بورس میانه (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه میانه:

استان آذربایجان شرقی، شهرستان میانه، بلوار آزادی، طبقه فوقانی بانک توسعه تعاون، کدپستی:۵۳۱۴۶۴۵۶۸۹
کارگزاری آگاه شعبه میانه
۵۲۲۲۶۶۸۴ (۰۴۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در میانه

استان آذربایجان شرقی در شمال غربی ایران و در ضلغ شرقی دریاچه ارومیه واقع شده است. این استان دارای ۲۱شهرستان: آذرشهر، اهر، اسکو، بستان آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، خداآفرین، سراب، شبستر، عجب‌شیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، ورزقان، هریس، هشترود، هوراند است و میانه با مساحت ۵۵۹۵ کیلومتر مربع، شرقی‌ترین شهرستان آن می‌باشد.

شهرستان میانه به سه بخش کندوان، کاغذکنان و مرکزی تقسیم می‌شود و دارای پنج شهر: میانه، آچاچی، ترکمانچای، آقکند و ترک است و قدمت آن به دوره مادها بازمی‌گردد.

از نظر اقتصادی شهرستان میانه دارای پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی و صنعتی است؛ همچنین با تصویب طرح «منطقه ویژه اقتصادی میانه»، پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک شاهد رخدادهای عظیمی در این شهرستان باشیم.

بخش اعظمی از اقتصاد شهرستان میانه وابسته به صنعت کشاورزی و دامپروری آن است. قرار گرفتن این شهرستان در بخش کوهستانی کشور، باعث شده این منطقه دارای چراگاه‌های طبیعی فراوان باشد و به همین دلیل دامداری از شغل‌های قدیمی اهالی میانه بوده است.

هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی، صنعت دامپروری در این منطقه گسترش یافته و می‌توان گفت که بخشی از اقتصاد میانه وابسته به این صنعت است.

کشاورزی هم مانند دامداری از زمان‌های بسیار دور در میانه رواج داشته و هم اکنون نیز برخی محصولات این شهر از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند. پنبه، گندم، برنج هاشمی، نخود، عدس، لوبیا، چغندرقند و ذرت از محصولاتی هستند در حجم انبوه در میانه کشت می‌شوند.

همچنین در این شهرستان تراکمی از باغ‌های میوه مشاهده می‌شود که باعث وجود تنوعی از میوه‌های مختلف در تمامی فصول سال شده است. از نمونه این میوه‌ها می‌توان سیب، هندوانه، طالبی، گوجه‌فرنگی، هلو، آلو، زردآلو، انگور، انجیر، انار و… را نام برد.

به علاوه در زمین‌های زراعی شهرستان میانه، محصولات با کیفیتی از بادام‌زمینی، گردو و انواع دانه‌های روغنی کشت می‌شود. بنابراین می‌توان کشاورزی را از صنایع پررونق و تاثیرگذار در اقتصاد میانه تلقی کرد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، شهرستان میانه از قدمت بالایی برخوردار است و در سراسر آن آثار باستانی مربوط به دوره‌های مختلف تاریخ مشاهده می‌شود. همچنین در این منطقه کوهستانی، مناظر بکر و طبیعی فراوانی وجود دارد؛ و این دو مورد باعث رونق در بخش گردشگری میانه شده است.

از معروف‌ترین آثار باستانی و مناظر طبیعی این شهرستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قلعه دختر یا قیز قالاسی واقع شده در رشته‌کوه قافلان‌کوه که مربوط به دوره هخامنشی است.
  • شهر سوخته کاغذکنان واقع در شهر آقکند که آثار کشف شده در آن مربوط به هزاره قبل از اسلام است.
  • کاروانسرای جمال آباد که در روستایی به همین نام قرار دارد و قدمت آن به دوه ایلخانی بازمی‌گردد.
  • پل شهرچای یا ۲۳پل؛ این پل از روی رودخانه شهرچپای عبور می‌کند و احتمالا تاریخ ساخت آن به دوره صفوی باز می‌گردد.
  • قلعه نجفقلی خان که با نام تپه‌خاک هم شناخته می‌شود و در مجاورت رودخانه شهرچای قرار دارد و مربوط به دوره ساسانیان است.
  • آبشار بلوکان؛ این آبشار در روستایی به همین نام و منطقه ترکمانچای قرار دارد.
  • پارک جنگلی میانه؛ این پارک در خروجی میانه به سمت تبریز قرار دارد و شامل امکانات تفریحی و گردشگری فراوان است.

تمامی موارد نام برده شده، تنها بخشی از آثار باستانی و دیدنی‌های شهرستان میانه را تشکیل می‌دهند؛ تنوع این آثار و طبیعت بکر باعث شده هر ساله گردشگران بسیاری از این شهرستان دیدن کنند و صنعت گردشگری بخش از اقتصاد میانه را تشکیل می‌دهد.

شهرستان میانه در بخش صنعت و آموزش هم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و این دو مورد نیز در پیشرفت اقتصاد آن بی تاثیر نبوده است.

تاسیس واحدهای مختلف دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور، تاسیس موسسات آزاد آموزشی و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش بورس کارگزاری آگاه در میانه، از نمونه پیشرفت در بخش آموزش این شهرستان است.

در بخش صنعت، تولیدات آهن، فولاد، میلگرد و… در شهرستان میانه در سطح وسیعی انجام می‌شود. کارخانه فولاد آذربایجان در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد، در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سالیانه ۵۵۰ هزار تن مقاطع فولادی مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال ۱۳۸۰ به عنوان قطب تولیدکننده مقاطع فولادی در شمال کشور شناخته شد.

شهرستان میانه دارای صنایع دستی مختلفی است که جاروی دستی قدیمی‌ترین آنهاست؛ این جاروها از گیاه سوپورگه مورد کشت در همین استان ساخته می‌شوند.

سوزن‌دوزی، سبدبافی، پارچه‌بافی، قالی‌بافی و فرش و گلیم‌بافی از دیگر صنایع دستی این شهرستان هستند. صنعت فرش و گلیم نه تنها در میانه بلکه در کل استان آذربایجان‌شرقی از شهرت خوبی برخوردار است.

همچنین از سوغات معروف این شهرستان می‌توان عسل، میوه کمبوزه و نان سنتی ایشلی فطیر را نام برد.

طبق آنچه در طی مقاله گفته شد دریافتیم که شهرستان میانه در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت اقتصادی و علمی قابل توجهی بوده است و به سبب همین موضوع تمایل افراد برای پیوستن به بازار بورس و دریافت کد بورسی بیشتر شده است.

ثبت‌نام در سامانه سجام، دریافت کد بورسی و سپس انتخاب یک کارگزاری و طی کردن مراحل پیوست به آن معمولا پروسه‌ای زمانبر است، در همین راستا کارگزاری آگاه امکان ثبت‌نام رایگان و همزمان در سجام و سایت کارگزاری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

کارگزاری آگاه علاوه بر دریافت کد بورسی رایگان برای افراد در شهرستان میانه، کلاس‌هایی را به صورت مجازی و حضوری جهت آموزش بورس برگزار می‌کند و به همین سبب سرمایه‌گذاری افراد به واسطه این کارگزاری در بورس معمولا سوددهی خوبی را برایشان فراهم می‌کند.

از دیگر خدمات کارگزاری آگاه در میانه می‌توان به اعطای وام و بسته‌های اعتباری به کاربران اشاره کرد.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر میانه کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر میانه نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در میانه نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان استان میانه
میانه امیر پاشائی میدان آزادی روبروی بانک قوامین نرسیده به بانک ملت ۵۲۲۲۰۶۶۴
میانه نسرين  نيك مهر  نیک مهر ميانه خیابان امام خمینی اول کوچه اعتماد ۵۲۲۴۷۳۱۱
میانه نهضت غیابی میانه -چهارراه طالقانی ابتدای خیابان طالقانی ۵۲۳۳۴۰۹۶
میانه سارا همتی کوی فرهنگیان – نبش خیابان شهید خان محمدی جنوبی – پلاک ۲ ۵۲۲۲۴۷۳۷
میانه سيد محمدرضا  كوزه گري ميانه خ امام روبروي جهاد دانشگاهي (هتل امير )پ۹۷۳ ۵۲۲۳۹۶۶۸
میانه لیلا صفی خانی سرچشمه،بلوار شمشیری،خ. معلم جنوبی, ۵۲۲۴۹۱۸۸
میانه میر هادی موسوی ترکمانی میانه ترکمانچای خیابان امام ۵۲۴۲۲۱۵۰
میانه عليرضا   مشايخي ميانجي خ بانك ملي روبروي دبيرستان عفاف ۵۲۲۳۰۹۱۰
میانه علی امینی گاونرودی خ شهید رحیمی-پایین تر از فروشگاه آترینا-روبروی اداره مخابرات ۵۲۲۴۴۸۹۸
میانه کوروش صالحی میانه خ برق روبه روی پلیس +۱۰ پ ۳۵ ۵۲۲۴۸۲۹۰
میانه سعید رنجبران ميانه شهرك انديشه خیابان ۴۵ متري جنب آتش نشاني ۵۲۲۴۲۹۴۹
میانه هادی نیکبخت  خیابان شهید مطهری بالاتر از دادگستری ۵۲۲۲۴۱۰۰
میانه عطیه خدادادی خ شهید حاجی اصغری جنب مسجد حاج حیدر پلاک ۱۳۶ ۵۲۲۲۵۲۳۹
میانه احد  فرامرزي  ميانه كاغذكنان خ وليعصر پلاك ۵۵ ۵۲۳۲۲۵۰۳

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.