ارائه خدمات مدیریت دارایی آگاه هم اکنون در سه شعبه تهران

  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۸۷ نظر
  • ۴۸۹۰ مشاهده
خدمات مدیریت دارایی آگاه

یکی از اهداف اصلـی افراد برای سرمایه‌گذاری، کسب سود و درآمد است. بازار سرمایه یکی از بازارهایی است که افراد در بلندمدت می‌توانند به سود مطلوبی در آن دست یابند؛ اما به دلیل ریسک‌های موجود در این بازار، سرمایه‌گذاران باید با آگاهی کامل به آن ورود کنند و دانش تخصصی را در این حوزه را کسب کنند. در غیر این صورت متحمل ضررهای جبران‌ناپذیری خواهند شد.

در حال حاضر جعبه ابزارهای مالی در بورس ایران در طی این سال‌ها کامل‌تر شده و سازمان بورس و اوراق بهادار ابزارهای متنوعی را برای سهولت ورود سرمایه‌گذاران به این بازار عرضه نموده است. مدیریت دارایی یکی از ابزارهای پرکاربرد در این حوزه است.

برای آشنایی بیشتر با صندوق‌های سرمایه گذاری و خدمات سبدگردانی اختصاصی می‌توانید به آدرس شرکت سبدگردان آگاه به نشانی agahinvest.com مراجعه فرمایید.

در این مطلب عناوین زیر را بررسی خواهیم کرد:


 

مدیریت دارایی

از آنجایی که ورود به بازار سرمایه نیازمند دانش تخصصی و زمان کافی برای تحلیل این بازار از جوانب مختلف است، بنابراین این بازار نیازمند تصمیمات آگاهانه برای سرمایه گذاری است. یکی از ابزارهای جذاب در بازار سرمایه، مدیریت دارایی است. این ابزار مختص سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به بازار سرمایه است که به دلیل محدودیت زمانی و یا عدم دانش این حوزه امکان ورود مستقیم به این حوزه را ندارند؛ در نتیجه ابزاری برای ورود غیرمستقیم افراد به بازار سرمایه است.

مدیریت دارایی، دانش و تخصص کسب حداکثر بازدهی با کنترل ریسک سرمایه گذاری است. در قدم اول هدف مدیریت دارایی حفظ ارزش دارایی و سپس افزایش ثروت است. مدیریت دارایی تلاش می‌کند ارزش سرمایه افراد را حفظ کرده و آن را در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند که در نهایت به افزایش آن نیز منجر شود. این افزایش ثروت با شناسایی پتانسیل‌های موجود در بازار انجام می‌شود. فرآیند مدیریت دارایی بدین گونه است که فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در بازار شناسایی شده و در نهایت گزینه‌های مناسب و بهینه برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌شوند.

مدیریت دارایی از طریق ۲ ابزار مهم در اختیار سرمایه‌داران قرار گفته است:

صندوق سرمایه گذاری

صندوق سرمایه گذاری یکی از روش‌های غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس است که افراد با سرمایه اندک نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در این روش با تجمیع وجوه سرمایه‌ گذاران و در اختیار داشتن منابع مالی گسترده و با استفاده از دانش و تخصص مدیران سرمایه گذاری، این امکان برای سرمایه‌ گذاران فراهم می‌شود که سرمایه آنها در سبدی متنوع از اوراق بهادار سرمایه‌ گذاری نموده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شما برای سرمایه گذاری در صندوق‌ سرمایه گذاری مشترک آگاه می‌توانید با به همراه داشتن مدارک هویتی (اصل شناسنامه و کارت ملی) به کلیه شعب کارگزاری آگاه در سراسر کشور مراجعه کنید که مشخصا نشانی ۳ شعبه در تهران در انتهای همین مقاله آورده شده است. همچنین برای سرمایه گذاری در صندوق قابل معامله هستی بخش آگاه و صندوق قابل معامله یاقوت آگاه می‌‎توانید بدون مراجعه حضوری و صرفاً با داشتن کد بورسی، واحدهای این دو صندوق را مانند سهام خرید و فروش کنید. لازم به ذکر است برای اخذ کد بورسی می‌توانید به سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com مراجعه کرده و پس از ثبت نام جهت احراز هویت به شعب کارگزاری آگاه یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و پس از اخذ کد معاملاتی به پنل معاملاتی آگاه به نشانی online.agah.com مراجعه کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود واحدهای صندوق هستی بخش آگاه را با نماد «آگاس» و واحدهای صندوق یاقوت آگاه را با نماد «یاقوت» خریداری کنید.

 

 

سبدگردانی اختصاصی

سبدگردانی اختصاصی یکی دیگر از روش‌های غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس است. در این روش بر خلاف صندوق های سرمایه گذاری برای هر سرمایه گذار سبدی مختص به ایشان و متناسب با ریسک پذیری و اهداف مالی سرمایه گذار تشکیل می‌شود. این روش هم از انعطاف بیشتری نسبت به صندوق‌ها برخوردار است و هم دارای تنوع دارایی بیشتری است. همچنین گستره خدماتی که در این روش به سرمایه گذار ارائه میشود نیز بیشتر است. در حال اگر دارای حداقل ۷ میلیارد تومان(از شهریور ۱۳۹۹) سرمایه هستید می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر برای دریافت مشاوره در این خصوص منتظر تماس مشاوران ما باشید.

مدیریت دارایی آگاه

مدیریت دارایی آگاه، با سابقه بیش از ۱۲ سال توانسته تاکنون مدیریت بالغ ۶۰ هزار میلیارد ریال دارایی را با شفافیت کامل اطلاعاتی و تحت نظارت دقیق نهادهای رسمی منتخب سازمان بورس و اوراق بهادار انجام دهد و در این مدت (از خرداد ۸۷ تا خرداد ۹۹) بیش از ۴۰ هزار درصد بازدهی ایجاد کند.

معرفی شعب مدیریت دارایی آگاه در تهران

مدیریت دارایی آگاه به منظور گسترش شبکه ارتباطی خود، پاسخگویی بهتر و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان علاوه بر شعبه اصلی کارگزاری آگاه واقع در بلوار نلسون ماندلا، اقدام به استقرار تیم تخصصی مدیریت دارایی در شعب سعادت‌آباد و اندرزگو نیز نموده است. مشتریان در این شعب می‌توانند از خدمات زیر بهره‌مند گردند:

خدمات مدیریت دارایی

مدیریت دارایی آگاه به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران قصد دارد، به زودی این خدمات را در سایر شعب کارگزاری آگاه در سراسر کشور فراهم نماید.

  • آدرس شعب آگاه برای انجام خدمات مدیریت دارایی
  •  شعبه سعادت آباد به نشانی: تهران- سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، پلاک ۷۰، طبقه فوقانی جین وست
  •  شعبه اندرزگو به نشانی: بلوار اندرزگو -بعد از سلیمی جنوبی پلاک ۵۲ ساختمان سام اندرزگو طبقه دوم
  •  شعبه دفتر مرکزی به نشانی: تهران- خیابان ولیعصر بالاتر از از میدان ونک نبش خیابان نگاربرج نگار طبقه ۲۴

شعب کارگزاری آگاه

 

87 پاسخ به “ارائه خدمات مدیریت دارایی آگاه هم اکنون در سه شعبه تهران”

  1. حامد گفت:

    آموزش صحیح باعث رشد آگاهی و درک صحیح سرمایه گذار از این بازار میشه

    ۲۱
  2. علی گفت:

    با عرض سلام
    میخواستم از راهنمیی هاتون تشکر کنم
    و ای کاش قیمت اموزش های مجازی رو تخفیف بیشتری میدادید

    ۱۳
  3. علی گفت:

    سلام.علاقه شدیدی به یادگیری علوم سرمایه گزاری و ادای تجارت در بازار سرمایه داخلی با همکاری کارگزاری آگاه دارم

    ۲۳
  4. مهدی گفت:

    با سلام
    خیلی علاقه به یادگیری فرایند پیشرفت و درآمدزایی بالا در باشگاه مشتریان آگاه دارم.

    ۳۹
  5. يوسف گفت:

    سلام
    مطمئنا برای سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه باید از متخصصین این امر کمک گرفت و علاوه بر آموزش از مزایای یک گروه حرفه ای مانند کارگزاری آگاه که کارگزار برتر کشور هم هست استفاده کرد. این مهمترین اصل در سرمایه گذاری هست.

    ۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 16