بورس اهر (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

اهر، میدان شهرداری، نبش کوچه کرباسی کدپستی:۵۴۵۱۷۳۴۹۱۵
۴۴۲۲۷۷۳۵ (۰۴۱)

 

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در اهر

  • با توجه به افزایش روزافزون سرمایه‌گذاری در بورس و اسقبال گسترده از آن، تقاضا برای ورود به این بازار زیاد شده است. شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی با وجود شرایط محیطی مناسب خود توانسته است نقش به سزایی در پیشرفت برخی صنایع کلیدی کشور بازی کند و بدون شک تأثیر مثبت این نقش در اقتصاد و در پی آن، بازار سرمایه هم قابل‌ مشاهده است. در این مطلب، درباره اقتصاد و بورس در اهر صحبت می‌کنیم و کمی با شرایط محیطی این شهرستان آشنا می‌شویم.شرایط محیطی اهرقبل از سخن گفتن درباره بورس اهر لازم است کمی با این شهر آشنا شویم. اهر یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی است. مرکز شهرستان اهر در شمال این استان واقع قرار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر شناخته می‌شود. این شهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز بر سر مسیر ارتباطی تبریز به استان اردبیل قرار گرفته ‌است. شهرستان اهر با داشتن مناطق بکر و زیبا، کوه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. اهر ۱۰۵٬۲۹۹ نفر جمعیت (سال ۱۳۹۵ خورشیدی) و ۱۲٫۷۶ کیلومتر مربع مساحت (سال ۱۳۹۴ خورشیدی) دارد و چهارمین شهر پرجمعیت استان پس از تبریز، مراغه و مرند به شمار می‌رود.شهر اهر در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است، آب و هوای کوهستانی دارد و چند رودخانه از اطراف آن عبور می‌کنند. بالاترین دمای اهر در فصل تابستان ۳۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای آن در فصل زمستان ۲۷ درجه سانتی‌گراد است.
  • وضعیت صنعت در اهر

شهرستان اهر منطقه‌ای دارای ذخایر غنی مواد معدنی و فلزی است و در این منطقه فلزات غیر آهنی از جمله طلا و مس فراوان است. بر اساس توسعه‌هایی که در معادن اهر شاهد هستیم تا سال‌های آینده شهرستان اهر به قطب تولید طلا و مس در کشور تبدیل می‌شود. در حال حاظر معدن و کارخانه تولید کنسانتره مس انجرد در هفته‌های گذشته رسماً به مدار تولید وارد شد و طرح‌های توسعه‌ای نیز دنبال می‌شود.

کارخانه تولید کنسانتره معدن مس انجرد شهرستان اهر، با سرمایه گذاری ٣٠ میلیون یورویی و ٢٥٠٠ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید و در تأمین بخشی از کنسانتره مس پروژه کاتد مؤثر خواهد بود. با انجام اکتشافات تکمیلی در معدن مس انجرد شهرستان اهر، ذخیره آن به میزان ۳۰۰ میلیون تن کانسنگ سولفوری با عیار متوسط ۰.۸۵ درصد تخمین زده شده است. این معدن از نوع کانسارهای پرفیری بوده و به روش روباز استخراج می‎‌ شود؛ با در نظر گرفتن ظرفیت‌های این معدن، توسعه و احداث طرح‌های زنجیره کامل تولید مس از اهداف استراتژیک است. تولید معدن برای تأمین خوراک کارخانه تغلیظ در فاز اول ۳۰ هزار تن کانسنگ در سال برنامه‎ریزی شده است.

بدیهی است که این کارخانه‌ها و رونق گرفتن سرمایه‌گذاری در آن‌ها، می‌توانند تا حدود زیادی بر اقتصاد اهر تاثیرگذار باشد.

  • بازار سرمایه در اهر

بازار سرمایه در هر کشور، یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد به شمار می‌آید که باعث هدایت پس‌اندازها و سرمایه‌های کوچک به فعالیت‌ها با کارایی بالا می‌شود. درواقع بازار سرمایه یکی از راه‌های تأمین مالی برای بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی است. با توجه به رشد بازار سرمایه، در حال حاضر تمامی شرکت‌ها از نوع بزرگ و حتی صنایع کوچک و متوسط می‌توانند با رعایت شرایط خاصی، در بازار سرمایه پذیرش شوند و سهام خود را در این بازار عرضه کنند.  بورس اهر نیز می‌تواند رونق بسیاری را تجربه کند و  شرکت‌ها و کارخانه‌های این شهر نیز می‌توانند از مزایای این بازار بهر‌مند شوند.

فعالیت در این بازار می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بسیار پرسود باشد اما قبل از آن لازم است از خدمات آموزش بورس در اهر استفاده کنید. گروه کارگزاری آگاه برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی آسان به آموزش و ورود به بازار سرمایه، سال‌های متمادی است که در شعبه شهرستان اهر با ارائه خدمات متنوع از قبیل آموزش، مشاوره و صدور کد بورسی در خدمت فعالان و علاقه‌مندان بازار بورس است.

بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی، کارگزاری آگاه اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینه‌ی آموزش بورس در اهر کرده است است. کلاس‌های آموزشی آگاه به شرح زیر هستند:

  • کلاس تابلو خوانی بازار و تکنیک‌های معاملاتی در سایت TSE
  • کلاس آموزش مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
  • کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه اقتصاد اهر علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای بسیار آن نیز منتفع شوند. با مراجعه به وب سایت آگاه اکسپرس می‌توانید برای دریافت کد بورسی در اهر اقدام کنید و به خاطر داشته باشید که برای داشتن یک سرمایه‌گذاری کم‌ریسک، بهتر است قبل از آغاز فعالیت در بورس اهر در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر اهر کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر اهر نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در اهرنیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان یاسوج
اهر بهرام خدادادی اهر، خیابان بیگلری، روبروی بانک کشاورزی شعبه بیگلری ۴۴۳۳۱۶۶۵
اهر ال ناز اکبریه اهر، شهرک شیخ شهاب الدین، خیابان فنی حرفه ای ۴۴۳۳۶۲۰۰
اهر علیرضا جهانی اهر، خیابان رسالت، نرسیده به فلکه دانشسرا ۴۴۳۴۰۷۴۰
اهر پروانه چمنی قلندری آذربايجانشرقي، اهر، خیابان حزب اله، تقاطع حزب اله و شیخ شهاب الدین ۴۴۲۳۱۱۸۱
اهر سهيلا ضرغام پور اهر، خیابان رسالت، جنب مسجد دباغخانه ۴۴۲۲۲۲۱۰
اهر مهدی  سعادتی اهر، خیابان شیخ شهاب الدین، کوچه شهاب ۸، جنب بانک مسکن ۴۴۲۲۸۵۳۲
اهر نعمت عزيزي عربشاه خان اهر، خیابان آل محمد، روبروي خدمات شهرداري ۴۴۲۲۳۴۰۰
اهر کبری حسن پور ریحانی اهر، محله دادگستری، خیابان رجائی، کوچه رجائی جنوبی ۴۴۳۳۰۷۹۱
اهر آمنه جمال پور اهر، خیابان بیگلری، جنب آلومینیم عطایی، ساختمان دندانپزشکی دکتر نظری ۴۴۲۳۵۶۱۳
اهر جاوید گل ریحان اهر، خیابان رسالت، پایین تر از بوتان گاز، روبروی مسجد حضرت رقیه (ع) ۴۴۳۴۰۲۳۳
اهر سيمين  حسنلو اهر، ميدان يادبود، بالاتر از مخابرات ۴۴۲۳۸۱۹۵
اهر سعید قانع اهری اهر، خیابان رجایی، جنب پیتزا سهند ۴۴۲۳۶۶۲۲
اهر خدیجه خرم اهر، خیابان شمس تبریزی، جنب کوچه شمس ۵ ۴۴۳۳۰۳۳۹
اهر یوسف سیفی اهر، خیابان بهار، بلوار کارگر، روبروی بانک سپه ۴۴۳۳۳۳۳۴
اهر شاپور  اسدپور اهر، خیابان امام خمینی تقاطع بهار ۳۳۴۱۹۳۹
اهر محبوب امیریان اهر، بلوار ستارخان ۳۵ متری صاحب الزمان نبش کوچه غفاری ۴۴۲۲۰۲۱۹
اهر منیره احمدی ااهر، خیابان موسی کلانتری، ساختمان بلور، طبقه همکف ۴۴۳۴۱۵۳۲
اهر رحیمه  برزگری اهر، تقاطع شيخ شهاب و رسالت ۴۴۲۲۷۷۷۹
اهر علی سیفی اهر، خیابان بهار جاده کلیبر ۰۴۲۶۳۳۳۳۳۳۴
اهر راحله حق نظری یخفروزانی اهر، محله چلپوردی، خیابان رضوان، کوجه رضوان ۱ ۴۴۲۴۷۱۶۵
اهر اکرم دانش اهر، فلکه دانشسرا، خیابان شاهد، جنب آژانس خوش سفر ۴۴۳۴۲۵۱۹
اهر فاطمه رضائی کلهر اهر، میدان معلم، خیابان شهید رجائی، بن بست سعید رسولی، جنب دارائی، پلاک ۳۸ ۴۴۲۳۵۷۵۷
اهر شهلا ملاعباسي اهر، فلکه فرمانداری ۴۴۲۳۵۳۹۶
اهر زینب  ملک زاده اهر، محله سیدآباد، کوچه بردباری، بلوار ۳۵ متری صاحب الزمان ۴۴۲۲۷۴۳۵
اهر فاروق  رستم زاده اهر، انتهای خیابان امام، نرسیده به تقاطع خیابان کلانتری ۴۴۳۳۹۵۵۹
اهر محمدرضا  عباس زاده اهر، چلپ وردی، جنب مسجد حضرت علی اکبر (ع) ۴۴۲۴۷۳۶۱

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: