دوره تکنیکال زیر ذره بین

تکنیکال زیر ذره بین

تکنیکال زیر ذره بین

 به یک تحلیلگر تکنیکال توانا تبدیل شوید!


گواهیـنامه پایان دوره
دارد

 


نحـوه برگـزاری
آنلاین – حضوری

 


پیـش‌نیـاز دوره
تکنیکال مقدماتی  – تکنیکال پیشرفته

 


مـدت دوره

۶ساعت (۲ جلسه ۳ساعته)

 

مهارت‌هایی که در دوره «تکنیکال زیر ذره‌بین» کسب می‌کنید:

یکی از دغدغه‌های اساسی بسیاری از دانش پذیران دوره های تحلیل تکنیکال، استفاده درست از مهارت‌هایی است که در طول دوره فراگرفته اند. این افراد زمانی که قصد تحلیل سهمی را دارند، به هنگام مواجه شدن با نمودار سهام مختلف ، دچار سردرگمی و ابهامات زیادی می شوند. به طوری که نمی توانند و یا نمی دانند که بررسی خود را از کجا شروع کنند. چه مواردی را در تحلیل خود درنظر بگیرند و چه گام هایی را باید برای انجام یک تحلیل درست بردارند.

در “تکنیکال زیر ذره بین” ما به دنبال روش جدیدی در آموزش تکنیکال هستیم. دانش پذیران پیشین دوره های تحلیل تکنیکال، در این کارگاه نکات معامله گری، روش تحلیل و استفاده کاربردی از ابزارها را می آموزند. نکاتی که در تبدیل آموخته های تئوری افراد به یک دانش کاربردی راهگشا خواهد بود. بر خلاف دوره های دیگر، در این کارگاه سعی می شود که همه افراد در فرایند برگزاری کلاس مشارکت نمایند و بتوانند تحلیل های خود را به اشتراک بگذارند و از نظرات دیگران و علی الخصوص مربی دوره در مورد درست یا اشتباه بودن تحلیل خود استفاده نمایند. به این ترتیب افراد می توانند به اشتباهات خود در تحلیل هایشان پی ببرند و درصدد رفع آن برآیند.

سرفصـل دوره تکنیکال زیر ذره بین:

معرفی نکات مهم و کلیدی در تحلیل تکنیکال

  • بررسی جنس روند برای تایید روند توسط گام های مینور(شناسایی قدرت گام ها)
  • بررسی نشانه های تغییر روند از جمله کاهش شیب و فاز یا گام شک
  • بررسی افزایش یا کاهش معنادار حجم معاملات در نقاط شناسایی شده
  • معرفی واگرایی ها و بررسی انواع آن در تایم فریم هفتگی و سپس روزانه
  • شناسایی حد سود و زیان احتمالی و محاسبه R/R

چگونه تحلیل کنیم؟

  • چگونه یک صنعت را برای تحلیل انتخاب کنیم؟
  • چگونه سهام مورد نظر در آن صنعت را انتخاب کنیم؟
  • مراحل تحلیل یک سهم از منظر تحلیل تکنیکال به چه صورت است؟(تحلیل گام به گام سهم )

نکات مهم در تشکیل سبد تکنیکالی به عنوان بخشی از پورتفو

  • چند درصد سبد را به تکنیکال اختصاص دهیم؟
  • ترکیب نوع صنعت و سهم در سبد مورد نظر به چه صورتی می باشد؟

پرسش و پاسخ و رفع اشکال در تحلیل تکنیکال به همراه ارائه کار گروهی برای تحلیل سهم

تکنیکال زیر ذره‌بین برای…

تکنیکال زیر ذره‌بین برای شمایی است که اصول تحلیل تکنیکال بازار سرمایه را یاد گرفته‌اید اما نمی‌توانید در عمل از این تکنیک‌ها برای کسب سود بیشتر در این بازار استفاده کنید. ما در کارگزاری آگاه به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید!

با حضور در دوره «تکنیکال زیر ذره‌بین» شما می‌توانید تحلیل‌هایتان از بازار سرمایه را با دیگران به اشتراک بگذارید و دانش‌تان در این حوزه را در عمل به کار بگیرید.

سوالات متداول:

نحوه برگزاری و هزینه شرکت در دوره «تکنیکال زیر ذره‌بین» به چه صورت است؟

دوره «تکنیکال زیر ذره بین» به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود که مدت زمان برگزاری هر دو دوره ۲ جلسه ۳ ساعته (در مجموع ۶ ساعت ) است. هزینه حضور در دوره آنلاین ۱۰۰.۰۰۰ تومان  و برای دوره حضوری ۲۰۰.۰۰۰ تومان است . شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی «تکنیکال زیر ذره‌بین» لازم است پیش از این دوره‌های تحلیل تکنیکال (مقدماتی و پیشرفته) را گذرانده باشند.

در زمان ثبت نام به نحوه برگزاری آنلاین یا حضوری در زمان مقرر شده ،  دقت نمائید.

مراحل شرکت در دوره های حضوری به چه صورت خواهد بود ؟

مدرسه آموزش بورس آگاه با حدود ۳٨ شعبه در سراسر کشور امکان برگزاری دوره های حضوری را نیز برای مخاطبان خود فراهم نموده است . شما می توانید از طریق سایت آموزش شهر خود را انتخاب نموده و دوره های در حال برگزاری آن شعبه را مشاهده نمایید و به صورت حضوری در این دوره ها شرکت نمایید . واحد آموزش در خصوص محل برگزاری و زمان برگزاری دوره های حضوری یک روز قبل از شروع دوره به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد کرد .

مراحل شرکت در دوره آنلاین به چه صورت خواهد بود ؟

مرحله اول: ارسال پیامک از سوی آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه (پیامک مربوطه ۲ الی ۳ روز قبل از تشکیل کلاس ارسال می‌شود)
مرحله دوم: مشاهده ویدیوهای آموزشی استفاده از نرم افزار آموزش مجازی کارگزاری آگاه

مرحله سوم: ورود به محیط نرم افزار با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور (نام کاربری، ایمیل ثبت شده در زمان ثبت نام و کلمه عبور شماره موبایل ثبت شده در سیستم است)

آیا پس از گذراندن دوره‌های آموزش بورس آگاه، مدرک معتبر به کاربران ارائه می‌شود؟

پس از گذراندن دوره‌های آموزش بورس آگاه، گواهینامه معتبر این سازمان برای کاربر صادر خواهد شد. این گواهینامه شامل کد منحصر به فردی است که اصالت آن با مراجعه به «سامانه بررسی کد اصالت گواهینامه دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه» قابل بررسی است. شما می‌توانید گواهینامه خود را به سازمان مد نظر ارائه دهید تا با پیگیری کد اصالت مدرج در گواهینامه، از صحت آن اطمینان ‌یابند.

شایان ذکر است دوره های رایگان مدرسه بورس آگاه شامل اعطاء مدرک آموزشی نخواهند بود .

پس از گذراندن دوره «تکنیکال زیر ذره بین » از چه توانایی‌هایی در زمینه معامله‌گری برخوردار خواهیم شد؟

برای درک بهتر آن چه در دوره «تکنیکال زیر ذره‌بین» آموزش داده می‌شود، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

–            تحلیل تکنیکال سهم‌های مختلف در بازار سرمایه را از کجا باید آغاز کرد؟

–            ابزارهای تحلیل تکنیکال را چگونه در عمل به کار بگیریم؟

–            چگونه یک صنعت را برای تحلیل انتخاب کنیم؟

–            چگونه سهام مورد نظر در آن صنعت را انتخاب کنیم؟

–            چند درصد سبد سهام را به تکنیکال اختصاص دهیم؟

پس از گذراندن دوره «تکنیکال زیر ذره‌بین» می‌توانید به سوالات بالا پاسخ دهید.

مشاهده فایل ضبط شده کلاس آنلاین برای زمان غیبت در کلاس و یا مرور مجدد امکان پذیر است ؟

در رابطه با کلاس های مجازی که شما ثبت نام می کنید، در صورتی که به کلاس مدنظر نرسیدید و یا نیاز به مرور مجدد دوره برگزار شده دارید ، می توانید بعد از کلاس به فیلم ضبط شده ،دسترسی داشته باشید. به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی آموزش تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است دوره های آموزش مجازی رایگان مدرسه بورس آگاه امکان ضبط دوره وجود نخواهد داشت .ولی این امکان فراهم خواهد بود که در دوره بعدی آن ثبت نام و شرکت نمائید.

ابزارهای تحلیل تکنیکال کدامند؟

ابزارهای مختلفی در اختیار سرمایه‌گذاران بورس و بازارهای مالی برای تحلیل تکنیکال این بازار قرار دارد که هر یک اطلاعات مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. از جمله این ابزارها می‌توان به اسیلاتورها و اندیکاتورها اشاره کرد.

اندیکاتور ابزاری است که با استفاده از فرمول و محاسبات ریاضی قیمت سهم را تحلیل می‌کند و اطلاعات بسیاری خوبی درباره وضعیت سهم‌های مختلف در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار می‌دهد. باند بولینگر، ایچیموکو و میانگین متحرک از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین اندیکاتورها در بورس محسوب می‌شوند که می‌توانند به سرمایه‌گذاران این بازار برای تعیین استراتژی معاملاتی خود کمک کنند.

نمودارهای کندل استیک از دیگر ابزارهای سرمایه‌گذاران بورس و بازارهای مالی برای بررسی روند قیمتی سهم محسوب می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توان نقاط قیمتی مناسب برای خرید سهام را به خوبی تشخیص داد. کندل استیک الگوهای متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کندل ماروبزو، دوجی، چکش و … اشاره کرد.

آیا می‌توانیم معامله در بازار بورس را به صورت خودآموز یاد بگیریم؟

بهترین روش برای یادگیری مهارت‌های بورسی، شرکت در دوره‌های ترتیبی آموزش بورس است. در این دوره‌ها همه مفاهیم را به ترتیب می‌آموزید و درک عمیقی از آن چه در بازار در حال روی دادن است، کسب می‌کنید. برای افرادی که تا حدودی با بازار سرمایه آشنا هستند، استفاده از بسته‌های خودآموز، مقالات بآشگاه مشتریان آگاه و ویدئو‌های آموزشی می‌تواند مفید باشد.

آیا می‌توان تنها در یک دوره خاص شرکت کرد؟

حضور در دوره‌ها به صورت نامنظم ممکن است باعث سردرگمی برای کاربران تازه‌وارد شود؛ بنابراین پیشنهاد ما طی کردن ترتیبی مراحل آموزش بورس است. ممکن است شما جزو افرادی باشید که با مفاهیم مقدماتی بازار بورس آشنا هستند. در این صورت می‌توانید دوره مد نظر خود را انتخاب و در آن شرکت کنید.

آیا کارگزاری آگاه، دوره‌های آموزشی رایگان یا با تخفیف ویژه برگزار می‌کند؟

دوره‌های آموزشی رایگان کارگزاری آگاه به شرح زیر است:

  • برای مشاهده دوره های رایگان دیگر در کار گزاری آگاه از طریق کلیک بر روی لینک مشاهده نمائید.
  • بیش از ۵۰۰ مقاله رایگان آموزشی که با مراجعه به بخش «مقالات بلاگ» می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید با عضویت در بآشگاه مشتریان آگاه و کسب امتیاز، از تخفیف ویژه شرکت در دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوید. برای اطلاع از چگونگی عضویت و کسب امتیاز بآشگاه، کلیک کنید.

درباره کارگزاری آگاه بیشتر بدانیم

کارگزاری رتبه الف کشور
کارگزاری برتر سال ۱۳۹۳
خدمات‌رسانی به بیش از ۲ میلیون کاربر                                                                   مدیریت بیش از۱۰۰۰ میلیارد دارایی سرمایه گذاران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.