خرید صندوق‌های آگاه بدون کارمزد

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۴۹ نظر
  • ۷۰۴۳ مشاهده
تخفیف کارمزد صندوق های آگاه

معامله در بسیاری از بازارها با پرداخت کارمزد همراه است. فعالان بازار بورس هم برای هر خرید و فروشی در این بازار، ملزم به پرداخت کارمزد هستند. مبلغ دقیق کارمزد با توجه به حجم، مبلغ و بازاری که معامله در آن صورت می‌گیرد، مشخص می‌شود. به عنوان مثال، نرخ کارمزد معاملات در بورس با فرابورس و بورس کالا متفاوت است. لازم به ذکر است تنها بخشی از این کارمزد، به کارگزاری‌ها تعلق می‌گیرد. کارگزاری آگاه در راستای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان خود از طرحی جدید رونمایی کرده است. در این طرح، در صورتی که مشتریان آگاه برای خرید صندوق‌های ETF این کارگزاری از سامانه‌های معاملاتی آگاه استفاده کنند، از پرداخت کارمزد کارگزاری معاف خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این تخفیف همراه ما باشید.


ویدئو آشنایی با تخفیف ۱۰۰ درصدی صندوق های ETF


نحوه خرید صندوق‌های ETF بدون کارمزد

برای خرید و فروش سهام یا سایر اوراق بهادار قابل معامله در بورس، باید از طریق کارگزاری‌ها اقدام کرد و دریافت کد معاملاتی کارگزاری از اولین قدم‌های ورود به این بازار است. کارگزاران بورس محیطی را فراهم می‌کنند تا معامله‌گران در یک بستر معاملاتی شفاف، اطلاعات مربوط به قیمت را رصد کنند و بر سر قیمت به توافق برسند؛ البته در ازای ارائه این خدمات به مشتریان و اتصال آن‌ها به بازار سرمایه، مبلغی را تحت عنوان کارمزد معاملاتی دریافت می‌کنند. هنگام فروش سهام نیز علاوه بر کارمزد، مبلغی به عنوان مالیات دریافت می‌شود که از حساب سرمایه‌گذار که نزد کارگزار است به صورت مستقیم کسر خواهد شد.

گروه آگاه در خدمتی تازه به مشتریان خود برای خرید صندوق‌های ETF آگاه، تخفیف ۱۰۰ درصدی کارمزد در نظر گرفته است. در این طرح، مشتریان آگاه با خرید صندوق‌های:

  • همای
  • یاقوت
  • هستی بخش (آگاس)
  • زرین (مثقال)
  • پتروآگاه
  • اتوآگاه
  • واحدهای ممتاز صندوق شتاب

از سامانه معاملاتی این کارگزاری، دیگر نیاز نیست کارمزد آگاه را پرداخت کنند. این تخفیف برای خرید صندوق‌های قابل معامله در بورس یاETF  آگاه اعمال می‌شود و در بستر بآشگاه مشتریان آگاه به مشتریان این کارگزاری تعلق می‌گیرد. یعنی در فرآیند اعمال تخفیف، پس از هر معامله در پنل معاملاتی آگاه و کسر کارمزد، سهم کارمزد کارگزاری بلافاصله به حساب بآشگاه فرد واریز خواهد شد.

نکته۱: صندوق اهرمی شتاب آگاه دارای دو نوع واحد ممتاز و عادی است و تنها واحدهای ممتاز آن از نوع ETF هستند. بنابراین هنگام خرید واحدهای ممتاز شتاب از تخفیف کارمزد صندوق‌های آگاه بهره‌مند خواهید شد.

نکته۲: مشتریان آگاه در هر سطح از بآشگاه که باشند و با هر امتیازی، می‌توانند از تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید صندوق برخوردار شوند. در ادامه شما را با بآشگاه مشتریان آگاه بیشتر آشنا خواهیم کرد تا اگر قصد دریافت این تخفیف را دارید، با عضویت در بآشگاه بتوانید از آن بهره‌مند شوید.

معرفی بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه، سامانه‌ای است که در آن مجموعه‌ای از امکانات/خدمات سازمان‌یافته به تمام مشتریان این کارگزاری و سایر کاربران بازار سرمایه ارائه می‌شود. در بآشگاه به افرادی که معاملات خود را در حوزه بورس و اوراق بهادار از طریق این کارگزاری انجام می‌دهند، مشتری گفته می‌شود و کاربران، افرادی هستند که فقط عضو بآشگاه هستند و هنوز برای دریافت کد معاملاتی از آگاه اقدام نکرده‌اند.

نحوه دریافت تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید صندوق های آگاه

در صورتی که قصد دارید حساب کاربری خود را به حساب مشتری تبدیل کنید و از تخفیف ۱۰۰ درصدی کارمزد خرید صندوق بهره‌مند شوید، مراحل زیر را طی کنید:

  1. به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه یا به صورت آنلاین و از طریق سامانه آگاه اکسپرس، ثبت نام و کد معاملاتی دریافت کنید.
  2. پس از دریافت کد معاملاتی و با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سایت بآشگاه شوید.
  3. پس از ورود، پنجره تبدیل حساب کاربری نمایش داده می‌شود که لازم است روی گزینه «مشتری کارگزاری آگاه شده‌ام» کلیک کنید.
  4. در صفحه جدید باید نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملات آنلاین خود را در بخش مربوطه وارد کنید.

با فعالیت در بآشگاه مشتریان آگاه، «امتیاز» و «ریال» به دست می‌آورید و با این امتیاز و ریال می‌توانید از خدمات متنوع کارگزاری بهره‌مند شوید. برخی از خدمات ارائه شده در بآشگاه مشتریان آگاه عبارتند از تخفیف کارمزد معاملات به صورت وجه نقد بآشگاه، اعتبار معاملاتی، بسته‌های آموزش بورس، بسته‌های مشاوه‌ای تحلیلی و …

انواع صندوق‌های ETF آگاه

در بورس به دو روش می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم: با صرف زمان و دانش به صورت مستقیم به معامله در این بازار بپردازیم یا با استفاده از دانش و تجربه تحلیل‌گران باسابقه به صورت غیرمستقیم وارد معاملات این بازار شویم. سبدگردانی اختصاصی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دو روش سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس هستند که در آن‌ها، فرد مدیریت دارایی خود را بر عهده تیم تحلیل‌گر سبدگردان یا صندوق قرار می‌دهد تا سود بیشتری به دست آورد و ریسک حضور در این بازار را کاهش دهد. گروه مالی آگاه سابقه تاسیس و مدیریت ۱۸ صندوق سرمایه‌گذاری مختلف اعم از صندوق درآمد ثابت، صندوق سهامی، مختلط و طلا را در کارنامه خود دارد و راهکاری مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که زمان یا دانش کافی برای فعالیت در بازار بورس را ندارند. از میان صندوق‌های آگاه، صندوق‌های همای، آگاس، مثقال، یاقوت، پترواگاه، اتوآگاه و واحدهای ممتاز صندوق شتاب از نوع ETF یا قابل معامله در بورس هستند. صندوق‌های ETF به صندوق‌هایی گفته می‌شود که خرید و فروش واحدهای آن به صورت آنلاین و در ساعات معاملات بازار انجام می‌شود. با ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری و جستجوی نماد صندوق مذکور می‌توان سفارش خرید یا فروش واحدهای آن را به تعداد دلخواه ثبت و ارسال کرد.

مزایای سرمایه گذاری در صندوق‌های ETF آگاه

از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت خرید و فروش
  • نقدشوندگی بالا
  • بازدهی مناسب
  • مدیریت حرفه‌ای

این موارد تنها گوشه‌ای از مزایای این صندوق‌ها به شمار می‌روند. در طرح تخفیف کارمزد نیز با خرید هر یک از صندوق‌های قابل معامله آگاه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا، هزینه معاملاتی خود را کاهش دهید. در ادامه به معرفی صندوق‌های ETF  آگاه می‌پردازیم تا با میزان بازدهی و نحوه کار آن‌ها آشنا شوید.

  • صندوق همای آگاه

صندوق سرمایه‌گذاری همای آگاه که در اواخر مرداد ماه ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد، یکی از صندوق‌های ETF آگاه است و تحت مدیریت تیم متخصص شرکت سبدگردان آگاه قرار دارد. همای از نوع صندوق‌های درآمد ثابت نوع دوم در بورس است که پرداخت سود نقدی ماهانه دارد. اکثر دارایی همای در اوراق مشارکت، اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری شده است، بنابراین ریسک پایینی دارد. همچنین این صندوق پرداخت سود ماهانه بیشتر از سپرده بانکی دارد و مناسب افراد ریسک‌گریزی است که به دنبال کسب درآمد هستند. ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق همای آگاه ۱۰۰۰ تومان و حداقل میزان سرمایه‌گذاری در آن ۱۰۰ هزار تومان است.

  • صندوق هستی بخش آگاه «آگاس»

صندوق هستی بخش آگاه که با نماد «آگاس» در بورس معامله می‌شود، از نوع صندوق‌های سهامی است که توانسته است با اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار، از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کند. این صندوق طی این سال‌ها با ارائه بازده بالاتر از شاخص بازار، بین معامله‌گران بازار سرمایه جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است. بازدهی آگاس تاکنون بیش از ۴۹۰۰ درصد بوده است. به علت ماهیت سهامی آن، همواره بین ۷۰ تا ۹۰ درصد دارایی‌ صندوق آگاس در سهام شرکت‌های بورسی سرمایه‌گذاری می‌شود و مناسب افرادی است که ریسک‌پذیرند یا دید بلندمدت به سرمایه‌گذاری خود دارند.

  • صندوق زرین با نماد «مثقال»

صندوق طلای زرین آگاه با نماد «مثقال»، ششمین صندوق طلای بازار سرمایه است که تحت مدیریت شرکت سبدگردان آگاه قرار دارد. بیشترین درصد دارایی‌ صندوق مثقال در گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلا سرمایه‌گذاری می‌شود. این صندوق همانند دیگر صندوق‌های طلای بازار سرمایه، متناسب با رشد اونس جهانی طلا و نرخ ارز رشد می‌کند. شما می‌توانید با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری کنید. با سرمایه‌گذاری در مثقال علاوه بر این که دارایی‌تان در زمان تورم حفظ می‌شود و در مواقع نیاز پول‌تان نقد است، از ریسک سرقت نیز در امان هستید. سود حاصل از سرمایه‌گذاری در مثقال از طریق رشد قیمت هر واحد (NAV) به دست می‌آید. این صندوق نیز مشمول تخفیف کارمزد آگاه می‌شود.

  • صندوق یاقوت آگاه

صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت یاقوت آگاه، فعالیت خود را از فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز کرده است. این صندوق برخلاف صندوق همای، پرداخت سود دوره‌ای ندارد و سود سرمایه‌گذاران از طریق افزایش قیمت واحدهای آن ایجاد می‌شود. صندوق یاقوت حداقل %۷۵ از دارایی‌های خود را به گواهی‌های سپرده بانکی، اوراق بهادار با درآمدثابت و … و مابقی آن را به سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اختصاص می‌دهد. سرمایه‌گذاری در این صندوق به افراد ریسک‌گریز توصیه می‌شود. لازم به ذکر است حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در این صندوق، ۱۰۰ هزار تومان است.

  • صندوق بخشی پتروآگاه

صندوق سرمایه‌گذاری پتروآگاه، از نوع صندوق‌های بخشی است. این صندوق‌ها بخش عمده دارایی‌های خود را به یک صنعت خاص اختصاص می‌دهند. صندوق بخشی پتروآگاه حداقل ۷۰% از دارایی خود را در سهام و حق تقدم سهام در صنعت شیمیایی سرمایه‌گذاری کرده است. این صندوق ماهیتی سهامی دارد و به همین دلیل مناسب سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر است. پتروآگاه، نخستین صندوق بخشی کشور در صنعت شیمیایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری و از سود شرکت‌های بورسی فعال در صنعت شیمیایی بهره‌مند شوید.

  • صندوق بخشی اتوآگاه

صندوق بخشی اتوآگاه، دومین صندوق بخشی متعلق به کارگزاری آگاه است. این صندق بر صنعت خودرو و قطعات تمرکز دارد و حداقل ۷۰% از دارایی‌های خود را به سهام شرکت‌های بورسی فعال در این حوزه اختصاص داده است. سرمایه‌گذاری در این صندوق مناسب سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری است که به سهام خودرویی علاقه دارند. حداقل سرمایه برای سرمایه‌گذاری در این صندوق ۱۰۰ هزار تومان است.

  • صندوق اهرمی شتاب آگاه

صندوق اهرمی شتاب آگاه، نخستین صندوق اهرمی تاسیس شده توسط کارگزاری آگاه است. عملکرد کلی این صندوق با سایر صندوق‌های سهامی مشابه است اما از مکانیزم اهرم برای کسب سود بیشتر استفاده می‌کند. سرمایه‌گذاری در این صندوق در روزهای صعودی بازار، سودی چندین برابر بیشتر از سود سایر صندوق‌های سهامی را در اختیار سهامداران قرار می‌دهد اما ریسک بالایی هم دارد. به همین دلیل سرمایه‌گذاری در آن تنها به افرادی که ریسک‌پذیری بالایی دارند یا با دید بلندمدت در بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند، توصیه می‌شود. شما می‌توانید تنها با ۱۰۰ هزار تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری کنید. واحدهای صندوق شتاب به دو نوع ممتاز و عادی تقسیم می‌شوند. واحدهای ممتاز ریسک بالایی دارند و قابل معامله در بورس هستند. این در حالی است که صندوق‌های عادی، عملکردی مشابه واحدهای صندوق‌های درآمد ثابت دارند و از نوع صدور و ابطالی هستند. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، طرح تخفیف کارمزد آگاه تنها شامل صندوق‌های ETF است، به همین دلیل خرید و فروش واحدهای عادی این صندوق شامل تخفیف کارمزد نمی‌شوند.


سخن آخر

طرح تخفیف کارمزد یکی از خدماتی است که کارگزاری آگاه به مشتریان خود ارائه داده است. در این طرح، مشتریان آگاه از پرداخت کارمزد کارگزاری هنگام خرید و فروش صندوق‌های ETF این گروه مالی معاف می‌شوند؛ البته باید برای معامله این صندوق‌ها از سامانه‌های معاملاتی آگاه استفاده کنند. صندوق‌های همای، یاقوت، آگاس، زرین، پتروآگاه، اتوآگاه و واحدهای ممتاز صندوق شتاب شامل این طرح هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه آساتریدر آگاه و معامله این صندوق‌ها از این تخفیف بهره‌مند شوید.


سوالات متداول

۱- انواع صندوق‌های ETF آگاه کدام‌اند؟

صندوق‌های ETF آگاه شامل صندوق‌های همای، یاقوت، آگاس، زرین، پتروآگاه، اتوآگاه و واحدهای ممتاز صندوق شتاب هستند. این صندوق‌ها مانند سهام شرکت‌های بورسی و از طریق سامانه‌های معاملاتی آنلاین معامله می‌شوند.

۲- امکان خرید صندوق‌های ETF بدون کارمزد برای چه افرادی است؟

آن دسته از سهامدارانی که مشتری کارگزاری آگاه هستند و از سامانه‌های معاملاتی آگاه برای خرید و فروش صندوق‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند با معامله صندوق‌های ETF متعلق به این کارگزاری، از پرداخت کارمزد کارگزاری معاف شوند.

149 پاسخ به “خرید صندوق‌های آگاه بدون کارمزد”

  1. علی گفت:

    طرح خوبیه؛ کمی از درد سخت‌گیری‌های اخیر در مورد ارزش تضمین و بلوکه کردن اعتبارها کم میکنه. کاش گروه آگاه یک صندوق اهرمی هم راه‌اندازی کنه.

    ۱۷
  2. جعفر گفت:

    با سلام، کارگزاری دیگر بدون نیاز به خرید صندوق سرمایه گذاری رأسا اقدام به سرمایه گذاری پول های رسوب شده نزد خودشان می کنند. حال آنکه در کارگزاری آگاه حتما باید صندوق همای را خریداری کنیم تا در سود ماهانه صندوق دخیل باشیم. پیشنهاد می کنم کارگزاری آگاه نیز چنین طرحی را ایجاد نمایید.

    ۳۰
    • اعظم نعیمی گفت:

      با سلام دوست عزیز
      در کارگزاری آگاه برحسب مانده قابل برداشت حساب معاملاتی شما وام قرض الحسنه تعلق می‌گیرد. در بآشگاه مشتریان با کلیک ثبت درخواست محاسبه رسوب مانده‌حساب در قسمت وام قرض‌الحسنه در بخش خدمات، درخواست شما به کارگزاری ارسال می‌شود. پس از آن رسوب پول بر اساس این ماه محاسبه‌شده و در پایان همان ماه اعلام می‌شود. در ماه های آینده می‌توانید بر اساس قدرت دریافت وام خود که منجر به روشن شدن بسته های اعتباری می گردد بسته وام موردنظر را انتخاب کرده و درخواست دریافت آن را به کارگزاری ارسال کنید. (قدرت دریافت وام در صدی از رسوب می باشد که این درصد با توجه به سطح باشگاه شما از ۵۰ تا ۷۰ درصد متغیر است ) پس از بررسی شرایط در نظر گرفته شده، از جمله دارا بودن سطح ۵ در باشگاه و میزان تضامین لازم در کارگزاری آگاه، مبلغ وام درخواستی در حساب معاملاتی نزد کارگزاری واریز می‌شود و شما می‌توانید برای خرید سهام از اعتبار خود استفاده کنید. لازم به ذکر است وام در نظر گرفته شده قرض‌الحسنه بوده و کارمزدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

      ۱۹
      • مسعود امن اللهی گفت:

        با سلام .گرفتن اعتبارات یک مشکل داره اینکه تا زمان سر رسید اعتبار سه ماهه هنگامی که پول لازم داشته باشم نمیتونم تا سقف اعتبار از حسابم برداشت کنم؛ مثلا اگر اعتبارم ۵ میلیون هست، اگه بخوام قبل از سر رسید برداشت کنم باید ۱۰میلیون بفروشم که بتونم ۵ میلیون مازاد رو برداشت کنم .

        ۶
        • میترا رضایی گفت:

          سلام دوست عزیز
          طبق قانون جدید سازمان بورس تا سقف ۳۰ درصد ارزش تضمین خود را می توانید از اعتبارتان برداشت نمایید.به طور مثال شما ۱۰۰ میلیون ارزش تضمین دارید ؛مانده نهایی شما نیز ۱۸ میلیون می باشد شما میتوانید مبلغ ۱۲ میلیون رو برداشت کنید.
          توجه: گردش حساب و ارزش تضمین شما جهت تقاضای وجه اعتباری مورد بررسی قرار گرفته سپس تقاضای وجه شما تایید می گردد.

          ۱۰
          • علی گفت:

            با توجه به اینکه مبلغ اعتبار از ماندهٔ نهایی کم میشه احتمالاً منظور شما از ماندهٔ نهایی «۱۸ میلیون»، منفی «(۱۸ میلیون)» هست؟

            ۰
          • فاطمه نظری گفت:

            با سلام دوست عزیز، برای بررسی تقاضای وجه اعتباری، زمانی‌که مانده ی شما منفی است، می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ در خصوص ثبت درخواست وجه اعتباری تماس حاصل فرمایید.

            ۰
        • ایوب گفت:

          فروش صندوق نیز شامل تخفیف کارمزد می‌شود؟

          ۵
          • فاطمه نظری گفت:

            با سلام دوست عزیز، خرید و فروش صندوق‌های قابل معامله در بورس آگاه، از سامانه آگاه، شامل تخفیف ۱۰۰درصدی کارمزد کارگزاری خواهد شد.

            ۸
  3. MKH گفت:

    سلام
    پس یعنی این تخفیف بصورت اتومات انجام میشه و نیازی به کار اضافه ایی توسط ما نیست؟

    ۵
    • اعظم نعیمی گفت:

      با سلام. دوست عزیز
      با خرید صندوق‌های ETF آگاه از سامانه معاملاتی این کارگزاری دیگر نیاز نیست کارمزد آگاه را پرداخت کنید. این طرح سه صندوق همای، آگاس و زرین را شامل می‌شود. در این طرح پس از هر معامله در پنل معاملاتی و کسر کارمزد، سهم کارمزد کارگزاری بلافاصله به صورت سیستمی به حساب بآشگاه شما واریز خواهد شد.

      ۹
      • امین سیفی گفت:

        تخفیف ۱۰۰ درصدی کارمزد صندوق های قابل معامله آگاه از کی اجرایی شده؟ چون چند وقت پیش من آگاس خریدم

        ۳
        • میترا رضایی گفت:

          سلام دوست عزیز
          تخفیف کارمزد صندوق های قابل معامله کارگزاری آگاه از اواخر خرداد ماه اجرایی شده است.

          ۲
          • امین سیفی گفت:

            من قبل اوایل سال خریدم،خیلی قبل تر از ماه خرداد ، اما در حساب باشگاه واریزی انجام نشده است.

            ۰
          • میترا رضایی گفت:

            با سلام
            دوست عزیز
            جهت پیگیری این موضوع لازم است باشگاه مشتریان شما بررسی شود .جهت بررسی دقیق این موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

            ۰
          • میترا رضایی گفت:

            با سلام
            دوست عزیز
            جهت پیگیری این موضوع لازم است حساب کاربری باشگاه مشتریان شما بررسی شود .جهت بررسی دقیق این موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

            ۲
          • میترا رضایی گفت:

            سلام
            دوست عزیز
            جهت پیگیری این موضوع لازم است حساب کاربری باشگاه مشتریان شما بررسی شود .جهت بررسی دقیق این موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

            ۲
  4. آرزو پولادوند گفت:

    بسیار عالی

    ۱۲
  5. علی گفت:

    با سلام چگونه سهام صندوق همای را خریداری کنم؟

    ۵
    • محمد سمیعی گفت:

      باسلام دوست عزیز، جهت خرید واحد های صندوق همای ابتدا می‌بایست کدبورسی دریافت نمایید و ثبت نام خود را در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه تکمیل نمایید. سپس وارد سامانه معاملاتی شده و با انتخاب علامت ذره بین موجود در دیده بان، نماد همای را جستجو کنید. تعداد و قیمت مورد نظر را وارد نموده و بر روی گزینه خرید کلیک نمایید. توجه داشته باشید که حداقل مبلغ خرید طبق قوانین سازمان بورس اوراق بهادار پنج میلیون ریال می‌باشد.

      ۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 15