بورس آبادان (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

آبادان ، احمد آباد ، فرعی یک ؛ حدفاصل خیابان ۲ و ۳ اصلی ، نرسیده به شهر بازی  روبروی تاکسی سرویس تامهر، کد پستی: ۶۳۱۸۶۳۴۵۴۸

۵۳۳۲۴۴۱۴ (۰۶۱) – ۵۳۳۵۴۴۱۵ (۰۶۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در رشت

  • وجود شرایط محیطی مناسب از جمله وضعیت جغرافیایی، زمین‌های حاصلخیز، معادن مختلف و مهم‌تر از آن افرادی که این شرایط را شناسایی و از پتانسیل بالقوه به بالفعل تبدیل کنند، در پیشرفت یک منطقه تاثیر به سزایی دارند. شهر آبادان و استان خوزستان از دیرباز به دلیل دارا بودن بسیاری از این شرایط یکی از مناطق مورد توجه از نظر اقتصادی بوده و نقش پررنگی در بازار سرمایه نیز دارند. بنابراین در نظر گرفتن این شرایط و آشنا شدن با آن‌ها یکی از قدم‌های اصلی فعالیت در این بازار است.
    شرایط محیطی آبادان

    شهر آبادان یکی از شهرستان های استان خوزستان در جنوب غرب ایران قرار دارد که با خلیج فارس هم مرز است. این استان یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور است و دارای آب و هوایی نیمه بیابانی و گرم است. شهر آبادان با مساحت حدود ۲،۷۹۶ کیلومترمربع در جنوب باختری استان خوزستان و شمال خلیج فارس قرار دارد. جمعیت شهر آبادان براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۳۰۰،۰۰۰ نفر بوده است. اکثریت جمعیت آبادان را قوم بومی آبادان، عرب ها و بوشهری ها، لرها و عشایر مختلف تشکیل می دهد. این شهر پس از اهواز مهم ترین شهر خوزستان است. نخستین پالایشگاه خاورمیانه و ایران ، نخستین خط اتوبوس شهری، نخستین پتروشیمی و بسیاری دیگر از موارد در این شهر به وجود آمده است. این شهر در دشت قرار گرفته و اقلیم آن شبیه مناطق استوایی و مرطوب است. بیشترین گرمای آبادان در تیر و مرداد است که تا ۵۸ درجه می‌رسد و سردترین ماه بهمن است که هوا تا صفر درجه سانتیگراد سرد می‌‌شود. رودخانه‌های اروندرود و بهمنشیر در این شهر وجود داردند که هر دو به خلیج‌فارس می‌ریزند. از محصولات آبادان می توان به خرما و رطب مرغوب، انواع ماهی جنوب، محصولات حصیری، ادویه های باکیفیت و سایر موارد اشاره کرد.

وضعیت بخش صنعت و معدن آبادان

اقتصاد آبادان ۱۰۰ سال است که با صنعت نفت گره خورده است. مهم ترین صنایع در این منطقه مربوط به بخش انرژی در بخش پالایشگاهی، پتروشیمی و صنایع مرتبط هستند که توسط دولت کنترل می شوند. به دلیل دسترسی به آب های آزاد و وجود مزایای منطقه آزاد، صنایع دیگر مانند گردشگری، شیلات و خرما نیز از جمله فعالیت های بخش خصوصی در این منطقه هستند. این صنایع شامل صیادی، لنج سازی، پرورش میگو و صنایع دستی می شوند.

بازار سرمایه در آبادان

بازار سرمایه در هر کشور، یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد به شمار می‌آید که باعث هدایت پس‌اندازها و سرمایه‌های کوچک به فعالیت‌ها با کارایی بالا می‌گردد؛ درواقع بازار سرمایه یکی از راه‌های تأمین مالی برای بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی است. پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه باعث شفافیت عملکرد شرکت‌ها و همچنین تأمین مالی برای صاحبان سهام می‌گردد. با توجه به رشد بازار سرمایه کشور در حال حاضر تمامی شرکت‌ها از نوع بزرگ و حتی صنایع کوچک و متوسط می‌توانند در بازار سرمایه پذیرش شوند و سهام خود را در این بازار دادوستد نمایند. شهر آبادان در استان خوزستان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور در بازار بورس فعال است. در اواخر سال ۱۳۴۲ انستیتو نفت فرانسه از طریق سازمان برنامه و بودجه مأمور شد تا در مکان ایجاد صنایع پتروشیمی در ایران مطالعات جامعی انجام دهد. این مطالعات موجب تأسیس شرکت سهامی پتروشیمی آبادان با مشارکت ۷۴ درصد سهم شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ۲۶ درصد سهم شرکت ب.اف.گودریج آمریکا شود. که پس از انقلاب این ترکیب تغییر کرد. اکنون شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری جزو سهامداران این شرکت به شمار می رود. محصولات تولیدی این شرکت شامل پی وی سی، دودسیل بنزن و سود سوز آور است و توانسته ایت در سال ۱۳۸۴ به ظرفیت تولید ۶۰،۰۰۰ تن پی وی سی برسد. این شرکت از سال ۱۳۷۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد ولی در شهریور سال ۱۳۹۸ از بازار بورس خارج در بازار پایه زرد رنگ معامله می شود. همچنین می توان به شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) (سهامی عام)، که در ابتدا با نام شرکت پالایش روغن آبادان (سهامی خاص) بود، نیز اشاره کرد. این شرکت در سال ۱۳۸۱ در اداره‌ ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی آبادان به ثبت رسید. اما پس از چندین بار تغییر نام و انتقال مرکز اصلی شرکت از آبادان به تهران، سرانجام در سال ۱۳۹۰ به شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین تغییر یافت. و در سال ۱۳۹۱ این شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده و سهام شركت در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شده است.

با توجه به وجود پتانسیل های بالای شهر آبادان، کارگزاری آگاه برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی آسان به آموزش و ورود به بازار سرمایه شعبه خود در این شهر را افتتاح کرده و به ارائه خدمات بازار بورس از قبیل آموزش، مشاوره و کدگیری می‌پردازد. افرادی که تمایل دارند تا بازار بورس فعالیت کنند لازم است تا با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در شهر آبادان، کد بورسی خود را دریافت کرده و با کسب آموزش های لازم و اطلاعات کافی در این بازار به کسب درآمد بپردازند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر آبادان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر آبادان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در آبادان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان آبادان

 

آبادان موسی بن محسن ابادان ایستگاه ۱۲ جنب لاله۲ پیشخوان دولت ۵۳۳۶۹۰۱۹
آبادان احسان  عيدي خوزستان-آبادان-احمدآباد-خیابان شیر خورشید روبروکلینیک شهید بهشتی دفترخدمات ارتباطي۵۳۲۷۴ ۵۳۳۳۸۳۱۱
آبادان لیلا عباسی آبادان خ امیری کوچه فردوسی پ ۴۴ ۵۳۲۲۴۸۲۸
آبادان کلثوم عبادی آبادان خ سیکلین روبروی اداره مخابرات ۵۳۲۲۰۶۱۰
آبادان خلیل مقدمی نیا خوزستان آبادان بلوار طیب بین طیب ۱۸و۱۹ جنب بانک سپه ۵۳۳۳۰۲۷۰
آبادان جادر داغری آبادان کوی قدس ایستگاه ۷ بهار ۴۹ جنب داروخانه شبانه روزی دکتر پورکیانی ۵۳۳۲۱۰۶۶
آبادان صفورا جهانگیری باورصاد آبادان خیابان امیری فرعی ۱۲ (کوچه برق سابق) ۵۳۲۳۴۶۱۶
آبادان صمد صادقی ذوالفقاری ۴۰ متری ایستگاه ۴ نبش ذوالفقار ۳۷ ۵۳۳۵۰۵۱۰
آبادان فرشته مهراب پور کوی ولیعصر بلموار فیه ردیف ۱۰۶۹ پلاک ۷ ۵۳۳۶۰۷۵۳
آبادان سیدمحمدجواد حسینی فرد آبادان-احمدآباد-فرعی۱۳-جنب رستوران کاج-دفترپیشخوان دولت/پ۲۴۹ ۵۳۳۳۹۱۴۱
آبادان عقیل سبطی آبادان دهستان منیوحی (مینوبار) روستای کوتشنوف ۵۳۳۹۷۰۲۶
آبادان محبوبه غصه زاده آبادان شاملو بین بهمن۱۷و۱۸بلوک۴۲۵ ۵۳۳۰۹۰۲۳

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

21 پاسخ به “بورس آبادان (شعب کارگزاری آگاه)”

  1. علی گفت:

    سلام
    وقتی که مشخصات فردی رو وارد میکنم و ادامه رو میزنم هیچ کاری انجام نمیشه مشکل از کجاست؟

    ۰
  2. ریحان گفت:

    سلام از سیزدهم در آگاه اکسپرس و سجام ثبتنام کردم و اطلاعاتم هم تکمیل کردم
    اما هنوز کد ده رقمی رو دریافت نکردم که برای احراز هویت برم
    خیلی طول کشید
    چقد دیگه باید صبر کنم
    کجا تماس بگیرم و چیکار کنم؟!

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      وارد سایت سجام که می شوید ، آیتمی وجود دارد دریافت کد پیگیری. شماره تلفن همراهی رو که موقع ثبت نام سجام ثبت نموده اید راباید بزنید و یک کد ۵ رقمی براش اس ام اس میشود. بعد از وارد کردن آن کد، وارد صفحه جدیدی میشوید که کد پیگیری ۱۰ رقمی نوشته شده است.

      ۰
  3. حمزه بالدی گفت:

    سلام من دیروز جهت دریافت کد بورسی اقدام کردم ولی تا حالا برام ارسال نشده ؟
    یا اینکه چقدر طول میشه ارسال بکنند؟

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثپت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود. سپس بعد از آن باید احراز هویت به صورت حضوری هم آگاه و هم سجام را انجام دهید.بعد از ۵ الی ۷ روز کد بورسی شما صادر می گردد. در صورتی که کد بورسی صادر شود نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل یا پیامک برای ورود به سامانه معاملاتی برای شما ارسال می گردد.

      ۰
  4. عباس گفت:

    سلام صندوق سرمایه‌گذاری امین اشنای ایرانیان در ابادان هست،ایا؟

    ۲
  5. کاناز گفت:

    سلام
    آیا ثبت نام در این سایت
    امن است

    ۳
    • Agah گفت:

      سلام
      سامانه آگاه اکسپرس سامانه ای جهت ثبت نام و دریافت کد بورسی برای مشتریان کارگزاری آگاه است.
      که کاملا امن است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
      باتشکر

      ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: