آموزش بورس در دزفول

  • تاریخ درج ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱ نظر
  • ۶۴۱۴ مشاهده

همه افراد جامعه در پی افزایش درآمد خود در راستای رفاه بیشتر هستند. بازار بورس، محلی جذاب برای کسب درآمد در کنار کار و تلاش روزانه است. ازآنجایی‌که معاملات در بازار بورس دارای نوسان بوده و با کسب سود و زیان همراه است، می‌توان از طریق آموزش بورس و آشنایی با بازار سرمایه و آموزش فنون این بازار، (از طریق واحد آموزش کارگزاری آگاه در دزفول) به سطحی از آگاهی رسید که بتوان با اطمینان بیشتری سرمایه گذاری در بازار سرمایه کرد.

همچنین می‌توان بازار بورس را به‌عنوان یک شغل دوم و درآمد دائمی و جذاب در نظر داشت. برای اینکه بتوان مانند سهامداران حرفه‌ای در بازار بورس رفتار کرد، باید بازار سرمایه را با دیدگاهی هدفمندانه و منحصربه‌فرد همانند یک معامله‌گر دنبال کرد. آموزش بورس پلی بین یک سهامدار معمولی و یک معامله‌گر حرفه‌ای است. ازآنجاکه کسب درآمد از طریق بورس نیازمند صرف زمان است، هرچقدر مدیریت سرمایه‌گذاری حرفه‌ای‌تر شود، به دنبال آن میزان رشد سرمایه سریع‌تر اتفاق می‌افتد و این مهم نیز جز با آموزش و تمرین و کسب تجربه میسر نیست.

بورس دزفول

از همین رو شعبه کارگزاری آگاه در دزفول اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی نموده است. هدف کلاس های آموزشی بورس در دزفول، این است که علاقه‌مندان بتوانند با شرکت در مراحل آموزشی (از مقدماتی تا پیشرفته) نسبت به آموزش بورس و کسب مهارت‌های لازم اقدام نمایند.

برای حضور در کلاس‌های آموزش بورس در دزفول کافی است فرم انتهای صفحه را تکمیل نموده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

 

دوره های آموزش بورس در دزفول:

 

دوره مبانی سرمایه گذاری موفق در بورس (رایگان)

در این دوره دانش پذیر با اصطلاحات بازار سرمایه و همچنین نحوه خرید و فروش و کار با سیستم معاملاتی کارگزاری آگاه آشنا می شود.

 

دوره آموزش تابلو خوانی در دزفول

معاملات در بازار بورس نیازمند درک کامل از تابلو معاملاتی، بررسی حجم معاملات، قدرت خریدار و فروشنده، استفاده از ترفندها و انتخاب سهم هایی با قابلیت رشد بیشتر است. موضوعات مذکور از جمله مباحث مطرح شده در کلاس آموزش سایت TSETMC در دزفول است. بعد از حضور در این دوره، دانش پذیر باید بتواند مهارت لازم جهت انتخاب سهم مناسب خرید را کسب کند.

دوره آشنایی بامفاهیم آتی سکه طلا در دزفول (رایگان)

یکی از بازارهای نسبتا جدید و جذاب معاملاتی در بازار سرمایه کشور، بازار آتی سکه است که نسبت به اوراق بهادار داری جذابیت های بیشتری دارد. در این دوره مباحثی چون آموزش علمی و عملی قراردادهای آتی سکه، کال مارجین، وجه تضمین، آربیتراژ و بررسی کامل بازار طلا و عوامل موثر بر آن صورت می گیرد.

 

بورس دزفول

دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در دزفول

تحلیل تکنیکال، روشی برای پیش بینی قیمت سهم بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در بازار است. کارگزاری آگاه شعبه دزفول، دوره تحلیل تکنیکال را در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می کند؛ در دوره مقدماتی سعی بر آن است مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال از قبیل حمایت و مقاومت، پیوت ها، کندل، اندیکاتورها، الگوهای برگشتی و واگرایی ها به طور کامل توسط نرم افزار آساتریدرآگاه، داینامیک تریدر و … آموزش داده شود. علاوه بر دوره مقدماتی، دوره پیشرفته تحلیل تکنیکال نیز با سرفصل هایی از قبیل فیبوناچی، الگوهای هارمونیک، چنگال اندرو، تحلیل زمانی و … به دانش پذیران آموزش داده می‌شود.

تمامی دوره های مذکور توسط اساتید مجرب و با استفاده از سیستم های معاملاتی کارگزاری آگاه انجام میگردد تا محیطی واقعی را برای دانش پذیر ایجاد نماید.

یک پاسخ به “آموزش بورس در دزفول”

  1. حمید وحدتی فر گفت:

    برگزاری کلاسهای آموزشی مهمی در بالا رفتن سطح آگاهی اعضا دارد لذا مراتب سپاس خودرا از مدیریت کارگزاری آگاه اعلام مینماید.

    ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: