آموزش بورس اندیمشک

  • تاریخ درج ۱۰ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۱۰۴۴ مشاهده
آموزش بورس در اندیمشک

بورس در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و همه تمایل به سرمایه‌گذاری در این بازار را دارند. چالش بزرگی که برای خیلی‌ها مطرح شده، چگونگی انجام سرمایه‌گذاری است.

معمولا افراد نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند، از کجا شروع کنند، چه سهامی را خریداری کنند، چه زمانی آن را بفروشند و در کل چه مسیر و استرتژی را پیش بگیرند که بتوانند سرمایه‌گذاری پرسودی را در بورس را تجربه کنند. قطعا پاسخ این سوالات، گذراندن دوره‌های آموزش بورس است. این دوره‌ها می‌تواند به صورت خودآموز با خواندن کتب و مقالات، دیدن فیلم و یا شرکت در دوره‌های آموزشی باشد. در این مقاله درباره امکانت آموزش بورس از صفر تا صد در اندیمشک صحبت می‌کنیم.

 

فهرست مطالب

 

هر کسی با یک جست‌وجوی ساده، لیستی از کلاس‌ها در تمامی شهرها، کتاب‌ها و مقالات آموزش بورس را پیدا می‌کند؛ که حتی با فرض مفید بودن تمام‌شان، فرد باید بداند که مثلا آن مقاله مذکور برای چه سطح دانشی مناسب است یا کلاس آموزشی در چه سطحی برگزاری می‌شود. بنابراین اگر تمایل به یادگیری تکنیک‌های بورسی را دارید. اولین قدم مشخص کردن سطح دانش و اطلاعاتتان در این حوزه است. بعد از مشخص شدن این موضوع شما می‌توانید به راحتی کتاب‌های مربوطه را مطالعه و در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

معمولا برای افرادی که در سطح مبتدی هستند و نیاز به یادگیری از بخش‌های ابتدایی تا تخصصی دارند، کلاس‌های آموزش بورس گزینه مناسب‌تری نسبت به روش‌های خودآموز محسوب می‌شود. اگرچه کتب، مقالات و فیلم‌های آموزشی نیز اطلاعات خوبی را در اختیار افراد می‌گذارند، اما بهتر است فرد ابتدا با مفهوم بورس، اصطلاحات، صنایع، نحوه انجام معاملات، استراتژی‌ها، چند روش تحلیلی کاربردی آشنا شود، سپس برای موارد تخصصی‌تر از روش‌های خودآموز بهره ببرد. مورد بعدی که احتمالا ذهن شما را درگیر می‌کند، محل برگزاری کلاس‌های آموزش بورس و معتبر بودن آنها است. اینکه بورس را توسط اساتید مجرب آموزش ببینید و کلاس‌ها هم به صورت مجازی و هم حضوری در تمامی سطوح قابل دسترس باشند، بسیار حائز اهمیت است. آگاه به عنوان کارگزاری رتبه یک کشور یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فعالان این حوزه است که کلاس‌های آموزش بورس خود را در اقصی نقاط ایران برگزاری می‌کند و با توجه به اسقبال صورت گرفته، این دوره‌ها هم‌اکنون در حال گسترش هستند.

یکی از مناطقی که کلاس‌های آموزش بورس به صورت منظم در سه سطح پایه، مقدماتی و پیشرفته در آن برگزاری می‌شود، اندیمشک است. در مجموع استان خوزستان در مدت اخیر حجم زیادی از ورود به بورس را تجربه کرده است و به همین دلیل کارگزاری آگاه اقدامات مختلفی جهت بهبود ارائه خدمات خود در آن انجام داده که برگزاری کلاس‌های آموزش بورس در اندیمشک یکی از آن‌ها است.

دوره‌های آموزش بورس آگاه در اندیمشک

فراهم کردن امکان دریافت کد بورسی رایگان و ثبت‌ نام همزمان در سایت کارگزری و سامانه سجام، ارائه تخفیفات ویژه، درج صدها مقاله و تهیه فیلم‌های آموزشی، فراهم کردن امکان تعامل بین کاربران و معرفی سامانه‌هایی مانند بآشگاه مشتریان و آوای آگاه جهت دسترسی به این امکانات، نمونه‌ای از خدمات کارگزاری آگاه هستند.

لیست دوره‌های آموزش بورس آگاه در اندیمشک به شرح زیر است:

دوره آموزش مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس در اندیمشک

دوره آموزش تابلوخوانی در سایت tsetmc.com در اندیمشک

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در اندیمشک

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در اندیمشک

دوره آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در اندیمشک

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در اندیمشک

دوره آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در اندیمشک

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در اندیمشک

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در اندیمشک

دوره پرایس اکشن در اندیمشک

دوره امواج الیوت در اندیمشک

بعضی از این کلاس‌ها به صورت حضوری و بعضی دیگر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند. در صورتی که به دنبال آموزش آنلاین بورس در اندیمشک هستید، می توانید از کلاس‌های آگاه استفاده کنید.

لزوم گذراندن دوره‌های آموزش‌ بورس

شاید شما زمانی که وارد بازار بورس می‌شوید، هدف و برنامه مشخصی نداشته باشید. چشم‌انداز کلی برای همه افراد کسب سود است، اما این یک هدف کلیست که احتمالا همه ما در طول زندگی اقدامات فراوانی در راستای نایل شدن به آن انجام داده‌ایم و سرمایه‌گذاری در بورس هم نمونه همین اقدامات است. با این حال، برای سرمایه‌گذاری موفق در بورس، داشتن یک برنامه مشخص الزامی است؛ با گذراندن دوره‌های آموزش بورس، به خوبی می‌توانید اهداف خود را مشخص و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. برای درک بهتر موضوع، این مثال را در نظر بگیرید: پس از آشنا شدن با بازار، شما می‌توانید استراتژی بلندمدت و یا کوتاه‌مدت را انتخاب کنید، هر کدام از این استراتژی‌ها مسیر مناسب خود، تمرکز بر روی سهم‌های متفاوت و… را دارند، بنابراین شما باید بدانید که هدف‌تان کدام یک از این استراتژی‌ها است.

مورد دیگری که برای بسیاری از افراد سوال است: آیا می‌توانم سرمایه‌گذاری در بورس را به عنوان شغل در نظر بگیرم؟ پاسخ این موضوع تا درصد زیادی به خود شما و مواردی که طی دوره‌های آموزشی یاد می‌گیرید، بستگی دارد. شاید در نگاه اول به نظر بیاید که اگر با دارایی قابل توجهی وارد بازار بورس شوید، بنابراین سود خوبی نصیب‌تان می‌شود اما در حقیقت «میزان سرمایه» تنها یکی از المان‌های این موضوع است؛ داشتن دانش مالی، اقتصادی و بورسی بسیار اهمیت دارد. این طور تصور نکنید که با انتخاب این شغل شما تنها با در نظر گرفتن نوسان بازار، خرید و فروش انجام می‌دهید؛ بلکه پیگیری اخبار اقتصادی و سیاسی، پیش‌بینی نتیجه رخدادها و مسلط بودن به تکنیک‌های معامله‌گری از توانایی‌های فردیست که بورس را به عنوان شغل انتخاب کرده است.

انواع کلاس بورس در اندیمشک به شما کمک می‌کند تا در این بازار هدفمند و هوشمندانه قدم بردارید و در کنار آن با کسب توانایی‌های لازم می‌توانید در راستای هدف خود، بهترین تصمیم‌ها را اخذ کنید.

سخن آخر

شهرستان اندیمشک تاکنون استقبال خوبی از کلاس‌های آموزش بورس آگاه داشته و این کارگزاری خود را موظف می‌داند که بهترین خدمات را برای هم‌وطنان فراهم کند. هم‌اکنون تمامی این دوره‌ها در روزها و ساعات مختلف هفته، هم به صورت مجازی و هم حضوری در شعبه اندیمشک برگزاری می‌شوند. برای مشاهده دوره‌های جاری و ثبت‌نام انواع دوره آموزش بورس در اندیمشک می‌توانید از طریق بآشگاه مشتریان اقدام بفرمایید.

آدرس و شماره تماس شعبه اندیمشک

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: