دریافت کد بورسی و کد سجام در بندر گناوه

  • تاریخ درج ۷ بهمن ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۴۹۴ مشاهده
کدبورسی بندرگناوه

اساس بازار بورس به این صورت است که هم خریدار سهام و هم فروشنده آن از معامله خود سود می‌برند. این یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌‌‌های بورس است که آن را از سایر بازار‌‌‌های سرمایه‌گذاری متمایز کرده است. از طرفی سرمایه گذاری در بورس برخلاف طلا و دلار از امنیت بالاتری برخوردار است.

علاوه بر این میزان سرمایه اولیه لازم برای ورود به بورس نسبت به بازارهای دیگر کمتر است و می‌توان با حداقل ۵۰۰ هزار تومان در این بازار وارد شد. برای ورود به بازار بورس باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. در این مطلب نحوه دریافت کد بورسی در بندر گناوه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین برخی از جزئیات ثبت نام در بورس را با هم مرور می‌کنیم.

 

فهرست مطالب

 

کد بورسی چیست؟

داشتن کد بورسی از ضرورت‌‌‌های فعالیت در بازار بورس است. اصلی‌‌ترین دلیل آن هم نظارت بر بازار و جلوگیری از تخلف است. در واقع ماهیت کد بورسی باعث می‌شود تا بتوان معاملات هر فرد را مورد بررسی قرار داد. بنابراین کنترل بازار راحت‌تر خواهد شد. ثبت نام کد بورسی در بندر گناوه از طریق سامانه سجام آغاز می‌شود. به هر فرد تنها یک کد تعلق می‌گیرد و هیچ دو نفری نمی‌توانند کد بورسی یکسانی داشته باشند.

ساختار کد بورسی از چند عدد و حرف تشکیل شده است که غالبا حروف آن از فامیلی افراد گرفته می‌شود. برای درخواست کد بورسی در بندر گناوه هیچ محدودیتی از نظر سن و تحصیلات وجود ندارد. حتی افراد زیر سن قانونی هم می‌توانند کد بورسی داشته باشند. همچنین افراد حقوقی با ارائه مدارک خواسته‌شده می‌توانند برای دریافت کد بورسی اقدام کنند.

نحوه دریافت کد بورسی در بندرگناوه

دریافت کد بورسی در بندر گناوه تنها از طریق کد سجام میسر است. در واقع تا کد سجام نداشته باشید نمی‌توانید کد بورسی دریافت کنید. ثبت نام کد بورسی در بندر گناوه از طریق اینترنت انجام می‌شود. برای ثبت نام می‌توانید از سامانه سجام به آدرس sejam.ir استفاده کنید. البته استفاده از سامانه آگاه اکسپرس مراحل ثبت نام را ساده‌تر می‌کند. مزیت استفاده از آگاه اکسپرس علاوه بر رایگان بودن، این است که هم‌زمان با ثبت نام سجام، می‌توانید برای کد معاملاتی خود نیز اقدام کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

بعد از طی کردن مراحل ثبت نام در نهایت کد سجام برای‌تان ارسال می‌شود. با ارائه این کد به دفاتر پیشخوان منتخب دولت در بندر گناوه، می‌توانید به صورت حضوری احراز هویت کنید.

دریافت کد سجام در بندرگناوه

اساس کد بورسی بر پایه سامانه سجام استوار است. در واقع این سامانه با جمع‌ آوری اطلاعات مشتریان بورس و یکپارچه‌سازی آن‌‌‌ها کار نظارت و کنترل بازار را راحت کرده است. در نهایت اگر احراز هویت کد سجام با موفقیت انجام شود می‌توانید کد بورسی خود را دریافت کنید. ثبت نام کد سجام در بندر گناوه هم از طریق سایت سجام و هم از طریق سامانه آگاه اکسپرس انجام می‌شود.

از هر طریقی که ثبت نام کنید روال ثبت نام فرقی نمی‌کند. ابتدا باید شماره موبایلی را که به نام خود فرد متقاضی است، وارد سامانه کنید. سپس در هر مرحله اطلاعاتی از شما خواسته می‌شود. با تکمیل اطلاعات، کد رهگیری سامانه به همان شماره‌‌‌‌ای که ابتدا وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود. بعد از این مراحل می‌توانید کد سجام در بندر گناوه را دریافت کنید. مرحله آخر احراز هویت است. چه از طریق سجام ثبت نام کرده باشید و چه از طریق آگاه، در نهایت احراز هویت کد سجام تنها از طریق سامانه سجام انجام می‌شود، همچنین برای دریافت کد پیگیری سجام می توانید وارد شوید.

احراز هویت این سامانه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان‌پذیر است. برای اطلاع دقیق از شیوه احراز هویت غیر حضوری به سایت اصلی سجام مراجعه کنید. در قسمت احراز هویت لیستی از لینک‌‌‌های مورد تایید سامانه در اختیارتان قرار داده می‌شود.

دریافت کد معاملاتی در بندرگناوه

یکی از زنجیره‌‌‌های اصلی بازار بورس کارگزاری‌‌‌ها هستند. کارگزاری‌‌‌ها به نوعی بازار مجازی برای خرید‌ و ‌فروش سهام‌ به شمار می‌روند (جهت دیدن فیلم آموزش خرید و فروش آنلاین سهام در بورس کلیک کنید). در واقع تنها از طریق این شرکت‌‌‌ها می‌توان معاملات سهام را انجام داد. بنابراین همان‌قدر که داشتن کد بورسی در بندر گناوه ضرورت دارد، کد معاملاتی نیز لازم است. برای دریافت کد معاملاتی در بندر گناوه وارد سایت ex.agah.com شوید. سپس با وارد کردن شماره موبایل ثبت نام را آغاز کنید. اگر قبلا در سجام نام‌نویسی کرده‌اید، دیگر نیازی به پر کردن تک تک اطلاعات ندارید. چرا که اطلاعات هویتی و مالی شما از سجام به سایت کارگزاری انتقال می‌یابد.

احراز هویت به منظور دریافت کد معاملاتی در بند گناوه از دو طریق انجام می‌شود. احراز هویت حضوری را می‌توانید از طریق دفاتر پیشخوان دولت منتخب آگاه انجام دهید یا به شعب کارگزاری مراجعه کنید. در صورتی که از قبل ثبت نام و احراز هویت سجام را انجام داده باشید، نیازی به مراجعه حضوری برای احراز هویت کارگزاری آگاه نخواهد بود و این مرحله را می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سامانه آگاه اکسپرس طی کنید.

سهام عدالت در بندرگناوه

سامانه فروش سهام عدالت

یکی از راهکارهای دولت برای رفع آسیب‌‌‌های اقتصادی خانواده‌‌‌های کم درآمد تخصیص سهام عدالت به آن‌ها است. سهام عدالت، سبدی متشکل از سهام چند شرکت دولتی است که با هدف خصوصی‌سازی و کاهش فاصله طبقاتی در اختیار خانوارها قرار گرفت. سهام عدالت تا مدت‌‌‌ها غیر قابل فروش و واگذاری بود اما اکنون و پس از اجرایی شدن طرح آزادسازی، بخشی از آن را می‌توان فروخت. افرادی که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند و قصد فروش سهام عدالت در بندر گناوه را دارند، می‌توانند از طریق سامانه se.agah.com اقدام کنند. برای استفاده از این سامانه الزامی به عضویت در کارگزاری آگاه وجود ندارد. جزئیات فروش و مدیریت سهام عدالت در بندر گناوه را می‌توانید در مقاله سامانه مدیریت و فروش سهام عدالت بررسی کنید.

جمع‌بندی

بورس بازار پر سود و البته پرحاشیه‌ای است. اصلی‌‌ترین دلیل استقبال از این بازار نیز سود زیاد آن است اما برای دستیابی به سرمایه‌گذاری ایمن، باید دانش بورسی داشته باشید. کارگزاری آگاه یکی از پیشگامان در عرصه آموزش بورس است. این کارگزاری با برگزاری دوره‌‌‌های تخصصی، از صفر تا صد بورس را به صورت مجازی و حضوری آموزش می‌دهد. به علاوه کارگزاری آگاه به عنوان یکی از معتبرترین کارگزاری‌‌‌ها خدمات گسترده‌‌‌‌ای در زمینه دریافت کد بورسی در بندر گناوه ارائه می‌دهد. با ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس، می‌توان برای دریافت رایگان کد معاملاتی و مد بورسی در بندر گناوه اقدام کرد. همچنین کارگزاری آگاه با راه‌اندازی سامانه‌‌‌‌ای جداگانه برای سهام عدالت، کار مشتریان خود را برای فروش سهام عدالت در بندر گناوه نیز راحت‌تر کرده است.

آدرس و شماره تماس شعبه بندرگناوه

 

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: