بورس نجف آباد (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

اصفهان، نجف آباد، خیابان امام غربی، نرسیده به چهارراه ۱۵ خرداد، نبش بن بست گلبرگ کدپستی:۸۵۱۳۶۳۷۹۶۱
۴۲۶۲۴۸۶۶(۰۳۱)، ۴۲۶۲۴۸۶۵(۰۳۱)، ۴۲۶۲۴۸۶۴(۰۳۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در نجف آباد

  • همه ما دوست داریم در ایرانی آباد و شاد زندگی کنیم. آیا تا به‌ حال به نقش و تاثیر خودتان در این آبادانی فکر کرده‌اید؟ شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در بهترین حوزه، در آبادانی کشورتان سهیم شوید. بازار بورس بستر مناسبی را برای این کار فراهم کرده ‌است. ما در این مقاله در خصوص بورس نجف آباد با شما صحبت می‌کنیم. البته پیش از آن کمی با شرایط محیطی و صنایع مختلف این شهر آشنا می‌شویم.شرایط محیطی در نجف آبادنجف آباد یکی از شهرهای استان اصفهان است که از نظر جمعیت، در رتبه چهارم قرار می‌گیرد. قدمت این شهر به دوران صفویان برمی‌گردد. این شهر برای شاه عباس صفوی از لحاظ سیاسی و نظامی ارزش و اهمیت بالایی داشته‌است. توجه شاه عباس و قرارگیری نجف آباد در مسیر عراق و خوزستان موجب رونق صنایع مختلف این شهر در آن دوران شده‌ بود. نجف آباد با مساحت ۲۸۵۰ کیلومتر مربع، ۲۸۰۲۸۱ نفر را در خود جای داده‌ است. اکثر ساکنان این شهر به زبان فارسی و گویش نجف آبادی صحبت می‌کنند. اما در این میان برخی از ساکنان نیز زبان لری دارند.این شهر در فاصله ۱۶۶۵ متری از سطح دریا واقع شده ‌است و آب و هوای معتدل و نسبتا خشکی دارد. دمای هوا در این شهر در فصول سرد سال ۵ الی ۹ درجه خواهد بود و معمولا در تابستان به ۳۸ درجه سانتی گراد می‌رسد. بر طبق آمارها میانگین میزان بارش سالانه در نجف آباد ۱۲۰ میلی متر اعلام شده‌است که بیشترین میزان این بارش‌ها در زمستان اتفاق می‌افتد. چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی محدودی در نجف آباد وجود دارد که به عنوان منابع آبی مهم منطقه شناخته می‌شوند. از آن جایی که آب‌های سطحی و زیرزمینی در نجف آباد محدود هستند، جاذبه‌های طبیعی و سرسبز زیادی در این منطقه به چشم نمی‌خورند. البته ارتفاعات و کوه‌های مختلفی که در اطراف این شهر واقع شده ‌است، یکی از نقاط جذاب نجف آباد هستند. به ‌طوری که همه ساله کوهنوردان را به سمت خود می‌کشاند.
  • وضعیت صنعت و اقتصاد نجف آبادهر یک از شهرهای ایران، جاذبه‌های خاص خود را دارد و می‌تواند گردشگران بسیاری را جذب کند. در حقیقت صنعت گردشگری در تمامی شهرهای ایران پتانسیل رشد دارد. این مسئله در مورد نجف آباد نیز دیده می‌شود. نجف آباد که به شهر کبوترخانه‌ها نیز شهرت دارد، جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده است. اکثر این جاذبه‌ها به دوران قاجار تعلق دارند و از زیبایی بی‌مثالی برخوردار هستند. برج‌های دوقلوی صفا، ارگ شیخ بهایی، کاروان‌سرای هسنیجه، کاروان‌سرای جلوگیر، خانه تاریخی نوریان و خانه مهرپرور از پربازدیدترین جاذبه‌های تاریخی نجف آباد به ‌شمار می‌روند. وجود این جاذبه‌های تاریخی و حضور گردشگران در این شهر به رونق اقتصاد و بورس در نجف آباد کمک به‌سزایی کرده‌ است.صنعت کشاورزی در نجف آباد رونق قابل قبولی دارد. بیشترین میزان کشت در این شهر به بادام و انار تعلق دارد. تعداد زیادی از ساکنان نیز به پرورش دام و طیور مشغول هستند. نجف آباد به ‌دلیل شرایط جغرافیایی یکی از مناطق اصلی پرورش شترمرغ است. تخت‌کشی، قالیبافی، چاقوسازی، قفل‌سازی و نساجی از دیگر صنایع پررونق در این شهر هستند. با سرمایه‌گذاری در بورس نجف آباد می‌توان به رونق روزافزون صنعت در این شهر کمک کرد.بازار سرمایه و بورس در نجف آبادشما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و صنایع مختلف به رونق بورس در نجف آباد کمک کنید. برای این که بتوانید یک سرمایه‌گذاری درست و موفق را تجربه کنید، باید در این خصوص آموزش ببینید. بدون شک پس از آشنایی با روش‌های تحلیل و تکنیک‌ها می‌توانید سرمایه خود را در بازار بورس چندین برابر کنید.

    برای آموزش بورس در نجف آباد بهتر است از تجربه و دانش اساتید معتبر استفاده کنید. این روزها مراکز زیادی به مشتریان خود خدمات آموزشی ارائه می‌دهند اما متاسفانه کیفیت آموزش‌ها در تمامی مراکز قابل قبول نیست. به همین دلیل باید به دنبال بهترین مرجع برای ارائه خدمات آموزشی باشید.

    کارگزاری آگاه با در برداشتن اساتید باتجربه آماده خدمات‌رسانی به تمامی علاقمندان به بازار بورس است. افرادی که در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، در گام نخست با مفاهیم اولیه آشنا خواهندشد و در ادامه روش‌های تحلیل را یاد می‌گیرند. پس از آن می‌توانند با توجه به آموزش‌هایی که دیده‌اند، مهارت خود را ارتقا دهند و در بازار بورس دست به خرید و فروش بزنند.

    وقتی که آموزش‌های لازم در حوزه بورس دیده‌شد، نوبت به دریافت کد بورسی در نجف آباد می‌رسد. به ‌این منظور باید در دو سامانه سجام و کارگزاری ثبت ‌نام شود. برای ثبت ‌نام در سامانه سجام باید مبلغ ۱۰ هزار تومان پرداخت شود. اما ثبت‌ نام در سامانه مخصوص کارگزاری رایگان است. با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید به صورت رایگان در دو سامانه سجام و کارگزاری ثبت ‌نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت ‌نام در این دو سامانه باید احراز هویت انجام شود. متقاضیان می‌توانند از دو طریق آنلاین و حضوری احراز هویت خود را انجام دهند. کارگزاری آگاه خدمات مختلفی را در تمامی جنبه‌های بورس و بازار سرمایه به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بورس نجف آباد با شماره تلفن کارگزاری آگاه در این شهر تماس حاصل کنید و از نظر کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید یا به بآشگاه مشتریان آگاه مراجعه کنید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر نجف آباد کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر نجف آباد نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در نجف آباد نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان نجف آباد

 

نجف آباد مهدی معینی نجف اباد خ امام غربی جنب حوزه علمیه ۴۲۶۴۲۹۰۹
نجف آباد سعید امین یزدان شهر بلوار انقلاب حدفاصل خیابان راستان ۱۳ ومیدان طالقانی پلاک۳۰۰ ۴۲۴۴۵۵۵۵
نجف آباد ریحانه بصراوی دروازه دولت ابتدای چهار باغ پایین پاساژ بهار ۳۲۲۱۴۴۳۷
نجف آباد وحيده فروزان خیابان شريعتي مقابل خ باهنر ۲۶۸۷۰۰۲
نجف آباد محسن شریفی امیرآباد خ مطهری ش پست بانک ۰۳۱۴۲۴۳۵۱۵۱
نجف آباد مرضیه قدیری جوزدان خ امام روبروی شهرداری ۴۲۲۸۴۹۴۵
نجف آباد محمد حسین عابدینی نجف آبادی نجف اباد ۴ راه امام دفتر پیشخوان ۲۶۲۸۸۸۸۸
نجف آباد اکرم کرداریان نجف آباد خ شریعتی جنب بنیاد شهید سابق ۴۲۶۱۸۱۸۲
نجف آباد اکبر کرداریان نجف آبادی نجف اباد علویجه خ ش بهشتی ۴۲۴۱۴۷۴۷

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.