنمایی کنید وقتی وارد حساب کاربری میشم از کدوم قسمت باید ثبت سفارش آفلاین بزنم تا در ردیف خرید قرار بگیرم.

    ۰
    • کارشناس ۲۵۳۷ گفت:

      دوست عزیز، پس از ورود به سامانه آنلاین online.agah.com در قسمت خرید فروش آفلاین با انتخاب نماد و نوع سفارش خود می‌توانید ثبت سفارش داشته باشید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    علاوه بر سیستم معاملات آسا که مستقیماً به هسته بورس متصل است و آخرین و بروزترین اطلاعات سهام را ارائه میکند، با مراجعه به سایت رسمی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ساعات مجاز معاملات، می‌توان از قیمت لحظه‌ای هر سهم اطلاع پیدا کرد. علاوه بر این، برای هر نماد اطلاعات سودمند دیگری همچون تصمیمات مجمع، صورتهای مالی، تمامی آمارهای لازم و غیره در دسترس سرمایه‌گذاران است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بجز حق تقدم استفاده نشده، اوراق مشارکت و سهام‌هایی که در بازار پایه و بازار توافقی فرابورس عرضه می‌شوند، سهام کلیه شرکت‌های پذیرفته شده در بازارهای بورس و فرابورس را می‌توان با کد معاملاتی آنلاین، معامله کرد.

  • agah42735 گفت:

    سلام

    حق تقدم استفاده نشده هم که بصورت آنلاین قابل ثبت و معامله میباشند پس منظور شما از توضیج آورده شده در این قسمت چیست ؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      حق تقدم استفاده نشده در حال حاضر در کارگزاری آگاه به صورت آنلاین معامله نمی شود.

      ۰
      • agah42735 گفت:

        با سلام

        آیا قوانین فروش حق تقدم های استفاده نشده تغییر یافته و تنها توسط خود شرکت این حق تقدم ها قابل عرضه میباشند و دیگر توسط سهامداران قابل فروش در بورس پس از بازگشایی نمیباشند؟

        آیا برای فروش حق تقدم هاای استفاده نشده سازمان بورس مقررات تدوین شده ای دارد و بازه زمانی مشخصی برای بازگشایی توسط قانونگذار تدوین گردیده و مشخص میباشد یا صرفا با نظر سازمان این بازگشایی و عرضه صورت میگیرد؟

        آیا برای فروش آن بازه زمانی بعد از بازگگشایی هم چچنانچه شرکت خریدارری برای آنها پییدا نکرده باشد تعیین گردیده وو یا تا پایان فروش تتمام آنها نماد باز میماند؟

        ۰
        • Agah2 گفت:

          سلام
          دوست عزیز حق تقدم های استفاده نشده از قبل هم توسط ناشر در معرض فروش گذاشته می شد و تغییری در روش معاملات آن ایجاد نشده.
          اصولاً زمان بازگشایی حق تقدم های استفاده نشده، حداکثر تا یک ماه پس از بسته شدن مهلت اولیه پذیره نویسی است.
          سوال آخر رو متوجه نشدم لطفاً بیشتر توضیح دهید.

          ۰
  • مسعود گفت:

    وقتی میخوام بعضی نمادها رو خریداری کنم میگه شما توافق نامه بازار رو امضاء نکردید؟ مثلن نماد نیرو۱

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام
      برای معاملات بازار پایه فرابورس، لازم است توافق نامه این بازار امضا شود.
      برای امضای این توافق نامه می توانید در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با بخش سفارسات اوراق بهادار کارگزاری تماس خاصل فرمایید تا توافق نامه برای شما ارسال شود.
      ارتباط با بخش اوراق بهادار: ۸۲۱۵۴۸۸۸-۰۲۱

      ۱
  • AS6103 گفت:

    بازار پایه و توافقی رو چجوری می تونیم آنلاین معامله کنیم؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای انجام معاملات در بازار پایه و توافقی لازم است توافقنامه مربوط به معاملات بازار پایه را تایید نمایید.
      برای اینکار می بایست در سامانه آنلاین کارگزاری آگاه به بخش توافقنامه مراجعه کنید.
      باتشکر

      ۰
  • AW2842 گفت:

    بازار پایه فرا بورس به نظر پرریسک و ناشفاف هست،برای افرادی که تازه معامله در بورس رو شروع کردن بازارپایه مناسب انجام معامله هست یا خیر

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام دوست عزیز
      بازار فرابورس دارای شرایط ساده تری نسبت به بازار بورس برای پذیرش شرکت ها است بنابراین ریسک معاملات نمادهای آن با ریسک بیشتری همراه است. بازار پایه فرابورس هم نسبت به سایر بازارها پر ریسک است زیرا محدوده نوسان ندارد.
      باتشکر

      ۰
  • امیر گفت:

    سلام
    وقت به خیر
    من کد فرابورسی دارم و میخام از بورس سهام پتروشیمی بخرم. میشه این کار رو کرد؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    انتقال ناظر (تغییر ناظر)

    خیر، به جز مواردی که شخص از طرف مالک سهم، وکالت محضری داشته باشد.

  • بهاره فراشه گفت:

    آیا شما آموزش پرتفوی می دهید؟؟میشه کمکم کنید ممنون میشم

    ۰
    • Agah گفت:

      با سلام و احترام
      مدیریت سبد دارایی نیازمند دانش تخصصی در حوزه تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و مهارتهای مدیریت سرمایه و انتخاب استراتژی مناسب سرمایه گذاری است. دوره های آموزشی مرتبط با تمام این موارد بصورت حضوری و مجازی در کارگزاری آگاه درحال برگزاری است و علاوه بر این می توانید به مطلب آموزشی موجود در باشگاه مراجعه نمایید:

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، می‌توان آخرین برگه سهام را دریافت کرد.

  • اسماعیل سهرابی گفت:

    سلام و درود ، من پدرم تقریبا سه ماهی هست که عمرشونو دادن به شما ایشون حدوده سی تا سهام درایران خودرو داشتند که خریده بودند بعد از اتفاقاتی که از بدوه انقلاب افتاد ایشون فقط موفق شد که بیمشو زنده کنه و به علت کهولته سن نتونست پی گیره سهامهایی که خریده بوددرایران خودرو بشه آیا ما فرزندانش می تونیم پی گیره اون تعداد سهام بشیم چه راهی وجود داره تا از سهام و دارایی پدرم مطلع بشیم و حقشو بگیریم ؟ بسیار لطف میکنید اگر راهنمایی کنید

    ۰
    • کارشناس ۲۲۶۶ گفت:

      سلام دوست عزیز
      ۱. در ابتدا هر یک از وراث می‌بایست کدبورسی گرفته و سجامی‌ شوند. وراث (یا نماینده‌ وراث به‌ همراه معرفی‌نامه) به یکی از دفاتر پیشخوان منتخب سمات مراجعه و پس از انجام انحصار وراثت، نامه انحصار وراثت را دریافت کنند.
      ۲. پس از انجام اقدامات لازم از جانب دفتر پیشخوان، به اداره مالیات و دارایی مراجعه کنید تا از اداره مالیات و دارایی نامه‌ ای برای کارگزاری ارسال گردد.
      برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

      ۱
  • اسماعیل سهرابی گفت:

    سلام و عرض ادب ، پدره من سالها پیش درایران خودرو مقداری سهام خریده بودند با توجه به اینکه ایشون الان درقیده حیات نیستند آیا ما میتوانیم برای اعاده حق ایشان اقدام کنیم آیا سهامی که مربوط به سالها پیش تقریبا اوایله انقلاب بوده قابله مطالبه و پی گیری هست ؟ اگر هست از کجا میتوانیم پی گیر بشیم واطلاعاته سهم رو به دست بیاریم آیا اصلا بروز رسانی شده ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر فراوان

    ۰
    • کارشناس ۲۲۰۴ گفت:

      سلام دوست عزیز، چنانچه قصد انتقال سهم از فرد فوت شده به وراث را دارید به صورت زیر اقدام نمایید:
      در صورتی که هر یک از وراث کد بورسی ندارند اقدام به دریافت کد بورسی نموده و یک نفر به نمایندگی به دفتر پیشخوان منتخب سمات مراجعه نموده و انحصار وراثت صورت گیرد.
      مدارک موردنیاز جهت انجام کارهای انحصار وراثت در دفاتر پیشخوان سمات:
      ۱. اصل یا تصویر مصدق (برابر با اصل) حکم انحصار وراثت متوفی.
      ۲. اصل یا تصویر مصدق (برابر با اصل) گواهی واریز مالیات بر ارث به انضمام اسامی شرکت های مندرج در گواهی واریز مالیات بر ارث.
      ۳. وصیت نامه یا صلح نامه (در صورت موجود بودن).
      ۴. اصل یا تصویر مصدق (برابر با اصل) گواهی فوت متوفی.
      ۵. تصویر شناسنامه متوفی.
      ۶. تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی وراث.
      ۷. تصویر صفحه دوم شناسنامه مادر متوفی در صورت ذکر در حصر وراثت.
      ۸. تسلیم برگه سهام یا گواهی نقل و انتقال متعلق به متوفی.
      پس از این‌کار به نام هر نفر یک برگه سهم صادر می‌شود و می‌توانید از طریق ثبت نام در کارگزاری اقدام به فروش سهم ها نمایید.

      ۰
  • majid گفت:

    سلام پدر من سالها پیش ۱۳۵۰سهام کارخونه سیمان رو خریدن و اون برگه ایی ک نشون میده سهام رو پدرم خریدن گم شده واینکه پدرم هم فوت شده چیکار باید بکنم؟

    ۰
    • مهدیه قربانی گفت:

      سلام دوست عزیز،در ابتدا هر یک از وراث باید کدبورسی گرفته و سجامی‌ شوند سپس یک نفر به نمایندگی از طرف وراث جهت ارئه‌ی مدارک مورد نیاز به دفتر پیشخوان سمات مراجعه نماید:
      ۱. اصل یا کپی برابر اصل حکم انحصار وراثت متوفی
      ۲. اصل یا کپی برابر اصل گواهی واریز مالیات بر ارث به انضمام اسامی شرکت‌های مندرج در گواهی واریز مالیات بر ارث
      ۳. وصیت‌نامه و یا صلح‌نامه (درصورت موجود بودن)
      ۴. اصل یا کپی برابر اصل گواهی فوت متوفی
      ۵. تصویر شناسنامه متوفی
      ۶. تصویر شناسنامه و کارت‌ملی تمامی وراث
      ۷. تصویر صفحه دوم شناسنامه مادر متوفی درصورت ذکر در حصر وراثت
      ۸. تسلیم برگه سهام یا گواهی نقل و انتقال متعلق به متوفی
      سپس نماینده وراث می‌بایست برای ثبت درخواست انتقال سهام به وراث، به سایت ذینفعان مراجعه کرده و از قسمت «میز خدمت الکترونیک» درخواست جدیدی را با عنوان «انتقال سهام به وراث» ثبت نماید تا فرآیند انتقال صورت گیرد. پس از انجام مراحل مذکور، به اسم هر نفر یک برگه سهم صادر می‌شود و نهایتا هر یک از وراث می‌توانند سهام خود را پس از تکمیل ثبت‌نام در کارگزاری بفروشند.

      ۰
  • ستایش گفت:

    سلام. چند سال پیش سهام خریدم ولی اصلا یادم نیست از چه کارگزاری و چه سهامی بوده چجوری میتونم پیگیری کنم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۲۷۷ گفت:

      سلام دوست عزیز، شما می توانید با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir از قسمت دارا و سپس گزارش دارایی، تمامی سهام متعلق به کد بورسی خودتون رو مشاهده کنید.
      هر نمادی که بر روی اون دارایی داشتید رو می توانید در کارگزاری آگاه درخواست تغییر کارگزار ناظر ثبت کنید تا طی نهایتا ۴۸ ساعت کاری به سبد سهام شما اضافه شود.

      ۰
  • موحدی گفت:

    سلام من برگه سهم مهر اقتصاد رو گم کرد م یک میلیون تومان سال۸۹ برای خرید سهام پرداخت کردم.مشخصات شناسنامه ام هم تغییر کرده تمام مدارک حتی حکم دادکاه رو فرستادم برای یارا متاسفانه میگن سهامی نداری سال۹۹هجده میلیون برام واریز شده بود باید برای دریافت باقی پول سهام چکار کنم؟

    ۱
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در گام اول دقت داشته باشید که برای فرایند تغییر کارگزار ناظر، لازم است از کارگزاری مقصد کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از دریافت کد معاملاتی می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملاتی کارگزاری مورد نظر، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با توجه به این که در فرایند دریافت کد معاملاتی، مدارک هویتی خود را ثبت یا بارگذاری کردید، نیازی به بارگذاری یا ارائه این مدارک در فرایند تغیییر کارگزار ناظر به صورت آنلاین نیست. در ضمن، اگر قصد دارید سهام شرکت خاصی را به پرتفوی آنلاین خود انتقال دهید، الزامی به تهیه یا بارگذاری برگه سهام دارایی نیست، چراکه طبق آخرین مصوبات سازمان بورس، این فرایند (بارگذاری مدارک) اختیاری شده است.

     

  • ابوالفضل گفت:

    سلام میخواستم با اگاه کار کنم کد بورس دارم . یه چند وقت پیش تو سایت اگاه انلاین ثبت نام کردم ولی حالا نام کاربری و پسورد رو فراموش کردم . حالا که میخوام پی گیر و ادامه ثبت نام رو انجام بدم نمی تونم چون کد ملی قبلا تو سیستم هست نه میتونم از اول شروع کنم نه ادامه بدم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. جهت بازیابی نام کاربری و کلمه عبور جهت ادامه ثبت نام در آگاه اکسپرس ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • عبداله مرادی گفت:

    سلام بنده ۱۴ سال پیش تعدادی سهام خریدم درحال حاضر ۱۳۴۰۰ سهم ختوقا دارم و میخواهم به کارگزاری آگاه انتقال دهم و جزو سبد سهامم باشه لطفا راهنمایی کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب نحوه تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید

      ۰
  • علیرضا گفت:

    سلام. من مشتری آگاه هستم. دو تا سهم دارم که میخوام به کارگزاری دیگری انتقال بدم. چکارباید انجام بدم؟ با سپاس

    ۰
  • arezoo گفت:

    سلام من تمام مراحل تغییر کارگزار ناظر رو انجام دادم از یه کارگزاری دیگه میام کارگزاری آگاه . با کارگزاری آگاه تماس گرفتم گفتن آخرین برگه خرید همه ی سهم هایی رو که دارم باید ارائه بدم.با کارگزاریی که الان توسط اون خریدو فروش انجام میدم تماس گرفتم گفتن ما اخرین برگه رو نمیدیم مشتری خودش باید از سایت ddn اخرین برگه سهامشو دریافت کنه و خودش تغییر کارگزار ناظر رو بزنه.میشه راهنمایی کنین چطوری این کارو انجام بدم؟تو سایت ddn.csdiran.com رفتم گزینه تغییر کارگزار ناظر نداره.تعداد سهم هایی که دارم تو این سایت میاره باید اونو پرینت بگیرم بدم کارگزاری؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      نیازی به دریافت برگه سهم نیست و شما می توانید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام نمائید و احراز هویت حضوری را در دفاتر پیشخوان انجام دهید .بعد از انجام این مراحل کد معاملاتی صادر می شود. بعد از دسترسی به سامانه معاملاتی آسا از طریق تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام های خود را به سبد دارایی در کارگزاری آگاه اضافه بفرمائید. جهت آشنایی بیشتر به مطلب نحوه تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • milad گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید بنده از طریق شرکت تعدادی سهم قرن بهم دادن اما هرچی تغییر کارگذاری میزنم مردود میشه بعدش گفتن باید از قرن توی کارگذاری اگاه بخرم و این کارو کردم و خرید کردم اینبار تغییر کارگذاری اعلام شد انجام شد اما چیزی ب سهم قرن برای بنده اضافه نشد میخواستم بدونم باید چیکار انجام داد

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات شما لطفا با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ و ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ عدد ۲ تماس بگیرید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    پاسخ: برای مشاهده یا مدیریت دارایی سهام خود در کارگزاری آگاه، لازم است در گام اول از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com، کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از صدور کد معاملاتی، می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملات آگاه، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با این کار، دارایی سهام شما از کارگزاری فعلی به کارگزاری آگاه انتقال داده خواهد شد. فرایند تغییر کارگزار ناظر رایگان است و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

  • ناهید خلج گفت:

    سلام
    من در پورتفو تعدادی سهام متفاوت دارم که در مجموع دارایی هام ها روز سود و ضررش حساب میشه. وای وقتی میخام بفروشم تعداد دارایی رو صفر میزنه میشه راهنمایی کنین؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سهام صفر و یا کمتر از تعداد سپرده گذاری نمایش داده می شود در سامانه معاملاتی بر روی نماد مورد نظر "تراکنش دستی (خرید )" و در صورتی که تعداد سپرده گذاری صفر و یا کمتر از تعداد سهام است بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید که توجه داشته باشید بعد از گذشت دو روز کاری از انجام تغییر کارگزار ناظر سهام مورد نظر شما در سبد دارایی های شما قابل مشاهده خواهد بود.

      ۰
  • Mahdi گفت:

    من چند تا سهام دارم تعداد سپرده گذاری آنها صفر است و حتی ثبت کارگزار ناظر را هم چند بار زدم اما هیچی نشد الان هم تعداد سورده گذاری صفر است من باید چکار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام خود را به فروش برسانید تعداد سپرده گذاری نیز صفر نمایش داده می شود و چنانچه سهامی را فروخته و همچنان در سبد سهام خود مشاهده می فرمائید ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر "تراکنش دستی (فروش )" انجام دهید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید .

      ۰
  • هادی غلامی گفت:

    سلام من سهام یک شرکتو چند سال پیش درپذیره نویسی اولیه خریدم چندوقت پیش تغییرکارگزار زدم تو پرتفوم اومده ولی تعداد زده صفر برای فروش اقدام میکنم میزان سپرده گزاری درسته ولی فروش نمیره خواهشا راهنمایی کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاهده تعداد سهام و همچنین سود و زیان در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر ، "تراکنش دستی" انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  • رضا گفت:

    سلام چرا سود تقسیمی و سایر موارد برای سهام انتقالی از کارگزاری دیگر به کارگزاری شما ، در پرتال نمایش داده نمیشود ، لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز در صورتی که دارایی خود را از کارگزاری دیگر به آگاه انتقال داده اید جهت محاسبه سود و زیان و سود تقسیمی می بایستی تراکنش دستی ثبت کنید: برای ثبت تراکنش دستی از طریق آدرس سایت https://online.agah.com وارد شده و به روش زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتر:
      منو، سبد سهام، آیکون افزودن تراکنش دستی، ثبت اطلاعات خرید یا فروش.
      چنانچه از طریق تلفن همراه اقدام به ثبت تراکنش دستی می‌کنید لازم است مرورگر خود را به حالت سایت مخصوص رایانه تغییر داده و مراحل بالا را انجام دهید.
      از طریق آخرین نسخه نرم‌افزار: دارایی‌ها، سه خط بالا سمت چپ، تراکنش‌های دستی.
      شایان ذکر است این عملیات صرفاً جهت نمایش سود و زیان شما است و تأثیری در میزان دارایی شما ندارد. همچنین می‌توانید اطلاعات خرید خود را از کارگزاری که خریداری کرده‌اید به‌دست آورید.
      اگر تاریخ معامله خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید تیک گزینه‌ مربوط به مطابقت آستانه مجاز قیمت را بردارید و تاریخ فرضی خود را انتخاب کنید.

      ۰
  • صالحی گفت:

    باسلام
    من صندوقی رو ابتدا بایک کارگزاری دیگه خریدم ودفعه دوم خرید با کارگزاری آگاه چون خرید اولم ازکارگزاری دیگه بوده بعد خرید از اگاه رفته تو کارگزاری دیگه الان که اون صندوق رو فروختم هنوز سهم در کارگزاری آگاه وجود داره چطور میتونم از سبد سهام حذفش کنم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر نماد خود را در کارگزاری دیگر فروخته‌اید یا قصد حذف نماد از سبد سهام را دارید، لطفا نسبت به ثبت تراکنش دستی فروش اقدام نمایید. برای ثبت تراکنش دستی فروش از طریق آدرس سایت https://online.agah.com وارد شده و به روش زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتر:
      منو، سبد سهام، آیکون افزودن تراکنش دستی، ثبت اطلاعات فروش.
      چنانچه از طریق تلفن همراه اقدام به ثبت تراکنش دستی می‌کنید لازم است مرورگر خود را به حالت سایت مخصوص رایانه تغییر داده و مراحل بالا را انجام دهید.
      از طریق آخرین نسخه نرم‌افزار: دارایی‌ها، سه خط بالا سمت چپ، تراکنش‌های دستی.
      همچنین می‌توانید اطلاعات فروش خود را از کارگزاری که فروخته‌اید یا از سایت https://ddn.csdiran.ir به‌دست آورید.
      https://b2n.ir/054458

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    ارزش دارایی

    اگر ناظر مشتری در یک سهم کارگزاری آگاه باشد، تعداد واقعی تعداد سهامی است که فرد از کارگزاری آگاه خریداری نموده و تعداد سپرده‌گذاری تعداد کل دارایی فرد از آن سهم است. بدیهی است که اختلاف تعداد سپرده‌گذاری و تعداد واقعی، تعداد سهامی است که فرد از کارگزاری دیگری خریداری نموده است.

    حال اگر ناظر سهم مشتری در یک نماد کارگزاری دیگری باشد (کارگزاری آگاه ناظر نباشد)، تعداد واقعی مقدار سهامی است که فرد از کارگزاری آگاه خریداری نموده است. در این شرایط تعداد سپرده‌گذاری صفر است و فرد برای مشاهده کل دارایی سهم لازم است به سامانه کارگزار ناظر خود مراجعه نماید.

    بنابراین تعداد واقعی سهم عبارت است از حجم سهامی که مشتری از طریق کارگزاری آگاه خرید کرده است. تعداد سپرده‌گذاری حجم کل سهام مشتری است در صورتی که کارگزاری آگاه ناظر آن باشد.

  • علی فرنژاد گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت شما
    من سهامی رو خریداری کردم و هنگامی که حق تقدم ارائه‌ شد مبلغ اسمی رو در زمان معین شده پرداخت کردم ولی اعمال نشده و مدت زمان زیادی هم گذشته.چه کاری انجام ندادم؟ویا چه کار دیگری باید انجام بدم؟؟؟

    ۰
    • کارشناس ۱۹۹۰ گفت:

      با سلام دوست عزیز، درصورتی‌که به ازای هر سهم ۱۰۰ تومان ارزش اسمی را به حساب شرکت واریز کرده‌اید با استفاده از علامت + در منو، «افزایش سرمایه‌ها» میزان استفاده شده از حق تقدم را اعلام نمایید. پس از انتشار آگهی ثبت افزایش سرمایه در سایت کدال، حق تقدم شما به سهم تبدیل می‌شود، چنانچه سهام پایه را به فروش رسانده باشید می‌بایست تغییرکارگزار ناظر ثبت نمایید. همچنین جهت بررسی سبد سهام خود لطفا با همکاران ما در کارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس گرفته و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

      ۱
  • نرگس گفت:

    سلام وقتتون بخیر من سهم حسیر داشتم تعداد سهام از سپرده گذاری کمتر بود الان سهم را فروختم ولی در سبد سهامم هست. اون تعداد را چطوری باید برگردونم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • الین گفت:

    سلام سهم وکبهمن را هنگام فروش خطای موجودی ناکافی نمایش میدهد درحالی که افزایش سرمایه داشته وتعداد ۱۱۴ سهم بهم تعلق گرفته علت چیست؟

    ۰
    • کارشناس ۲۳۱۰ گفت:

      سلام دوست عزیز، تعداد قابل مشاهده در نماد وکبهمن شما ناشی از افزایش سرمایه بوده که به شما تعلق گرفته است. قبل از قابل معامله شدن شما سهم اصلی خود را فروخته‌اید، در حال حاضر مجوز فروش سهام جایزه از طرف شرکت مورد نظر صادر شده است. جهت نمایش افزایش سرمایه‌ این نماد نیازمند ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر هستید؛ تا مغایرت در تعداد و تعداد سپرده‌گذاری رفع شود. برای ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر از طریق آدرس سایت https://online.agah.com یا اپلیکیشن آساتریدر وارد شده و به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتری:
      منو، تغییر کارگزار ناظر، بالای صفحه علامت مثبت سبز رنگ، جست جوی نماد، ذخیره.
      از طریق تلفن همراه:
      سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر، درخواست‌ها، تغییر کارگزار ناظر، بالای صفحه علامت مثبت سبز رنگ، جستجوی نماد مورد نظر، ذخیره.
      از طریق اپلیکیشن آساتریدر: سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر، درخواست‌ها، تغییر کارگزار ناظر، پایین صفحه سمت چپ علامت + آبی رنگ، انتخاب گزینه مدنظر، جستجوی نماد، ثبت. نتیجه درخواست شما حداکثر تا دو روز کاری مشخص خواهد شد.
      توجه: در صورت ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر قبل از انتشار آگهی آن در سایت https://www.codal.ir/ امکان رزرو درخواست شما وجود دارد. اما چنانچه پس از انتشار آگهی ثبت افزایش سرمایه مورد نظر به تعداد سپرده‌گذاری اضافه نشد مجدد درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت کنید.همچچنین برای بررسی دقیق تر می نوانید با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۱
  • شهناززارع گفت:

    با سلام من بازنشسته اموزش و پرورش هستم متاسفانه زمانی ک سهام رشد داشت علیرغم تلاش برای فروش سهامم موفق به فروش سهامم نشدم و الان قیمت بسیار پایین امده ایا امید رشد مجدد هست ؟
    و سوال دوم اینکه دلیل بالاتر نشان دادن سهام در چیست ؟

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز از طریق این درگاه مشاوره و تحلیل سهم ارائه نمی شود شما می توانید جهت دریافت مشاوره و تحلیل به سایت از سامانه مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه به نشانی ava.agah.com استفاده کنید.

      ۰
  • علیشان قدیمی مقدم بردر گفت:

    سلام چند سال پیش ۵۰۰۰سهم ومعادنح را از طریق کارگزاری آگاه خریدم ولی مبلغ ۱۰۰۰ریال اسمی را نمی دانستم پرداخت نکردم حدود ۳۳۰۰۰۰۰۰ ریال در پرتال سهامدارانم در ان شرکت طلبکار بودم که به حسابم واریز نشد چندین بار هم تماس گرفتم نتیجه نگرفتم چه کار میشه کرد لطفا راهنمای بفرمایید

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    مالی

    با مراجعه به بخش “درخواست‌ها” در نرم‌افزار معاملاتی آنلاین آسا و انتخاب پرداخت شتابی می‌توان نسبت به واریز آنی وجه به حساب نزد کارگزاری اقدام نمود. برای این امر کلیه کارت‌های عضو شتاب که رمز دوم فعال داشته باشد، قابل استفاده خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف سیستم آنلاین آسا به بخش پرداخت شتابی در راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا مراجعه شود.

  • مبین گفت:

    من از طریق کارت بانکی صادرات خودم و حساب بورسی اگاه به نام خودم واریز وجه انجام دادم و پول از حسابم کم شد ولی در صفحه اپیکیشن آساتریدر ناموفق نوشت پول به حسابم برمیگرده؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۰
  • saturn گفت:

    سلام
    من بارها در قسمت تقاضای وجه درخواست دادم و واریز به حسابم انجام شده. اما این بار این ارور و میده:
    مشتری گرامی، شماره حساب بانکی شما هنوز تایید نشده و ممکن است درخواست پرداخت وجه شما در تاریخ مورد نظر مردود گردد.

    یکبار درخواست دادم و رد شد و برگشت خورد مبلغ. حسابم مشکلی نداشته تا امروز. چه کاری میتونم انجام بدم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • maryam گفت:

    سلام من درخواست واریز وجه زدم
    ولی شماره حساب که زده پرداخت انجام شد،گویا برا همسرم بوده الان پول تو کارگزاری نیست و تو حساب همسرم هم نیومده باید به کجا مراجعه کنم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست گرامی
      لطفا جهت کسب اطلاعات با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین و امور مشتریان تماس حاصل بفرمایید.

      ۱
  • Mohammad گفت:

    سلام، آیا مشکلی نداره به منظور خرید سهام، حساب های کاربری دیگران را با کارت خودم شارژ کنم یا اینکه هر شخصی باید با کارتی که متعلق به خودشه حسابش را شارژ کنه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت شارژ حساب معاملاتی می توانید با شماره حساب شخص دیگری اقدام به پرداخت شتابی نمائید ، اما توجه داشته باشید برای واریز فیش نقدی حتما لازم است با شماره حسابی که به نام خود فرداست اقدام به شارژ حساب معاملاتی نمائید.

      ۲
  • Hamzeh گفت:

    سلام، خسته نباشید. با یک گوشی و آی پی یکسان میشه خدمات باشگاه مثل پاسخ به سوالات و غیره را برای سه نفر که عضو باشگاه هستند انجام داد یا تخلف محسوب میشه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، شما می توانید با یک گوشی و آی پی یکسان وارد چندین حساب بآشگاهی شوید و در مسابقات بآشگاه شرکت و فعالیت نمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای برداشت وجه باید مانده قابل برداشت (بدون معاملات آخر) در آن روز خاص، مد نظر قرار گیرد.

  • هادی گفت:

    با سلام
    چرا من وقتی میخوام پول برداشت کنم شماره حسابم رو نشون نمیده؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • مجتبی گفت:

    سلام من از حساب آنلاینم پول واریز کردم به حساب بانکیم پول از حساب آنلاینم کم شده ولی به حساب بانکیم نیومده تاییدیه زده که ارسال شده ولی بعد دو روز پولو دوباره برگردوند به حساب آنلاینم یعنی به حساب بانکیم نیومد چرا؟؟؟؟

    ۰
  • احمدرضا گفت:

    سلام
    من درخواست وجه میکنم ولی شماره حساب من نمایش داده نمیشه تا به اون شماره حساب واریز شه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در قسمت تقاضای وجه ، بر روی واریز وجه به حساب کلیک و شماره حساب خود را مشاهده بفرمائید.در صورتی که شماره حسابی قابل مشاهده نبود ، در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • درنا کمالی گفت:

    سلام. خسته نباشید..
    من چندین روزه میخام از حساب کاربریم پول بردارم، اما نمیشه

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۰
  • سعید گفت:

    سلام ،من میخوام از قسمت تقاضای وجه ،مبلغ درخواست کنم اما بعد از انتخاب شماره حساب ،سیستم پاسخ میده " شماره حساب شما مورد تایید قرار نگرفته " ممنونم راهنمایی کنید ،با تشکر

    ۰
    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز،
      لطفا به منظور بررسی دقیق این موضوع، در ساعات اداری با شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی پذیرش تماس حاصل نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خرید از طریق حساب نزد بانک فقط از طریق حساب‌های بانک سامان یا ملت که به سامانه معاملاتی کاربر متصل شده باشند، امکان‌پذیر است، برای اتصال یکی از حساب‌های مذکور لازم است کاربر در زمان تکمیل قرارداد معاملات برخط، حساب بانک ملت یا سامان خود را در اختیار کارگزاری قرار دهد، پس از آن در صورتی‌که حساب معرفی شده نزد بانک سامان باشد، می‌توان از طریق اینترنت بانک سامان، نسبت به اتصال حساب به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام نمود. اگر حساب نزد بانک ملت باشد، کارگزاری جهت معرفی کاربر به بانک ملت، فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه معاملات بورس (فرم معرفی به بانک) را در اختیار ایشان قرار خواهد داد، کاربر با در دست داشتن این فرم و کارت شناسایی معتبر، به شعب بانک ملت مراجعه نموده و نسبت به اتصال حساب خود به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام می‌نماید. شایان ذکر است در روش مراجعه حضوری به بانک ملت، لازم است متقاضی رسید دریافتی از بانک را به کارگزاری تحویل نماید.

  • کبری اسلامی گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید بنده حدود ۱۰ روز هست که فرم فعال سازی حساب بانکی خودمو به کارگزاری آگاه فرستادم و گزینه حساب خودم در خرید و فروش آسا رو نشون میده ولی مبلغی را که در حسابم هست نمی آره. با مسولین و همکاران تبریزتون هم سه بار تماس گرفتم و لی هر بار میگن فعاله و من نتیجه درستی نگرفته ام. خیلی ممنون که پیگیری میکنید.

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      دوست بزرگواری اکر حساب بانکیتون رو به حساب معاملاتیتون وصل کردید، شما می تونید در زمان ثبت سفارش خرید، منبع مالی رو حساب بانکی انتخاب کنید.
      اتصال حساب به این معنا نیست که میتونید مانده بانکیتون رو در سامانه آسا مشاهده کنید.
      بلکه تنها به روشی که عرض شد محل تامین مالی رو انتخاب میکنید.

      ۰
  • AQ3143 گفت:

    با سلام
    من به تازگی ثبت نام کردم و به پیشخوان مراجعه کرده ام و احراز هویت شدم.
    سوالی که داشتم اینه که من شماره حساب بانک تجارت معرفی کردم . ایا در خرید و فروش سهم یا دریافت وجه و سود مشکلی واسم پیش می آد ؟
    اصولا چرا گفته میشه حساب بانک ملت یا سامان باشه؟ یعنی کار با حسابهای دیگه مشکلی داره ؟

    ۰
    • agah5 گفت:

      سلام دوست گرامی
      خیر مشکلی نیست.
      درصورتی که بخواهید هنگام خرید سهم، پول مستقیما از حساب شما برداشته شود (حساب بانکی شما به سامانه آنلاین آسا لینک شود) لازم است که حساب بانک ملت یا سامان به کارگزاری معرفی نمایید.

      ۰
  • AF6860 گفت:

    سلام.من امشب یک حساب رو غیر حضوری فعال کردم.اول اینکه نامه رو پی دی اف گرفتم(غیرحضوری هستم) خب اینکه مهر نداره.بانک از من قبول میکنه؟

    ۰
    • Bashgah گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما میتوانید یک ایمیل به آدرس crm@agah.com
      ارسال کنید و معرفی تصویر نامه مهرشده را درخواست نمایید.
      سپس از معرفی نامه پرینت رنگی گرفته و به بانک تسلیم کنید.

      ۰
  • ناصر گفت:

    با سلام. برای اتصال حساب بانکی ملت به سامانه خرید آنلاین آیا حتما فرم معرفی باید از طرق کارگزاری دریافت کنم و مهر امضا کارگذاری رو داشته باشه. ایا انکان اینکه از طریق غیر حضوری این نامه را دریافت کنم وجود ندار؟ چون در تبریز من کد بورسی گرفتم و حسابم هم تبریزه و لی خودم شاغل جایی هستک که کارگزاری شعبه ندارد. متشکرم

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای حساب های بانک ملت این امکان وجود دارد که بدون حضور در شعبه فرم لینک کردن حساب را دریافت کنید. برای این کار باید درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس زیر ارسال بفرمایید.
      crm@agah.com

      ۰
  • ابوالقاسم گفت:

    سلام در تاریخ ۸ بهمن که سهام فروی عرضه شده فقط ۵۰سهم به کد من داده شده در حالی که درخواست من وپیام اگاه ومبلغ نزد کارگزاری ۱۰۰ سهم مبباشد لطفا راهنمایی کنید

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای عرضه اولیه تعداد محدودی سهام ارائه می شود. با توجه به تعداد زیاد مشارکت کننده ها تعداد کمتری نسبت به تعداد اعلام شده در اطلاعیه عرضه تخصیص پیدا می کند.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    اعلام شماره حساب بانکی در زمان تکمیل فرم کدگیری جهت اتصال به معاملات آنلاین، به تنهایی کافی نیست و پس از آن لازم است کاربر نسبت به فعالسازی حساب بانکی خود با استفاده از اینترنت بانک سامان یا مراجعه حضوری به شعب بانک ملت و ارائه فرم معرفی به بانک، اقدام نماید. در صورت مراجعه به بانک و انجام فرآیند فعالسازی حساب بانکی به صورت حضوری، ضروری است رسید دریافتی از بانک به کارگزاری ارائه شود.

  • سبحان گفت:

    آیا میشود هر دو حساب بانک ملت و سامان را به حساب کارگزاری لینک کرد یهنی برداشت وجه از بانک سامان رخ دهد یک بار از بانک ملت..وتقاضای وجه هم هر بار به یکی از شماره حساب های لینک شده واریز شود

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام و احترام
      شما می توانید هر حساب بانکی مورد نظر خود را به حساب معاملاتی خود اضافه کنید و در هنگام تقاضای وجه حساب بانکی را انتخاب کنید.

      ۰
  • د گفت:

    سلام مقداری وجه من بصورت غیر وکالتی توسط کار گذاری مسدود شده چکار باید کنم؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      احتمالا سفارش فعالی در سیستم ثبت کرده‌اید که وجه موجود در حساب کارگزار را بلوکه کرده است.
      لذا برای بررسی بیشتر لطفا در ساعات اداری با واحد خدمات آنلاین تماس بگیرید.
      باتشکر

      ۰
  • حسن گفت:

    سلام،موقع ثبت شماره حسابی که اعلام میشود حتما باید برای خود فرد باشد؟

    ۰
  • امیر گفت:

    سلام ،من یه کد افلاین برای بچم دارم دوروز پیش تقاضای وجه کردم ولی هنوز ب حسابش نیومده ولی وضعیت حسابش تو بورس صفر شده ولی در پاسخ وضعیت انجام شده نوشته پرداخت چک بابت تسویه مطالبات،در ضمن بعد از ظهر هم از کارگزاری اگاه پیام اومده بابت شارژمشاوره انلاین خرید و فروش،که اتفاقا مقدار شارژاندازه ی همون مبلغ درخواستی هستش.خواهشا راهنمایی کنین

    ۰
  • بهزا د امیر کاظمی گفت:

    سلام من دوروز پیش تقاضای وجه کردم ولی هنوز به حسابم نیومده ولی وضعیت حسابم در کار گزاری صفر شده و در پاسخ وضعیت مالی انجام شده پرداخت چک به شماره ۰۵۱۵۱۴ حساب جام ۲۲۳۴۷۶۹۹۰ - ملت(بورس - ۶۲۰۵۹) بابت تسویه مطالبات در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ساعت ۸:۰۰ الان باید چکار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بر اساس قانون تسویه وجوه، تسویه مالی سهامی که خریداری شده یا به‌فروش می‌رسد، بعد از دو روز کاری ( T+2 ) انجام می‌گیرد و به دلیل معاملات متعدد در روزهای مختلف، بین مانده قابل معامله و مانده قابل برداشت تفاوت ایجاد می‌شود.

  • امیرحسین گفت:

    من امروز ۲تا سهم فروختم که فروخته شد ولی نمیتوانم برداشت کنم چون قابل برداشت صفر است ولی قابل معامله همان۲میلیون است، چگونه باید قابل برداشت هم برابر قابل معامله شود؟

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش به مانده قابل معامله شما اضافه و بعد از گذشت دو روز به مانده قابل برداشت شما اضافه می شود و قادر به دریافت وجه خواهید بود.

      ۱
  • Mahdi گفت:

    سلام
    من درخواست تقاضای وجه می زنم و بعد شعبه بانک خودمو میزنم ولی تو ردیفه میزنه شعبه ی البرز در حالی که شعبه ی من تو آذربایجان شرقی هستش

    ۰
  • رضا گفت:

    با سلام من امروز قسمتی از سمم رو معامله کردم الان مانده قابل معامله م قیمتی هست که امروز سهمم رو بفروش رسوندم ولی مانده قابل برداشتم کمتر از اون هست نمیتونم مبلغی که فروختم رو برداشت کنم راهنماییم کنید ممنون میشم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      با مانده قابل معامله قادر به خرید سهام و مانده قابل برداشت را می توانید با تقاضای وجه در سامانه معاملاتی به حساب بانکی خود واریز نمائید.زمانی که سهامی را به فروش می رسانید ابتدا به مانده قابل معامله و بعد از گذشت دو روز به مانده قابل برداشت شما اضافه می شود.

      ۰
  • سعید گفت:

    سلام من سهمم را امروز فروختم ولی مبلغ قابل معامله می زنه من امروز همون پول را نیاز دارم ولی دو روز دیگه قابل برداشت می سه و بعد دو روز هم به حسابم میاد یعنی بعد چهار روز این به نظر شما درسته که بی دلیل پول خودمون را بی دلیل بلوک می کنید یک کم از بورس‌های اون یکی کشور هایاد بگیرین

    ۱۷
  • علی گفت:

    من سهم فروختم اومده تو قابل معامله بعد هرچی بخوام سهام بخرم میگه موجودی قابل معامله کمه!

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که به هر دلیل تراکنش به صورت کامل انجام نشده باشد، در این صورت در ستون وضعیت جدول موجود در صفحه “پرداخت آنلاین”، کلمه “ثبت” نمایش داده می‌شود، چنانچه تراکنش کامل انجام شود در این ستون کلمه “موفق” نشان داده خواهد شد.

  • AM6496 گفت:

    مانده بدون معاملات آخر چیست ؟ چطوری میتونم این مبلغ برداشت کنم ؟

    ۰
    • agah5 گفت:

      با سلام واحترام
      مانده بدون معاملات آخر درواقع مبلغی است که از جمع مانده قابل برداشت و مبلغ آخرین معامله شما به دست می‌آید که این مبلغ قابل برداشت نیست.
      باتشکر

      ۰
  • sajjad گفت:

    با سلام و احترام من پول واریز کردم از حسابم برداشت شده و در ستون وضعیت نوشته ثبت و پول نه به حساب کارگزاری نه حساب بانکیم واریز یا برگشت داده نشده

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله، ولی مبلغ بعد از سررسید (زمان تسویه سهام)، به حساب مشتری واریز می‌شود.

  • عباس گفت:

    سلام درباره نوسانگیری توضیع دهید .

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      استراتژی سرمایه‌گذاران بورسی در زمان‌های مختلف، با توجه به شرایط بازار می‌تواند تغییر کند. از طرفی برخی سهام‌داران با اعتقاد بر نوسان گیری در بورس در دوره‌های کوتاه‌مدت فعالیت می‌کنند و برخی دیگر افق زمانی طولانی‌‌تری را برای کسب بازدهی بیشتر مد نظر دارند. تفاوت دیدگاه این دو گروه‌ طبعا موجب انتخاب روش‌های سرمایه‌گذاری مختلف نیز می‌شود.جهت مطالعه بیشتر لطفا به مطلب "نوسان‌گیری در بورس چیست؟" و "چگونه سهم مناسب نوسان گیری را انتخاب کنیم؟" در بلاگ باشگاه مراجعه فرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، این امکان برای هیچ‌یک از کارگزاری‌ها و نرم‌افزار‌های معاملات برخط وجود ندارد. فقط در صورت کفایت موجودی حساب بانکی، دستور خرید ارسال می‌شود و در صورت عدم کفایت موجودی، میزان کسری موجودی از طریق سامانه آنلاین اعلام نمی‌شود.

  • مهدی گفت:

    سلام نرم افزار آسا در ios بعد از دانلود و تراست موقعه ورود باکدکاربری و رمز (پیغام به امداد آگاه جهت آپدیت اقدام شود)ظاهر می‌شود و داخل نرم افزار وارد نمی‌شود در حالیکه در باشگاه آخرین آپدیت که یک سپتامبر۲۰۱۹ است وجود دارد

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      بنا بر محدودیت‌های جدید شرکت اپل، درحال حاضر نسخه آیفون اپلیکیشن آساتریدر آگاه از دسترس خارج شده است.
      باتشکر

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله، در سامانه معاملاتی آسا این امکان در نظر گرفته شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، به علت عدم امکان ثبت معامله فروش اینترنتی پیش از اتمام ساعت بازار، در همان روز نمی‌توان از محل فروش سفارش اینترنتی، در سامانه معاملات آنلاین خرید انجام داد.

  • محمدرضا سلیمانی دیزیچه گفت:

    حداقل و حداکثر زمان برای تبدیل سهم به وجه نقد از شروع درخواست فروش چه مدت می باشد مثلا اگه ساعت ۸ صبح درخواست فروش گذاشتم چه زمانی پول در حساب من خواهد بود

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش بعد از گذشت دو روز کاری به سامانه معاملاتی شما واریز خواهد شد .

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در صورت اتصال حساب بانکی به سامانه معاملات برخط و انتخاب یکی از گزینه‌های “مانده نزد بانک” یا “نامحدود”،  به مقدار کل موجودی می‌توان سفارش خرید وارد کرد. بدیهی است در صورتی که برای برداشت از حساب، سقف و محدودیتی اعمال کرده باشید، امکان برداشت بیش از آن مقدار میسر نخواهد بود.

  • ناصر گفت:

    با سلام
    چگونه می توان حساب بانکی ملت خودرا به سامانه خرید انلاین متصل کرد. با تشکر

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، مبالغ حاصل از فروش سهام، فقط به حساب نزد کارگزاری کاربر واریز می‌شود که در آیکن مربوط به وضعیت مانده، قابل مشاهده است. برای واریز وجه مذکور به حساب بانکی پس از انجام کامل معامله، لازم است کاربر نسبت به ثبت “درخواست پرداخت” و ارسال آن به سامانه معاملاتی اقدام نماید.

  • جمشید گفت:

    پس از فروش سهام و درخواست وجه تا چه مبلغی به حساب در یک روز می تواند واریز شود؟(در صورتی که وجه در حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون باشد پس از گذشت سه روز کاری تمامی وجه واریز می شود یا به صورت دفعه ای واریز می شود؟

    ۰
    • Agah2 گفت:

      سلام دوست گرامی
      این امکان وجود دارد که دو روز کاری بعد از فروش سهم، درخواست دهید که کل وجه حاصل از فروش خود را برداشت نمایید.

      ۰
  • BC9695 گفت:

    سلام ببخشید چرا وقتی میخوام درخواست وجه کنم موقع انتخاب حساب هیچ حسابی رو نشون نمیده مشکل از کجاست

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی خدمات آنلاین تماس حاصل نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    تا زمانی که “درخواست پرداخت” توسط کاربر در سامانه معاملات آنلاین ثبت نشده باشد، مبلغ در حساب وی نزد کارگزاری (حساب آنلاین) باقی می‌ماند. بنابراین برای دریافت وجه لازم است کاربر، درخواست پرداخت خود را در سامانه آنلاین ثبت نماید.

  • Ftmh گفت:

    سلام من یه سوال داشتم.خواهش میکنم جواب بدید.من در اگاه ۳۰بهمن سهم شپلی رو فروختم درخواست دادم مبلغش به حسابم بیاد.امروز دیدم درخواستی لغو شده و شپلی دوباره به پرتفوی من آمده.در حالی که در گزارشات پرتفوی من معامله شپلی هست.به کی باید بگم این مسئله رو.

    ۰
  • مهدی گفت:

    سلام من روز سه‌شنبه درخواست پول کردم روز بعدش زده بود انجام شده
    ولی الان شنبه شده هنوز پولی به حساب من نیومده
    (خودش زده بود درخواست پول ۱۱/۲۸
    واریز پول ۱۲/۲ ولی هنوز نیومده )

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد، پول به حساب بانکی شما واریز می شودو اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکیت ثبت فرمائید.

      ۰
  • علی سلمانی گفت:

    سلام من در تاریخ ۲۸بهمن سهم تو بورس رو فروختم قرار شد ۲اسفند واریز شود ولی الان نه پول تو حساب انلاینه نه تو حساب بانکی از کجا بعد تو واریز نوشته چک پاسارگاد کسر از مطالبات .از کجا راهنمایی بخوام ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد ، پول به حساب شما واریز می شود.اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکیت ثبت فرمائید.

      ۰
  • الهام ترنیان گفت:

    ببخشید من می خواستم سهم بخرم اما شارژ نشد و پول از حسابم کم شد و الان هم ۲ هفته گذشته و ریخته نشده چه کنم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی تیکت ثبت فرمائید.همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • آسیه حزیازاده گفت:

    سلام تقاضا وجه کردم و شماره حساب و اطلاعاتم درست وارد کردم امروز دیدم وجه به حساب شخص دیگری واریز شده چکار کنم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. امکان واریز وجه به حساب شخص دیگر وجود ندارد. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    با مراجعه به بخش “درخواست‌ها” در نرم‌افزار معاملات برخط آسا و انتخاب گزینه تقاضای وجه و کلیک روی علامت “+“، کاربر می‌تواند وجه مورد درخواست خود را در کادر مربوط به “مبلغ” وارد کرده و حساب بانکی خود را از لیست موجود در قسمت “حساب” انتخاب نماید، با کلیک بر روی گزینه ذخیره درخواست کاربر در سامانه ثبت می‌شود. لازم به ذکر است که ۳ روز کاری پس از فروش سهام، وجه آن تسویه و به حساب درج شده در “درخواست پرداخت”،  واریز می‌شود.

  • علی گفت:

    سلام
    من چهارشنبه ۱۴ آبان مقداری از سهمم رو فروختم.
    یکشنبه قابل برداشت و دوشنبه به حسابم واریز میشه
    اما من یکشنبه پولم رو نیاز دارم، امکانش هست یک روز زودتر به حسابم واریز بشه؟

    ۴
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام را می فروشید دو روز کاری بعد می توانید درخواست وجه نمائید.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • محمدرضا گفت:

    سلام.اگه سه شنبه درخواست تقاضای وجه بدم کی پول به حسابم میاد؟

    ۳
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.روز های کاری کارگزاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر می باشد.بنابراین روز پنج شنبه روز کاری محسوب نمی شود و بعد از تقاضای وجه در روز سه شنبه ، پول در روز شنبه به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

      ۰
  • ابراهیمی گفت:

    سلام خسته نباشید من بهتون ایمیل دادم شماره شبا و شماره حسابم رو هم فرستادم ممنون میشم پیگیری کنید
    اطلاعات حسابم کامل بشه برداشت کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۲
  • الهام خاکسار گفت:

    سلام و عرض ادب
    من میخام سهاممرا بفروشم و پولم را پس بگیرم از بورس ، چیکار باید انجام بدم کجا باید برم ؟

    ۰
    • کارشناس ۲۲۰۴ گفت:

      سلام دوست عزیز. نحوه ثبت تقاضاوجه به شرح زیر است:
      در خصوص استفاده از نسخه تحت وب از طریق سیستم کامپیوتر: منو/درخواست ها /تقاضای وجه/علامت +
      در خصوص استفاده از نسخه تحت وب از طریق گوشی: بیشتر (علامت سه نقطه) / مدیریت داریی ها / علامت +
      در خصوص استفاده از اپلیکیشن: سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر /درخواست ها / تقاضای وجه / علامت +

      ۰
  • عینی گفت:

    سلام من۳شنبه بورسمو فروختم چطوری میتونم پولمو بحسابم برگردونم؟؟؟ هرچیم با کارگزاری تماس میگیرم جواب نمیدن و همش پیغام ضبط میکنن😡😡

    ۰
    • کارشناس۱۱۷۰ گفت:

      سلام دوست عزیز، برای برداشت مبلغ حاصل از فروش سهم و یا صندوق باید از بخش درخواست‌ها گزینه تقاضای وجه را انتخاب کنید و یک تاریخ و شماره حساب ثبت شده را برای پرداخت انتخاب نمایید. لازم به ذکر است در صورتی که با مرکز تماس ارتباط برقرار کنید پس از اعلام مشکل و ضبط آن ارتباط شما با کارشناس‌های مرکز تماس برقرار خواهد شد.باتشکر

      ۰
      • پوریا گفت:

        سلام من پولم قابل برداشت هست ولی تو قسمت حساب های ذخیره شده حسابی ندارم چیکار کنم ؟

        ۰
        • کارشناس ۱۹۴۲ گفت:

          سلام دوست عزیز، این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
          جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
          از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
          از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
          دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

          ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، کارمزد سفارشات از طریق تمامی سامانه‌ها برای مشتریان یکسان است.  نرخ کارمزد و خدمات در بازار سرمایه ایران توسط نهاد قانون‌گذار تعیین می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    کارمزد خرید ۰٫۰۰۳۷۱۲ درصد یعنی [۰٫۰۰۳۷۱۲ × (تعداد سهم× قیمت هر سهم)]

    کارمزد فروش ۰٫۰۰۸۸ درصد یعنی [۰٫۰۰۸۸ × (تعداد سهم× قیمت هر سهم)]

    کارمزد فروش شامل ۰٫۰۰۵ درصد مالیات است که در کارمزد فروش لحاظ می‌شود.

    مجموع کارمزد پرداختی در خرید و فروش به میزان ۰/۰۱۲۵۱۲ درصد است.

    گفتنی است که نرخ کارمزد و خدمات در بازار سرمایه ایران توسط نهاد قانون‌گذار تعیین می‌شود.

  • علی گفت:

    سلام برای خرید سهام حتما باید از کارگزاری اقدام کنیم ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کارگزار نقش واسطه بین خریدار و فروشنده را در بازار بورس‌ ایفا می‌کنند. آن‌ها در این نقش، وظیفه یافتن خریدار برای فروشنده و فروشنده برای خریدار را بر عهده‌ دارند. به عبارتی آن‌ها عامل تطابق عرضه و تقاضا هستند. خریدوفروش سهام شرکت‌های بورسی در بازار، فقط توسط کارگزاران رسمی سازمان بورس اوراق بهادار امکان‌پذیر است و این مسئله موجب شفافیت معاملات بازار می‌شود، چراکه به این ترتیب اطلاعات مربوط به معاملات مانند تعداد سهام، قیمت مورد معامله و تعداد خریدار و فروشنده هر روز در دسترس قرار می‌گیرد.

      ۰
  • رضوی گفت:

    سلام.
    خسته نباشید.
    قیمت سر به سر با احتساب کارمزده؟

    ۰
  • Zahra گفت:

    سلام وقتتون بخیر .کامزد دقیق برای خریدو فروش دقیقا الان چه مقداری هست.واینکه اگر ما سهمی که خریدیم به صورت پله ای خارج بشیم هرحجمی که فروش انجام بدیم مبلغ کارمزد فروش در همون زمان حساب میشه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که معامله خرید یا فروش در سامانه معاملاتی شما انجام شود کارمزد کسر شده شامل کارمزد کارگزاری ، شرکت بورس و فرابورس ، سازمان بورس ، شرکت مدیریت فناوری و شرکت سپرده گذاری مرکزی و مالیات فروش میباشد. کارمزد خرید %۰.۳۷۱۲ و کارمزد فروش %۰.۸۸ میباشدو هر بار که خرید و یا فروشی انجام دهید ، کارمزد آن محاسبه می شود.

      ۰
  • پریسا گفت:

    سلام میشه کاری کرد که کارمزد معاملات از حساب معاملاتی کسر شود و رو قیمت خرید و فروش تاثیر نگذارد؟

    ۰
  • امیر قلی‌زاده گفت:

    کارمزد فروش سهام ولساپا مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ رو ۰.۹٪ کسر کردید و کارمزد خرید سهام کپارس رو ۱٪ کسر کردید ازتون توضیح میخوام؟

    ۰
    • کارشناس ۱۲۷۷ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    کاربر در زمان تکمیل قرارداد معاملات برخط، شماره حساب بانک ملت خود در اختیار کارگزاری قرار می‌دهد، پس از آن کارگزاری جهت معرفی کاربر به بانک، فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه معاملات بورس را در اختیار ایشان قرار خواهد داد. کاربر با در دست داشتن این فرم و کارت شناسایی معتبر، به شعب بانک ملت مراجعه نموده و نسبت به اتصال حساب خود به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام می‌نماید. پس از آن لازم است مشتری رسید دریافتی از بانک را به کارگزاری تحویل نماید.

  • محسن گفت:

    سلام واسه گرفتن کد بورسی حتما باید حساب بانک ملت یا سامان داشته باشیم یا حساب بانکهای دیگه هم مشکلی ندارد؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید جهت اعلام شماره حساب نزد کارگزاری, از هر بانکی اقدام نمایید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که شماره حساب و شماره شبا باید به نام خود شخص باشد.

      ۰
  • محسن گفت:

    سلام واسه گرفتن کد بورسی حتما باید حساب بانک ملت یا سامان داشته باشیم یا حساب بانکهای دیگه هم مشکلی ندارد؟ ومن ی شماره موبایل برای اعضای خانواده بیشتر ندارم مشکلی برای ثبت نام پیش میاد.

    ۰
  • راضیه گفت:

    سلام.امروز برای من نام کاربری و پسورد جدید از کارگزاری آگاه ارسال شد.فرمهایی که بالا فرمودید برای اتصال حساب بانکی به کارگزاری نیاز هست رو از چه طریقی دریافت کنم.اگر از همینجا بخوام بردارم که متاسفانه توشون مشخصات درج شده

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات شما لطفا برای پیگیری این مورد با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ عدد ۲ تماس بگیرید. همچنین برای این منظورمیتوانید به crm@agah.com ایمیل ارسال نمایید و یا از طریق سامانه ثبت تیکت فرمایید

      ۰
  • سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من حسابم را لینک کردم ولی وقتی می خواهم خرید کنم میزنه
    امکان ارسال سفارش از محل بانک غیر فعال است
    رفتم بانک ومی گویند از بانک مشکلی نیست و من باید چه کنم؟

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • بهزاد امیر کاظمی گفت:

    باسلام من دوروز پیش درخواست وجه دادم و الان با یه مشکل روبه شدم والبته اولین بار م بودکه درخواست وجه میکردم که در وضعیت ملی نوشته پرداخت چک به شماره ۰۵۱۵۱۴ حساب جام ۲۲۳۴۷۶۹۹۰ - ملت(بورس - ۶۲۰۵۹) بابت تسویه مطالبات الان باید چیار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    ابتدا لازم است کاربر در زمان تکمیل قرارداد معاملات برخط، حساب بانک سامان خود را ثبت نماید، سپس از طریق اینترنت بانک سامان و مراجعه به منوی سمت راست گزینه خدمات بازار سرمایه، نسبت به اتصال حساب خود به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام نماید.

  • مصیب گفت:

    سلام. وقتی حساب سامان یا ملت رو به اگاه متصل کنم , اگه یه سهمی رو بفروشم پول میاد تو کارگزاری..حالا سوالم اینجاست اگه من درخواست وجه بدم همون لحظه میاد به یکی از این حساب هایی که متصله یا اینکه دوروز کاری زمان میبره مث بقیه حساب ها؟؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش بعد از گذشت دو روز کاری به سامانه معاملاتی شما واریز خواهد شد . این که بعد از فروش سهام دو روز کاری به طول می انجامد به این علت می باشد که سهامی که میفروشید از نام شما که دارنده سهام می باشید خارج و می بایست به نام شخص خریدار صادر شود و وجه حاصل از فروش سهام از حساب شخص خریدار خارج و به حساب شما واریز گردد و همه این مراحل از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه صورت می گیرد.

      ۱
      • بی نام گفت:

        اینطور که شما میگی وقتی سهمی رو فروختیم همون لحظه وجهش توی حساب کارگزاری ما نمیشینه برای خرید یه سهم دیگه؟ باید صبر کنیم دو روز کاری تا پولش به حساب بانکی ملت یا سامان که متصل شده ریخته بشه یا تو کیف پول حساب کارگزاریمون اونم بعد از دو روز؟
        خوب اگه حسابمون رو متصل نکنیم که بهتره چون اینطوری وقتی سهمی رو فروختیم در لحظه پولش تو حساب کارگزاریمون میشینه که
        میشه ریزتر توضیح بدین

        ۰
        • مریم نوری گفت:

          سلام دوست عزیز، اتصال(لینک)حساب به سامانه معاملاتی جهت خرید راحت تر می باشد و نیاز به انجام پرداخت شتابی و واریز وجه به سامانه معاملاتی نمی باشد.همچنین پس از فروش سهم، وجه حاصل از فروش در همان لحظه در پرتفوی شما نمایش داده می شود و امکان خرید سهم دیگر نیز وجود دارد؛ اما جهت برداشت وجه حاصل از فزوش طبق قوانین سازمان بورس ۲روز کاری بعد امکان پذیر می باشد.توجه داشته باشید اتصال حساب فقط جهت خرید استفاده می گردد و جهت برداشت وجه می بایست درخواست خود را با عنوان تقاضای وجه ثبت نمایید.

          ۱
  • امین گفت:

    سلام زمان برداشت از کارگزاری فرق بین بانک سامان با بانک های دیگر چیست آیا سریع تر پول به حساب واریز میشود؟ یا همان زمان ۱الی ۲ روز را باید طی کند؟

    ۰
  • سارا گفت:

    سلام من شماره شبا و حسابم بانک سامان هست برای فروش مرحله دوم سهام عدالت گفتند باید کارگزاری سامان ثبت نام کنم .ثبت نام کردم اما بعد از ۳ روز هنوز اس ام اس تائید نیومده چه کار کنم؟ و اینکه چطور می تونم الان سهام عدالت رو بفروشم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی و یا شماره تلفن ۱۵۶۹ بخش پشتیبانی سجام تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • مهدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید، دوتا سوال داشتم ازتون :
    ۱) در هنگام ثبت نام در کارگزاری آگاه (با توجه به اینکه حدود ۶ ماه قبل در سامانه سجام حساب بانکی مربوط به بانک آینده را معرفی کرده بودم) به صورت خودکار حساب بانکی آینده که در سیستم سجام ثبت شده بود بعنوان حساب بانکی متصل به کارگزاری آگاه متصل شد. الان میخوام حساب بانکی بانک سامان رو بجای حساب فعلی (بانک آینده) به سامانه کارگزاری آگاه معرفی کنم و حساب بانک آینده را از سیستم کارگزاری آگاه حذف نمایم چون میخوام انتقال وجه فقط از طریق بانک سامان انجام بشود. این رو اگر راهنمایی بفرمائید ممنون میشم.
    ۲) از آشنایانمون جدیدا کد بورسی گرفتن ، من قبلا یادمه که کد بورسی از ۳ حرف اول نام خانوادگی و چند عدد تشکیل می شد اما الان کد بورسی ایشون سه حرف فارسی غیرمرتبط با نام و نام خانوادگی ایشون هست با چند عدد، آیا مشکلی داره یا سیستم جدید اینجوری شده ؟ متشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اتصال بانک سامان به سامانه معاملاتی بایدبصورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری مراجعه فرمائید , "فرم لینک حساب بانک سامان"را تحویل بگیرید بعد از آن نامه را بانک سامان ارائه دهید , حدودا بعد از ۲ روز حساب شما به حساب نزد کارگزاری لینک می شود .
      در خصوص سوال دوم شما; خیر مشکلی نیست و کد بورسی هایی که جدید صادر می شود از سه حرف فامیلی نیست و در صورتی که سهام عدالت داشته باشید کد بورسی با حرف ع شروع می شود.

      ۰
  • شیما گفت:

    سلام . شماره حساب در اختیار بورسم رو فراموش کردم.

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاهده شماره حسابی که به کارگزاری معرفی کرده اید، میتوانید به قسمت گردش حساب و یا پرداخت شتابی و یا تقاضای وجه مراجعه کرده و شماره حساب خود را مشاهده نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    سوالات عمومی

    هر فرد مجاز به داشتن تنها یک کد بورسی است. اما این امکان وجود دارد که در کارگزاری‌های مختلف نام کاربری آنلاین داشته باشد. یعنی هر فرد می‌تواند در حوزه معاملات اوراق بهادار مشتری چند کارگزاری باشد و با سامانه معاملاتی آن ها معامله کند اما کد بورسی هر فرد یکتا است.

    اطلاعات بیشتر: نحوه‌ی اخذ کد سهامداری و کد معاملات برخط (آنلاین) در کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار

  • مهدی علی گفت:

    باسلام. درباشگاه قبلا عضوشدم. جهت ورود واستفاده ازکارگزاری نام کاربری ورمزرافراموش کردم. چطوربایدبازیابی کنم. سپاس

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
      • سعیدمهدوی گفت:

        سلام خسته نباشید
        ببخشید نمیتونم وارد پروفایلم بشم، میگه رمز عبور شما منقضی شده، جسارتا باید چکارکنم؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        ۰
        • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

          سلام. دوست عزیزدر صورت منقضی شدن رمز عبور بایستی برای تغییر رمز عبور اقدام نمایید:
          برای انجام این کار با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور و وارد کردن کدملی در مرحله بعد کد بازیابی به شماره همراهی که داخل کارگزاری معرفی کردید ارسال می شود
          پس از وارد کردن این کد باید رمز عبور قدیمی و سپس رمز عبور جدید و تکرارشو وارد کنید تا رمز شما تغییرکند.
          سپس با نام کاربری و رمز عبور جدیدتون می‌توانید وارد سامانه شوید.
          دقت کنید که برای اینکه رمز عبور قدرت کافی رو داشته باشد، رمز عبور باید شامل ۸کاراکتر باشدو از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، عدد و همچنین نمادهای خاص مثل علائم نگارشی استفاده کنید.
          به این نکته هم توجه داشته باشید رمز جدیدی که وارد می‌کنید نباید قبلا وارد کرده باشید.

          ۰
  • محسن گفت:

    سلام ببخشید من تو یک کارگزاری ثبت نام کردم خرید هم دارم قبلا هم سهم داشتم تغییر دادم اومدن اما یکیش که وآذر هست اصلا نمیاد کد بورسی اون با کد بورسی فعلیم فرق داره تو ذینفعان نگاه میکنم نشون میده اما تغییر کارگذاری میزنم نمیاد به سبدم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که دارای دو کد بورسی هستید لازم است اصلاح مشخصات (تجمیع کد بورسی ) انجام دهید.جهت اصلاح مشخصات چنانچه از قبل کد بورسی دارید، لطفا به سایت " درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه " مراجعه نمایید و از میز خدمات الکترونیکی، اصلاح مشخصات انجام دهید و بعد از اینکه مشخصات اصلاح شد، اطلاعات هویتی خودرا اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،نامی میخواهید تغییر بدهید ،و کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا نام شما تغییر داده شود.

      ۰
  • علی گفت:

    سلام
    پدر من دو کد بورسی دارد و می خواهیم که داریی آن را از کد بورسی که داشته به کد جدید انتقال دهیم باید چه کاری انجام داد؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از اصلاح مشخصات و تجمیع کد بورسی و در صورتی که پدر شما مشتری کارگزاری آگاه باشد ، بعد از ورود به سامانه معاملاتی آسا ، برای انتقال سهام ها به سبد دارایی های آنلاین لازم است بر روی نماد های مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهند.برای انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.گزینه آخرین نماد را در کارگزاری آگاه انجام داده ام و نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  • سما گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا شخصی که دارای دو حساب معاملاتی در دو کارگزاری است میتواند با هر دو حساب خود در خرید یک عرضه اولیه شرکت کند؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر ، عرضه اولیه تنها با یکی از حساب های معاملاتی کارگزاری برای شما خرید خواهد شد.

      ۰
  • علی گفت:

    سلام رمز عبورم منقضی شده میرم وب سایت برای تغییر رمز اما دسترسی به خطی که ثبت نام کردم باهاش رو ندارم چه باید بکنم با ایمیلم نمیشه؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    صندوق های سرمایه گذاری

    موضوع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری
    کوچکترین جزء سرمایه سهم واحد سرمایه‌گذاری (UNIT)
    ورود سرمایه‌گذار خرید سهم صدور واحد سرمایه‌گذاری
    خروج سرمایه‌گذار فروش سهم ابطال واحد سرمایه‌گذاری
    مکانیزم قیمت‌گذاری عرضه و تقاضا خالص ارزش روز دارایی ها(NAV)
    سرمایه ثابت- طبق اساسنامه متغیر- در محدوده تعیین سده در اساسنامه
    نحوه افزایش و کاهش سرمایه برگزاری مجمع فوق العاده و تصویب افزایش یا کاهش سرمایه توسط سهامداران صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری
    ارکان مجمع عمومی سهامداران
    بازرس
    هیات مدیره
    مدیرعامل
    مدیر
    ضامن
    متولی
    حسابرس
    نقد شوندگی کم زیاد
    دوره فعالیت معمولا نامحدود محدود
    دوره پذیره نویسی دارد دارد

     

  • urm02782 گفت:

    باسلام...اگردر صندوق هستی بخش آگاه (آگاس) دومیلیون بمدت دو سال سرمایه‌گذاری کنم سودش چقدر میشه؟؟؟شرایطش چطوریه؟؟

    ۰
    • Bashgah گفت:

      با سلام

      صندوق هستی بخش آگاه (آگاس) صندوق سرمایه گذاری در سهام می باشد. و هیچ گونه تضمین و پیش‌بینی بابت سود در صندوق وجود ندارد.
      و جهت خرید واحدهای صندوق باید شخص کد بورسی داشته باشد و از طریق یکی از کارگزاران بورس یا از طریق آنلاین، باتوجه به قیمت روز واحدهای صندوق که در تابلو مشخص است، در ساعت کار بازار اقدام به خرید واحدها نماید.

      ۳
  • urm02782 گفت:

    اگه اطلاع کافی از بازار سرمایه نداشته باشیم ...بهترین گزینه برای پس انداز پول که از بانک سودش بیشتر باشدکدام یک است؟؟؟؟؟لطفا پیشنهاد بدهید ؟

    ۰
  • عاملی گفت:

    با سلام آیا منظور از دوره فعالیت , درواقع مدت زمان فعالت شرکت و یا صندوق است؟

    ۰
  • حمیدرضا گفت:

    سلام.برای شروع با ۱ الی ۲ میلیون تومان میشه به مدت چند ماه در صندوق شما سرمایه گذاری کرد تا خسارت چندانی از ضرر احتمالی نبینیم و با ساز و کار و قوانین بورس و صندوق اشنا بشیم؟

    ۰
    • agah5 گفت:

      با سلام و احترام
      برای سرمایه گذاری کم ریسک می توانید واحدهای صندوق گردشگری رو خریداری کنید.اما اگر ریسک پذیر باشید می توانید واحدهای صندوق عقیق یا مشترک آگاه را خریداری کنید
      برای اطلاعات بیشتر به بخش "صندوق سرمایه گذاری" مراجعه بفرمایید.

      ۱
  • امیر گفت:

    چه کسانی میتوانند صندوق های سرمایه‌گذاری تاسیس کنند (هر کسی میتونه مجوز تاسیس هر نوع صندوق سرمایه‌گذاری در بورس رو بگیره؟)

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، مدیر صندوق درصد ناچیزی کارمزد بصورت سالیانه (حدود ۲درصد در سال) به عنوان حق مدیریت دریافت می‌کند و در سود و زیان شریک نیست. سود یا زیان به طور کلی متعلق به سرمایه‌گذار است.

  • Aftab گفت:

    برای اطلاع از شرایط صندوق سرمایه گذاری با چه شماره ای میتونم تماس بگیرم؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صندوق با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۴۰۵ خانم رشیدی تماس بگیرید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید مجوز تاسیس و فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ کنند و هر صندوق دارای حسابرس و متولی مورد تایید بورس است. همچنین نرم‌افزار‌های صندوق به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده و توسط کارشناسان سازمان بصورت online کنترل می‌گردد. لذا امکان سوء استفاده و کلاهبرداری تقریبا صفر هست.

  • محسن ممی نژاد گفت:

    توضیحات عالی و مختصر بود.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    هر صندوق دارای یک سایت اینترنتی است که اطلاعات کاملی در آن ثبت می‌شود. همچنین ارزش هر واحد سرمایه گذاری (NAV) با یک روز تاخیر محاسبه و در سایت منتشر می‌شود. برای بررسی اطلاعات مقایسه‌ای همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توان به سایت مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران به آدرس www.fipiran.com مراجعه کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    مهمترین موضوع این است که سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام دارای ریسک است و سرمایه‌گذاران باید دوره سرمایه‌گذاری‌ حداقل ۶ماهه را برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند تا ریسک آنها کاهش یابد. چنانچه سرمایه‌گذار در دوره‌های کوتاه مدت قصد خروج از صندوق را داشته باشد ممکن است دچار زیان شود. نکته دیگر اینکه هنگام درخواست صدور، اطلاعات شخصی و اطلاعات شماره حساب بانکی و شماره شبا را با دقت تکمیل نمایند و رسید پذیره نویسی را که تایید کننده ثبت درخواست در نرم افزار صندوق است از مسئول مربوطه دریافت کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    صندوق‌ها دو نوع هستند: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و صندوق‌های با در آمد ثابت

    صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام پرداخت سود ندارند ولی صندوق‌های با درآمد ثابت در دوره‌های سه ماهه پرداخت سود دارند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    سه نوع اصلی صندوق‌های سرمایه‌گذاری عبارت است از:

    صندوق‌های سهامی، صندوق‌های درامد ثابت و صندوق‌های مختلط

    صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام بیشترین درصد دارایی‌های خود را به سهام شرکت‌های بورسی اختصاص می‌دهند و بنابراین، ریسک و بازدهی مورد انتظار بیشتری دارند. صندوق مشترک آگاه، هستی بخش آگاه (آگاس) و زمرد آگاه از این نوع هستند. 

    صندوق‌های درامد ثابت بیشترین درصد دارایی خود را به ابزارهای مالی درامد ثابت اختصاص می‌دهند و از این طریق، ریسک سرمایه‌گذاری را به صفر می‌رسانند. البته بازدهی آن‌ها نیز نسبت به صندوق‌های سهامی کمتر است. این صندوق‌ها به عنوان جایگزینی مناسب برای سپرده‌گذاری در بانک شناخته می‌شوند. صندوق‌های همای و یاقوت آگاه از این نوع هستند. 

    صندوق‌های مختلط از نظر ترکیب دارایی‌ها و میزان ریسک و بازدهی، حد فاصل دو مورد قبلی شناخته می‌شوند. صندوق یکم نیکوکاری آگاه از این نوع است. 

  • agah71510 گفت:

    سلام
    بابت آموزش های خوبتان و پاسخ به سوالات از شما ممنونم.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر. گواهی‌ها با نام بوده و غیر قابل انتقال به غیر است. اشخاص برای انتقال واحد‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند از مکانیزم ابطال و صدور مجدد به نام شخص جدید استفاده کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی یا حقوقی معادل یک واحد سرمایه‌گذاری و حداکثر ۲۵۰۰ واحد سرمایه‌گذاری است. به طورمعمول حداقل تعداد واحدها در امیدنامه هر صندوق تعیین می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    مدت زمان لازم برای صدور از تاریخ واریز وجه و درخواست، دو روز کاری و مدت زمان لازم برای ابطال واحد سرمایه‌گذاری و پرداخت وجوه، حداکثر ۷روز کاری از تاریخ درخواست است.

  • بهرام گفت:

    سلام. اگر واحد ابطال بزنیم مبلغ کی واریز می شه؟

    ۳
    • کارشناس ۲۲۳۹ گفت:

      سلام
      دوست عزیز، در صورتی که واحد صندوق های صدور و ابطالی رو ابطال بزنید، درخواست ابطال شما با NAV روز کاری بعد از درخواست انجام می شود و مبلغ بین ۳ الی ۷ روز کاری بعد برای سرمایه گذار واریز می گردد.

      ۰
  • الهام گفت:

    سلام من پنج شنبه ساعت ۱۴ ابطال زدم کی ب حسابم میشینه؟

    ۱
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز، معمولا ۳ تا ۷روز کاری پس تائید درخواست ابطال، پول به حساب مشتری واریز می‌شود. مبلغ مذکور در هر روزی که درخواست ابطال ثبت گردد، با NAV روز کاری بعد محاسبه می‌گردد.
      در خصوص صندوق با درآمد ثابت مروارید آگاه اگر سرمایه‌گذار تا ساعت ۱۳ اقدام به ابطال واحدهای خود کند، ارزش اسمی واحدهای ابطال شده همان روز و ما به‌التفاوت قیمت اسمی و nav طی ۳ تا ۷روز کاری بعد برای مشتری واریز می‌گردد و در صورتی که مشتری بعد از ساعت ۱۳ اقدام به ابطال کند، ارزش اسمی روز کاری بعد واریز می‌گردد و ما به‌التفاوت قیمت اسمی و nav طی ۳ تا ۷روز کاری بعد واریز می‌شود.

      ۰
  • فائزه گفت:

    من ۲۰۰تومن توی صندوق‌هایی سرمایه‌گذاری گذاشتم الان که ابطال زدم ۹۸تومن به حساب من واریز شده است. علت را ذکر نمایید؟

    ۱
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • نسترن شنوا گفت:

    تاریخ ۱۹ بهمن صدور زدم الان ۲۳ بهمنه ولی ب گنجینه اضافه نشده چرا

    ۰
  • مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید من حساب گنجینه دارم ماه گذشته پول واریز بعد سود این ماه رو نریختن میشه بگید دلیلش چیه؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    دوره فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک عموماً ۳ تا ۵ سال است و بنابر درخواست مدیر صندوق قابل تمدید خواهد بود.

  • urm02782 گفت:

    باسلام ...بنده میخام تو صندوق سرمایه گذاری آگاه، دو میلیون تومان سرمایه گذاری کنم و بمدت سه سال تغییری ندهم .سود کلی این مبلغ چقدر خواهد بود؟؟؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    • جمع آوری سرمایه‌های خرد و سرمایه اشخاصی که تخصص لازم در حوزه سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار ندارند.
    • امکان سرمایه‌گذاری متنوع و مدیریت حرفه‌ای پرتفوی سهام.
    • کاهش هزینه سرانه سرمایه‌گذاران بابت استفاده از نیروهای متخصص در حوزه بازار سرمایه.
    • افزایش نقدشوندگی سرمایه‌گذاری.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    قابلیت تبدیل به وجه نقد شدن را نقدشوندگی گویند. اوراق یا کالاهایی که نقدشوندگی بالاتری دارند، از ارزش معاملاتی بالاتری نیز برخوردارند؛ زیرا مالک آنها در هر زمان می‌تواند آن را به هر کالا یا اوراق بهادار دیگری تبدیل کند. نقدشوندگی پول صددرصد است. واحد سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری به نسبت سهم در شرکت‌های سرمایه‌گذاری از نقد شوندگی بالاتری برخوردار است. زیرا در هر لحظه و به قیمت خالص ارزش روز دارایی‌ها، قابلیت نقد شدن را دارد اما سهم ممکن است بدلیل عدم وجود خریدار در نرخ مناسب تا مدت‌ها به وجه نقد تبدیل نگردد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    منظور از صدور واحدهای سرمایه‌گذاری، ایجاد یک واحد سرمایه‌گذاری به نام سرمایه‌گذار و استفاده از وجوه آن برای انجام سرمایه‌گذاری در صندوق است.
    منظور از ابطال واحد سرمایه‌گذاری، نقد کردن قسمتی از دارایی‌های صندوق و پرداخت وجوه حاصل از آن به سرمایه‌گذار و حذف یک واحد سرمایه‌گذاری از صندوق است.
    مکانیزم صدور واحدهای صندوق از منظر سرمایه‌گذار به نوعی مشابه مکانیزم خرید سهم در شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مکانیزم ابطال مشابه مکانیزم فروش سهم است است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    واحد سرمایه‌گذاری یا یونیت کوچکترین جزء سرمایه‎گذاری در یک صندوق سرمایه‌گذاری است که قابلیت صدور، ابطال یا خرید و فروش را دارد. واحد سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشابه سهم در شرکت‌های سرمایه‌گذاری است با این تفاوت که ارزش اسمی ثابتی ندارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، یک نهاد مالی مشابه شرکت سرمایه‌گذاری است که از یک طرف وجوه سرمایه‌گذاران را جمع آوری می کند و از طرف دیگر این وجوه را با مدیریت صحیح سرمایه‌گذاری می کند. فرق اساسی یک صندوق سرمایه‌گذاری، با یک شرکت سرمایه‌گذاری، بازبودن سرمایه آن می باشد. به این معنا که در یک صندوق سرمایه‌گذاری، هر سرمایه‌گذار می تواند در چارچوب اساسنامه در هرزمانی به صندوق وارد یا از آن خارج شود؛ اما در یک شرکت سرمایه گذاری، ورود و خروج سرمایه صرفا در قالب افزایش یا کاهش سرمایه و با طی تشریفات مندرج در قانون تجارت صورت می پذیرد. چون ورود و خروج سرمایه و سرمایه گذار در صندوق های سرمایه گذاری یک عمل مجاز و تعریف شده است، بنابراین دیگر نیازی به نقل و انتقال واحد های سرمایه گذاری نمی باشد اما در شرکت های سرمایه گذاری در صورتیکه شخص سرمایه گذار قصد خروج از شرکت را داشته باشد، باید واحد سرمایه گذاری خود را به شخص دیگری منتقل نماید و یا چنانچه شخصی بخواهد سهم خود را در شرکت افزایش دهد، باید سهام مورد نظر خود را از سایر سهامداران خریداری نماید.

  • urm02782 گفت:

    سلام...لطفا از صندوق های جسورانه توضیحاتی در مورد سرمایه‌گذاری بدهید ...جسورانه چجور صندوقی است؟؟؟

    ۰
    • Bashgah گفت:

      سلام
      سرمایه‌گذاری جسورانه (Venture Capital) یک مدل سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های کوچک با پتانسیل رشد بلندمدت است، در واقع این نوع سرمایه‌گذاری منبع بسیار مهمی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارهایی است که کوچک‌تر از آن هستند که بتوان دسترسی مناسب به بازار سرمایه یا بانک‌ها داشته باشند و عمدتا از ریسک بالا و به‌تبع بازدهی مورد انتظار بالایی برای سرمایه‌گذار برخوردارند.
      صندوقهای جسورانه با هدف تامین مالی برای اینگونه سرمایه‌گذاریها تاسیس شده‌اند.

      ۰
  • محمد حسین زرندی گفت:

    سلام
    لیست صندوق ها رو که نگاه می کنیم پشت اسم بعضی هاشون نوشته "مشترک"
    مثلا مشترک آگاه ولی بعضی ها ندارن مثلا صندوق سهم آشنا

    تفاوت اونایی که مشترک رو دارن و ندارن چیه؟

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیر
      همه صندوق های سرمایه گذاری مشترک هستند. به این معنی که با اشتراک تعداد افراد زیادی سرمایه گذاری رخ می دهد.
      برای اختصار مشترک حذف می شود.
      باتشکر

      ۱
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله، بعد از پذیره نویسی و متعاقب شروع فعالیت صندوق امکان افزایش و کاهش تعداد واحدهای صندوق به شرطی که محدوده حداقل و حداکثر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری رعایت شود امکان پذیر است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در صورتی که گواهی سرمایه‌گذاری مفقود شود، سرمایه گذار با مراجعه به شعبه، مراتب را به مسئول مربوطه اطلاع می‌دهد و پس از هماهنگی با مدیر صندوق نسبت به صدور گواهی المثنی اقدام خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    گواهی سرمایه‌گذاری در صندوق سندی است با نام و غیر قابل انتقال که سرمایه‌گذار در قبال سرمایه‌گذاری خود در صندوق از مدیر ثبت صندوق دریافت می‌کند و نشان‌دهنده تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری در تملک وی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بله، مطابق با ماده ۱۴۳ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی سود حاصل از سرمایه گذاری در واحدهای صندوق معاف از مالیات است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    خیر، ابطال واحدهای صندوق، مشمول هیچ جریمه‌ای نمی‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در صورت فروش سهام و ارسال “درخواست پرداخت” از طریق سامانه آنلاین آسا، طی ۳ روز کاری و در صندوق‌ها طی ۷ روز کاری پس از ابطال، وجه به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

  • babak گفت:

    دلیل واریز وجه طی ۷ روز پس از ابطال چیست؟یعنی مبلغ ۷ روز در حساب کارگزاری می ماند؟

    ۰
    • کارشناس ۱۰۹۳ گفت:

      سلام دوست عزیز
      پس از تائید درخواست ابطال، در هر روزی که درخواست ابطال ثبت گردد با NAV روز کاری بعد محاسبه می‌گردد سپس جهت فروش دارایی صندوق که همان سهام می باشد اقدام می شود که زمان خواهد برد و پس از فروش واریز برای سرمایه گذار انجام می شود؛ که معمولا انجام این مراحل از زمان درخواست ابطال ۳ تا ۷روز کاری زمان می‌برد تا پول به حساب سرمایه گذار واریز شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    کارگزار کلیه صندوق‌ها، تمامی کارگزاران دارای مجوز بورس به تشخیص مدیر صندوق است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    کلیه صندوق‌ها فاقد ضمانت سودآوری هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بآشگاه مشتریان آگاه

    تعداد زیرمجموعه سطح ۱: هر درختواره یا ژنولوژی شامل سطوح مختلفی از زیرمجموعه ها است. به اولین ردیف زیرمجموعه های هر معرف، زیرمجموعه های سطح ۱ یا زیرمجموعه های مستقیم گفته می شود. در این زیرمجموعه ها برخی کاربر سایت بآشگاه هستند و برخی مشتری کارگزاری هستند. مشتری کسی است که با سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه، معامله می کند.

    تعداد زیرمجموعه غیر مستقیم: زیرمجموعه هایی که غیر از سطح ۱ هستند، زیرمجموعه های غیرمستقیم محسوب می شوند. اضافه شدن هر زیرمجموعه غیرمستقیم ۱۰۰ امتیاز را برای معرف به همراه خواهد داشت.

    تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، مشتریانی وجود دارند که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند. با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از مشتریانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

    تعداد کاربر با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، کاربرانی از بآشگاه وجود دارند که مشتری کارگزاری نیستند. این افراد با اولین خرید ۱۰۰ هزار تومانی بسته های آموزسی یا تحلیلی از داخل بآشگاه، به کاربر فعال تبدیل شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر کاربر غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از کاربرانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

    نکته مهم: برای دریافت جایزه ۵۰ هزارتومانی، حتماً لازم است زیرمجموعه (مشتری کارگزاری یا کاربر بآشگاه) پیش از فعالیت معرف خود را انتخاب کرده باشد. به این معنی که اگر شخص الف به عنوان مشتری جدید آگاه معاملاتی انجام داده باشد و پس از آن اقدام به معرفی معرف در بآشگاه نماید، هدیه شامل حال معرف نخواهد شد، زیرا مشتری پیش از ثبت معرف خود در بآشگاه، فعال بوده است. همین طور درخصوص کاربر.

  • علی گفت:

    سلام بنده اول کاربر باشگاه بودم ۱۴هزار امتیاز و یک زیر مجوعه دارم سپس کد بورسی گرفتم و مشتری شدم اشتباه من این بود باید با همان کد کابری وارد باشگاه میشدم بعد تیک مشتری کارگزاری شده ام و از اول ثبت کردم الان تو باشگاه دوتا کد دارم یکی مشتری دومی کاربر چطوری میتونم سامانه آنلاین به حساب اولی باشگاه متصل کنم یا امتیاز ۱۴هزار به حساب دوم انتقال بدم که احتمالا کاربر هستم نمیشه اولا آیا با انتقال ژنولوژی زیر مجموعه و امتیازها هم انتقال میشه دوما علاوه بر رمز عبور میشه کاربری هم تغییر داد شماره موبایل یا کد ملی گذاشت کاش میشد به عنوان کاربر هم امتیازات قابل انتقال بود چون تنها مزیت کاربر برنده شدن تو قرعه کشی هست

    ۰
  • حسن براتی گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان
    زیرمجموعه های من به درآمد ۱۰۰۰۰۰ تومانی برای کارگزاری آگاه رسیده است اما مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان برای من واریز نشده است.لطفا رسیدگی نمایید.با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر زیرمجموعه از هر روشی "اولین" ۱۰۰ هزارتومان درآمد خود را برای کارگزار ی بسازد، در صورت وجود معرف، به معرف ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود. فقط این مهم است که اولین درآمد باشد ، یعنی اگر زیرمجموعه ای قبلا ۱۰۰ هزارتومان رو ساخته باشد و بعد معرف تعیین کرده باشد ، با ساخت ۱۰۰ هزار تومان مبلغی به معرف تعلق نمی یابد.

      ۱
  • سجاد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من از چه طریقی پیگیر مبلغ ۵۰ هزارتومانی دو تا از زیرمجموعه هایم باشم. نزدیک به ۷۰۰ هزار کارمزد داشته اند ولی جایزه ای برای من تعلق نگرفته است؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر زیرمجموعه از هر روشی "اولین" ۱۰۰ هزارتومان درآمد خود را برای کارگزار ی بسازد، در صورت وجود معرف، به معرف ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود. فقط این مهم است که اولین درآمد باشد ، یعنی اگر زیرمجموعه ای قبلا ۱۰۰ هزارتومان رو ساخته باشد و بعد معرف تعیین کرده باشد ، با ساخت ۱۰۰ هزار تومان مبلغی به معرف تعلق نمی یابد.

      ۰
  • احسان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    دوست گرامی
    سوال من اینه چرا قبلا به سطح ۱۰ مقدار۲۵ درصد کارمزد تخفیف داده میشد امروز ۱۵ درصد شده تکلیف اونهایی که بخاطر رسیدن به سطح ده خرید و فروش الکی کردن یا حتی امتیاز شاید خریدن چی میشه ؟

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      از تاریخ یک مرداد، طبق مصوبه سازمان بورس، کارمزد کارگزاری ۲۰% کاهش پیدا کرده و ۳۰% هم باید در صندوق تثبیت بازار ذخیره شود و کارمزد کارگزاری %۰۰۱۹/ است، لذا جهت محاسبه مبلغ تخفیف کارمزد، مشتری باید ارزش معاملات خود را در عدد %۰۰۱۹/ ضرب کرده و عدد به دست آمده کارمزد کارگزاری است ، سپس عدد به دست آمده را در درصد تخفیف سطح باشگاه ضرب کرده و عدد به دست آمده مبلغی است که مشتری تخفیف میگیرد. جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  • احمدی گفت:

    سلام چقدر مبلغ خرید سهام کارمزدش میشه صدتومن

    ۱
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز ایجاد حداقل ۱۰۰/۰۰۰ هزار تومان از طریق خرید و فروش برای کسب صد هزار تومان از طریق کارمزد معاملات بایستی حداقل ۵۲/۶۰۰۰/۰۰ هزار تومان معامله انجام دهید. منظور از کارمزد کارگزاری کارمزدی است که به کارگزاری تعلق می گیرد،کارمزد کارگزاری برابر است با ۰/۰۰۱۹۷۶ از مبلغ سفارش در خرید و فروش یکسان است.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    برای تبدیل حساب کاربری به حساب مشتری ابتدا لازم است با در دست داشتن مدارک مربوطه به یکی از شعب کارگزاری مراجعه و کد آنلاین دریافت کنید. بعد در صفحه تبدیل حساب کاربری به حساب مشتری، نام کاربری سامانه آنلاین و پسورد آن را وارد کنید. به این طریق شما به عنوان مشتری شناخته خواهید شد. برای توضیحات بیشتر می‌توانید از بخش تبدیل حساب کاربری به حساب مشتریان در راهنمای بآشگاه استفاده کنید.

  • Bashgah گفت:

    سلام
    بله دوست گرامی
    در حال حاضر افرادی که از طریق سایت آگاه اکسپرس ثبت نام می کنند ۶۰۰ امتیاز و ۲۰هزار تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

    ۰
  • AM4956 گفت:

    با سلام حساب کاربری دارم بصورت غیره حضوری چگونه میتوانم حسابم رو به مشتری تبدیل کنم دور بورسی آنلاین بگیرم

    ۰
  • AP6585 گفت:

    میخواستم حساب کاربری رو ب حساب مشتری تبدیل کنم اما میگه کاربری در سیستم انلاین وجود ندارد اما الان روی سیستم انلاین کار می کنم!!! دلیلش چیه؟؟!!

    ۰
    • agah5 گفت:

      با سلام
      دوست عزیز در فرایند تبدیل حساب کاربری به مشتری مشکل سیستمی وجود دارد که در حال بررسی و رفع آن هستیم.
      از صبوری شما متشکریم

      ۰
  • مجتبی ق گفت:

    امروز عرضه اولیه بود من به دوتا کد بورسی که هست پول واریز کردم بعد از خرید عرضه اولیه خواستم بقیه پولو انتقال بدم بهشماره حسابی که در کارگذاری ثبت شده اما متاسفانه هیچ شماره حسابی رو ثبت نکردن حالا منم چطوری میتونم شماره حسابو بزنم تا به حساب بگردونم

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      از آنجا که شماره حساب های بانکی استعلام می شود، احتمالاً مشکلی در شماره حساب اعلامی شما وجود داشته است.
      برای اعلام اطلاعات صحیح بانکی باید درخواست خود را از طریق ایمیلی که به کارگزاری آگاه معرفی کرده اید به آدرس crm@agah.com ارسال نمایید. لطفاً چنانچه بین اعداد شماره حساب شما خط تیزه یا ممیز قراردارد، لازم است حتماً در شرح درخواست قید شود.

      ۰
  • BA4976 گفت:

    نمیشه غیر حضوری کد انلاین رو دریافت کرد؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید با ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس و انتخاب گزینه کدگیری در محل، در صورتی که شعبه کارگزاری آگاه در شهر مورد نظر شما وجود داشته باشد به صورت غیرحضوری کد بورسی خود را دریافت نمایید.
      باتشکر

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    پاسخ (بخش ۱): در صورت فراموشی اطلاعات کاربری سامانه معاملات آنلاین خود، می‌توانید از طریق صفحه ورود به سامانه معاملاتی به نشانی online.agah.com از گزینه «فراموشی کلمه عبور» استفاده کنید. بعد از انتخاب این گزینه، باید کد ملی و رمز امنیتی را وارد کنید، در مرحله بعد کد بازیابی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. بعد از دریافت کد، باید آن را در صفحه جدید درج و رمز عبور خود را تغییر دهید. دقت داشته باشید بعد از تغییر کلمه عبور، نام کاربری سامانه معاملات آنلاین شما، در قسمت بالای پنجره نهایی نماش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

    نکته مهم: در صورتی که حساب کاربری سامانه معاملاتی شما قفل یا غیرفعال شده باشد، لازم است با شماره ۹۱۰۰۴۰۰- ۰۲۱ تماس حاصل کنید.

    پاسخ (بخش ۲): برای انتقال ریال بآشگاه به حساب آساتریدر آگاه، باید از منوی «خدمات» گزینه «ثبت درخواست واریز وجه» را انتخاب کنید.

    در مرحله بعد باید روی دکمه «درخواست جدید» کلیک کنید. در پنجره جدید، مبلغ انتقالی را وارد و گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید. درخواست انتقال ریال بآشگاه شما، تا ساعت آینده بررسی و در صورت صحت اطلاعات تایید خواهد شد. بعد از تایید انتقال، مبلغ مورد نظر به حساب آساتریدر آگاه‌تان واریز می‌شود و به راحتی می‌توانید با این مبلغ، سهام بخرید. دقت داشته باشید که انتقال مبلغ از آساتریدر آگاه به حساب بآشگاه به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

  • agah41300 گفت:

    ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران آگاه
    آیا امکان تغیر نام کاربری در سامانه باشگاه و آسا وجود دارد؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      از انجا که نام کاربری شناسه هر فرد برای ورود است، لذا قابل تغییر نیست. در سامانه آسا تنها در شرایط بسیار خاص امکان تغییر وجود دارد.

      ۰
  • b.shatel@gmail.com گفت:

    من عضو باشگاه هستم و نرم افزار رو هم نصب کردم ولی نمیتونم وارد بشم برای وارد شدن به اپلیکیشن آسا کد بورسی میخواد یا با اسم کاربری باشگاه

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      برای ورود به نرم افزار باید مشتری کارگزاری آگاه باشید و نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی را دریافت نمایید.
      برای دریافت کد بورسی و نام کاربری انلاین خود می توانید از طریق سامانه آگاه اکسپرس اقدام نمایید.

      ۰
  • hamide گفت:

    سلام من قبلا تو باشگاه ثبت نام کردم . الان نام کاربری رو فراموش کردم . فراموشی گذر واژه ام میزنم نام کاربری میخاد.
    کد بورسی میخام بگیرم و موقع ثبت نام میگه ایمل و تلفن تکراری است و امکان ادامه مراحل ثبت نام وجود نداره. میشه لطفا راهنمایی کنید؟
    چکار کنم که حداقل کان کاربری رو به ایمیل ام ارسال کنن؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      نام کاربری شما h.fakhr.ghaemi@gmail.com است در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید،
      در سایت باشگاه، گزینه فراموشی رمز عبور را بزنید تا مجدد برای شما بازیابی شود.
      باتشکر

      ۰
  • محمد گفت:

    سلام من نام کاربری و رمزم رو فراموش کردم.الان برای دریافت فرم و تکمیل ثبت نام نمیتونم وارد سایت بشم.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • مجتبی گفت:

    سلام
    من می‌خوام رمزمو تغییر بدم ولی اصلا همچین گزینه ای رو نمیبینم تو سایت و باشگاه

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر فراموشی کلمه عبور بزنید می توانید رمز جدید وارد کنید و یا در سامانه معاملاتی خود از طریق چرخ دنده (تنظیمات) می توانید هم نام کاربری و هم کلمه عبور را تغییر دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    روش های افزایش وجه در بآشگاه در مطالب بلاگ با عنوان “چگونه می‌توان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد؟” آمده است.

    • اگر شما مشتری کارگزاری آگاه باشید، به طور خلاصه می‌تـوانید از روش‌های زیر ریال (وجه نقد) خود را در بآشگاه افزایش دهید:
    • تخفیف کارمزد از معاملات اوارق بهادار
    • تخفیف کارمزد از معاملات آتی سکه (به زودی)
    • ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط مشتریان غیر فعال که در زیرمجموعه شما قرار دارند.
    • ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط کاربرانی* که در زیرمجموعه شما قرار دارند.
    • انتخاب شما به عنوان یکی از برندگان ماهیانه مسابقه‌‌

     

    • اگر شما مشتری کارگزاری آگاه نباشید و به عنوان کاربر در سایت عضو شده باشید**، می‌تـوانید از روش‌های زیر ریال (وجه نقد) خود را در بآشگاه افزایش دهید:
    • ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط مشتریان غیر فعال که در زیرمجموعه شما قرار دارند.
    • ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط کاربرانی که در زیرمجموعه شما قرار دارند.
    • انتخاب شما به عنوان یکی از برندگان ماهیانه مسابقه‌‌

    * کاربر شخصی است که مشتری کارگزاری آگاه نیست، ولی عضو بآشگاه شده است.

    ** امکان برداشت وجه نقد از حساب بآشگاه، فقط برای مشتریان کارگزای امکان‌پذیر است.

  • AT2864 گفت:

    با سلام من کدبورسی درزمان جشنواره گرفتم چگونه میتونم از کلاسهای مجازی رایگان استفاده کنم راهنمایی کنید

    ۰
  • حامد گفت:

    سلام آیا شما به مشتریان خودتون از سهم کارمزد کارگزاری تخفیف میدین ؟ این تخفیف به چه صورت است ؟ من کارگزاری دیگه ای هستم و علاقه داشتم بیام اینجا

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه باشید ، در زمان ثبت نام با کلیک برروی گزینه مشتری آگاه هستم ،با نام کاربری و کلمه عبوری که وارد سامانه معاملاتی خود می شوید ، درسایت بآشگاه با همان نام کاربری و کلمه عبور وارد شوید تا بتوانید به عنوان مشتری در سایت بآشگاه از تخفیف کارمزد و دیگر تخفیف ها و مزایای آن بهره مند شوید.

      ۰
  • پرویز قراجه داغی گفت:

    سلام.با وجود اضافه شدن زیر مجموعه بنده ولی شارژ ریالی برای من انجام نشده.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری به عنوان مشتری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستیدبه حساب بآشگاه شما واریز خواهد شد

      ۱
  • داراب مسیح پور گفت:

    باسلام
    من زیر مجموعه ای دارم که مطمئن هستم بیشتر از صد هزار تومان کار کرده ولی هدیه من واریز نشده است.

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  • امیر بابایی قلعه گفت:

    درود من چطور می تونم امتیاز باشگاه خودم رو به کسی دیگر انتقال بدهم

    ۰
    • کارشناس ۲۲۶۵ گفت:

      با سلام دوست عزیز، امکان انتقال امتیاز وجود دارد. برای این کار از شخصی که تمایل به انتقال امتیاز به حساب کاربری شما دارد بخواهید از قسمت «پروفایل» در حساب‌ کاربری باشگاه گزینه‌ی مربوطه را انتخاب کرده و سپس کد باشگاه شخص گیرنده و میزان امتیاز انتقالی را وارد نمایند. افرادی که کاربر باشگاه هستند امکان انتقال امتیاز ندارند و تنها مشتریان کارگزاری آگاه می‌توانند امتیاز خود را منتقل کنند. برای انتقال امتیاز ۷درصد به‌عنوان کارمزد از انتقال‌دهنده کسر می‌شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    معاملات آتی سکه

    در مطلب “راهنمای دریافت کد معاملاتی آنلاین آتی سکه در کارگزاری آگاه” بیان کردیم که انجام معاملات آتی سکه، پس از دریافت کد معاملاتی آتی کالا، امکان‌پذیر خواهد بود. پس از اخذ کد معاملاتی و فعالسازی دسترسی آنلاین به سامانه معاملاتی آتی سکه، شما می‌توانید از طریق سامانه آنلاین آتی به خرید و فروش در این سامانه مبادرت ورزید.

  • رامین گفت:

    با سلام و خسته نباشید.با انجام این مراحل میشه کد و مجوز معاملات آتی رو گرفت؟پس آزمون بورس کالا نیاز نیست؟من یادمه از کارگزاری آگاه گفتن برا معملات آتی باید آزمون بورس کالا رئ بدم و اگه قبول شدم ممکن میشه برام؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای دریافت کد آتی کالا لازم است با مدارک خود به کارگزاری آگاه مراجعه نمایید.
      درحال حاضر نیازی به شرکت در آزمون بورس کالا نیست.
      باتشکر

      ۰
  • محمدرضا جعفر پور گفت:

    سلام علیکم .
    لطفا اخرین ورژن نرم افزار داینامیک تریدر را به سایت اگاه اضافه و اندیکاتورها و ابزار هاو اسکریپتها و مشاوران خبره را به نرم افزار اضافه فرمایین تا نرم جامعی باشد و یعنی اندیکاتورها و انچه برای تحلیل تکنیکال و بدون تکنیکال و بنیادی در قسمتهای مختلف لازم است به صورت یکجا در سایت اماده دانلود باشد حتی اطلاعات جامعی در مورد بنیادی شرکتها باشه که نیاز به جستجو در سایت سازمان بورس نباشه و اطلاعات بروز رسانی بشه .برای تحلیل گر انچه ابزار لازم است به صورت جامع در سایت اگاه به صورت آپدیت وجود داشته باشه و منبعی مطمئن برای اموزش نرم افزار داینامیک تریدر .بهتر است اندیکاتورها و اسکریپتهای پولی هم از طریق اعتبار در اختیار مشتریان اگاه قرار گیرد . با تشکر از تیم کارگزاری اگاه.

    ۰
  • محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطور باید حساب اتی کالای خود را برای خرید و فروش شارژ کنم؟

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای واریز وجه نقد به حساب آتی کالای خود باید از طریق پرداخت بانکی انجام دهید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی کد آتی و کالا تماس بگیرید.

      ۰
  • کیوان گفت:

    حسابی را که مربوط به بانک سرمایه است ثبت کرده ام آیا میتوانم به سامان تغییر دهم؟

    ۰
  • الین گفت:

    با سلام دریافت کد فیزیکی بورس کالا به چه صورتی است؟

    ۰
    • کارشناس ۲۳۱۰ گفت:

      با سلام دوست عزیز، سایت agah.ebgo.ir جهت دریافت کد بورس کالا است. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در سایت agah.ebgo.ir جهت دریافت کد بورس کالا می‌بایست طبق مراحل ذیل اقدام کنید:
      دریافت معرفی‌نامه حساب وکالتی از agah.ebgo.ir، افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های موجود در سامانه و معرفی حساب وکالتی پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور سایت agah.ebgo.ir. توجه داشته باشید درحال حاضر دریافت کد بورس کالا یک روز کاری و ثبت حساب وکالتی دوروز کاری زمان بر است. عدم ایجاد حساب وکالتی به‌منزله عدم ورود به معاملات است.
      لازم به ذکر است جهت دریافت کد بورس کالا می‌بایست سجامی بوده و بالای ۱۸ سال سن داشته باشید. همچنین طی فرآیند ثبت نام تیک بازار فیزیکی را انتخاب کنید.
      *توجه: دقت داشته باشید حساب بانکی معرفی شده فاقد دسته چک باشد.
      همچنین جهت راهنمایی بیشتر می‌توانید با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    اوراق مشارکت

    زمان تسویه اوراق مشارکت T+1 است (یعنی یک روز کاری بعد از زمان خرید) در حالی‌که زمان تسویه سهام T+2 است (یعنی دو روز کاری بعد از زمان خرید). از آنجا که تسویه این دو با هم متفاوت است، نمی‌توانید با مانده قابل معامله‌ای که بیش از یک روز تا تسویه آن باقی است، اوراق مشارکت بخرید. برای مثال اگر شما روز شنبه سهام خود را بفروشید، در روز کاری بعد یعنی یکشنبه می‌توانید از مانده قابل معامله خود (که حاصل ار فروش آن سهم است) اوراق مشارکت بخرید.

  • احسان گفت:

    سلام
    اگر از طریق سامانه آنلاین سهامی را در روز شنبه بفروشم و فرضا مبلغ یک میلیون تومان (پس از کسر کارمزد) حاصل شود آیا در همان روز شنبه و یا در بازه زمانی ۳ روز امکان خرید سهام دیگری را با بخشی (یا تمام) آن یک میلیون تومان خواهم داشت یا تا ۳ روز از آن پول نمی‌شود سهام دیگری خریداری نمود؟

    ۰
  • y گفت:

    سلام مبالغی در مانده قابل برداشت ومعامله آخر مانده وبه هیچ وجه تغییرنمی کنن یعنی برای معامله نمیتونم استفاده کنم راه حل چیست؟

    ۰
    • Agah گفت:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی،
      مانده قابل برداشت مبلغی است که در حساب معاملاتی شما قابل برداشت بوده و می توانید این مبلغ را به حساب بانکی خود انتقال دهید. این مبلغ ثابت نبوده و با انجام معاملات و تسویه کامل افزایش یا کاهش می یابد.
      مانده بدون معاملات آخر، مانده شما در حساب معاملتی بدون در نظر گرفتن آخرین معاملات شما ۰معاملات سر رسید نشده) است. این مبلغ بدون در نظر گرفتن معاملاتی است که هنوز به صورت کامل تسویه نشده اند. این مانده نیز با سر رسید شدن معاملاتی که انجام داده اید تغییر می باید.
      برای توضیحات بیشتر لطفا به راهنمای معاملات بر خط در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمایید.
      راهنمای نرم افزار معاملات برخط آساتریدرآگاه (نسخه جدید)

      ۱
  • hosein گفت:

    با سلام آیا امکان فروش سهم و خرید همزمان سهم دیگر در این کارگزاری وجود دارد؟

    ۲
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما با دسترسی به سامانه معاملات آساتریدر آگاه، امکان فروش و خرید سهام به صورت همزمان را خواهید داشت.

      ۰
  • جوادی گفت:

    با سلام.با اینکه بنده عضوی از مشترکان کارگزاری آگاه میباشم و کد سهامداری مربوطه را دارا هستم لطفا جهت بازکردن یک حساب بانکی در نزد کارگزاری آگاه جهت سهولت خرید سهام مرا راهنمائی فرمائید. بی صبرانه منتظر جواب شما هستم.
    با سپاس و قدردانی از شما عزیزان.

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام
      در صورتی که منظور شما اتصال حساب بانکی به حساب معاملاتی است باید فرم اتصال حساب بانکی را از کارگزاری دریافت کرده و به بانک سامان یا ملت دارنده حساب مراجعه کنید و سپس رسید دریافتی را به کارگزاری تحویل دهید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    بآشگاه مشتریان

    امکان واریز وجه نقد به حساب بآشگاه توسط مشتریان وجود ندارد. همه اعضای محترم بآشگاه می‌توانند با یکی از روش‌های بیانم شده در مطلب “چگونه می‌توان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد؟” نسبت به افزایش وجه نقد خود اقدام نمایند. برای دریافت بسته‌های اعتباری لازم است مشتری گردش حساب کافی داشته باشد و ریال حاصل از تخفیف کارمزد وی به اندازه مبلغ دریافت بسته اعتباری مورد نظر باشد.

  • AS3876 گفت:

    سلام خدا قوت.
    آیا امکان برداشت وجه از حساب باشگاه و انتقال اون جهت خرید سهم هست یا نه؟
    اگر اره امکان داره توضیح بدین به چه صورته؟

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام و احترام
      شما می توانید از طریق باشگاه وجه نقد خود را به حساب معاملاتی آنلاین خود واریز کنید.
      در صورت واریز وجه نقد امکان برگشت آن یا واریز مجدد وجود نخواهد داشت.

      ۰
  • AM4569 گفت:

    با سلام و خسته نباشید ...من برای روز ۶ مهر ماه نود و هشت در خواست اعمال بسته ۲ میلیونی یک ماهه کرده بودم ..اما یک روز دیرتر یعنی ۷ اعمال شده ..لطفا پیگیری کنید. این برای بار دومه که این اتفاق میفته .
    با تشکر

    ۰
  • فاطمی گفت:

    چرا بااین که زیر مجموعه های من برای دفعه اول در بورس خرید کردن ۵۰ هزار تومان من به حساب باشگاه وارد نشده

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور بررسی این مورد لطفا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی خدمات آنلاین تماس حاصل نمایید.

      ۰
  • محمودی گفت:

    چطور می توانم قرارداد اعتباری نزد کارگزاری آگاه داشته باشم؟ باتشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت اعتبار از کارگزاری آگاه می بایست شرایطی را احراز بفرمائید. یکی از شرایط دریافت وام ، امضاء قرارداد اعتباری می باشد . می بایست برای امضاء قرارداد اعتباری به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه فرمائید و قرارداد اعتباری امضاء نمائید. در صورتی که تمایل دارید از طریق آگاه اعتبار دریافت نمائید شرایط دیگری نیز دارد ;
      کارگزاری آگاه باید ناظر اوراق بهاداری باشد که به‌عنوان تضمین از طرف مشتری نزد کارگزار قرارداده‌شده‌است . امکان تغییر ناظر به کارگزاری دیگر برای آن دسته از اوراق بهاداری که به عنوان تضمین نزد کارگزاری آگاه است، وجود ندارد و اصطلاحا سهام نزد کارگزاری آگاه فریز می‌شود .مشتری ملزم است حداقل ارزش تضمینی معادل میزان اعتبار درخواستی، نزد کارگزاری آگاه داشته باشد. ارزش تضمین برابر است با ۵۵ درصد دارایی سهام.

      ۰
  • احمد گفت:

    باسلام . آیا قبل از رسیدن به سطح ۵ (سهند) می توان از وام قرض الحسنه استفاده کرد ؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    سبدگردانی

    شاید از خودتان بپرسید چرا باید سرمایه تان در اختیار سبدگردان قرار دهید و مثلا چرا سرمایه تان در بانک سپرده گذاری نکنید؟ سرمایه‌گذاری در بورس یا سرمایه‌گذاری در بانک کدام بهتر است؟ مقایسه بانک و بورس مانند مقایسه خودرو پیکان مدل ۵۷ با آخرین مدل زانتیا است. چون پتانسیل کسب سود با سرمایه‌گذاری در بورس هیچ‌گاه به میزان سودی که بانک‌ها پرداخت می‌کنند نمی‌رسد.


    شما در بورس سهام یک شرکت را خریداری می‌کنید و این سهم در طول یک روز می‌تواند ۵ درصد مثبت یا ۵ درصد منفی نوسان کند در حالیکه سود بانکی در طول یک‌ماه در بهترین حالت به ۱٫۶۶ است (۲۰ درصد سالیانه)
    بنابراین پتانسیل کسب سود در یک روز بورس، حتی بیشتر از میزان سود بانکی در ۳ ماه است. اما مردم به دلیل عدم شناخت بورس و نحوه سرمایه‌گذاری صحیح در آن، به سمت بانک‌ها می‌روند. دلیل دیگر ریسک‌گریزی و عدم تمایل یا عدم توانایی به یادگیری بورس است که آنهم می‌توان از طرق زیر حل کرد.

    چگونه بدون نیاز به یادگیری بورس و صرف وقت، سود بیشتری بدست آوریم؟

    دو راه اصلی برای این منظور وجود دارد.

    ۱ – با سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

    صندوق‌های سرمایه‌گذاری منابع خرد افراد را جمع‌آوری می‌کنند تا آنرا در بورس اوراق بهادار، وجه نقد و سایر زمینه‌های سرمایه‌گذاری کنند. مکان سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها بسته به نوع صندوق متفاوت است، مثلا صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام، فقط اقدام به خرید، نگهداری و فروش سهام می‌نمایند. درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری این راهنما را بخوانید

    ۲ – با سپرده سرمایه به سبدگردان

    خدمات سبدگردانی به نوعی شبیه صندوق سرمایه‌گذاری است، با این تفاوت که سبدگردانی به صورت اختصاصی برای شخص انجام می‌شود. میزان سرمایه‌ موردنیاز برای سبدگردانی بالاتر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری است و دارای شرایط خاصی می‌باشد.

    تیم سبدگردانی متشکل از افرادی تحصیلکرده و مجرب در زمینه سرمایه گذاری هستند. وقتی صحبت از  سرمایه‌گذاری می‌شود منظور تمام بازار‌های مالی و فیزیکی است و نه صرفا یک بازار.
    پس سبدگردان با توجه به بازده مورد انتظار شما، ریسک مناسب و معقول را برآورد و متحمل می‌شوند تا بازده سبدگردانی بیش از بازدهی سپرده‌گذاری بانکی باشد. همانطور که در مطالب قبلی بیان شد، کارمزد سبدگردانی در حالی از شما اخذ می‌شود که سود سبد شما بیش از سودی باشد که بانک به شما طی یک سال خواهد داد.
    پس سبدگردان نه تنها باید سود معادل سود بانکی برای سبد شما محقق کند، بلکه باید سودی فراتر از آن را به دست آورد تا خود بتواند کارمزد دریافت کند. در غیر این صورت حاصل فعالیت یک سال سبدگردان، درآمدی برای آن در بر نخواهد داشت! پس سبدگردان با توجه به تکنیک‌های خاص خود، می‌بایست سودی بیش از سود بانکی را محقق کند.

    اگر شما فرد ریسک‌گریزی هستید می‌توانید پول خود را در بانک سپرده کنید. اما باید به یاد داشته باشید اگر بخواهید پول خود را زودتر از موعد یکسال از حسابتان برداشت کنید می‌بایست جریمه آن را پرداخت کنید. یعنی نرخ سود سپرده یکساله دیگر به سرمایه شما تعلق نخواهد گرفت و سرمایه شما مشول نرخ سود سپرده کوتاه مدت می‌شود که بسیار پایین‌تر است.

    شاید شما این ادعا را داشته باشید که در بانک، اصل پول شما بدون ریسک حفظ خواهد شد. باید گفت اولا هیچ سرمایه‌گذاری کاملا بدون ریسک نیست. سپرده‌گذاری در بانک کم‌ریسک است و نه بدون ریسک.
    دوما با توجه به شرایط فعلی وخیم سیستم بانکی کشور، می‌توان سپرده گذاری بانکی را همراه ریسک تلقی کرد.
    سوما با توجه به توضیحاتی که در بالا بیان شد، سبدگردان نه تنها باید اصل پول شما را حفظ کند، بلکه باید سودی بیش از سود بانکی را بدست آورد تا خود درآمد داشته باشد. پس سبدگردان بر اساس تجربه مفید و حرفه‌ای خود، هر گاه لازم بداند برای کاهش ریسک سبد شما و حفظ اصل سرمایه، از سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت و امثال آن استفاده خواهد کرد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سبدگردانی این مقالات را مطالعه کنید

    ۳ نکته مهم درباره خدمات سبدگردانی در بورس

    سبدگردانی و مدیریت دارایی در شرکت‌های بین المللی

    سبدگردانی معاملات اوراق بهادار در کارگزاری آگاه

    سرمایه‌گذاری در بورس بدون نیاز به کسب مهارت

    با توجه به اینکه سبدگردانی امری نیازمند تخصص و تجربه کافی است، خواهشمندیم اطلاعات بیشتر را فقط از افراد خبره جویا شوید.

  • AL3140 گفت:

    سلام
    اگر پولی که به سبدگردان سپردیم در اثر سقوط قیمت سهام باعث از بین رفتن اصل سرمایه شد.سبد گردان به ما زیان پراخت می کند؟

    ۰
    • ناصر گفت:

      نه بهمین خاطر بهتره شخص مورد اعتمادی پیدا کنید تا کمتر ضرر کنید

      ۰
    • operator2 گفت:

      با سلام و احترام

      دوست عزیز؛ در سبدگردانی ضامن سودآوری وجود ندارد؛ به همین دلیل شخص سرمایه‌گذار در سود و زیان سبد شریک است؛ امّا این نکته را فراموش نکنید که نحوه‌ی سبدگردانی سرمایه شما بر اساس تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال و با افق ملّی و بین‌المللی صورت می‌گیرد؛ به این معنا که اگر سهمی انتخاب می‌شود اوّلاً توجیه تکنیکال و بنیادی داشته، ثانیاً از آنجایی که سرمایه‌گذاری محصول پیش‌بینی است اگر به هردلیلی سهام افت کرد بلافاصله با دارایی دیگری جایگزین خواهد شد.
      از طرفی اصل تنوع در سبدگردانی موجب پوشش ضرر بخشی از دارایی‌ها توسط سودآوری دارایی‌های دیگر است. در آخر هم ذکر این نکته مهم است که بخش اصلی کارمزد سبدگردان در گرو سودآوری بیش از نرخ سود بدون ریسک می‌باشد از همین رو تمام تلاش سبدگردان نه تنها در زیان‌ده نبودن سبد است بلکه در سودآوری حداکثری است.
      شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر و دریافت رایگان «کتابچه مدیریت دارایی آگاه» از سبدگردانی اختصاصی بیشتر آگاه شوید:
      https://goo.gl/9TnDE5

      ۱
  • AQ2864 گفت:

    با تشکر از مطلب مفید حداقل سرمایه برای سپردن به سبد گردانی چقدر می باشد؟ آیا امکان دارد در هنگام سبدگردانی به پرتفو خود دسترسی داشته باشیم و معاملات و سود و زیان را بررسی کنیم؟

    ۰
    • operator2 گفت:

      با سلام و احترام

      دوست عزیز؛ حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در سبدهای اختصاصی آگاه ۵۰۰ میلیون تومان است. علّت اینکه سرمایه اوّلیه مورد نیاز برای این نوع سرمایه‌گذاری عدد چندان کمی نیست را می‌‎توان این‌گونه عنوان کرد؛ این نوع سرمایه‌گذاری متناسب با درجه‌ی ریسک‌پذیری یا ریسک‌گریزی شخص (که پس از تکمیل پرسشنامه روانشناسی مشخص می‌شود) و به صورت اختصاصی برای هرفرد انجام می‌گیرد؛ لذا این روند هزینه‌های جاری نسبتاً سنگینی را به سازمان تحمیل می‌کند که مدیریت سرمایه‌های کمتر از این مقدار صرفه‌ی اقتصادی برای سازمان ندارد.
      در خصوص دسترسی پاسخ مثبت است؛ علاوه بر اینکه به شما گزارشات دوره‌ای به صورت ماهانه، سه ماهه و شش ماهه داده می‌شود، کد و پنل اختصاصی نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود که از آن طریق می‌توانید بر روند معاملات و سبد خود نظارت داشته باشید.

      ۱
  • AQ2864 گفت:

    برای سبد گردانی به کجا و به چه کس یا سازمان یا نهادی مراجعه کنیم؟

    ۰
    • operator2 گفت:

      با سلام و احترام

      دوست عزیز شما می‌توانید طی روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره ۸۲۱۵۴۲۱۰ تماس گرفته یا شماره تماس خود را اعلام نمایید تا همکاران ما در مدّت زمان کوتاهی با شما تماس حاصل کنند.

      ۰
  • مسعود گفت:

    سلام،لطفا راهنمایی بفرمایید من میخوام صندوق سبدگردانی سرمایه گذاری کنم اما نمیدونم چطوری.
    ... این هم شمارم درصورت لزوم
    باتشکرفراوان

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود ده میلیارد تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز ده میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۴۰۵ تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در ادامه سری سوالات مربوط به سبدگردانی اوراق بهادار، برخی سوال می‌کنند اگر با فعالیت‌های سبدگردانی که سرمایه‌تان را به او سپرده‌اید، سودی حاصل نشد و سبد متحمل ضرر شد تکلیف چیست؟ یعنی تضمینی در کار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در بورس سهام همانند سایر بازارهای سرمایه‌گذاری، تضمین وجود ندارد.

    شما اگر دلار بخرید فردی برای شما تضمین نمی‌کند که حتما قیمت دلار رشد می‌کند. اگر سکه خرید کنید هیچ فردی برای شما تضمین نمی‌کند حتما قیمت سکه افزایش خواهد یافت ( قطعا به یاد دارید وقتی سکه به یک میلیون و پانصد هزار تومان رسید، چگونه مردم به امید افزایش قیمت در صف خرید سکه بودند ولی چه شد ؟ قیمت سکه افت شدیدی پیدا کرد. اگر در مسکن سرمایه‌گذاری کنید هیچ تضمینی برای سود‌آوری شما وجود ندارد. چون تمام تصمیمات انسان بر اساس پیش بینی‌ها و انتظارات است، امکان دارد پیش‌بینی محقق بشود یا نشود.

    اما یک نکته فوق العاده با اهمیت وجود دارد. همانطور که در مطلب “کارمزد سبدگردان در بورس” بیان شد کارمزد سبدگردان ارتباط کامل و مستقیم با سودآوری سبد دارد. یعنی سبد‌گردان نه تنها بیاد ضرر نکند، باید در ایتدا به اندازه سود بانکی سود محقق کند، سپس سود بیشتری را برای سبد بسازد تا درصدی از آن نصیب خودش شود. قطعا سبدگردان طی فرآیند سبدگردانی هزینه‌هایی را متحمل می‌شود. مثل هزینه تحلیل‌گر و هزینه‌های جاری.
    در نتیجه قاعده این است که سبدگردان برای تامین هزینه‌های خود و سودآوری، حداکثر تلاش حرفه‌ای خود را به کار گیرد تا بیشترین سود ممکن برای سبد را فراهم کند. اینکه در کنار تکنیک‌های خاص مدیریت سبد به ما این اطمینان نسبی را می‌دهد که ضرری در فرآیند سبدگردانی نصیب ما نخواهد شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سبدگردانی این مقالات را مطالعه کنید

    ۳ نکته مهم درباره خدمات سبدگردانی در بورس

    سبدگردانی و مدیریت دارایی در شرکت‌های بین المللی

    سبدگردانی معاملات اوراق بهادار در کارگزاری آگاه

    سرمایه‌گذاری در بورس بدون نیاز به کسب مهارت

    با توجه به اینکه سبدگردانی امری نیازمند تخصص و تجربه کافی است، خواهشمندیم اطلاعات بیشتر را فقط از افراد خبره جویا شوید.

    با خدمات سبدگردانی آگاه، ثروت خود را افزایش دهید

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبدگردانی، فرم زیر را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.
    • بیش از ۱ میلیارد تومانبین ۵۰۰ میلیون الی ۱ میلیارد تومانبین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانکمتر از ۳۰۰ میلیون تومان
    jQuery(document).bind('gform_post_render', function(event, formId, currentPage){if(formId == 7) {} } );jQuery(document).bind('gform_post_conditional_logic', function(event, formId, fields, isInit){} ); jQuery(document).ready(function(){jQuery(document).trigger('gform_post_render', [7, 1]) } );
  • AA2981 گفت:

    سلام
    بااین توصیف ضمانت خاصی وجود ندارد؟

    ۰
    • operator2 گفت:

      با سلام واحترام

      خیر، همانطور که ضمانتی در سودآوری بازارهای موازی مثل مسکن، ارز و .. وجود ندارد در بازار سرمایه هم وجود ندارد؛ امّا ریسک زیان‌ده بودن سبد توسط مدیریت تیم متخصص به شدّت پایین‌تر از حالتی است که شخص بدون آگاهی لازم مستقیماً اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند.

      ۰
  • AS6103 گفت:

    ممنون از توضیحاتتون
    یک نکته به ذهنم رسید که خدمتتون عرض کنم و اونم این هست که مثالهایی که در این متن آوردید مثال های مع الفارغ هستش. یعنی در واقع مثل داستان یکی از اشعار مولوی است. همان طوطی که سر طاس فردی رو با سر طاس خودش که بر اثر کتک طاس شده بود و فکر می کرد اون بنده خدا هم به این دلیل طاس شده است. مثال زدن اینکه هر کس زیان و سود خرید و فروش سکه، مسکن یا حتی خود سهم رو بر گردن می گیره فرق داره با اینکه یک فرد دیگه ای اقدام به خرید برای آدم انجام بده. و لازمه اون فرد حداقل ضمانتی رو ارایه بده حتی برای سایر بازارها مانند همان سکه. و گرنه خود فرد اقدام به خرید کنه بهتر هستش.
    با تشکر

    ۰
    • علیرضا گفت:

      عزیزم خرید سهام به صورت شخصی نیاز به چندین سال تجربه داره و هر روز باید کلی مطالعه کنی تا ضرر نکنی... مثل سکه نیست که بلند شی بری صرافی پول بدی سکه بگیری.... من خودم چندین سال تو بازارام و سکه دلار میخرم اما جرات ندارم خودم خرید و فروش سهم بکنم برای همین پول خودمو دادم به کارگزار .... اگر دنبال خرید و فروش مستقیمی تو بورس و تازه کاری قطعا نکن چون ضرر میکنی....

      ۰
  • هانی بستانچی گفت:

    به نظر من تنها راه موفقیت در هر نوع سرمایه گذاری از جمله بورس فقط و فقط آموزش و یادگیری درسته و اگر کسی برای از دست رفتن سرمایه اش می ترسه که طبیعی هم هست، لازم نیست همه نقدینگی شو وارد بورس کنه و با ده الی بیست درصد از نقدینگی شروع کنه که اگر متضرر شد همه سرمایه اش از بین نره و اگر سود کرد دوباره درصدی از نقدینگی رو اضافه کنه.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    در ادامه سری سوالات مربوط به سبدگردانی به این می پردازیم کارمزدی که سرمایه‌گذار بابت سبدگردانی می‌دهد به چه نحوی است؟

    سبدگردان در طی مدت قرارداد یک درصد ارزش سرمایه خود را به عنوان کارمزد ثابت پرداخت می‌کند. این کارمزد صرف حق‌الزحمه نظارت سازمان بورس، حق الزحمه حسابرس سبدگردانی، نرم‌افزار سبدگردانی ( جهت امکان مشاهده و گزارش دهی عملکرد سبد به مشتری) و…  می‌شود.

    برای کسب اطلاعات در خصوص صندوق های آگاه به سایت شرکت سبدگردان آگاه به آدرس Agahinvset.com مراجعه فرمایید.

    با توجه به اینکه سبدگردانی امری نیازمند تخصص و تجربه کافی است، خواهشمندیم اطلاعات بیشتر را فقط از افراد خبره جویا شوید.

  • ابوالفضل گفت:

    سلام
    بنده در یکی دیگر از کارگزاری ها، کد دارم، امکان این وجود دارد که در کارگزاری آگاه، هم کد داشته باشم؟ و سبدگردان آگاه را داشته باشم؟

    ۱
    • Agah گفت:

      باسلام
      در خصوص کد بورسی، می‌توانید با ثبت نام در سامانه اکسپرس کارگزاری آگاه و انتخاب نوع دریافت، دسترسی کاربری آنلاین خود را از کارگزاری آگاه هم دریافت کنید. کد بورس کد منحصربفردی است که یکبار صادر می‌شود ولی شما از کارگزاری موردنظر خود می توانید دسترسی کاربری خود را دریافت کنید.
      برای ثبت نام در سامانه کدگیری مشتریان آگاه اینجا را کلید کنید.
      و همچنین برای استفاده از خدمات سبدگردانی آگاه می‌توانید با اطلاعات لازم را درباره شرایط این خدمت از طریق سایت "شرکت سبدگردانی آگاه" یا در طول ساعات کاری با شماره ۹۱۰۰۴۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید.

      ۱
  • AH3360 گفت:

    سلام.سبدگردانی از طریق حساب کارگزاری فرد سرمایه گذار انجام میشه؟یعنی اطلاعات حساب سرمایه گذار در اختیار سبدگردان قرار میگیره و فرد میتونه هر روز پورتفو رو رصد کنه؟

    ۰
    • Agah گفت:

      با سلام و احترام
      در سبدگردانی اختصاصی کد مجزایی وجود دارد تحت عنوان کد سبدگردانی اختصاصی، که عملیات سبدگردانی تحت این کد انجام می‌گیرد. در حالی که خود سرمایه‌گذاری با کد بورسی خود می‌تواند خرید و فروش انجام دهد.
      برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۰۲۱-۹۱۰۰۴۰۰۱

      ۰
  • محمد گفت:

    نحوه مشارکت سبد گردان در ضررهای احتمالی پرتفو سرمایه گذار چگونه است؟

    ۲
  • سید صادق گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    در سبد گردانی:
    آیا در پایان دوره سه ماهه اگر تعدادی از سهام در سبد در ضرر باشند ولی فروخته نشوند. در هنگام محاسبه سود دوره، از سود کسر می شوند؟ یا محاسبه ضرر در صورت فروش با ضرر که در دوره بعد انجام می گیرد صورت می پذیرد؟
    با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در پایان قرارداد چه به صورت یک‌ساله باشد و چه دوره‌های کمتر از یک سال ملاک ارزش دارایی شماست.

      ۰
  • حسین گفت:

    سلام.
    حداقل سرمایه لازم برای قبول سبدگردانی از طرف کارگزاری چه قدر است ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود ده میلیارد تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز ده میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۱ تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    قرارداد سبدگردانی معمولا یک ساله منعقد می‌شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید، حالا چرا یک سال؟

    یکی از علت‌ها این است که در طی یک سال شرکت‌های بورسی تمام گزارش‌های خود را ارائه می‌کنند، سود سال مشخص می‌شود، مجمع سالانه شرکت برگزار و سود نقدی اعلام می‌شود، تاثیرات فروش فصلی در سود شرکت‌ها دیده می‌شود، بودجه کل کشور اجرا می‌شود و… در مجموعه تمام تحولات اقتصادی کلان و خرد که تاثیر‌گذار در بورس هستند طی یک چرخه یک ساله رخ خواهد داد.

    از طرفی چون سبدگردان به دنبال حداکثر کردن سود است، لذا سهام‌هایی انتخاب می‌شوند که پیش‌بینی شده است که با افزایش سودآوری همراه باشند. نکته‌ی مهم این است که شرکت مورد‌نظر این افزایش سودآوری را امکان دارد به جای اینکه در پایان فصل تابستان اعلام کند، در پایان فصل پاییز گزارش دهد. لذا می‌بایست سهم با دید میان مدت خریداری و نگه‌داری گردد. به همین خاطر انعقاد قرارداد یک ساله ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش و احتمال سودآوری بیشتر را افزایش می‌دهد.

    البته باید در نظر داشت که سرمایه‌گذار طی مدت قرار داد می‌تواند به سرمایه اولیه خود اضافه نماید. همچنین این امکان برای سرمایه‌گذار فراهم شده است که طی مدت قرارداد بخشی از سرمایه را برداشت نماید و یا حتی با درخواست کل سرمایه، قرارداد را فسخ نماید.

    در صورت درخواست بخشی از سرمایه توسط سرمایه‌گذار، سبدگردانی در فاصله زمانی ۲ تا ۵ روز کاری بعد از درخواست کتبی سرمایه گذار، موظف است وجه را پرداخت نماید. اما این امر استثنا به همراه دارد. فرض کنید سرمایه شما در سهم‌هایی سرمایه‌گذاری شده است که نماد معاملاتی آن‌ها توسط سازمان بورس متوقف شده است و امکان معامله وجود ندارد. در این صورت سبدگردان با فروش سایر سهم‌های موجود در سبد، حتی‌المقدور وجه موجود را به شما پرداخت خواهد کرد.
    سبدگردان یا سرمایه‌گذار با اعلام کتبی به طرف مقابل، می‌توانند طی مدت قرارداد، قرارداد را فسخ نمایند.

    با توجه به اینکه نوسان قیمت یکی از عوامل اصلی موجود در بورس سهام است، و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که سهام‌های خریداری شده برای سبد با دید میان‌مدت و بلند‌مدت انتخاب می‌شوند، لذا در سبدگردانی نمی‌توان درآمد ثابت ماهانه داشت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سبدگردانی این مقالات را مطالعه کنید

    ۳ نکته مهم درباره خدمات سبدگردانی در بورس

    سبدگردانی و مدیریت دارایی در شرکت‌های بین المللی

    سبدگردانی معاملات اوراق بهادار در کارگزاری آگاه

    سرمایه‌گذاری در بورس بدون نیاز به کسب مهارت

    با توجه به اینکه سبدگردانی امری نیازمند تخصص و تجربه کافی است، خواهشمندیم اطلاعات بیشتر را فقط از افراد خبره جویا شوید.

    با خدمات سبدگردانی آگاه، ثروت خود را افزایش دهید

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبدگردانی، فرم زیر را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.
    • بیش از ۱ میلیارد تومانبین ۵۰۰ میلیون الی ۱ میلیارد تومانبین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانکمتر از ۳۰۰ میلیون تومان
    jQuery(document).bind('gform_post_render', function(event, formId, currentPage){if(formId == 7) {} } );jQuery(document).bind('gform_post_conditional_logic', function(event, formId, fields, isInit){} ); jQuery(document).ready(function(){jQuery(document).trigger('gform_post_render', [7, 1]) } );
  • محمدحسن یزدانی گفت:

    سلام . من ۵۰ میلیون تومان پول دارم میخواهم برایم سبدگردانی کنید ، بفرماییدباید چه مراحلی را طی کنم . با تشکر.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز یک میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ با آقای حق کردار و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۴۰۵ خانم رشیدی تماس حاصل فرمائید

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    265 پاسخ به “سوالات متداول”

    1. حسین گفت:

      اگر کسی مدرک تحصیلی سوم دبیرستان داشته باشه ولی دیبلم نداشته باشه معاملات انلاین میتونه انجام بده؟

      ۰
    2. اقبال محمودی گفت:

      سلام
      بنده در یک کارگزاری مشغول خرید وفروش انلاین بورس هستم والان میخواهم با کارگزاری اگاه کار کنم
      چکار کنم؟
      ودر ضمن من عضو باشگاه اگاه شده ام

      ۰
      • safarvand گفت:

        سلام دوست عزیز
        به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه ""تغییر کارگزار ناظر"" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید."

        ۰
    3. بهزاد گفت:

      سلام
      میتوان نحوه مراجعه به دفتر پیش خوان دولت یا شعبه کارگزاری بعد از ثبت نام تغییر داد؟

      ۱
    4. ندا گفت:

      سلام
      من حدود سه هفته پیش کد سجام گرفتم رفتم پیشخوان برا احراز هویت.الان سه هفته ست کد نیومده.چیکار کنم

      ۸
      • Agah گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای پیگیری کد بورسی خود لازم است در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی آگاه اکسپرس تماس حاصل بفرمایید.

        ۰
    5. حسین گفت:

      سلام
      من چند باری اقدام به فروش سهام زعف و فملی کردم اما هربار با ثبت سفارش در این نماد مجاز نمیباشد مواجه شدم

      ۱۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: