آموزش بورس در رفسنجان

  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۱۱۲۴ مشاهده
آموزش بورس در رفسنجان

بورس در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازارهای ایران است و توانسته است توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند. فعالیت در این بازار، به شرطی که بر اساس تخصص و تجربه انجام گیرد، می‌تواند بسیار پرسود باشد.

در حال حاضر دوره‌های حضوری و غیر حضوری آموزش بورس در سراسر کشور برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند قبل از ورود به بازار، سطح دانش خود را بالا ببرند. در این مطلب درباره امکانات آموزش بورس در رفسنجان صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه اهمیتی دارد؟

سرمایه‌گذاری در لغت، به معنای تعلق پول یا سرمایه به یک دارایی دیگر برای مدت زمانی (مشخص یا نامشخص) با هدف کسب سود است. بنابراین زمانی که شخصی تصمیم به انجام عمل «سرمایه‌گذاری» می‌گیرد، می‌داند که برای مدتی نقدینگی وجه مذکور را ازدست خواهد داد. پس از آن، شخص باید بازاری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کند و در این مرحله است که او نیاز به کسب اطلاعات راجع به بازارهای مختلف و تطبیق آن با توقعات و شرایط خود دارد. بدیهی است که میزان سرمایه لازم برای ورود به تمامی بازارها به یک اندازه نیست، ریسک و نوسان بازارها با یکدیگر متفاوت است، سطح توقعات افراد از سرمایه‌گذاری یکسان نیست و هر بازار برای ورود نیازمند کسب دانش و مهارت مربوط به خود است.

یکی از بازارهای پرطرفدار که در کنار سوددهی بسیار بالا، مبلغ کمی را برای شروع سرمایه‌گذاری نیاز دارد، بازار بورس و اوراق بهادار است. سادگی ورود به این بازار، عدم وجود مراحل پیچیده قانونی، عدم تعیین محدودیت سنی و… باعث محبوبیت بالای بورس در مقایسه با دیگر بازارها شده است.

از طرفی ریسک بالای سرمایه‌گذاری در این بازار و مشخص نبودن میزان سوددهی نسبت به مبلغ سرمایه‌ ورودی، باعث مقاومت عده‌ای در برابر سرمایه‌گذاری در آن می‌شود. اما حقیقت این بازار چیست و چگونه می‌توان در آن به سرمایه‌گذاری سودده پرداخت؟ در حقیقت بازار بورس یکی از سودده‌ترین بازارها در دنیا است؛ که این سوددهی تنها مشروط بر داشتن دانش، آگاهی و شناخت بازار است. زمانی که شما تصمیم بگیرید آموزش کامل بورس را آغاز کنید، در واقع سوددهی برای‌تان آغاز شده است، چرا که یکی از اصل‌های مهم در این بازار «زمان» است. در ادامه به معرفی انواع کلاس بورس در رفسنجان می‌پردازیم.

آموزش بورس آگاه در رفسنجان

برای شروع سرمایه گذاری در بورس انتخاب یک کارگزاری که امکان ارائه خدمات باکیفیت و متنوع را برای کاربران خود داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. این که محدودیت‌هایی مانند مکان و زمان در ارائه خدمات کارگزاری تاثیر منفی نداشته باشد و همچنین توانایی ارائه آموزش‌های کاربردی و موثر یکی دیگر از پارامترها در انتخاب گارگزاری است.

در همین راستا کارگزاری آگاه اقدام به گسترش شعب و ارائه خدمات خود در شهرهای مختلف کرده است و با توجه به استقبال از بازار بورس در شهرستان رفسنجان، هم‌اکنون خدمات متنوع آگاه در این شهرستان ارائه می‌شود.

یکی از این خدمات، برگزاری کلاس‌های مختلف جهت آموزش بورس به صورت حضوری و مجازی و در سطوح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته در رفسنجان است.

همچنین از دیگر خدمات این کارگزاری می‌توان فراهم کردن امکان ثبت‌نام هم‌زمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، دریافت کد بورسی رایگان، تهیه مقالات و ویدئوهای رایگان آموزشی و ارائه تخفیفات ویژه را نام برد.

دوره‌های آموزش بورس در رفسنجان با توجه به نیاز کاربران دارای تنوع گسترده‌ای است. در ادامه به اختصار به دسته‌بندی این دوره‌ها می‌پردازیم. آموزش بورس در اصل به سه بخش تقسیم می‌شود: اطلاعات اولیه و آشنایی با بازار و صنایع مختلف، آموزش‌های مقدماتی بورس، آموزش‌های پیشرفته بورس و آموزش سایت tsetmc.

برای آشنایی اولیه با بازار بورس و نحوه سرمایه‌گذاری در آن، مقالات فراوانی وجود دارد، اما همین فراوانی بارها باعث سردرگمی کاربر شده و احتمالا خطا را در وی افزایش می‌هد. به همین دلیل کارگزاری آگاه کلاس‌های حضوری و آموزش آنلاین بورس در رفسنجان را از سطح پایه آغاز کرده و تا پیشرفته‎ترین سطح ادامه می‌دهد.

دوره مبانی سرمایه‌گذاری در رفسنجان

مبانی سرمایه‌گذاری، یکی از دوره‌های ابتدایی آموزش سرمایه‌گذاری و در اصل نقطه شروع فعالیت بورس ی است. در این دوره فرد با محیط بازار بورس آشنا می‌شود و ریسک‌های بازار، نوسان بازار، نحوه معامله و نحوه استفاده از نرم‌افزار آسا‌تریدر را می‌آموزد و به عبارتی آمادگی لازم برای انجام سرمایه‌گذاری و کسب آموزش‌های بیشتر در وی ایجاد می‌شود.

دوره‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در رفسنجان

پس از اینکه فرد با مبانی اصلی سرمایه‌گذاری و تکنیک تابلوخوانی در دوره‌های پایه آشنا شد، نیاز به یادگیری تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفته‌تری برای تحلیل بازار دارد. دوره‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در رفسنجان برگزار می‌شوند؛ و با شرکت در این کلاس‌ها فرد توانایی آنالیز روند کلی بازار، پیش‎بینی قیمت و آینده هر سهم و نحوه استفاده از ابزارها، اندیکاتورها را می‌آموزد.

آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در رفسنجان

یکی از چالش‌هایی که سرمایه‌گذاران در بازار بورس با آن مواجه می‌شوند، تشخیص سهم مناسب در کوتاه‌ترین زمان است. در دوره آموزش کامل فیلترنویسی فرد کار با ابزارهای ساخت فیلتر را می‌آموزد و سپس با استفاده از مهارت‌های قبلی کسب شده در دوره‌های تابلوخوانی، بازارخوانی و بازارشناسی، اقدام به نوشتن فیلتر مناسب می‌کند. این دوره آموزش بورس در رفسنجان به فیلترنویسی مرکب و معرفی فیلترهای آماده و کاربردی بازار سرمایه نیز می‌پردازد.

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در رفسنجان

هر کدام از تکنیک‌ها و روش‌های آنالیز بازار سهام، در زمان و جایگاه مناسب خود کاربرد دارند و بسیاری از اوقات ما از چند تکنیک در کنار یکدیگر استفاده می‌کنیم. زمانی که نوسان بازار بالاست پیش گرفتن استراتژی معاملات بر مبنای ACD بهترین راهنمای ما جهت انتخاب سهم خواهد بود.

در واقع در زمانی که نوسان بازار بالا است، افراد دچار سردرگمی شده و به انجام معاملات پی‌درپی می‌پردازند و ممکن است در این بین سود زیادی را از دست بدهند. در این زمان ACD به عنوان یک استراتژی جامع معامله‌گری به فرد کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد و از انجام معاملات پی‌درپی بیهوده بپرهیزد.

موارد بالا تنها نمونه‌ای از کلاس‌های آموزش بورس در رفسنجان است که توسط کارگزاری آگاه برگزار می‌شود، لذا برای آشنایی بیشتر با دوره آموزش بورس رفسنجان و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید به بآشگاه مشتریان مراجعه کنید یا با شعبه آگاه در شهر خود تماس بگیرید.

آدرس و شماره تماس شعبه رفسنجان

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: