آموزش بورس آمل

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۷۸۴ مشاهده
آموزش بورس آمل

هر کسی برای فعالیت در بازار بورس و بهره‌مندی از مزایای آن، به آموزش نیاز دارد. این بازار با بسترهای دیگر سرمایه‌گذاری متفاوت است و فرایندها، ابزارها و تکنیک‌های ویژه آن را باید با شرکت در کلاس‌های مختلف فراگرفت.

با وجود استقبال مردم از بازار سرمایه، خدمات آموزشی در قالب کلاس‌های حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور در دسترس هستند. در این مطلب به بررسی امکانات آموزش بورس در آمل می‌پردازیم.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

مبحث هوش مالی این روزها توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. دیدگاه‌های سنتی نسبت به پول تغییر کرده، پس‌انداز یا سپرده‌گذاری در بانک روش مناسبی برای کسب ثروت و حفظ دارایی محسوب نمی‌شود و همه به دنبال یافتن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌گردند.

سیاست‌های سخت‌گیرانه بانک مرکزی بازار ارز را ناامن کرده است، سکه و طلا نیز نوسانات بسیاری دارند و خرید ملک هم به سرمایه زیاد نیاز دارد و هم قابلیت نقدشوندگی آن کم است. در چنین شرایطی، بورس توانسته است توجه مردم را به خود جلب کند. مزایای متعدد این بازار باعث شده است افراد بسیاری سرمایه‌های خود را به خرید سهام اختصاص دهند و دولت نیز از بورس به عنوان روشی برای کاهش نقدینگی استفاده می‌کند.

در چنین شرایطی، تعداد سرمایه‌گذاران مبتدی بالا می‌رود و لزوم آموزش بیشتر از همیشه به چشم می‌خورد. آموزش بورس از دو جنبه اهمیت دارد. از منظر شخصی، راهی برای فعالیت آگاهانه و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری افراد محسوب می‌شود و از منظر جمعی، مانع رفتارهای هیجانی نادرست و بر هم زدن تعادل بازار می‌شود.

با وجود کلاس‌های آنلاین و افزایش تعداد شعب کارگزاری‌ها، خدمات آموزشی در سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. کارگزاری آگاه با بیش از یک دهه تجربه در زمینه آموزش، بهترین برنامه‌های آموزشی را در تمامی نقاط کشور در اختیار دانش‌پذیران قرار می‌دهد. در ادامه کلاس‌های آموزش بورس در آمل را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلاس‌های آموزش بورس آگاه در آمل

آموزش بورس اصولی دارد و باید توسط کارشناسان و متخصصان باتجربه انجام شود. لازم است یک استراتژی آموزشی جامع تدوین شود تا تمامی نیازهای دانش‌پذیران تحت پوشش قرار گیرد. یک برنامه جامع آموزشی می‌تواند افراد را از مراحل مبتدی تا زمان تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق همراهی کند. برنامه آموزش بورس آگاه در آمل بر اساس همین اصول تدوین شده است و کلاس‌های زیر را در بر می‌گیرد:

مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلتر نویسی در وب سایت TSETMC

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از انواع کلاس آموزش بورس در آمل شرکت کنند. با این حال، بهتر است آموزش به تدریج و با رعایت پیش‌نیازها انجام شود تا شرکت‌کنندگان هیچ مبحثی را از دست ندهند. بسیاری افراد فرصت یا امکان شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند؛ برای این گروه نیز کلاس آنلاین آموزش بورس در آمل در نظر گرفته شده است.

ابتدا لازم است شرکت‌کنندگان با مبانی سرمایه‌گذاری آشنا شوند و نحوه کار با سامانه آسا تریدر، سپس نکات سرمایه گذاری در بورس را بیاموزند. نخستین دوره آموزش بورس رایگان در آمل با این کارگاه رایگان آغاز می‌شود.

در مرحله بعد لازم است دانش‌پذیران با وب سایت tsetmc آشنا شوند. این وب سایت تابلوی بورس را به نمایش می‌گذارد و هر کسی که قصد فعالیت در بازار بورس را دارد، باید توانایی تابلوخوانی داشته باشد. همچنین این وب سایت قابلیتی به نام فیلترنویسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با تعریف کردن متغیرهای مختلف می‌توانید حجم عظیم داده‌ها را غربال کنید و سریع‌تر به اطلاعات مورد نیاز خود برسید.

دوره آموزش بورس در آمل شامل کلاس‌های تحلیل بنیادی و تکنیکال نیز می‌شود. هر یک از این کلاس‌ها با رویکرد و تکنیک‌های خاص خود نحوه آنالیز بازار و انتخاب بهترین سهم‌ها را به دانش‌پذیران آموزش می‌دهند. تحلیل تکنیکال بر آمارها و نمودارهای قیمت تاکید دارد و تحلیل بنیادی به بررسی صورت‌های مالی شرکت‌ها و ماتغیرهای کلان اقتصادی می‌پردازد. در پایان دوره به دانش‌پذیران مدرک اعطا خواهد شد.

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بخش دیگری از دوره آموزش بورس در آمل را تشکیل می‌دهد و قراردادهای آتی سکه و زعفران و اختیار معامله نیز بخش دیگری از کلاس‌ها را تشکیل می‌دهد.

همان طور که اشاره کردیم، کلاس‌ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برگزار می‌شوند. افرادی که به کلاس آموزش بورس آنلاین در آمل نیاز دارند نیز می‌توانند از دوره‌های آگاه استفاده کنند.

علاوه بر این موارد، بلاگ بآشگاه مشتریان آگاه شامل مجموعه کاملی از مقالات و ویدئوهای آموزشی می‌شود که تمامی مباحث بورسی را پوشش می‌دهند. علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر شرکت در کلاس‌های، از این مجموعه نیز برای افزایش اطلاعات خود استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آموزش بورس در آمل با شعبه کارگزاری آگاه در این شهر تماس بگیرید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه آمل

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: