آموزش بورس در رشت

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۶۳۰ مشاهده
آموزش بورس رشت

یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران بورسی در سال‌های اخیر، آموزش بورس، تکنیک‌های معامله‌گری و یادگیری روشی برای کسب بیشترین سود در این بازار است.

اگرچه را‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد، اما همچنان انتخاب استراتژی‌های اشتباه و یا سرمایه‌گذاری بدون داشتن دانش و تنها با دریافت سیگنال، بین افراد مشاهده می‌شود. به همین منظور در ادامه به دلیل لزوم آموزش بورس، چگونگی انتخاب بهترین روش یادگیری و امکانات و خدمات آموزش بورس در رشت می‌پردازیم.

 

فهرست مطالب

 

لزوم آموزش بورس

هر بازار سرمایه‌گذاری دارای ساز و کار مربوط به خود است؛ که بدون آشنایی با این سازوکار، ورود و موفقیت در آن، امری محال خواهد بود. بعضی بازارها مانند ملک روند ورود و سرمایه‌گذاری ساده‌تری دارند، اما میزان دارایی لازم برای اینگونه فعالیت بسیار بالا است و احتمالا برای بیشتر افراد جامعه امکان فعالیت در آن فراهم نیست.

بازاری مانند طلا هم سازوکار نسبتا ساده‌ای دارد، با میزان سرمایه کم می‌توان مقداری طلا تهیه کرد اما نوسآن‌های مداوم باعث می‌شود این بازار چندان امن نباشد و البته ریسک نگهداری طلا در حجم‌های زیاد را نیز باید در نظر گرفت.

در رابطه با بازار بورس، شرایط متفاوت است؛ نحوه ورود به این بازار ساده اما نحوه سرمایه‌گذاری در آن پیچیده است. با میزان سرمایه ناچیزی می‌توان فعالیت خود را در بورس آغاز کرد و با توجه به بالا بودن میزان سود، بهره خوبی نصیب سرمایه‌گذار خواهد شد؛ اما در کنار آن ریسک بازار بورس هم قابل توجه است.

بنابراین در صورتی که شخصی دانش بورسی داشته باشد، به یادگیری مهارت‌های این بازار بپردازد و با انتخاب استراتژی صحیح، دارایی خود را مدیریت کند، بورس را یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری وی خواهد بود. چه بسا کسانی که با میزان دارایی ناچیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و با کسب سود خوب، به مرور توانسته‌اند به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای تبدیل شوند؛ و همچنین هستند کسانی که در ابتدا با سرمایه زیادی کار خود را آغاز کرده‌اند، اما به دلیل عدم دانش و همچنین دریافت مشاوره‌های اشتباه، دارایی‌شان از بین رفته است. به عبارتی می‌توان نتیجه گرفت که لزوم سرمایه گذاری در بورس، داشتن دانش، مهارت، بهره‌گیری از روش‌های تحلیلی و تکنیک‌های معامله‌گری است.

آموزش بورس در رشت

کارگزاری آگاه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کارگزاری‌ها در کشور، شرایط مختلفی را برای یادگیری مهارت‌های بورسی برای کاربران خود فراهم می‌کند. درج بیش از ۵۰۰ مقاله رایگان آموزشی، تهیه ویدئوهای آموزش کامل بورس، انتشار پکیج خودآموز مهارت‌های بورسی و برگزاری کلاس‌های مجازی و حضوری آموزش بورس در اقصی نقاط ایران، از جمله خدمات این کارگزاری هستند.

اگرچه تمامی روش‌های مذکور با توجه به شرایط و میزان دانش افراد می‌توانند کاربردی باشند اما کلاس‌های آموزش بورس در رشت با توجه به الویت‌بندی، امکان تعامل با استاد و همچنین برگزاری مرتب و بدون اختلال، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. شهرستان رشت در استان گیلان یکی از شهرهایی است که دوره‌های مذکور به صورت مرتب در آن تمدید می‌شود.

لیست دوره‌های آموزش بورس در رشت به شرح زیر است:

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در رشت (رایگان)

این که بدانیم بازار بورس چیست و دقیقا چطور عمل می‌کند، ریسک بازار چیست، اصطلاحات بازار، صنایع فعال در آن، نمادها و وضعیتی که هر نماد می‌تواند داشته باشد و تمامی اطلاعات پایه که برای شروع فعالیت در بورس نیازمند دانستن آن‌ها هستیم، در این دوره آموزش داده می‌شود.

 

تابلوخوانی و فیلترنویسی در وب سایت TSETMC در رشت

تابلوخوانی بورس یکی از مهارت‌های اولیه اما بسیار مهم و کاربردی بازار است. تمام رویدادهای این بازار در سایت tsetmc.com بارگزاری شده و به صورت مرتب به روز رسانی می‌شوند. نحوه استفاده از این اطلاعات یکی از مهارت‌هایی است که هر سرمایه‌گذار بورسی باید به خوبی آن را بیاموزد.

همچنین فیلترنویسی نوعی ابزار است که با استفاده از آن می‌توان بهترین سهام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت سرمایه‌گذاری شناسایی کرد. برای آموزش جامع فیلتر نویسی بورس وارد شوید.

 

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در رشت

برای اعمال مدیریت صحیح در سرمایه‌گذای، ما باید قادر به شناسایی رفتارهای مختلف بازار و انتخاب بهترین روش مدیریت دارایی با توجه به گوناگونی رخدادها باشیم. مثلا بازار مثبت، بازار منفی و… اصطلاحاتی هستند که جزو رفتارهای بازار هستند و افراد در این دوره می‌آموزند که بهترین استراتژی در زمان این اتفاق‌ها چیست. 

 

تحلیل بنیادی در رشت (همراه با ارائه مدرک)

یکی از روش‌های تحلیل سهم‌های مختلف در بازار با توجه به تاریخچه، صورت‌های مالی و اطلاعات شرکت‌ها است؛ در این روش کل بازار مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، بلکه سهام مد نظر انتخاب شده و آینده آن پیش‌بینی می‌شود. اگر هنوز در مورد تحلیل بنیادی چیست؟ اطلاعات کافی ندارید وارد شوید.

 

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در رشت (همراه با ارائه مدرک)

این روش یکی از مهم‌ترین روش‌های تحلیلی است که یادگیری آن می‌تواند در درک هرچه بهتر بازار و تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای، نقش مهمی داشته باشد؛ تحلیل تکنیکال دارای مفاهیم زیادی است و طی دو دوره مقدماتی و پیشرفته آموزش داده می‌شود.

 

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در رشت

بورس کالا یکی دیگر از بخش‌های بازار بورس است که قوانین، اصطلاحات و شرایط ورود مربوط به خود را دارد. برای ورود به این بخش باید دریافت کد معاملاتی جداگانه دریافت کنید و همچنین معاملات آن روند متفاوتی از سهام دارد.

در این دوره کاربران صفر تا صد بازار بورس کالا را خواهند آموخت.

 

آدرس و شماره تماس شعبه رشت

 

فرم تماس

استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: