بورس شهرضا (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه شهرضا:

شهرضا – چهارراه شهرداری – ابتدای خیبابان ولیعصر غربی – جنب بانک توسعه تعاون، کد پستی: ۸۶۱۴۶۸۵۱۷۲

 ۵۳۲۳۷۱۳۳ (۰۳۱)۵۳۲۳۷۱۳۲ (۰۳۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در شهرضا

با توجه به این که بسیاری از نقاط در ایران دارای موقعیت ‌های خاصی هستند آشنایی با شرایط آن‌ ها می‌ تواند در حوزه فعالیت در بازار سرمایه رهنما باشد. یکی از این مناطق حساس و تاثیرگذار، شهرستان شهرضا است. لذا لازم است با شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه آشنا شده تا بتوانیم هوشمندانه در این بازار عمل کنیم.

  • شرایط محیطی شهرضا

این شهر قدیمی در ابتدا قمشه نام داشته و به دلیل وجود امام زاده شاهرضا (ع) به شهرضا معروف گردیده است. شهرضا یکی از شهرهای استان اصفهان است که در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است. این شهرستان با موقعیت خاص جغرافیایی بر سر راه پنج استان کشور قرار گرفته است. از شمال غربی به شهرستان مبارکه، از جنوب شرقی به استان فارس، از شرق به شهرستان اصفهان، از غرب و جنوب غربی به شهرستان سمیرم و از غرب به استان چهارمحال و بختیاری محدود می شود. شهرضا دارای آب و هوای گرم و خشک بوده و با مساحت ۷۴۹،۲۹۸۳ جمعیتی به عدد ۷۹۷،۱۵۹ نفر را در بر دارد.

  • وضعیت اقتصادی شهرضا

شهرستان شهرضا به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و وجود ایستگاه راه آهن، در بسیاری از موارد به صورت رسمی و غیر رسمی کار خدمت رسانی به مردمان نواحی اطراف را انجام میدهد. این شهرستان به دلیل وجود اراضی وسیع کشت و برداشت، از نظر کشاورزی و دامداری بسیار مستعد بوده و محصولاتی چون بادام، کشمش، میوه، سیب زمینی، غلات، ماست، کشک، قارا، موسیر، روغن حیوانی، کتیرا و… تولید و صادر می نماید. در این شهرستان ۴۸۶ واحد صنعتی فعال است که زمینه اشتغال ۱۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

شهرضا از گذشته به عنوان یکی از مهمترین مراکز علمی و صنعتی استان معروف بوده است که پرورش بزرگانی چون دکتر الهی قمشه ای، آیت الله مدرس، شهید همت و…  در این شهر دلیلی بر این مدعاست. امامزاده شاه رضا(ع) یکی از مهم ترین مزیت های گردشگری مذهبی در این شهرستان است که همه ایام سال، مقصد شمار فراوانی از مسافران و زائران می باشد. علاوه بر این وجود آثار تاریخی متعدد دیگر و جاذبه های طبیعی نیز در جذب گردشگر تاثیر بسزایی دارد. صنایع دستی این شهرستان شامل فرش، گلیم، جاجیم، نمد،گیوه، سرامیک و سفال است که آن را به شهر ملی سفال معروف کرده است. هنر صنعت سفال گری و سرامیک سازی در شهرضا پیشینه ای طولانی دارد و سالیان درازی است منبع درآمد برخی از مردمان این دیار است به طوری که شهرضا در کنار شهر میبد و همدان دارای سبک خاص خود در سرامیک و سفال گردیده است.

  • بازار سرمایه در شهرضا

همواره اقتصاد در حال پیشرفت سبب رونق بازار بورس می گردد که در بلند مدت ارتباط مثبت و دو طرفه‌ای میان رشد اقتصادی و شاخص‌های توسعه بازار بورس به وجود می‌آورد. این به معنی یک اثر دوجانبه است یعنی؛ تاثیر بورس بر اقتصاد و تاثیر اقتصاد بر بورس.

انباشت سرمایه یکی از مهم‌ ترین منابع رشد مداوم اقتصادی به شمار می ‌رود. می‌ توان از طریق بازارهای مالی، فرآیند تشکیل سرمایه را تسریع نمود. بنابراین بورس شهرضا مزیت های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی و تجارت دارد. وجود اراضی زراعی مرغوب، نزدیکی به راه‌آهن سراسری، عبور جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور، نزدیکی به مرکز استان و صنایع بزرگ تولید فولاد استان، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرضا ایجاد کرده است. شرکت ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را بدست خواهند آورد که از آن جمله می ‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین الملل و … اشاره کرد.

در ایران رشد اقتصادی بر توسعه بازار بورس تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اقتصاد و بورس در شهرضا می تواند ارتباط دو جانبه ای با هم داشته باشند. با پیشرفت اقتصاد، سرمایه داران به دنبال راهی برای افزایش هرچه بیش‌تر سرمایه خود هستند. هم چنین با توجه به تاثیر سرمایه گذاری بر متغیرهای اقتصاد کلان، دستیابی به رشد نرخ اقتصادی مطلوب، نیازمند سرمایه گذاری خواهد بود.

لازمه ورود به بازار سرمایه و شروع سرمایه ‌گذاری در آن، انتخاب یک کارگزاری شایسته و دریافت کد بورسی از آن است تا سهام را برای سرمایه‌ گذار خرید و فروش کند. از جمله مهم‌ ترین کارگزاری ‌ها می ‌توان به کارگزاری آگاه اشاره نمود. داشتن امتیازات ذیل می تواند از عوامل اهمیت و به دنبال آن موفقیت کارگزاری آگاه در اقتصاد شهرضا باشد :

  • داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری
  • برتر بودن به عنوان سه کارگزار اول کشور در سال‌های اخیر
  • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری‌های پیشرفته
  • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه و…

کارگزاری آگاه در شهرستان شهرضا برای سرمایه‌گذاران خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول شامل ایجاد کد بورسی در شهرضا می شود و در ادامه به برقراری کلاس های متنوع و پربار آموزش بورس در شهرضا می پردازد. برای اطلاع از برنامه آموزشی می‌توانید با شعب کارگزاری آگاه در شهرضا تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر شهرضا کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر شهرضا نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در شهرضا نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان خوی

 

شهرضا سیدحسين بطحایی شهرضا شهرضا، چهارراه طالقاني، خیابان حافظ غربي پ ۲۴.۱ ۵۳۵۰۶۶۰۰
شهرضا مسعود رستمی شهرضا، خیابان انقلاب اسلامی چهارراه حکیم فرزانه نبش خیابان شورا ۵۳۵۰۰۱۵۰
شهرضا لاله کرمی زاده شهرضا، اسلام آباد، خیابان امام خ باهنر پلاک ۹ ۵۳۵۱۱۰۹۳
شهرضا وحید قدیری شاهرضایی شهرضا، بلوار مدرس، جنب تاکسی تلفنی حرم ۵۳۲۴۳۶۶۴
شهرضا ُسید وحید طاوسی ولندانی شهرضا، خیابان پاسداران، مقابل فرعی ۲۲ پلاک ۲۴۷ ۵۳۵۴۷۲۷۲
شهرضا سعيد رستمي شهرضا، ميدان شهدا، ابتداي خیابان شهيد بهشتي ۵۳۲۳۳۰۴۴
شهرضا علی  حاجی هاشمی شهرضا، بلوار مطهری بین فرعی ۲۵ و ۲۷ ۵۳۲۴۴۵۴۴
شهرضا کمال مومنی شهرضا، خیابان ابوذر، مقابل حسينيه السادات ۵۳۲۳۲۹۰۴
شهرضا عمادالدین مومنی شهرضا، سروستان نبش میدان ۵۳۲۸۰۰۰۵
شهرضا پروانه کهن شهرضا، بلوارغفاری، نبش فرعی ۲۰ ۵۳۵۴۶۷۳۹
شهرضا داور  جعفری نوده شهرضا، خیابان حكيم صهبا، جنب درمانگاه نجفي ۵۳۵۴۱۰۱۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: