آموزش بورس در شهرضا

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۹۸۱ مشاهده
آموزش بورس شهرضا

در سال‌های اخیر ورود به بازار بورس و سرمایه‌گذاری در آن افزایش چشمگیری داشته است. بعضی از افراد با بازارهای مالی آشنایی دارند با کمی مطالعه و بررسی می‌توانند به راحتی سرمایه‌گذاری سودده را در بورس تجربه کنند. اما بیشتر افراد با این بازار و ساز‌ و کار آن ناآشنا بوده و نیاز به آموزش و کسب تجربه دارند.

اولین قدم برای ورود به بازار بورس، انتخاب یک کارگزار مناسب است. در واقع کارگزاری تنها واسط میان سرمایه‌گذار و ناشر سهام نیست، بلکه ارائه خدمات مختلف، پشتیبانی از کاربران، ارائه آموزش‌های بورسی و… از دیگر وظایف یک کارگزار خوب است.

 

فهرست مطالب

 

کارگزاری آگاه به عنوان کارگزاری رتبه الف در کشور، همواره خدمات متنوعی را با توجه به نیاز کاربران و در اقصی نقاط ایران ارائه می‌دهد. امکان ثبت‌نام همزمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، دریافت کد بورسی رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزش بورس از مقدماتی تا پیشرفته به صورت حضوری و مجازی و ارائه تخفیفات ویژه، از نمونه خدمات کارگزاری آگاه است.

همانطور که ذکر شد خدمات این کارگزاری محدود به شهر یا مناطق خاصی نمی‌شود و با توجه به نیاز کاربران، تنوعی از خدمات برای تمام شهرهای ایران ارائه می‌گردد. یکی از مناطقی که در مدت اخیر تعداد ورود بالایی را به بازار بورس تجربه کرده است، شهرستان شهرضا در استان اصفهان است؛ که با توجه به این حجم از ورود، کارگزاری آگاه خود را موظف به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی و همچنین حضوری در شعبه شهرضا می‌داند.

کلمه بورس در لحظه اول، انجام یک سرمایه‌گذاری سودده را در ذهن افراد تداعی می‌کند؛ اما پس از ورود به این بازار و مواجه با تعداد زیادی نماد و عبارات ناآشنا، معمولا یک حس سردرگمی برای شخص ایجاد می‌شود. در این مرحله فرد سعی می‌کند با دریافت مشورت و مطالعه مقالات مختلف، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کند و متاسفانه اغلب سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بدین شکل ناموفق هستند.

درست است که دریافت مشورت و مطالعه مقالات آموزش بورس، در حالت کلی تاثیر مثبتی در روند سرمایه‌گذاری دارد، اما برای لحظه شروع، شما نیاز به شناخت محیط، صنایع و اصطلاحات بازار دارید. به عبارتی اگر تعریفی دقیق از فعالیتی که انجام می‌دهید در ذهن شما وجود نداشته باشد، نمی‌توانید مراحل بعدی و تخصصی‌تر را آموزش ببینید.

دوره‌های آموزش بورس در شهرضا

با توجه به توضیحات فوق، کارگزاری آگاه کلاس‌های آموزش بورس خود را در شهرستان شهرضا به ترتیب از مقدماتی‌ترین مراحل تا بخش‌های پیشرفته و تخصصی برگزار می‌کند. لیست این کلاس‌ها به شرح زیر هستند:

آموزش مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس در شهرضا

آموزش تابلوخوانی سایت tsetmc در شهرضا

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در شهرضا

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در شهرضا

آموزش فیلتر نویسی در دیده‌بان بازار در شهرضا

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در شهرضا

آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در شهرضا

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در شهرضا

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در شهرضا

دوره پرایس اکشن در شهرضا

دوره امواج الیوت در شهرضا

هر شخصی با گذراندن مراحل بالا، توانایی درک رخدادهای بازار و نوسانات آن، تصمیم‌گیری صحیح و انجام سرمایه‌گذاری سودده را خواهد داشت. در ادامه به بررسی تعدادی از این دوره‌ها می پزداریم

آموزش مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس در شهرضا

اولین دوره‌ای که گذراندن آن برای هر فردی در زمان شروع سرمایه‌گذاری لازم است، « مبانی سرمایه‌گذاری در بورس» می‌باشد. در این دوره شما با اصطلاحات سرمایه‌گذاری در بورس، ریسک بازار، صنایع و نمادهای مختلف و میزان نوسان و سوددهی آنها در حالت کلی و… آشنا خواهید شد.

آموزش تابلوخوانی و تکنیک‌های معاملات در سایت tsetmc.com در شهرضا

برای هر شخصی که در بورس سرمایه‌گذاری می‌کند، یادگیری تابلوخوانی و نحوه استفاده از اطلاعات سایت tsetmc.com ضروری است. شما نمی‌توانید در لحظه‌ای که نیاز به اطلاعات درج شده در سایت tsetmc.com دارید، زمان خود را صرف آمورش کنید. بنابراین آشنایی با این سایت و همچنین یادگیری تکنیک‌های‌ تابلوخوانی برای پیش‌بینی آینده قیمت نمادها، از آموزش‌های ضروری به شمار می‌آیند.

دوره‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در شهرضا

قطعا نام‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی بارها به گوش شما خورده و حتی ممکن است مطالبی را در رابطه با آنها مطالعه کرده باشید؛ اما از آنجایی که روش‌های تحلیلی باید به صورت گام‌به‌گام آموخته شوند، یادگیری از طریق مطالعه مقالات باعث سردرگمی می‌شود. به عبارتی مقالات آموزشی شما را در درک روش‌های تحلیلی و ضرورت یادگیری آنها یاری می‌کنند؛ اما برای تسلط یافتن به تحلیل بازار کافی نیستند.

کارگزاری آگاه، دوره‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی را طی چندین مرحله مقدماتی تا پیشرفته در شهرضا برگزار می‌کند.

آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در شهرضا

فیلتر نویسی در اصل روشی است که شما به کمک آن می‌توانید مناسب‎ترین سهم جهت سرمایه‌گزاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشخیص دهید. در این دوره، با فیلترهای آماده و کاربردی بازار آشنا خواهید شد؛ همچنین کار با ابزارهای ساخت فیلتر و فیلترنویسی مرکب را نیز خواهید آموخت.

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در شهرضا

یکی از اشتباهات رایج سرمایه‌گذاران در زمان بالا بودن نوسان بازار، انجام معاملات پی‌در‌پی است که گاهی باعث از بین رفتن سرمایه زیاد در مدت زمانی کوتاه می‌شود. در این مواقع، استراتژی معاملات ACD به داد شما می‌رسد. این روش در واقع یک استراتژی جامع معامله‌گری است که با به‌کارگیری آن می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را در زمان توسان بالای بازار داشته باشید و از انجام معاملات غیر سودده و یا ضرررسان بپرهیزید.

سخن آخر

آموزش ورود به بورس یکی از حیاتی‌ترین اقدامات شما زمان ورود به بازار سرمایه است. چه بسا افرادی که تصور می‌کردند که با انجام چند سرمایه‌گذاری می‌توانند مهارت لازم را کسب کنند و در نهایت سرخورده شده و از بازار بورس خارج شدند و یا در بهترین حالت پس از مدتی شروع به یادگیری دانش بورس کردند.

بنابراین بهترین تصمیم، طی کردن دوره‌های آموزش بورس آگاه در بدو ورود به این بازار است.

 

آدرس و شماره تماس شعبه شهرضا

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: