آموزش بورس در نجف آباد

  • تاریخ درج ۱۰ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۹۶۹ مشاهده
آموزش بورس نجف آباد

در سال‌های اخیر علاقه ‌مردم برای ورود به بازار بورس، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد. سرمایه‌گذارانی که در گذشته بیشتر بر روی ملک، زمین و یا حتی طلا سرمایه‌گذاری می‌کردند در این سال‌ها به سمت بازار بورس جذب شده‌اند.

از طرف دیگر بازار بورس در این مدت پذیرایی بسیاری از کسانی بوده که اصلا تجربه‌ای در رابطه با بازار سرمایه ندارند.

 

فهرست مطالب

اگرچه این استقبال فرآیند مثبتی به حساب آمده و در اقتصاد کشور تاثیر خوبی دارد، اما انجام سرمایه‌گذاری در حالت کلی نیاز به داشتن دانش مالی و شناخت بازار مدنظر دارد. شاید سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند ملک، بیشتر بر مبنای شم اقتصادی افراد صورت گیرد؛ ولیکن در بازارهای مالی تخصصی‌تر مثل بورس، فارکس و… کسب آموزش و یادگیری تکنیک‌های معامله‌گری الزامی است.

همانطور که می‌دانید قدم نخست برای ورود به بازار بورس، انتخاب یک کارگزار مناسب است که خدمات متنوعی را با توجه به نیاز کاربران ارائه می‌دهد. یک کارگزار را نمی‌توان تنها به عنوان واسط میان ناشر سهام و سرمایه‌گذار به حساب آورد؛ اگرچه وظیفه اصلی کارگزاری همین است، اما فراهم کردن بستر مناسب برای انجام معاملات، ارائه خدمات آموزشی، در دسترسی بودن دست‌اندرکاران کارگزاری برای کاربران و… را می‌توان از دیگر خدمات یک کارگزاری خوب و قابل اعتماد در نظر گرفت.

کارگزاری آگاه یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین کارگزاری‌ها است که هم‌اکنون به عنوان کارگزاری رتبه الف کشور فعالیت می‌کند و خدمات متنوعی را در تمامی شهرها و با توجه به نیاز کاربران آن منطقه ارائه می‌دهد.

از آنجایی‌که شهرستان نجف آباد در استان اصفهان یکی از بیشترین حجم‌های ورود کاربر به بازار بورس را در این مدت داشته؛ کارگزاری آگاه به افتتاح شعبه و ارائه خدمات برای کاربران در این شهرستان پرداخته است. فراهم کردن امکان ثبت‌نام همزمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، امکان دریافت کد بورسی رایگان در نجف آباد، برگزاری دوره‌های آموزش ورود به بورس به صورت مجازی و حضوری در نجف آباد از سطح مقدماتی تا پیشرفته نمونه‌ای از این خدمات هستند.

دوره‌های آموزش بورس در نجف آباد

برای یاد گرفتن بورس روش‌های مختلفی مانند مطالعه کتب و مقالات، تماشای فیلم‌های آموزشی و… وجود دارد، اما نکته مهم این است که مراحل آموزش به ترتیب و طی یک روال مشخص طی شوند؛ در غیر این‌صورت فرد حجم زیادی از اطلاعات را بدون دانستن کاربرد و فضای مناسب جهت استفاده از آنها، به خاطر سپرده است.

کارگزاری آگاه کلاس‌های آموزش بورس خود را به سه سطح پایه، مقدماتی و پیشرفته تقسیم کرده است که تمامی آنها توسط اساتید مجرب حوزه بورس به صورت حضوری و مجازی تدریس می‌شوند.

در ادامه لیستی از کلاس‌هایی که در شهرستان نجف آباد برگزاری می‌شود به علاوه توضیح مختصری راجع به آنها ارائه می‌گردد:

دوره آموزش مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس در نجف آباد

دوره آموزش سایت tsetmc.com در نجف آباد

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در نجف آباد

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در نجف آباد

دوره آموزش فیلتر نویسی در نجف آباد

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در نجف آباد

دوره آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در نجف آباد

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در نجف آباد

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در نجف آباد

دوره پرایس اکشن در نجف آباد

دوره امواج الیوت در نجف آباد

دوره آموزش مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس در نجف آباد

در این دوره کاربر با مفاهیم کلی و اصطلاحات رایج در بازار بورس آشنا خواهد شد. صنایع مختلف، حوزه فعالیت آنها و نماد شرکت‌های مختلف را می‌شناسد و دید کلی در رابطه با بازار بورس بدست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: بورس را از کجا شروع کنیم؟

دوره آموزش تابلوخوانی و تکنیک‌های معاملات در سایت tsetmc.com در نجف آباد

در این مرحله کاربر چگونگی شروع سرمایه‌گذاری را می‌آموزد. تکنیک تابلوخوانی را به عنوان اولین روشی که می‌تواند با آن به پیش‌بینی قیمت سهام بپردازد فرا می‌گیرد و با بخش‌های مختلف سایت tsetmc.com آشنا می‌شود.

سایت tsetmc.com یکی از مراجعی است که اطلاعات کاملی را راجع به بازار بورس و نمادها ارائه می‌دهد و اطلاعات آن برای استفاده در روش‌های تحلیل بازار کاربرد دارد.

 

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در نجف آباد

تحلیل تکنیکال یکی از اصلی‌ترین روش‌های تحلیل بازار و دارای پیچیدگی‌های مربوط به خود است، اما آموختن آن به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از بازار پیدا کنید و پس از آن یادگیری دیگر روش‌های تحلیلی ساده‌تر خواهد بود. در این دوره سرمایه‌گذاران با ابزارهای موجود در تحلیل تکنیکال آشنا می‌شوند و تکنیک‌های معامله‌گری برحسب این روش را می‌آموزند.

 

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در نجف آباد

بررسی تاریخچه سهام و سود و زیان شرکت‌ها در روند پیش‌بینی قیمت آینده آنها تاثیر خوبی خواهد داشت. تحلیل بنیادی در واقع روشی است که در آن انجام این فرآیند به کاربر آموخته می‌شود.

 

دوره آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در نجف آباد

فیلترنویسی ابزاری است که به وسیله آن می‌توان اطلاعات را در انواع مختلفی از دسته‌بندی‌ها، فیلتر کرد و سهم مناسب را جهت سرمایه‌گذاری انتخاب کرد. فیلترنویسی امکان انتخاب سهم مناسب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای سرمایه‌گذار فراهم می‌کند.

 

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در نجف آباد

روش ACD یک استراتژی معاملاتی است که زمان بالا بودن نوسان بازار به کمک سرمایه‌گذران آمده و سهام مناسب را جهت انجام معامله برای آنها مشخص می‌کند.

 

دوره آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در نجف آباد

حتما اصطلاح «رفتار بازار» به گوش شما خورده است. در این دوره کاربر با رفتارهای بازار آشنا شده و پس از آن توانایی مدیریت سرمایه‌گذاری خود را با توجه به شرایط مختلف بازار خواهد داشت.

 

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در نجف آباد

در دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته، کاربر الگوهای هارمونیک، ابزارهای تحلیل زمانی، نحوه کار با نرم افزار داینامیک تریدر و… را خواهد آموخت.

 

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی (کندل استیک) در نجف آباد

کندل استیک یک نوع نمودار است که برای بازه زمانی مشخصی، قیمت‌های بالا، پایین، بازشدن و بسته شدن سهام مدنظر را مشخص می‌کند.

 

دوره پرایس اکشن در نجف آباد

این روش دارای پیچیدگی‌های زیادی نمی‌باشد و در واقع یک چارت است که بر اساس آنالیز جزییات رفتاری قیمت‌ها رسم می‌شود، نقاط کلیدی بازار برای ورود شناسایی شده و سرمایه‌گذاری طبق آن شروع شده و ادامه میابد.

 

دوره امواج الیوت در نجف آباد

امواج الیوت در واقع زیرمجموعه تحلیل تکنیکال است. در این روش تحلیلگر ابتدا الگوهای تکراری در قیمت‌‌ها را شناسایی می‌کند، سپس جایگاه خود را طبق آن الگو میابد و پس از آن می‌تواند آینده قیمت سهام مذکور را تخمین بزند.

 

سخن آخر

تمامی کاربران با گذراندن دوره‌های آموزش بورس پایه و مقدماتی، توانایی انجام یک سرمایه‌گذاری سودده را کسب خواهند کرد و گذراندن دوره‌های پیشرفته می‌تواند فرد را تبدیل به یک تحلیلگر حرفه‌ای کند. به یاد داشته باشید که هر روش‌ تحلیلی نکاتی جدید را جهت انجام سرمایه‌گذاری به شما می‌آموزد.

 

آدرس و شماره تماس شعبه نجف آباد

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: