آموزش بورس در ارومیه

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۱۰۵۷ مشاهده
آموزش بورس ارومیه

در این مطلب، درباره خدمات و امکانات آموزش بورس در ارومیه سخن می‌گوییم. با توجه به داغ شدن بازار بورس در سال‌های اخیر، یکی از مواردی که بسیار به آن پرداخته می‌شود، آموزش بورس است.

این موضوع نه تنها برای تازه‌واردان بازار، بلکه برای فعالان حوزه بورس نیز حائز اهمیت است. هر کسی که در بازار بورس فعالیت می‌کند، بسته میزان دانش و اطلاعات خود، نیازمند کسب مهارت‌های بورسی است و به عبارتی همه افراد به دنبال بهتر شدن در بورس هستند.

 

در این مطلب عناوین زیر را بررسی خواهیم کرد:


 

اما موضوعی که در این بین باعث سردرگمی افراد می‌شود، تعدد این آموزش‌ها است. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به تعداد زیادی روش، دوره و متد آموزشی برمی‌خوریم، که اصلا نمی‌دانیم مطالب ارائه شده در آن‌‌ها برای چه سطح دانشی است؛ اگر با مطالعه مطلب متوجه شدیم که برای ما قبل درک نیست، سطح قبلی آن مطب را با چه عنوانی پیدا کنیم؟ از روش‌های خودآموز استفاده کنیم و یا کلاس‌های آموزش بورس؟ و در نهایت چطور یک مرکز معتبر آموزشی بیابیم؟

از طرفی موضوع انعطاف‌پذیری آموزش‌ها چه از نظر زمانی و چه مکانی مطرح است. بیشتر کاربران بورس را افراد شاغل، دانشجو و در کل کسانی تشکیل می‌دهند که دغدعه‌های فراوانی دارند و منعطف بودن زمان و مکان آموزش‌ها مزیتی است که اشخاص زیادی به دنبال آن هستند.

تمامی این موارد، چالش‌هایی است که یک کاربر بورسی زمان شروع به یادگیری با آن روبرو می‌شود. بنابراین در ادامه به بررسی، سطح‌بندی دوره‌ها و معرفی مرکز آموزشی معتبر خواهیم پرداخت.

دوره‌های آموزش بورس

معمولا کاربران بورس، زمان آموزش به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: گروه اول کسانی هستند که هیچ چیز راجع به این بازار نمی‌دانند و باید صفر تا صد بورس را بیاموزند؛ اما گروه دوم کسانی هستند که از قبل با بورس آشنا شده و حتی ممکن است همین حالا مشغول سرمایه‌گذاری باشند؛ و یا سرمایه‌گذاری ناموفقی داشته‌اند، با نکات مهم سرمایه گذاری در بورس آشنایی ندارند و تمایل دارند به صورت تخصصی به تحلیل بازار بپردازند.

بنابراین تا اینجا متوجه شدیم که آموزش، چندین سطح مختلف دارد و شاید بتوان آن را به سه سطح: پایه، مقدماتی و پیشرفته تقسیم کرد. قطعا شخصی که اصلا اطلاعات بورسی ندارد باید از آموزش پایه شروع کرده و به تدریج ادامه مسیر را طی کند. کسی که با سرمایه‌گذاری و سازوکار آن آشنا است اما نمی‌تواند بازار را تحلیل کند، باید به یادگیری آموزش‌های مقدماتی بپردازد؛ و در نهایت شخصی که هم‌اکنون سرمایه‌گذار بازار بورس است و از تعدادی از تکنیک‌ها بهره می‌برد، اما تمایل به یادگیری تحلیل‌های پیچیده و تخصصی‌تر دارد، می‌تواند در دوره پیشرفته آموزش بورس در ارومیه شرکت کند.

کارگزاری آگاه، به عنوان کارگزاری رتبه یک کشور، از معتبرترین مراکز برگزارکننده آموزش بورس در کشور است که با توجه به نیاز کاربران دوره‌های آموزشی خود را هم به صورت حضوری در سراسر ایران و هم به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در مدت اخیر یکی از مناطقی که استقبال خوبی از کلاس‌های آموزش بورس آگاه داشته، شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی است؛ و آگاه با توجه به استقبال صورت گرفته، تمامی دوره‌های آموزش بورس در ارومیه را در هر سه سطح، همواره در این شهر برگزار می‌کند.

لیست دوره‌های آموزش بورس آگاه در ارومیه به شرح زیر است:

 

دوره‌های ذکر شده در بالا، با الویت‌بندی درج شده‌اند. به عبارتی دو دوره ابتدایی، آموزش‌های پایه هستند و پس از آن آموزش‌های مقدماتی آغاز می‌شوند؛ چهار دوره آخر نیز آموزش‌های پیشرفته‌تر و تخصصی می‌باشند. هر شخصی با شرکت در این دوره‌ها صفر تا صد بازار بورس، تمامی تکنیک‌ها و مهارت‌های مورد نیاز و در نهایت چگونگی انجام یک سرمایه‌گذاری موفق در بورس را می‌آموزد.

کارگزاری آگاه با در نظر گرفتن ترتیب برای دوره‌ها، کاربر را از صرف زمان برای الویت‌بندی بی‌نیاز می‌کند و از طرفی منعی برای شرکت در دوره‌ها بدون الویت‌بندی وجود ندارد و همه افراد می‌توانند تنها در دوره مد نظر خود شرکت کنند. همچنین آگاه علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش بورس حضوری در ارومیه، تمامی کلاس‌ها را به صورت مجازی و در روزهای مختلف هفته برگزار می‌کند.

کیفیت، نحوه تدریس و سرفصل‌های آموزش مجازی کاملا مانند کلاس‌های حضوری است و امکان تبادل اطلاعات با دیگر کاربران و پرسش و پاسخ مابین استاد مربوطه و شرکت‌کننده‌ها، در دوره مجازی فراهم است و تفاوتی در میزان کارایی این دو روش وجود ندارد.


 

سخن آخر

همه افراد می‌پندارند که اگر سرمایه‌ خود را در بورس افزایش دهند، سود بیشتری عایدشان می‌شود؛ البته این طرز فکر اشتباه نیست. اما در نظر داشته باشید که سودی که داشتن مهارت بورسی و بهره‌گیری از تکنیک‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند برای شما فراهم کند هم به همان اندازه است؛ با این تفاوت که ریسک شامل آن نمی‌شود!

به بیان واضح‌تر، وارد کردن سرمایه زیاد به بورس، سود زیادی را برایتان حاصل می‌کند و در صورت ضررده بودن، ضرر فراوانی را نصیب‌تان می‌کند، که به آن ریسک بازار می‌گوییم. از طرفی سرمایه‌گذاری بر پایه دانش و اطلاعات و با استفاده از تکنیک‌های معامله‌گری (با صرف نظر از مبلغ دارایی‌تان)، می‌تواند سود خوبی را برای‌تان فراهم کند اما این بار با ریسک بسیار کم این اتفاق می‌افتد. بنابراین اهمیت بهره‌گری از دانش بورسی برابر با اهمیت میزان سرمایه شما و حتی بیشتر از آن است و نمی‌توان از آن به سادگی گذشت.

 

آدرس و شماره تماس شعبه ارومیه

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: