بورس مرودشت (استان فارس)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

استان فارس – مرودشت- خیابان انقلاب نبش خیابان هلال احمر کدپستی:۷۳۷۱۷۱۳۹۴۴
۴۳۳۳۰۰۶۸ (۰۷۱)۴۳۳۳۰۰۷۱ (۰۷۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس مرودشت

هر شهری در ایران شرایط محیطی و اقتصادی خاص خود را دارد و با ویژگی‌های منحصر به فردی شناخته می‌شود. برای داشتن فعالیت‌های هوشمندانه و خلاقانه اقتصادی باید با این ویژگی‌ها آشنا باشیم و با در نظر گرفتن آن‌ها استراتژی‌های پرسودی برای خود تنظیم کنیم. در این مقاله قصد داریم درباره بازار بورس مرودشت صحبت کنیم اما قبل از آن، لازم است این شهر را بهتر بشناسیم.

شرایط محیطی مرودشت

مرودشت بعد از شیراز دومین شهر بزرگ استان فارس است. شهری که اهمیت بسیاری در حافظه تاریخی ایرانی‌ها دارد و بعضی از مهمترین نمادهای فرهنگی و آثار باستانی کشورمان در آن قرار گرفته‌اند. برای نمونه می‌توان به تخت جمشید، نقش رستم، شهر استخر و … اشاره کرد. این شهر روی یک دشت وسیع بنا شده است و بررسی‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد سابقه سکونت در آن به قبل از تاریخ برمی‌گردد. جاذبه‌های طبیعی این شهر نیز فراوانند. از غارهای مرموز باستانی گرفته تا آبشار دشتک و رود کر و سد درودزن و … . مساحت این شهر ۴۶۴۹ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۱۴۸٬۸۵۸ نفر است.

وضعیت اقتصادی مرودشت

قبل از بررسی بورس مرودشت لازم است نگاهی کلی به وضعیت اقتصادی این شهر بیاندازیم. موقعیت جغرافیایی، ویژگی‌های اقلیمی و سابقه تاریخی این شهر باعث شده است، اقتصاد مرودشت پررونق محسوب شود.

با توجه به تجمع آثار باستانی مهم و مشهور کشور در مرودشت، این شهر از جنبه توریسم و گردشگری ظرفیت‌های بسیاری دارد. از سوی دیگر، خاک حاصلخیز و منابع آبی نسبتا خوب، باعث شده است کشاورزی رونق فراوانی در این شهر داشته باشد. اقتصاد مرودشت یک اقتصاد کشاورزی و صنعتی است. از جمله محصولات این شهر می‌توان به چغندر، ذرت، برنج، گندم، صیفی‌جات و … اشاره کرد.

این شهر بخشی از ذخیره گندم کشور را تأمین می‌کند و در زمینه ذرت علوفه دام هم پیشتاز است. دشت‌ها و مراتع وسیع باعث شده‌اند دامداری در مرودشت پررونق باشد و همه این تولیدات کشاورزی و دامی، به رونق صنعت نیز منجر شده‌اند.

مجموعه‌های مختلفی به تهیه مواد غذایی و بسته‌بندی تولیدات کشاورزی و دامی مشغول هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کارخانه رب یک و یک اشاره کرد. مرودشت کارخانه‌های متعددی دارد. اولین و مهمترین مورد، کارخانه قند مرودشت است که در سال ۱۳۱۴ تأسیس شد و تأثیر مهمی روی افزایش جمعیت و رونق گرفتن شهر داشت.  معادن سنگ آهک و سنگ موزائیک هم از دیگر منابع این شهر به شمار می‌روند.

بازار سرمایه در مرودشت

اقتصاد و بورس در مرودشت نیز، مانند تمامی شهرهای دیگر ایران، به هم گره خورده‌اند. هر چه رشد اقتصادی بیشتر باشد، بورس و بازار و سرمایه رونق بیشتری خواهند داشت و هر چه بورس پررونق‌تر باشد، اقتصاد رشد بیشتری خواهد داشت. ظرفیت‌های این شهر بسیار زیاد است و می‌توان توقع داشت بازار سرمایه  و بورس مرودشت بازتابی از این ظرفیت‌ها باشد. این شهر می‌تواند در صنعت توریسم پیشرفت‌های بسیاری داشته باشد و همچنین واحدهای کشت و صنعت متعددی را در خود پرورش دهد. با وجود انبوه ظرفیت‌های فرهنگی و اقلیمی، سرمایه‌گذاری در این شهر می‌تواند بسیار پر سود باشد.

در حال حاضر کارخانه قند مرودشت حضور پررنگی در بازار سرمایه دارد و واحدهای صنعتی و اقتصادی دیگر هم می‌توانند و لازم است از این ظرفیت استفاده کنند. حضور در بورس برای شرکت‌ها مزایای متعددی دارد. با این روش، آن‌ها بخشی از منابع مالی مورد نیاز و سرمایه‌های خود را از مردم تأمین می‌کنند و بهتر می‌توانند طرح‌های خود را اجرا کنند و رشد و توسعه داشته باشند.

 از سوی دیگر، معافیت‌های مالیاتی نیز یک دلیل مهم دیگر برای حضور در بورس مرودشت خواهد بود که باعث می‌شود هزینه‌ها برای شرکت‌ها و معامله‌گران کمتر و در نتیجه سود، بیشتر شود. از سوی دیگر شرکتی که سهام آن در بورس عرضه شود، اعتبار بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری در بورس، یک سرمایه‌گذاری مولد است یعنی به رونق و جهش تولید منجر خواهد شد و کمک می‌کند طرح‌‌های تولیدی و عمرانی بیشتری در سطح شهر به انجام برسند؛ بر خلاف مواردی مثل خرید ارز و طلا و سکه که در نهایت به انباشت سرمایه منجر می‌شوند.

برای حضور در این بازار دو عنصر مهم لازم است: یک کارگزاری معتبر و متبحر و دانش و مهارت ابتدایی برای ورود به بازار. آگاه یکی از معتبرترین کارگزاری‌ها در کشور است و با بهره‌مندی از تجربه و سابقه و بالاترین سطح فناوری‌های تخصصی، می‌تواند بهترین نوع خدمات را مشتریان خود ارائه دهد.

قبل از اقدام برای دریافت کد بورسی در مرودشت بهتر است یک آشنایی اولیه با مفاهیم بورسی داشته باشید. آگاه تأکید بسیاری روی عنصر آموزش دارد و مشتریان خود را از یادگیری مفاهیم ابتدایی تا رسیدن به مرحله تحلیل‌های پیشرفته همراهی می‌کند. برای آموزش بورس در مرودشت  می‌توانید از خدمات آموزشی حضوری و غیر حضوری این کارگزاری استفاده کنید.

برای دریافت کد بورسی در مرودشت نیز می‌توانید از خدمات آگاه استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به ثبت نام جداگانه در سجام، کد معاملاتی خود را دریافت کنید. این اولین قدم برای ورود به بازار سرمایه است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شعبه کارگزاری در شهر خود تماس بگیرید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر مرودشت کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر مرودشت نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در مرودشت نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان مرودشت

 

مرودشت ناصر اله دادی فارس، مرودشت، خیابان ابوذر شمالی، نبش کوی دانش غربی ۴۳۲۲۶۵۵۲
مرودشت ابراهیم فلاحی فارس، مرودشت، خیابان سعدی، روبروی خیابان رسالت، جنب ساختمان وکلا ۴۳۲۳۳۸۰۰
مرودشت حكيمه  دبيري خرم مکانی فارس، مرودشت، كامفيروز، دهستان خرم مكان ۵۸۶۲۱۹۳۳
مرودشت پارسا روستايي فارس، مرودشت، خیابان انقلاب، بین کلانتری ۱۱ و میدان مسجد الرسول ۴۳۳۳۴۲۲۲
مرودشت سمیه  زارعی فارس، مرودشت، بلوارامام خمینی، طبقه همکف، اتاق اصناف شهرستان مرودشت ۴۳۳۳۸۴۶۸
مرودشت جهانبخش روستا فارس، مرودشت، خیابان سعدی، روبروی بانک ملت مرکزی ۰۷۱۴۳۲۲۲۱۲۶
مرودشت غلامرضا سعدیخانی فارس، مرودشت، خیابان سعدي، نبش كوي بهار ۴۳۲۳۴۵۲۰
مرودشت یداله زارع نژاد فارس، مرودشت، خیابان چمران، چهارراه مختارآباد ۴۳۳۲۶۶۲۸
مرودشت وحید زارع فارس، مرودشت، خیابان سعدی، ابتدای خیابان فرهنگ ۴۳۲۲۰۰۰۰
مرودشت فرشته رفیعی فارس، مرودشت، خیابان انقلاب، خیابان شهید جواد نوازنده، چها راه اول ۴۳۲۳۲۸۸۱
مرودشت وحید زارع فارس، مرودشت، فاروق خیابان انقلاب ۴۳۴۸۳۴۳۱
مرودشت حسین ستوده فارس، مرودشت، خیابان ۷ تیر، بعد از چهار راه ابوذر، روبروی نمایندگی سایپا بیات ۴۳۲۳۰۹۴۹
مرودشت سید عسکر موسوی فارس، مرودشت، خیابان ۷ تیر، نبش کوی پاکنیت ۰۷۲۸۲۲۲۳۱۴۷
مرودشت آرش فارسی فارس، مرودشت، خیابان انقلاب، کوچه اتفاقات آب ۴۳۳۳۵۲۶۱

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.