آموزش بورس در سقز

  • تاریخ درج ۱۰ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۹۶۵ مشاهده
آموزش بورس در سقز

یکی از مهمترین راه‌های موفقیت در بورس و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، بالا بردن سطح دانش و آگاهی است.

هر چه اطلاعات و مهارت‌های بیشتری داشته باشید، عملکرد بهتری در این بازار خواهید داشت. در حال حاضر، کلاس‌ها و دوره‌ها در بیشتر نقاط کشور در دسترس هستند و امکان انتخاب از میان گزینه‌های مختلف وجود دارد. در این مطلب به بررسی امکانات و خدمات آموزش بورس در سقز می‌پردازیم.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

برای ورود به هر حوزه‌ای و سرمایه‌گذاری در هر بازاری، کسب اطلاعات و آموزش اهمیتی حیاتی دارد. بازار همیشه به نفع حرفه‌ای‌ها است و آن‌ها می‌توانند در هر شرایطی، به کسب سود بپردازند. در مورد بورس، اهمیت و لزوم آموزش بیشتر به چشم می‌خورد. چراکه این بازار، فرایندها، اصطلاحات و ابزارهای مخصوص به خود را دارد.

بورس مزایای بسیاری دارد و فعالیت آگاهانه و هوشمندانه در آن، می‌تواند سود بسیاری را نصیب سرمایه‌گذاران کند. از جمله مزیت‌های بورس می‌توان به این موارد اشاره کرد:

شفافیت

قابلیت نقدشوندگی بالا

کمک به اقتصاد مولد

برای بهره‌مندی از این مزایا، لازم است ابتدا یک مرجع آموزشی معتبر بیابید و در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی معتبر شرکت کنید. کارگزاری آگاه یکی از باسابقه‌ترین مراجع آموزش بورس محسوب می‌شود و با استفاده از تجربیات کارشناسان و متخصصان باتجربه، دوره‌ها و کلاس‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است. در ادامه کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در سقز را با هم بررسی می‌کنیم.

کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در سقز

خدمات آموزش بورس در سقز به سه شکل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد: مقالات و ویدئوهای آموزشی، کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین و کلاس‌های حضوری.

دوره‌های آموزش بورس در سقز به شرح زیر هستند:

مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلتر نویسی در وب سایت TSETMC

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

مجموعه این دوره‌ها یک مسیر آموزشی را پیش روی دانش‌پذیران قرار می‌دهد که از مباحث مبتدی تا پیشرفته‌ترین تحلیل‌ها و مهارت‌ها را پوشش می‌دهد. جزئیات دوره‌ها و کلاس‌های آموزش بورس در سقز را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار

در اولین مرحله لازم است دانش‌پذیران با مفاهیم و اصطلاحات و فرایندهای اساسی و ابتدایی آشنا شوند. معاملات در بازار بورس از طریق سامانه‌های معاملاتی کارگزاری‌ها انجام می‌شود؛ بنابراین بخشی از این کلاس به آموزش نحوه کار با این ابزار اختصاص داده شده است. کارگاه مبانی سرمایه‌گذاری دو روز در هفته و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

 

تابلوخوانی و فیلترنویسی

تابلوخوانی و فیلترنویسی از جمله مهمترین مهارت‌هایی هستند که در دوره آموزش بورس در سقز به دانش‌پذیران آموزش داده خواهد شد. در کلاس تابلوخوانی بورس، افراد با وب سایت TSETMC آشنا می‌شوند و نحوه بررسی اطلاعات و تکنیک‌های معاملاتی آن را می‌آموزند. در کلاس آموزش فیلترنویسی، نحوه غربال کردن این اطلاعات به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند با تعریف کردن متغیرهای مختلف در بخش دیده‌بان من، سریع‌تر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 

تحلیل بنیادی و تکنیکال

نمادها و شرکت‌ها فراوانند و داده‌های بسیاری در مورد همه آن‌ها در سایت tsetmc ارائه می‌شود. معامله‌گران با طراحی دیده‌بان بازار، داده‌ها را غربال می‌کنند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظرشان دست یابند. به این کار فیلترنویسی گفته می‌شود؛ فرایندی که در آن با طراحی فیلتر، اطلاعات سهم‌هایی نمایش داده می‌شود که ویژگی مد نظر معامله‌گر را داشته باشد. دوره فیلترنویسی در مرودشت به علاقه‌ندان کمک می‌کند بر اساس سلیقه، نیاز و استراتژی خود، فیلترها را در دیده‌بان بازار اعمال کنند.

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال (Technical) سطح مقدماتی و پیشرفته در مرودشت

برای فعالیت در بورس، نیازمند تحلیل هستیم. این تحلیل‌ها هستند که زمان مناسب برای خرید و فروش هر سهم را مشخص می‌کنند. می‌توانید از کانال‌ها و وب سایت‌هایی که تحلیل‌ها را منتشر می‌کنند استفاده کنید یا شخصا به دنبال یادگیری این روش‌ها بروید. کلاس تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته و کلاس تحلیل بنیادی برای افرادی که به آنالیز بازار علاقه دارند بسیار جذاب خواهند بود. در پایان این دوره، مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی

هدف از یادگیری همه ابزارها و مفاهیم و تحلیل‌ها، طراحی یک سیستم معاملاتی موفق است. در این راستا، یکی از مهمترین کلاس‌های دوره آموزش بورس در سقز به این مقوله اختصاص داده شده است. در این کلاس اصول روانشناسی بازار و رفتار معامله‌گران و همچنین اصول مدیریت سرمایه به دانش‌پذیران آموزش داده خواهد شد.

 

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه و زعفران و آپشن‌ها

بورس کالا اصطلاحات و قراردادهای مخصوص به خود را دارد و بدون شرکت در یک کلاس و استفاده از آموزش‌های یک کارشناس باتجربه، فعالیت در این بازار دشوار خواهد بود. تعدادی از کلاس‌های دوره آموزش بورس در سقز به قراردادهای آتی و اختیار معامله اختصاص داده شده است. همچنین در این کلاس‌ها نحوه انجام معاملات با استفاده از نرم‌افزار آسا تریدر آموزش داده خواهد شد.

مقالات و ویدئوهای آموزشی بآشگاه

وب سایت بآشگاه مشتریان آگاه، مجموعه کاملی از مقالات و ویدئوهای آموزشی را در خود جای داده است. این مجموعه دائم در حال به روز رسانی است و درباره تمامی مفاهیم بورس و بازار سرمایه مطلب و مقاله‌ای دارد. ویدئوها بر طبق موضوع و سطح اطلاعات مخاطب طبقه‌بندی شده‌اند و از نحوه ثبت نام و دریافت کد بورسی تا مباحث پیشرفته تحلیل تکنیکال و بنیادی را پوشش می‌دهند.

در نظر داشته باشید که بعضی از کلاس‌ها به صورت آنلاین و بعضی دیگر به صورت حضوری برگزار می‌شوند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از نحوه و زمان برگزاری کلاس‌های آموزش بورس در سقز با شعبه کارگزاری تماس بگیرید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه سقز

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: