بورس مشگین شهر (استان اردبیل)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاه دوره های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه اردبیل:

اردبیل، مشکین شهر، خیابان سعیدی، میدان چمران، جنب هتل دورنا
تلفن تماس: ۳۲۵۲۰۶۱۲ (۰۴۵)، ۳۲۵۲۰۶۱۳ (۰۴۵)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش بورس مشکین شهر اقتصاد و بورس در مشکین شهر لیست دفاتر پیشخوان مشکین شهر آموزش بورس مشکین شهر

 

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

آموزش بورس آگاه

اقتصاد و بورس در مشکین شهر

مشگین شهر جزو سه شهر پر جمعیت استان اردبیل است که در فاصله ۹۰ کیلومتری از اردبیل و فاصله ۸۳۹ کیلومتری از پایتخت قرار دارد. این شهر از گذشته به بارش فراوان و ‌‌همین‌طور سرسبزی معروف بوده و امروزه نیز این طبیعت زیبا طراوت و شادابی خود را حفظ کرده است. در این مطلب کمی با این شهر زیبا آشنا می‌شویم و سپس ظرفیت‌های اقتصاد و بورس مشگین شهر را با هم بررسی خواهیم کرد.

شرایط محیطی مشگین شهر

مشگین شهر در دامنه شمالی کوهستان سبلان با ارتفاع ۱۸۳۰ متر از سطح دریا یکی از خوش ‌‌آب‌و‌هوا‌‌ترین شهرهای اردبیل و مناطق شمال غربی کشور است. مساحت آن حدود ۱۵ کیلومتر مربع و جمعیت‌اش بیش از صد و هشتاد هزار نفر است. در این شهر چندین رود پر آب جاری است که باعث شده تا مدت‌ها فعالیت اصلی مردم کشاورزی و دامپروری باشد. البته سبک زندگی امروزه همه چیز را تغییر داده و بیشتر مردم به کارهای اداری روی آورده‌اند اما با این حال این شهر به تولید عسل، انگور، سیب و گیاهان دارویی مرغوب شهرت دارد.

طبیعت بکر و قدمت تاریخی شهر نیز گردشگران زیادی را به همراه دارد که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای مردم باشد، هرچند که در سال‌‌‌های اخیر رشد و توسعه مناسبی نداشته و به همین سبب جایگاه واقعی خود را در این صنعت پیدا نکرده است. با توجه به منابع غنی و بی‌شمار این شهر انتظار بیشتری از رشد اقتصادی آن وجود دارد. در حال حاضر فعالیت بخشی از مردم در ارگان‌‌‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی است و بخش دیگر که بیشتر در اطراف شهر سکونت دارند به فعالیت‌‌‌های کشاورزی و دامداری می‌پردازند.

نام قدیمی مشگین شهر خیاو بوده که به معنای مشک آب است. مشگین شهر در منطقه کوهستانی واقع شده است که با وجود ‌‌آب‌و‌هوای سردش همچنان ‌‌آب‌و‌هوایی چهار فصل دارد.

این شهر ظرفیت بالایی برای گردشگری دارد که توجه به آن می‌تواند درآمدزایی بالا ایجاد ‌کند. بخشی از صنعت توریسم بر پایه طبیعت بکر و زیبای شهر برنامه‌ریزی شده است و بخش دیگر نیز به سابقه تاریخی آن تاکید می‌کند. گفته می‌شود قدمت مشگین شهر حتی به شش هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز باز می‌گردد. چشمه‌های آب گرم، رودخانه‌های پرآب و طبیعت همیشه سبز از اصلی‌ترین جاذبه‌های طبیعی آن است.

به علاوه ذخایر زیرزمینی و منابع طبیعی آن نیز باعث شده تا توسعه اقتصاد مشگین شهر رو به گسترش باشد. با ایجاد شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی اقتصاد شهر رشد کرده و به سبب آن سرمایه‌داران را به سمت خود جذب می‌کند. با بررسی همه این موارد، به راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف و همین‌ طور بازار بورس در مشگین شهر پررونق و پر‌سود خواهد بود.

وضعیت اقتصادی مشگین شهر

اقتصاد مشگین شهر بسیار امیدوارکننده است چرا که طرح‌‌‌های زیادی در جهت بهره‌برداری از منابع آن در حال اجرا هستند. ساخت سد، تولید برق از نیروگاه زمین گرمایی، اکتشاف و بهره برداری از منابع زیرزمینی، ساخت‌و‌ساز زیر بنایی برای توسعه صنعت گردشگری و … از جمله پروژه‌‌‌های فعال این شهر هستند؛ ‌‌همین‌ طور حضور شرکت‌‌‌های خارجی نوید‌بخش رونق اقتصاد و بورس در مشگین شهر را می‌دهد. فعالیت این صنایع و شرکت‌ها در بازار بورس می‌تواند اثرگذاری مثبتی در اقتصاد داشته باشد.

در حال حاضر این شهر رتبه نخست گردشگری را در استان اردبیل به خود اختصاص داده است و ‌‌همین‌طور در تولید انگور جزو سه رتبه اول و در تولید سیب رتبه هفتم کشور را دارد. توجه به زیرساخت‌‌‌های اقتصادی در این شهر اعم از کارخانه‌‌‌ها، تولیدی‌ها و ‌‌همین‌طور صنعت گردشگری علاوه بر نتایج مطلوب فرصت ‌‌سرمایه‌گذاری جالب توجهی ایجاد می‌کند که خود به خود باعث ورود سرمایه و در نتیجه رونق اقتصادی می‌شود.

بازار سرمایه و بورس در مشگین شهر

بورس بازاری است که با داشتن مزایای فراوان، فرصت‌های متنوعی را برای کسب سود در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد؛ البته به شرطی که با دانش کافی وارد بازار شوید. قبل از هر چیز لازم است یک کارگزاری مناسب انتخاب کنید. آگاه با داشتن درجه الف و قرار گرفتن در میان سه کارگزاری برتر کشور، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید مراحل ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی در مشگین شهر و همچنین ثبت نام کارگزاری و دریافت کد معاملاتی را به صورت همزمان انجام دهید. برای احراز هویت می‌توانید از روش غیر حضوری استفاده کنید یا به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید. بعد از چند روز کد بورس خود را دریافت می‌کنید و می‌توانید فعالیت خود را در بازار بورس مشگین شهر آغاز کنید.

قبل از آغاز فعالیت، لازم است مفاهیم اولیه و تحلیل بازار را بیاموزید و سپس با تسلط به این موارد وارد بازار بورس شوید. این موضوعات و بسیاری از سر فصل‌‌‌های مهم دیگر توسط کارگزاری آگاه در مشگین شهر آموزش داده می‌شود. در واقع می‌توانید با ثبت نام این کلاس‌ها زیر و بم ‌‌سرمایه‌گذاری، اقتصاد و بورس مشگین شهر را یاد بگیرید و با خیال راحت ‌‌سرمایه‌گذاری کنید.

این مجموعه سعی کرده با ایجاد آموزش‌‌‌های اساسی توسط افراد با تجربه و تحصیل‌کرده بستر یک ‌‌سرمایه‌گذاری امن را ایجاد کند. دوره‌‌‌های آموزش بورس در مشگین شهر به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود تا آموزش برای همه و به صورت عادلانه در دسترس باشد. مهم‌‌ترین این سرفصل‌ها شامل آشنایی با مفاهیم بورس و ‌‌سرمایه‌گذاری، تحلیل بازار، بورس کالا، تابلو خوانی و فیلتر نویسی و … می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شعبه آگاه در این شهر تماس بگیرید و به خاطر داشته باشید که با عضوریت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه، از امکانات و خدمات متنوعی بهره‌مند خواهید شد.

لیست دفاتر پیشخوان مشکین شهر

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر مشگین شهر کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر مشگین شهر نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید. ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در مشگین شهر نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

 

 

مشگین شهر شهرام  وزیری خ امام خ ابوذر جنب بانک انصار ۳۲۵۴۵۳۱۳
مشگین شهر اصغر حاتمی اردبیل مشگین شهر – میدان معلم به طرف میدان امام- روبروی مخابرات قدیم ۳۲۵۴۱۵۸۸
مشگین شهر روشن پوراکبر خیاوی استان اردبیل – مشکین شهر – بالاتر از میدان توحید(قوش میدانی) – روبروی حمام طوماری ۳۲۵۲۱۵۲۰
مشگین شهر علی معیت ایواتلو خ امام روبروی بانک تجارت شعبه امام ۳۲۵۴۲۸۸۸
مشگین شهر وحید سلیمانی اردبیل-مشگین شهر-خ شهید آیت-پایین تر از درمانگاه رازی ۳۲۵۲۰۷۷۱
مشگین شهر سجاد فیض خیاوی مشکین شهر خ شریعتی پ۱۸۵ ۳۲۵۴۳۸۵۰
مشگین شهر احسان تیموری مرادلو شهر مرادلو    بلوار جانبازان روبروی بانک کشاورزی مرادلو ۳۲۵۶۲۰۰۰
مشگین شهر میرهاشم فتاحی نصرابادی مشکین شهر – خ دکتر شریعتی – نرسیده به راه رجائی ۳۲۵۴۳۰۲۹
مشگین شهر هادی موسوی مشگین شهر میدان توحید ۳۲۵۲۵۱۹۱
مشگین شهر بهروز موحد مشگین شهر خ ۲۲بهمن حد فاصل میدان توحید وخیام ۳۲۵۲۱۸۱۰
مشگین شهر زهرا محمدی دکتر بهشتی روبروی جهاد کشاورزی ۳۲۵۴۵۴۵۰
مشگین شهر نازیلا محرمی نصرآبادی سازمان، انتهای خ شهدا ۰۴۵۳۲۵۴۵۷۱۱
مشگین شهر راشین هاشمی مشگین شهر خیابان دانش نبش فرعی ۴ طبقه همکف ۰۴۵۳۲۵۵۸۱۳۴
مشگین شهر   اردبيل – مشكين شهر – شهر قصابه خ امام ۳۲۵۷۹۷۹۸
مشگین شهر علیرضا رحمانی خیاوی ۵۶۶۱۹۴۱۹۱۶ ۳۲۵۳۵۵۵۵
مشگین شهر صميد بهنژاد مشگين شهر-خ امام-روبروي كهنه بازار ۰۴۵۲۵۲۲۲۸۵۸
مشگین شهر بابک اسکندرزاده مشگین شهر- خیابان امام خمینی-بالاتر از کوچه حسینیه ۳۲۵۲۹۷۷۷
مشگین شهر رقیه فرجی مزرعه خلف استان ارذبیل-شهرستان مشگین شهر-پایین تر اداره منابع طبیعی ۳۲۵۵۱۴۰۰
مشگین شهر رقیه بخت آزاد کوجنق سی متری شهید باکری – جنب آژانس وانت تلفنی ۰۴۵۳۲۵۵۱۷۷۵
مشگین شهر مهدی محمودزاده جبدرقی مشگین شهر خیابان باهنر شمالی روبروی شهربانی سابق ۳۲۵۴۰۱۲۱
مشگین شهر فریدون غفاری خیاوی مشگین شهر – محله مدنی – خیابان امتام خمینی ۰۴۵۳۲۵۲۸۹۱۵
مشگین شهر سینا محمدحسینی مشگین شهر – میدان امام – پیشخوان آسان نوین خاتون ۳۲۵۲۵۲۶۱
مشگین شهر خوشروز اوجی مشگین شهر – فخرآباد – خیابان بین الحرمین – جنب بانک کشاورزی ۳۲۵۱۵۶۸۲
مشگین شهر ابراهیم صادقی مشگین شهر – شهر آلنی – میدان امام – ۳۰ متر به طرف جاده ساربانلار ۳۲۵۹۵۳۳۰
مشگین شهر مریم  کلخورانی مشگین شهر خیابان امام کوچه بانک ملی ۳۲۵۴۰۷۴۴

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

بازاریاب آگاه شوید!

Bourse_MeshginShahr@

۹۱۰۰۴۰۰۴ (۰۲۱)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.