آموزش بورس در تربت حیدریه

  • تاریخ درج ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۹۱۱ مشاهده
آموزش بورس تربت حیدریه

سرمایه‌گذاری در جوامع مختلف تعریف‌های گوناگونی دارد که به مرور زمان مشمول تغییر نیز می‌شود. در کشورهای پیشرفته سرمایه‌گذاران بر روی فارکس و بیت‌کوین تمرکز بشتری دارند و در سایر کشورها علاقه‌مندی افراد همچنان بر روی کالاهایی مانند طلا است.

اما بورس یک بازار جهانی است و وال‌استریت معروف‌ترین و بزرگ‌ترین بورس از نظر میزان معاملات و حجم مالی در دنیا می‌باشد. در سال‌های اخیر بورس ایران نیز محبوبیت بالایی در میان اقشار مختلف پیدا کرده و بازدهی آن در مقایسه با دیگر بازارها قابل توجه است.

 

فهرست مطالب

 

این روزها میتوان دید افرادی با طرز فکر سنتی‌تر، که تنها ساخت‌وساز و از این فعالیت‌ها را سودده می‌پنداشتند، افرادی که تنها سپرده‌گذاری در بانک‌ها را امن می‌دانستند و حتی کسانی که تاکنون هیچ گونه سرمایه‌گذاری انجام نداده بودند، همگی وارد بازار بورس شده‌اند.

این حجم از ورود، به دنبال خود نیازهای دیگری را نیز در پی دارد؛ و کارگزاری به عنوان اولین نهادی که یک کاربر بورسی با آن در ارتباط است وظیفه رفع نیازهای ایشان را به بهترین شکل ممکن برعهده دارد. آموزش بورس و یاددهی تکنیک‌های سرمایه‌گذاری، فراهم کردن بستری مناسب برای تسهیل انجام معاملات، ارائه مشاوره و راهنمایی در راستای قرار گرفتن سهامدار در مسیر درست، نمونه‌ای از خدمات یک کارگزاری خوب است.

کارگزاری آگاه که هم‌اکنون به عنوان کارگزاری رتبه الف در کشور فعالیت می‌کند، توانسته موارد مذکور را به خوبی برای کاربرانش فراهم کند. تمامی افرادی که به واسطه آگاه وارد بازار بورس می‌شوند، می‌توانند ثبت‌نام خود را به صورت هم‌زمان و طی یک مرحله در سامانه سجام و سایت کارگزاری انجام دهند و کد بورسی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

همچنین این کارگزاری نرم‌افزار انجام معاملات خود را با عنوان آسا‌تریدر در سه نسخه وب، اندروید و ios در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از این اپلیکیشن مراحل خرید و فروش سهام تا حد قابل توجهی تسهیل گردیده است.

از دیگر خدمات کارگزاری آگاه برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری در تمامی شهرها و همچنین تهیه مقالات و فیلم‌های آموزش بورس و به اشتراک‌گذاری رایگان آنها در باشگاه مشتریان است.

دوره‌های آموزش بورس در تربت حیدریه

دوره‌های حضوری آموزش بورس کارگزاری آگاه در اقصی نقاط ایران، به واسطه توسعه شعب برگزار می‌شود؛ و استقبال هرچه بیشتر از این کلاس‌ها موجب گسترش آنها خواهد شد. با توجه به اینکه تاکنون اسقبال از دوره‌ها در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی بسیار بالا بوده، کارگزاری آگاه تمامی کلاس‌ها را در سطوح پایه، مقدماتی و پیشرفته در این شهرستان برگزاری می‌کند.

لیست دوره‌های آموزش بورس آگاه در تربت حیدریه به شرح زیر است:

دوره آموزش مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس در تربیت حیدریه

دوره آموزش سایت tsetmc در تربیت حیدریه

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در تربیت حیدریه

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در تربیت حیدریه

دوره آموزش جامع فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در تربیت حیدریه

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در تربیت حیدریه

دوره آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در تربیت حیدریه

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در تربیت حیدریه

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در تربیت حیدریه

دوره پرایس اکشن در تربیت حیدریه

دوره امواج الیوت در تربیت حیدریه

در دوره‌های پایه، کاربر با مبانی سرمایه‌گذاری، صنایع و شرکت‌های مختلف فعال در بورس و نماد هر کدام، اصطلاحات و مفاهیم بازار، نحوه سرمایه‌گذاری و ساز و کار کلی بورس آشنا می‌شود. به عبارتی در این دوره کاربران متوجه می‌شوند که فعالیت بازار بورس چگونه است و چطور می‌توانند به عنوان سهامدار در آن به فعالیت بپردازند.

در سطح بعدی، کلاس‌های مقدماتی آموزش بورس هستند؛ دوره‌هایی مانند: تابلوخوانی و آموزش سایت tsetmc.com، تحلیل تکنیکال مقدماتی و تحلیل بنیادی در این دسته قرار می‌گیرند. تابلوخوانی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی است که هر سرمایه‌گذار برای فعالیت در بازار بورس باید آن را بیاموزد و به عبارتی نخستین روش پیش‌بینی قیمت به حساب می‌آید. سایت tsetmc.com ارائه دهنده اطلاعات شرکت‌های بورسی، وضعیت نمادها، شرایط بازارهای بورس اوراق بهادار، بورس کالا و فرابورس است که در زمان انجام تحلیل‌ها، قطعا به اطلاعات این سایت نیاز پیدا می‌کنید.

تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی دو بازوی یک سرمایه‌گذار برای مدیریت دارایی وی هستند. تحلیل تکنیکال یکی از اصلی‌ترین متدهایی است که به کمک آن می‌توان روند بازار را بررسی و به پیش‌بینی آینده قیمت‌ها پرداخت؛ و تحلیل بنیادی متدی است که به صورت مجزا وضعیت سهام هر نماد را مورد بررسی قرار می‌دهد، در این روش صورت‌های مالی و وضعیت سود و زیان شرکت توسط تحلیلی‌گر آنالیز شده و با توجه به تاریخچه آن تصمیم به سرمایه‌گذاری در سهام مربوطه گرفته می‌شود.

در نهایت کلاس‌های پیشرفته آموزش بورس هستند که کاربران در آن علاوه بر تکمیل دوره تحلیل تکنیکال، فیلترنویسی، استراتژی معاملاتی ACD، نمودار شمعی، پرایس‌اکشن و امواج الیوت را می‌آموزند، همچنین مدیریت سرمایه از دیگر دوره‌های این سطح است.

تحلیل تکنیکال اصلی‌ترین متدی است که سرمایه‌گذاران برای مدیریت دارایی خود از آن استفاده می‌کنند؛ اما روش‌های دیگری هم وجود دارند که در شرایط خاص کاربردی هستند. مثلا استراتژی معاملاتی ACD در شرایط بالا بودن نوسان بازار کاربرد دارد و یا نمودار شمعی که کف و سقف قیمت‌ها را مشخص می‌کند.

سخن آخر

تمامی دوره‌های آموزش بورس در جایگاه خود می‌توانند مفید باشند، بعضی از دوره‌ها به عنوان پیش‌نیاز در نظر گرفته شده و عدم تسلط بر آنها به معنای عدم شناخت بازار است. تعدادی دیگر باعث هدایت شما به مسیر درست و در واقع تبیین استراتژی برای معاملاتتان می‌شود و تعدادی دیگر بسیار تخصصی بوده و تنها در شرایط خاص کاربرد دارد.

اما نکته حائز اهمیت این است که آموزش‌ها با الویت‌بندی و به صورت اصولی ارائه شوند؛ در غیر اینصورت تنها موجب سردرگمی بیشتر کاربر خواهد شد. لذا کارگزاری آگاه تمامی دوره‌های آموزش بورس را به ترتیب و توسط اساتید مجرب برگزار می‌کند.

 

آدرس و شماره تماس شعبه تربت حیدریه

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: