آموزش بورس در خوی

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۵۵۸ مشاهده
آموزش بورس خوی

اولین گام اساسی جهت ورود به بورس و بازار سرمایه آموزش آن است. سرمایه گذاری در بورس مانند هر حرفه دیگری پیچیدگی های خاص خود را داشته و فراگیری علم آن جهت موفقیت در این عرصه مهم و حساس از ضروریات می باشد.

یکی از اصلی ترین اهداف شعبه کارگزاری آگاه در کنار تخصیص کد بورسی به افراد، آموزش بورس در خوی به سرمایه گذاران عزیز این شهر می باشد. کارگزاری آگاه در خوی دوره های آموزشی ذکر شده در زیر را به صورت آموزش گام به گام از سطح مبتدی تا حرفه ای برگزار می نماید.

 

فهرست مطالب

امید است سرمایه گذاران محترم شهر خوی با بهره گیری از این جلسات آموزشی، موفقیت هرچه بیش تر خود در جهت طی مسیر صحیح کسب سود تضمین کنند.

دوره مبانی سرمایه گذاری موفق در بورس

پایه ای ترین دوره آموزش ورود به بورس در خوی که سرمایه گذاران ملزم به گذراندن آن هستند، دوره مبانی سرمایه گذاری در بورس است. درواقع اگر خشت اول کاملا درست و حساب شده در جای خود قرار گیرد مشکلی پیش نخواهد آمد. این دوره مهم به نوعی پیش نیاز دوره های آموزشی پیشرفته تر (تابلوخوانی بورس، فیلتر نویسی، انواع تحلیل و….) بوده و علاقمندان به سرمایه گذاری در آن با مفاهیم مقدماتی چون انواع ابزارهای معاملاتی در بورس، چگونگی خرید و فروش سهام، نحوه کار با نرم افزار معاملاتی آسا تریدر، عمل کردن براساس الگوهای رفتاری مناسب و… آشنا خواهند شد.

دوره تابلوخوانی و تکنیک های معاملاتی در سایت Tsetmc

پس از آشنایی با مقدمات بازار سرمایه، یکی از مهم ترین نیازهای سرمایه گذاران تسط کافی بر تابلو خوانی و بازار خوانی در سایت tsetmc است (برای آموزش جامع وب سایت tsetmc وارد شوید) تا بتوان اتفاقاتی که در تابلو معاملاتی بورس مشاهده می شود را تجزیه و تحلیل و براساس آن به معامله پرداخت. به طور کلی تابلوخوانی یعنی پیش بینی آینده قیمت، تنها با تکیه بر مشاهدات از روی تابلوی معاملات بورس که چنانچه در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرد نتایج بسیار مطلوبی را در پی خواهد داشت. در دوره آموزش فیلترنویسی، شرکت کنندگان کلاس بورس در خوی می توانند از تکنیک های معاملاتی با توجه به تابلوخوانی بهره مند شوند.

دوره فیلترنویسی در دیده بان بازار در سایت Tsetmc

یکی از روش هایی که شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com) برای فعالین بازار سرمایه فراهم کرده، فیلتر نویسی است. فیلتر همان طور که از نام آن پیداست یعنی جدا کردن یک سری اطلاعات با ویژگی های خاص از میان تمام اطلاعات. یک فیلتر در سایت tsetmc مجموعه ای از دستورات است که کاربر در فضایی مشخص از سایت وارد نموده تا فقط سهام شرکت های مورد نظر را در صفحه نمایش دهد. شرکت کنندگان پس از گذراندن این دوره می توانند دیده بان خود را طبق تحلیل و ترجیح از بین کل نمادهای موجود در بازار انتخاب نمایند. گروه آموزش بورس خوی دوره فیلترنویسی را با مدرسینی متخصص برگزار می نماید.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی (Technical)

دوره آموزشی تحلیل تکنیکال در خوی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با مدرسین حرفه ای به صورت گروهی برگزار می گردد. تحلیل تکنیکال به سرمایه گذار کمک کرده تا مسیر حرکت سهم را درک کرده، بهترین تصمیم در لحظه را گرفته و بیش ترین سود و کم ترین ضرر را کسب نماید.

سطح مقدماتی تحلیل تکنیکال پیش نیاز پیشرفته آن بوده و عناوین آموزشی مورد بحث در کلاس تحلیل تکنیکال مقدماتی شامل:

خطوط روند و کانال

میانگین‌های متحرک

الگوهای ادامه دهنده

الگوهای بازگشتی

آموزش اسیلاتورهای کاربردی

واگرایی‌ها در بازار

فیبوناچی

الگوهای شمعی ژاپنی

فاندامنتال و اصطلاحات رایج بورس

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته (Technical)

تحلیل تکنیکال همانند هر دانش دیگری نه تنها با داشتن آگاهی سطحی و کم عمق نتیجه بخش نیست بلکه در این صورت می تواند نقش مهلکی را ایفا کند. لازمه تبدیل شدن به یک تحلیل گر خبره در حوزه تکنیکال، دارا بودن سطحی کامل از این دانش است. در تحلیل تکنیکال پیشرفته می بایست ابزارهای تحلیلی خود را کامل تر کرده تا با دخالت عوامل زمان و الگو ها بتوان تحلیل کامل تری نسبت به روندهای قیمت داشته باشیم. در کلاس تحلیل تکنیکال پیشرفته: امواج الیوت، ایچیموکو، سری‌های زمانی، الگوهای هارمونیک، اهداف قیمتی، کار با نرم افزارهای پیشرفته تحلیلی و ترکیب قیمت و زمان آموزش داده می‌شود.

دوره تحلیل بنیادی مقدماتی (fundamental)

تحلیل بنیادی یا فاندامنتال بررسی ارزش ذاتی یک شرکت یا صنعت، اطلاعات مالی گذشته و حال شرکت یا صنعت جهت پیش بینی آینده است. تمرکز اصلی در تحلیل بنیادی بستگی به عوامل متعددی چون شرایط اقتصادی صنعت و کشور، روند تولید داخلی و خارجی، سودآوری گذشته، حال و آینده، عمر شرکت و وضعیت دارایی های بلندمدت شرکت و… است.

شرکت کنندگان در این دوره با عناوین زیر آشنا خواهند شد:

صورت های مالی

تجزیه و تحلیل صورت های مالی

افزایش سرمایه ( انواع، محاسبه قیمت، تاثیر افزایش سرمایه)

آموزش سایت کدال

ارزش گذاری شرکت

 

برای ثبت نام دوره های آموزش بورس در خوی از طریق زیر اقدام نمایید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه خوی

 

فرم تماس

استان آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: