بورس فسا (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

فارس، فسا، خیابان امام خمینی، جنب مجتمع تجاری اوج دنیا، ساختمان رضا، کد پستی:۷۴۶۱۷۱۱۱۳۶

۵۳۳۱۴۱۰۰ (۰۷۱) –  ۵۳۳۱۴۲۱۲(۰۷۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در سبزوار

  • با توجه به این که بسیاری از نقاط در ایران دارای موقعیت ‌های خاصی هستند آشنایی با شرایط آن‌ ها می‌ تواند در حوزه فعالیت در بازار سرمایه رهنما باشد. یکی از این مناطق حساس و تاثیرگذار، شهرستان فسا است. لذا لازم است با شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه آشنا شده تا بتوانیم هوشمندانه در این بازار عمل کنیم.
    • شرایط محیطی فسا

    فسا نام شهری در جنوب شیراز واقع در استان فارس است که در قسمت جاده اصلی استان فارس به بندرعباس، کرمان و زاهدان واقع گردیده است. به همین دلیل این شهر از لحاظ جغرافیایی و استراتژی بسیار مورد توجه بوده و سالیانه هزاران مسافر از این مسیر در حال عبور و مرور می باشد. جمعیت شهر فسا به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت استان فارس بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۲۰۵،۱۸۷ نفر است.

    • وضعیت اقتصادی فسا

    همان طور که در بالا اشاره گردید شهر فسا به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار مناسب، محل اتصال دو محور خط راه آهن و برخورداری از فرودگاه کاربردی و راهبردی، آن را به یکی از شهرهای پر رفت و آمد تبدیل کرده است. هم چنین این شهر دارای جاذبه های متنوع تاریخی، مذهبی، طبیعی و …. می باشد. از سوغاتی های فسا می توان به شیرینی، نان فسایی، کماج، نان کنجدی، مسقطی و حلوا اشاره کرد و همچنین صنایع دستی این شهر شامل قالی، قالیچه، گلیم، گبه، حصیر، رویه، گیوه، کوزه و سفال است.

    این شهرستان به دلیل وجود اراضی وسیع کشت و برداشت، از نظر کشاورزی و دامداری بسیار مستعد است. رتبه اول تولید گندم در کشور مربوط به فسا بوده و همین امر موجب شده که به شهر گندم معروف گردد. با توجه به آب و هوای مناسب، وجود نخل‌های گرمسیری و درخت گردو و دیگر گونه‌های درختی از قبیل پرتقال، نارنگی، انار، پسته، بادام، گردو و نارنج در این شهر متداول و  به‌طور گسترده ‌است. کشت پنبه نیز در فسا رونق فراوان داشته ‌است. دامداری نیز در کنار کشاورزی یک از ارکان اصلی اقتصاد فسا را تشکیل می دهد. انواع فرآورده های دامی و لبنی، گوشت، پشم، و پوست از تولیدات بخش دامداری این شهرستان هستند.

    • پتروشیمی در دست توسعه فسا و کارخانه های صنعتی آن به منظور تولید، صدور محصولات پتروشیمی، صادرات، واردات و تبدیل مواد پتروشیمی و شیمیایی و فرآورده های فرعی و مشتقات آن احداث گردیده است.کارخانه های مهمی چون کارخانه رب گوجه فرنگی، ذرت خشک کنی، روغن کشی زیتون، قند، ماکارونی، تولید پنبه، تولید الکل، آرد، صنایع لبنی و تعدادی کارگاه های تولید کانی غیر فلزی از صنایع این شهرستان می باشد.رصدخانه و مرکز علمی فسا، به عنوان بزرگ ترین رصدخانه جنوب ایران با امکاناتی مجهز به عنوان قوی ترین گروه رویت هلال ماه شناخته شده و امور مربوط به علم نجوم را به طور حرفه ای به انجام می رساند. به طوری که سالانه کلاس های آموزشی متعددی در این شهر برگزار شده و از اقصی نقاط ایران در این کلاس ها حضور بهم می رسانند.
      • بازار سرمایه در فسا

      همواره اقتصاد در حال پیشرفت سبب رونق بازار بورس می گردد که در بلند مدت ارتباط مثبت و دو طرفه‌ای میان رشد اقتصادی و شاخص‌های توسعه بازار بورس به وجود می‌آورد. این به معنی یک اثر دوجانبه است یعنی؛ تاثیر بورس بر اقتصاد و تاثیر اقتصاد بر بورس.

      انباشت سرمایه یکی از مهم‌ ترین منابع رشد مداوم اقتصادی به شمار می ‌رود. می‌ توان از طریق بازارهای مالی، فرآیند تشکیل سرمایه را تسریع نمود. بنابراین بورس فسا مزیت های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، دامداری و صنعتی دارد. وجود اراضی زراعی مرغوب، اتصال دو محور راه‌آهن مهم، داشتن استراتژی جغرافیایی خوب و…. بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در فسا ایجاد کرده است. شرکت ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را بدست خواهند آورد که از آن جمله می ‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین الملل و … اشاره کرد.

      در ایران رشد اقتصادی بر توسعه بازار بورس تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اقتصاد و بورس در فسا می تواند ارتباط دو جانبه ای با هم داشته باشند. با پیشرفت اقتصاد، سرمایه داران به دنبال راهی برای افزایش هرچه بیش‌تر سرمایه خود هستند. هم چنین با توجه به تاثیر سرمایه گذاری بر متغیرهای اقتصاد کلان، دستیابی به رشد نرخ اقتصادی مطلوب، نیازمند سرمایه گذاری خواهد بود.

      لازمه ورود به بازار سرمایه و شروع سرمایه ‌گذاری در آن، انتخاب یک کارگزاری شایسته و دریافت کد بورسی از آن است تا سهام را برای سرمایه‌ گذار خرید و فروش کند. از جمله مهم‌ ترین کارگزاری ‌ها می ‌توان به کارگزاری آگاه اشاره نمود. داشتن امتیازات ذیل می تواند از عوامل اهمیت و به دنبال آن موفقیت کارگزاری آگاه در اقتصاد فسا باشد :

      • داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری
      • برتر بودن به عنوان سه کارگزار اول کشور در سال‌های اخیر
      • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری ‌های پیشرفته
      • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه و…

      کارگزاری آگاه در شهرستان فسا برای سرمایه‌گذاران خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول شامل ایجاد کد بورسی در فسا می شود و در ادامه به برقراری کلاس های متنوع و پربار آموزش بورس در فسا می پردازد. برای اطلاع از برنامه آموزشی می‌توانید با شعب کارگزاری آگاه در فسا تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر فسا کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر فسا نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در فسا نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان فسا
فسا سعیدرضا گل خندان فارس، فسا، ميدان پليس، پاساژ گل خندان ۵۳۳۱۴۲۰۶
فسا محمد علي  حسینی فارس، فسا، ميدان مصلي بلوار معلم نبش خ قيام ۵۳۳۳۶۶۶۰
فسا مصطفی رحیمی فارس، فسا. بلوار صاحب الزمان. پلاک۳۱۲ ۵۳۳۴۰۳۸۰
فسا ساجده نصرالهی فارس، فسا، خیابان هاشمی نژاد، ابتدای فلکه سینما ۵۳۳۱۵۳۳۷
فسا مجید یوسفی فارس، فسا بلوار شهید بهشتی ۴ راه مهمانسرا جنب باشگاه فرهنگیان ۵۳۳۱۵۲۸۶
فسا محمد نیساری فارس، فسا ۵۳۳۱۸۴۸۵
فسا سمیه فیوضی ششده فارس، فسا، بلوار رسالت (حدفاصل مصلی به طرف زمینهای شهرداری) ۵۳۳۴۶۰۰۵
فسا سمیه بهره مندی فارس، فسا، بلوار بعثت فاز۴، نبش فلکه سنگی ۳۳۴۵۱۰۵

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: