آشنایی با ابزار خرید و فروش آنلاین سهام

  • ۹ فروردین ۱۴۰۱
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷
  • ۸ نظر
  • ۱۴۳۳۷ مشاهده
پس از مشاهده این ویدئو می‌توانید به مقاله آموزش خرید و فروش در بورس سری بزنید تا با نحوه خرید و فروش سهم در بازار بورس آشنا شوید.

8 پاسخ به “آشنایی با ابزار خرید و فروش آنلاین سهام”

  1. علی گفت:

    باسلام
    میخاستم بدونم میشه بخشی از سهام خودم به شخص خاصی بفروشم یا واگذار کنم؟

    ۰
  2. امین گفت:

    سلام ممنون بابت کلیپ های آموزشی کامل و خوبتون
    یه سوال داشتم
    وقتی میخوایم سهم بخریم گزینه قیمت رو طبق چه مواردی باید پر کنیم میشه یکم توضیح بدید
    یعنی ما خودمون باید قیمت مد نظرمون رو بنویسیم
    مثلا اگر بازه قیمت بین ۶،۰۰۰ تا ۶،۵۰۰ هست میتونیم ۶،۰۰۰ وارد کنیم؟ ممکنه با این قیمت نتونیم خرید انجام بدیم؟ ممنون میشم فرایند قیمت رو کلا توضیح بدید.تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از جستجوی نماد، کنار نام نماد دو آیکون رنگی برای خریدوفروش وجود دارد. با کلیک بر روی آیکون سبزرنگ پنجره خرید باز می‌شود که بازه قیمت خرید روز نماد هم نوشته‌شده قیمتی که تمایل به خرید دارید را وارد نمایید.بعد میزان حجم خرید را وارد کنید. در نظر داشته باشید برای راحتی در محاسبه حجم خرید، می‌توانید روی آیکون ماشین‌حساب کلیک کنید و سرمایه‌ای که برای خرید در نظر دارید را وارد نمایید و پس از اعمال، حجم خرید شما با توجه به سرمایه‌ای که تعریف کردید نمایش داده می‌شود. درنهایت بعد از انجام این فرآیند گزینه ۳ را کلیک کنید. سفارش خرید شما توسط سازمان بورس بررسی‌شده و در جدول عرضه و تقاضای نماد اعمال می‌شود، لذا بنا به قیمتی که شما انتخاب نموده‌اید خرید شما انجام خواهد شد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به دو مطلب پیشنهادی آموزش خرید و فروش سهام برای تازه واردان و راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  3. سچاد گفت:

    با سلام برای اخذ کاربری انلاین چه مدرکی نیازه؟

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثپت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود.سپس بعد از آن در مرحله احراز هویت به صورت حضوری با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی احراز هویت هم آگاه و هم سجام را انجام دهید.بعد از ۵ الی ۷ روز کد بورسی شما صادر می گردد. در صورتی که کد بورس صادر شود نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال می شود. در صورتی که بالای ۱۸ سال دارید با توجه به اطلاعیه سازمان بورس مینی بر حذف اخذ مدرک برای افراد بالای ۱۸ سال نیازی به ارائه مدرک برای دریافت کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین ندارند.

      ۰
  4. BA8210 گفت:

    با سلام خدمت شما . چطور میتوانیم دیگران را به باشگاه معرفی کنیم .

    ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: