بورس زابل (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

استان سیستان و بلوچستان، شهرستان زابل، خیابان امام خمینی، جنب سازمان انتقال خون، بین بانک قرض الحسنه مهر و بانک مسکن کدپستی:۹۸۶۱۶۱۵۴۱۷
۳۲۲۲۰۰۹۲-۵(۰۵۴)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در زابل

    • زابل شهری در جنوب کشور، در شمال شرقی سیستان و بلوچستان است و در فاصله‌ای ۲۰۷ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد. آب‌ و ‌هوای زابل گرم و خشک است و کمترین دمای آن حدود منفی شش درجه و در بیشترین حالت به پنجاه درجه بالای صفر نیز می‌رسد. با این وجود کشاورزی و دامداری در این شهر رواج دارد و همین ‌طور وجود بیش از ۵۰ صنعت فعال باعث شده تا بازار بورس در زابل نیز رونق خوبی داشته باشد. بررسی موقعیت و شرایط شهر و همین‌ طور بازار بورس زابل باعث می‌شود تا با شناخت واقعی‌‌تر بتوان وارد این حوزه شد و از ریسک‌های احتمالی جلوگیری کرد. به همین منظور اقتصاد و بورس در زابل را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

      شرایط محیطی زابل

      زابل با مساحت حدود ۳۴۴ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۱۶۵ هزار نفر یکی از قدیمی‌‌‌ترین شهرهای ایران است. قدمت این شهر حدودا بیش از ۲۵۰۰ سال است و در بسیاری از متون تاریخی نام قدیمی آن یعنی زرنکا، آورده شده است. به دلیل نوع آب ‌و ‌هوا و شرایط جوی بادهای تندی در این منطقه می‌وزد که گاهی سرعت‌شان به صد کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. زابل از نظر گردشگری موقعیت مهمی دارد؛ چرا که آثاری ارزشمند با قدمت دیرینه را در خود جای داده است.

      شرایط آب‌ و ‌هوایی باعث شده تا ارزش آب و منابع طبیعی در این شهر زیاد باشد؛ به طوری که یکی از رسم‌های مهم مردم لای‌روبی رودخانه هیرمند است. همین ‌طور آیینی مخصوص برای شگرگزاری برداشت گندم دارند. ارتفاع شهر از سطح دریا ۴۷۵ متر است. بیشتر مردم به کشاورزی و همین ‌طور دام‌پروری مشغول هستند. گندم، غلات، محصولات جالیزی و محصولات علوفه‌ای اصلی‌‌‌ترین تولیدات کشاورزی این شهر است. صنعت دامپروری آن نیز در تولید گوشت قرمز، مرغ و ماهی کشور سهم بسزایی دارد.

    • وضعیت اقتصادی زابل

      کشاورزی در رونق اقتصاد زابل نقش پررنگی دارد. سالانه بیش از ۵۰۰۰ هکتار از زمین‌های این شهر زیر کشت سورگوم (نوع علوفه) می‌رود. این گیاه از نظر اهمیت در بین غلات جایگاه پنجم را دارد. همین ‌طور رشد سریع و نیاز کم به آب، باعث شده تا کشت آن نسبت به برخی محصولات دیگر راحت‌‌تر باشد. اگر به میزان لازم به این محصول آب برسد می‌توان سالانه چیزی حدود ۱۵۰ تن از هر هکتار آن را برداشت کرد. صنایع از اصلی‌ترین زیرساخت‌های اقتصاد هستند که با فعالیت‌شان می‌توانند تولید و در نهایت سوددهی بالایی برای جامعه داشته باشند.

      یکی از معضلات اقتصاد زابل مشاغل کاذب است که با خشکسالی و بیکاری کشاورزان ایجاد می‌شود. برای جلوگیری از معضلات این چنینی باید صنایع شهر را بیشتر از قبل تقویت کرد و برای این منظور یکی از بهترین راه‌ها تقویت بازار بورس زابل است. صنایع زیادی در زابل فعال هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به استخراج معادن مرمر، کرومیت و سنگ لاشه اشاره کرد. البته صنایع تولید گوشت قرمز و سفید نیز بیش از ۱۰۰ کارگاه فعال در این شهر دارد. هر کدام از این صنایع با ورود به بازار بورس و حمایت از طرف سرمایه‌گذاران نقش اساسی در رونق اقتصاد ایجاد خواهند کرد.

      بازار سرمایه و بورس در زابل

      با توجه به این که اقتصاد و بورس اثر مستقیمی روی هم دارند، با تقویت بازار بورس این شهر می‌توان تاثیری مثبت روی اقتصاد شهر گذاشت و بالعکس. در واقع بورس در زابل نیز از اقتصاد آن متاثر است. ایجاد صنایع و به کارگیری مردم در کارخانه‌ها مانند کمک به حرکت چرخ اقتصاد و بورس در زابل است. شرکت‌هایی که در این بازار فعالیت می‌کنند به کمک سرمایه‌های ورودی فعال‌‌تر می‌شوند و سوددهی بیشتری پیدا می‌کنند و در نهایت کاربرانی که در بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز سود بیشتری می‌برند.

      ازطرفی ورود شرکت‌ها در بورس آن‌ها را ملزم به شفافیت بیشتر می‌کند و کاربران این بازار می‌توانند فعالیت‌های آن‌ها را به صورت مستمر بررسی کنید. شرکت‌های فعال در بورس براساس ضوابطی موظف هستند صورت‌های مالی خود را در بازه معین ارائه داده و کاربران بازار بورس با بررسی آن‌ها می‌توانند از فعالیت‌های شرکت و سودآوری آن‌ها اطلاع پیدا کنند که طبیعتا این بررسی‌ها احتمال ضرر را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. طبیعتا با توجه به موارد گفته شده یکی از اصلی‌‌‌ترین فاکتورها برای موفقیت در بازار بورس داشتن سواد و دانش کافی در این زمینه است. مواردی مانند فیلترنویسی، تحلیل تکنیکال، تابلوخوانی، تحلیل صورت‌های مالی و … همه از مهارت‌های مهم برای فعالیت در بازار بورس است. کاگزاری آگاه به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه در راستای سرمایه‌گذاری بدون ریسک آموزش‌هایی را در سراسر کشور در نظر گرفته است. آموزش بورس در زابل به صورت حضوری و همین‌ طور غیر حضوری از جمله این آموزش‌ها است که تمام سرفصل‌ها را به صورت اصولی آموزش می‌دهد.

      به علاوه این کارگزاری روند ثبت نام و دریافت کد بورسی در زابل را تسهیل بخشیده است. به این صورت که با ورود به سایت کارگزاری آگاه اکسپرس می‌توانید هم‌زمان در سامانه سجام نیز ثبت نام نمایید و البته بابت آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. بعد از این مرحله برای احراز هویت باید شخصا به دفاتر پیشخوان دولت بروید. در آخر بعد از چند روز با گرفتن کد بورسی می‌توانید فعالیت خود را در این بازار آغاز کنید. . در آخر یادآور می‌شویم که آشنایی با اقتصاد و بورس در زابل راه‌گشای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است و برای آن‌ که یک معامله‌گر موفق باشیم بهتر است به این موضوع دقت کافی داشته باشیم.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر زابل کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر زابل نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در زابل نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان زابل

 

زابل مهین قدوسی زابل خیابان طالقانی نرسیده به چهاراره زهک روبه روی بانک ملی ۳۲۲۲۲۱۶۳
زابل فرحناز رستمی خیابان شهید باقری، تقاطع با خیابان فردوسی ۳۲۲۲۹۷۳۷
زابل فاطمه  وزیری مهر زابل خیابان امام خمینی بالاتر از چهاراه شهربانی دفترسیستان ۳۲۲۴۴۱۱۰
زابل طاهره جهان کهن خیابان امام خمینی ۲۸ ۳۲۲۳۳۰۰۰
زابل صفیه نورا زابل خ مطهری روبه رو اداره ورزش و جوانان ۳۲۲۲۸۵۸۵
زابل ام البنین  میرسموری زابل خ امام روبروی مخابرات مرکزی داخل پاساژ پهلوانی ۳۲۲۲۰۷۲۱
زابل حميد رضا  قنبری طارق خيابان شهيد مطهري حد فاصل مطهري ۲۲و۲۴ پلاك ۲۴۴ ۳۲۲۴۵۰۰۵
زابل ریحانه پودینه زابل بلوار دولتی مقدم روبروی جهاد کشاورزی ۳۲۲۲۱۳۹۹

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.