بورس مریوان (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

مریوان، میدان جهاد، بلوار رسالت، نرسیده به میدان سپاه، روبروی صدا و سیما کدپستی:۶۶۷۱۷۴۵۷۰۷
۳۴۵۴۹۲۴۴  (۰۸۷)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در مریوان

    • کردستان یکی از استان‌های مرزی غرب ایران و متشکل از ۱۰شهرستان‌ دهگان، بانه، سقز، مریوان، دیواندره، بیجار، کامیاران، سنندج، سروآباد و قروه است. شهرستان مریوان در غربی‌ترین بخش این استان قرار گرفته و از سمت شمال، شمال‌غربی، غرب و جنوب‌غربی دارای مرز مشترک با کشور عراق است.

      زبان مردم مریوان کردی و جمعیت این شهر حدود ۲۰۰هزار نفر است؛ طبق آخرین تقسیمات کشوری مریوان به ۴ شهر، ۳ بخش، ۶ دهستان و ۱۷۶ آبادی تقسیم می‌شود. همچنین اقتصاد شهرستان مریوان به عوامل متعددی مانند: کشاورزی، دامپروری، صنایع و گردشگری وابسته است.

      قرارگیری مریوان بر روی دامنه‌های زاگرس باعث شده این شهر در شرایط جغرافیایی خاصی قرار بگیرد و از مناظر طبیعی فراوانی برخوردار باشد و از طرفی پیشینه تاریخی مریوان و آثار باقیمانده از گذشته موجب تقویت صنعت گردشگری در آن شده است.

      جاده‌های پیچ‌درپیچ مریوان بر روی رشته کوه‌های زاگرس، خود به تنهایی دارای زیبایی و مناظر بکری هستند که بسیاری از اوقات به عنوان مقصد گردشگری برای افراد تلقی می‌شوند. جاده مریوان به سنندج که در انتها نیز به کشور عراق منتهی می‌شود؛ جاده‌های: مریوان – سقز / مریوان – بانه / مریوان – کامیاران / مریوان – پاوه / مریوان – سروآباد / مریوان – هورامان به عنوان نمونه‌هایی از زیباترین جاده‌های کشور هستند.

      همچنین با توجه به پیشینه تاریخی مریوان، آثار باستانی فراوانی مانند قلعه‌ها و مرقدها و… در ارتفاعات این شهرستان به چشم می‌خورد، از نمونه این آثار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

        • قلعه روستای ننه، که متعلق به دوران صفویه است.
        • پل گاران، که این سازه هم به دوران صفویهباز می‌گردد.
        • قلعه گبری‌گرد، که از دوره اشکانیان به جا مانده است.
        • محوطه کچکه‌گاور، که به دوران پارینه‌سنگیباز می‌گردد.
        • همچنین مرقدهای پیر توکل، ملا ابوبکر مصنفی، شیخ ذکریا، شیخ محمد نژمار، ملا قطب‌الدین و پیر یوسف که همگی در روستاهای اطراف مریوان واقع شده‌اند.

        از آنجایی که تمامی این آثار باستانی، خود در مناظر طبیعی بکر مریوان قرار دارند، دیدن از آنها با یک تور طبیعت‌گردی عالی همراه است؛ همین موضوع یکی از دلایل انتخاب مریوان به عنوان مقصد گردشگری برای بسیاری از افراد می‌باشد.

        از معروف‌ترین و پر بازدیدترین مناظر طبیعی مریوان  می‌توان مکان‌های زیر را نام برد:

        • رشته کوه‌های: چهل چشمه و هزار‌میرگه.
        • رودخانه‌های: قزلچه‌سو، گاران، کوماسی، نِگل، عصرآباد، بنه سوتاوه (بایوه) و مریوان.
        • سدهای مخزنی: گاران و دریاچه زریبار.

        بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که صنعت گردشگری از تاثیرگذارترین بخش‌های اقتصاد مریوان را تشکیل می‌دهد.

        صنعت کشاورزی یکی دیگر از مشاغل پررونق این شهرستان است. اگرچه تنها ۱۰درصد از مساحت مریوان را اراضی کشاورزی تشکیل می‌دهند ولیکن بیش از ۱۲۵هزار تن از انواع محصولات زراعی در آن کشت می‌شود.

        هر ساله در باغ‌های شهرستان مریوان حدود از ۱۶هزار تن انگور، ۷هزار تن توت‌فرنگی، ۲۰تن پرتغال، ۱۰تن سیب، و همچنین محصولات دیگری مانند: بلوط، پسته، گلابی و… کشت و برداشت می‌شوند.

        با توجه به اینکه مریوان در دامنه‌های زاگرس واقع شده است، چراگاه‌های طبیعی فراوانی در آن وجود دارد، به همین دلیل دامداری از زمان‌های بسیار دور، جزو مشاغل پر رونق این منطقه بوده است؛ هم اکنون با تبدیل شدن دامپروری به یک صنعت، پیشرفت‌های چشمگیری در مشاغل مربوط به این حرفه مشاهده می‌شود که توانسته بخشی از اقتصاد شهرستان‌هایی چون مریوان را پوشش دهد.

        علاوه بر موارد فوق احداث چندین واحد تولیدی و کارخانه در این شهرستان باعث افزایش اشتغال‌زایی و پیشرفت اقتصادی منطقه شده است. چندین کارخانه بتن، تیرچه بلوک، تولید خوراک دام و طیور و همچنین بزرگترین کارخانه فرآوری میوه در شهرستان مریوان فعالیت می‌کنند.

        از حیث آموزش نیز شهرستان مریوان در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده است. تاسیس چندین واحد آموزشی مانند: دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی، کلاس‌های آموزش بورس آگاه و… نمونه‌های از آن هستند.

        پیشرفت صنعت در شهرستان مریوان از یک طرف و گسترش موسسات آموزشی و بالا رفتن سطح دانش هم از طرف دیگر موجب تمایل هرچه بیشتر مردم این شهر برای پیوستن به بازارهای سرمایه مانند بورس شده است.

        در همین راستا کارگزاری آگاه به عنوان بزرگترین کارگزاری کشور، اقداماتی جهت ارائه خدمات متنوع بورسی برای هموطنان خود در مریوان انجام داده است. به عنوان مثال تا مدتی قبل برای دریافت کد بورسی نیاز به ثبت‌نام در سامانه سجام به صورت مستقیم، پرداخت هزینه و سپس انتخاب یک کارگزاری بود. ولیکن هم‌اکنون کارگزاری آگاه امکان ثبت‌نام همزمان و رایگان در سامانه سجام و کارگزاری را برای هموطنان خود فراهم کرده است.

        از طرفی کارگزاری آگاه با تاسیس شعب مختلف در شهرستان مریوان و برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی آموزش بورس در مریوان باعث بالارفتن دانش بورسی افراد و سرمایه‌گذاری سودده برایشان شده است. همچنین ارائه وام و بسته‌های اعتباری جزو دیگر خدمات کارگزاری آگاه برای کاربران خود می‌باشد.

        بنابراین افراد در شهرستان مریوان نه تنها برای دریافت کد بورسی نیاز به پرداخت هزینه و طی کردن مراحل ثبت‌نام طولانی نخواهند داشت و هر دو ثبت‌نام آنها در یک زمان به صورت رایگان انجام می‌شود، بلکه می‌توانند با یک‌بار مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، احراز هویت مربوط به هر دو سازمان را همزمان انجام دهند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر مریوان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر مریوان نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در مریوان نیز می‌توانید به هر یک از دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان مریوان

 

مریوان دلبر محمدی مریوان خ سیدقطب روبروی بیمارستان فجر ک نورالعالم ۳۴۵۳۳۶۷۷
مریوان محمدزانا مردوخي كردستان مريوان بهاران جنب بنياد شهيد ۳۴۶۰۱۰۶۵
مریوان سیروان نصیری مریوان بل عبادت چهراه موسک ابتدای بلوار پرستار ۳۴۵۹۱۵۷۰
مریوان آرمان خانگی مریوان بلوار عبادت نبش کوچه عبدالقادر گیلانی ۰۸۷۵۳۲۹۱۰۲۵
مریوان فروزان رضایی مریوان خیابان سروش  شهرک هوراز کوچه راستخانه ۳۴۵۹۶۳۷۸
مریوان فاتح  امیریان   ۳۴۶۲۰۴۷۰
مریوان صدیق محمودی مریوان چهاراه بایوه خ عبه حبیب بالاتر از پاساژ مولوی ۳۴۵۵۰۱۰۱
مریوان سروه شریفی بل رسالت کوچه حسینیه روبروی حسینیه ۳۴۵۴۳۳۳۲
مریوان خبات مرادی میدان استادیوم روبه روی مهمانسرای کاخ ۳۴۵۲۲۰۷۳
مریوان دلبر  محمدي مريوان خ سيد قطب(بيمارستان قديم)روبروي ساختمان گمرك ۳۴۵۳۳۶۷۷
مریوان زبیر صالحی کردستان مریوان جنب اداره پست ۳۲۴۵۱۳۶
مریوان پونه استوار مریوان بلوار رسالت، نرسیده به آموزش وپرورش، جنب شیشه و رنگ متین، دفتر پیشخوان خدمات دولت مدریک ازغ ۳۴۵۴۵۱۵۵
مریوان سعدی رادمنش کردستان مریوان  میدان ناری جنب مجتمع ناری ۳۴۵۹۱۰۹۹
مریوان واحده  شمس مریوان میدان جهاد ابتدای کوچه فنی حرفه ای ۳۴۵۴۷۳۷۰
مریوان لیلی محمدی مریوان بلوار بعثت جنب مجتمع تجاری بزرگ مریوان ۳۴۵۲۹۴۵۷

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.