بورس شهربابک (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

کرمان، شهربابک خیابان امام خمینی ، کوچه شماره ۸ شهید میرخالویی کدپستی:۷۷۵۱۸۴۸۷۹۳
۳۴۱۱۸۰۳۸(۰۳۴)۳۴۱۱۸۰۳۱ (۰۳۴)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در شهربابک

    • شهربابک در منطقه غربی استان کرمان، از نظر موقعیت جغرافیایی و ذخایر معدنی، منطقه‌ای ویژه محسوب می‌شود. فرصت‌های سرمایه گذاری در این شهر فراوان هستند، ظرفیت‌های رشد و توسعه بسیاری وجود دارد و اقتصاد شهر بابک رونق خوبی دارد. برای آگاهی از شرایط فعالیت بورس شهربابک لازم است دقیق‌تر با ویژگی‌های این شهر آشنا شویم و جزئیات بیشتری از آن بدانیم.

      شرایط محیطی در شهربابک

      شهربابک مرکز شهرستان شهربابک است؛ یک از شهرستان با تاریخی کهن که در فاصله ۲۴۰ کیلومتری از مرکز استان کرمان قرار دارد. گفته می‌شود نام این شهر، از اردشیر بابکان، بنیان‌گذار سلسله ساسانیان گرفته شده است. روایت‌های مختلفی وجود دارد مبنی بر این که شهر بابک، محل تولد اردشیر بابکان بوده است. آثار باستانی نشان‌دهنده تمدن چند هزار ساله در این شهر هستند. حوادث طبیعی، حمله اعراب، افغان‌ها و مغول، چندین بار شهربابک را به ویرانی کشانده است اما هر بار مردم دوباره آن را بازسازی کرده‌اند شهر جدیدی روی ویرانه‌ها ساخته‌اند.

      آب و هوای این شهر، معتدل خشک است. روزهای تابستان گرم، شب‌ها خنک و زمستان‌ها بسیار سرد هستند. شهربابک با داشتن تاریخ کهن و ویژگی‌های طبیعی جذاب، می‌تواند در صنعت توریسم حرفی برای گفتن داشته باشد. از جمله جاذبه‌های توریستی این شهر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • روستای صخره‌ای میمند که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
      • عمارت موسی خانی
      • غار ایوب
      • روستای پلکانی ریسه
      • روستای کوهستانی آبدر
      • پارک جنگلی شهر خورسند شهر بابک
      • دریاچه مخرگه
      • دشت ریواس
      • شهر تفریحی و سرسبز و کوهستانی جوزم
      • و … .

      پسته، بادام و انگور مهمترین تولیدات کشاورزی در شهربابک به شمار می‌روند. منطقه رباط و دشت خبر بهترین خاک و منابع آبی را در این شهر دارند و تماما به کاشت پسته اختصاص داده شده‌اند. گردو و بادام و زعفران در نواحی کوهستانی کاشته می‌شوند و میوه‌هایی مانند انار، توت، زردآلو، سیب و … در باغ‌ها کاشته می‌شود. دامداری هم در این ناحیه رونق دارد و با وجود حدود یک میلیون دام، محصولات لبنی باکیفیتی تولید می‌شود.


      وضعیت اقتصادی شهربابک

      با توجه به مواردی که گفته شد، می‌توان حدس زد که اقتصاد شهربابک پررونق باشد. علاوه بر جاذبه‌ای گردشگری، کشاورزی و دامداری، صنعت نیز در این شهرستان پر رونق است. هر جه صنعت رونق داشته باشد، نیاز به تامین سرمایه نیز مشاهده می‌شود. بنابراین، بورس شهربابک ظرفیت‌های فراوانی دارد. در این منطقه چند شهرک صنعتی وجود دارد که به شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو شهرت دارند.

      از جمله واحدهای صنعتی این شهر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • کارخانه بزرگ کاشی آماتیس
      • کارخانه دستمال کاغذی ریواس
      • کارخانجات صنعتی شهر خاتون آباد (کارخانه ذوب مس خاتون آباد، کارگاه سنگ ایران گریت)
      • کارخانجات معدن مس میدوک
      • و … .
      بازار سرمایه در شهربابک

      اقتصاد و بورس در شهربابک مانند تمامی نواحی دیگر کشور با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. هر چه رونق اقتصادی و صنعتی شهر بیشتر باشد، شرکت‌های بیشتری در بورس و فرابورس حضور می‌یابند. البته، مردم هم نقدینگی بیشتری برای سرمایه‌گذاری خواهند داشت. حضور در بورس شهربابک اعتبار بیشتری به کارخانه‌ها و واحدهای اقتصادی می‌دهد.

      فعالیت بورس در شهربابک مزایای بسیاری دارد و از جهات مختلف، به سود سرمایه‌گذاران و شرکت‌های سرمایه‌پذیر خواهد بود. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • شفافیت بازار
      • معافیت‌های مالیاتی
      • سرعت معاملات
      • قابلیت نقدشوندگی بالا

      اما برای آغاز فعالیت در بازار سرمایه، دو گام ابتدایی وجود دارد: آموزش و انتخاب کارگزاری. بورس شهربابک می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بسیار پرسود باشد اما لازم است قبل از ورود به آن، آموزش‌های مقدماتی را دریافت کنید. البته روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم وجود دارد و افرادی که وقت یا دانش کافی ندارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای مثال می‌توان به خدمات سبدگردانی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

      هر نوع سرمایه‌گذاری که مد نظر داشته باشید، به کمی آموزش ابتدایی هم نیاز خواهید داشت. کارگزاری آگاه یکی از بهترین مراجع برای این کار به شمار می‌رود. برای دریافت خدمات آموزش بورس در شهربابک می‌توانید به بآشگاه مشتریان آگاه مراجعه کنید. این وب سایت، ویدئوها و مقالات آموزشی متعددی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین اطلاعات مربوط به دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری را نیز می‌توانید در بآشگاه مشاهده کنید.

      بعد از این که کمی با ادبیات بورس و بازار سرمایه آشنا شدید، لازم است برای دریافت کد بورسی در شهربابک اقدام کنید. با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید همزمان و بدون نیاز به پرداخت هزینه جداگانه، ثبت نام سجام و کارگزاری را انجام دهید.

      انتخاب کارگزاری مناسب نقش مهمی در بهبود کیفیت سرمایه‌گذاری شما خواهد داشت. قبل از اقدام برای دریافت کد بورسی در شهر بابک بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که سامانه معاملاتی باکیفیتی داشته باشد و طیف متنوعی از خدمات را ارائه دهد. برای فعالیت در بورس شهربابک می‌توانید از خدمات کارگزاری آگاه استفاده کنید. شعب متعدد، سامانه معاملاتی با امکانات بسیار و باشگاه مشتریان با طیف متنوعی از امکانات و خدمات، بخشی از مزایای آگاه را تشکیل می‌دهند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه در شهر شهربابک کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر شهربابک نموده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در شهر شهربابک نیز می‌توانید به هر یک از دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان شهربابک

 

شهربابک صغری سعادتمند شهربابک میدان ولیعصر ابتدای بلوار معلم ۳۴۱۱۴۷۴۰
شهربابک علی اکبر ابراهیمی پاقلعه خیابان ولیعصر-نرسیده به چهارراه ولی عصر ۳۴۱۱۰۳۰۰
شهربابک محمدجواد  سبزی شهربابک ميدان نماز خ خامنه ای روبروی امورمالیاتی ۳۴۱۱۹۷۷۷
شهربابک مصطفی اعظمی فر اندیمشک شهر آزادی گلستان۶ ۰۶۱۴۲۶۴۴۶۵۷
شهربابک فرشته رئیسی استبرق شهربابک -خیابان شریعتی-حدفاصل کوچه یک و سه ۳۴۱۲۲۵۳۳
شهربابک معین صادقی بهنوئی کرمان شهربابک میدان نماز ۰۳۴۳۴۱۱۱۴۷۳

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.