معرفی کلاس امواج الیوت

  • ۷ اسفند ۱۴۰۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
  • ۱۰۷ نظر
  • ۲۸۹۹۸ مشاهده
کلاس آموزش امواج الیوت
  • تحلیل تکنیکال چیست؟
  • کاربرد امواج الیوت در تحلیل بورسی چیست؟
  • چه زمانی می‌توان از امواج الیوت در تحلیل تکنیکال استفاده کرد؟

با پاسخ به هر یک از سوالات مطرح شده می‌توان به هدف دوره کاربردی امواج الیوت پی برد: در پاسخ به سوال “تحلیل تکنیکال چیست؟” می‌توان گفت که در تحلیل تکنیکال فرض بر این است که با استفاده از قیمت سهام، می‌توان به همه اطلاعاتی که  برای پیش بینی حرکت یک سهم موردنیاز است، دسترسی پیدا کرد. به همین خاطر، یک معامله گر برای استفاده از دانش تکنیکال خود فقط روی تحلیل نمودار و آمار سهم تمرکز می‌نماید.

معرفی دوره 

شاید تحلیل تکنیکال در ظاهر بسیار پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این نوع تحلیل برای بررسی عرضه وتقاضا در بورس یا بازارهایی چون بازار طلا است تا بتوان مسیر حرکت قیمت را تشخیص داد. به عبارت دیگر، تحلیل تکنیکال به جای اینکه ویژگی‌های بنیادی شرکت را مورد بررسی قرار دهد در تلاش است تا هدف بازار و پشت پرده حرکات قیمت را درک کند. امواج الیوت یکی از بخش‌های تحلیل تکنیکال است که در ادامه به بیان پاسخ سوال “امواج الیوت چیست؟” و تعریف این تحلیل می‌پردازیم: رالف نلسون الیوت در سال ۱۹۳۸ براساس مشاهدات و تحقیقات خود نظریه‌ای را با توجه به تغییرات قیمت ارائه داد که بر مبنای آن دوره‌های حرکتی قیمت را در قالب الگوهای  مشخص و تکرارشونده امواج توضیح می‌داد. این امواج، روانشناسی توده مردم را در بازارهای مختلف و در قالب موج‌ها و الگوهای مشخص و تکرارشونده به ما نشان می‌دهد. از دیدگاه الیوت ویژگی‌های حرکت بازارهای مالی از جمله بازار بورس برمبنای شرایط احساسی، معقول، تکانشی، ابهام و منطق گروهی شکل گرفته است و تغییرات قیمت از سه اصل الگو، نسبت و زمان ساختار می‌پذیرد. الیوت عقیده داشت هر اتفاقی که در بازار روی می‌دهد ریشه در سابقه قیمت دارد و با تحلیل الگوهای تکرار شونده حرکت سهم، می‌توان نتایج الگوهای موردنظر را به حال و آینده گسترش داد.  

قاعده کلی امواج الیوت

الگوسازی از رفتار انبوه مردم در مواجه با تغییرات قیمت و دقت به بازگشت ها و تصمیمات سرمایه گذاران، می‌تواند به تحلیل بازار کمک شایانی نماید. “الیوت” براساس الگوهای رفتاری افراد، قانونی را به نام امواج الویت بنا کرد که این قاعده کلی اساس تحلیل مدل‌های بزرگتر و پیچیده‌تر قرار گرفته است. اصل قاعده کلی امواج الیوت بر پنج موج متحرک که با اعداد مشخص می‌شود و سه موج اصلاحی که با حرف نمایش داده می‌شود، استوار است.  

 

  • هدف دوره

افرادی که وارد بازار بورس و فرابورس می‌شوند و قصد کسب سود در بورس را دارند، باید بتوانند با استفاده از تحلیل‌های کاربردی که سرمایه گذاران برای تصمیم‌گیری از آن‌ها استفاده می‌کنند، خرید و فروش سهام، طلا یا سایر دارایی‌های خود را انجام دهند. امواج الیوت یکی از پرکاربردترین روش‌های تحلیل در بازارهای جهانی و داخلی است و در طبقه‌بندی آموزش پیشرفته بورس قرار می‌گیرد که بسیاری از افرادی که وارد بازار بورس می‌شوند آن را می‌آموزند. برای آموزش خرید و فروش سهام برمبنای تحلیل الیوت، می‌توان از دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری آموزشی در کارگزاری آگاه بهره‌مند شد. هدف از این دوره آموزشی آشنایی با تحلیل تکنیکال و استفاده از ابزار امواج الیوت است، به گونه ای که سرمایه گذاران امکان تحلیل بازار بورس و کسب سود در معاملات خود را داشته باشند.

 

  •  هزینه و مدت دوره

  دوره حضوری دوره آنلاین
  مدت دوره ۲۸ ساعت (۷ جلسه ۴ ساعته) ۲۴ ساعت (۸ جلسه ۳ ساعته)
  هزینه دوره ۵٫۸۸۰,۰۰۰ ریال  ۳٫۹۶۰,۰۰۰ ریال 
 پیش‌نیاز دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته

با عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف در دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوید.

 

  • مراحل شرکت در دوره آنلاین

مرحله اول: ارسال پیامک از سوی آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه  (پیامک مربوطه ۲ الی ۳ روز قبل از تشکیل کلاس ارسال می‌شود)

مرحله دوم: مشاهده ویدیوهای آموزشی استفاده از نرم افزار آموزش مجازی کارگزاری آگاه

مرحله سوم: ورود به محیط نرم افزار با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور (نام کاربری، ایمیل ثبت شده در زمان ثبت نام و کلمه عبور شماره موبایل ثبت شده در سیستم است)

شایان ذکر است که حضور در دوره آموزشی آنلاین صرفاً با استفاده از لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی امکان‌پذیر است.

 

  •   سرفصل دوره
  • بخش اول

معرفی مقدماتی در مورد خصوصیات دوره الیوت به سبک ماینر

جامع بودن سیستم تریدینگ الیوت برای معامله گری

ساده و کاربردی بودن تحلیلهای الیوت در ترید روزانه

مقدمه ای بر تکنیک های فیبوناچی

بازه های زمانی چند گانه و کاربرد  آنها در تکینکال

اهداف قیمتی و زمانی

اهمیت درک شناسایی وجود یا عدم وجود شمارش الیوت در چارت های روزانه

باورهای اشتباه در مورد معامله گری

نمونه ای از روش تحلیل در طول دوره

شناسایی مقدماتی پترن های استاندارد الویت برای روند و حرکات اصلاحی

مقدمه ای بر تکنیک های فیبوناچی

مقدمه ای بر زون های فیبوناچی

مقدمه ای بر تایم فریم های دوگانه و کاربردش در الیوت

نحوه تشخیص پیوت های ماژور و اهمیت کلیدی آنها در تکنیک های فیبوناچی

کلاستر ها

مقدمه ای برای آموزش نحوه کار با نرم افزار DT و نحوه آموزش آن در طول دوره

 

  • بخش دوم

مبانی الیوت کاربردی ساختار و خصوصیات روند ها و حرکات اصلاحی بحثی در مورد اهمیت شناسایی انتهای کارکشن ها و مقدمه ای در مورد تریگرهای ورودی استفاده از دو بازه زمانی در یک تایم فریم سه ساختار رایج در الیوت به سبک ماینر تشخیص ترند از کانتر ترند در وضعیتهایی که شمارش واضح نداریم کارکشن های کامپلکس و خصوصیات آنها مفهوم اورلپ و کاربرد آن نحوه تشخیص اینکه حرکت جدید بازار روندی جدید است و یا کارکشنی از ترند قبلی نحوه ترسیم تکنیک های فیبوناچی و نسبتهای خاص آنها در شناسایی انتهای هر موج آموزش ترسیم تکنیکهای فیبوناچی در نرم افزار داینامیک تریدر و نحوه تنظیم درصدهای فیبو ترکیب تکنیک های فیبوناچی جهت ایجاد کلاسترها کاربرد تایم فریم دو گانه در ایجاد کلاستر های دقیقتر بحثی مقدماتی در مورد اندیکاتور های تاخیری و پیشرو در تکنیکال بحثی در مورد مقایسه شناسایی کلاسیک انتهای امواج وقیاس با تکنیک های مدرن در این زمینه  

  • بخش سوم 

فیبوناچی پرایس محاسبه انتهای امواج (EOW) توسط تکنیک های فیبوناچی زون های سه گانه برای انتهای هر موج ارایه جدول درصد های فیبوناچی برای کلاستر های خاص انتهای هر موج کاربرد تکنیک های فیبوناچی در زمانی که شمارش واضحی در چارت وجود ندارد آموزش پترن ABC ، پترن های هارمونیک و کاربردشان در تحلیل الیوت کاربرد استفاده همزمان از امواج اصلی و ریز موج ها در یک تایم فریم کاربرد خطوط ساپورت و رزیستنس بازه های زمانی  بزرگتر در تایم فریم های کوچکتر مقدمه ای بر اندیکاتور ها ( تعریف، مفهوم و کاربرد) نواحی اشباع OB ، OS اندیکاتورهای کاربردی در تحلیل الیوت بحث واگرایی و اهمیت کاربردی آن در تحلیل الیوت بحثی در مورد اندیکاتور های MACD، stoch و DT ( تفاوت ها و کاربردها) بررسی چرایی اینکه از اندیکاتور ها به تنهایی استفاده نمی کنیم ولی نقش مکمل آنها در تحلیل الیوت نقش کلیدی دارد آموزش تنظیمات اندیکاتور DT و نحوه تشخیص پارامتر بهینه آن در تایم فریم های مختلف مقایسه ای بین دو اندیکاتور stoch و DT در نواحی اشباع و کارکشن ها  

  • بخش چهارم

فیبوناچی تایم تکنیک های فیبوناچی تایم و کاربردشان در تحلیل الیوت ریتریسمنت زمانی اکستنشن زمانی پروجکشن زمانی کلاسترها زمانی بحثی در مورد DTP و نقطه قوت و ضعفش مقایسه فیبوناچی پرایس و فیبوناچی تایم و کاربردشان در تحلیل الیوت  

  • بخش پنجم:

ایجاد استراتژی ترید بر اساس الیوت ( سیستم تریدینگ ) استراتژی دوال تایم فریم اندیکاتور DT مثال ۱ : چارت یک ساعته و ۱۵ دقیقه مثال ۲ : چارت هفتگی و روزانه استراتژی تشخیص روند اصلی در تایم فریم بالاتر و ورود به بازار در انتهای کارکشن در تایم فریم پایینتر کاربرد DT در نواحی OB و OS ادغام دو استراتژی دوال تایم فریم DT و دوال تایم فریم زمانی تعیین تریگرهای ورودی تعیین حد سود و ضرر بحثی در مورد مقایسه روش ورود به بازار در انتهای کارکشن و یا ورود به بازار پس از شکسته شدن سقف یا کف قبلی  

  • بخش ششم

تدوین استراتژی جامع انجام مباحث پیشین بصورت گام به گام با مثال های متعدد از صفر تا صد ( شناسایی شمارش اولیه الیوتی چارت تا تریگر ورودی ) تکنیک های مفید و مکمل سایر روش های تکنیکال در تحلیل الیوت

 

  •  مدرس دوره: ساسان امیری

  • فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران
  • ۱۵ سال سابقه کار در بورس بین المللی و داخلی
  • مدرس دوره های آموزشی امواج الیوت و الگوهای هارمونیک
  • برگزاری سمینارهای آموزشی متعدد در زمینه معامله گری در استان‌های کشور
 

 

  •  ارائه مدرک معتبر

واحد آموزش کارگزاری آگاه با کسب موافقت اصولی برگزاری دوره های آموزشی از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع در حوزه بازار سرمایه می‌کند. براین اساس در پایان دوره امواج الیوت، به کلیه شرکت کنندگان مدرک معتبر گذراندن دوره مذکور اعطا می شود.

 ثبت نام در کلاس امواج الیوت ساسان امیری

ارتباط با کارشناسان آموزش ۸۲۱۵۴۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۰۲ و ۱۰۶

قصد یادگیری و پیشرفت در بورس را دارید؟

از صفر تا صد بورس را توسط بهترین اساتید آموزش ببینید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل‌تر، مشخصات خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

107 پاسخ به “معرفی کلاس امواج الیوت”

  1. AC8756 گفت:

    با سلام
    لطفا دوره امواج الیوت رو بصورت حضوری برگذار نمایید
    با تشکر

    ۲
    • Agah2 گفت:

      سلام دوست گرامی
      ضمن تشکر از پیشنهاد شما، درخصوص برگزاری کلاس امواج الیوت به‌صورت حضوری، درحال حاضر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی صورت نگرفته است و کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

      ۰
  2. AF5387 گفت:

    سلام و خسته نباشید قیمت برگزاری دوره ۲۱,۶۰۰,۰۰۰ریال و با ۶۰ درصد تخفیف شده
    هزینه کلاس برای شما: ۸,۶۴۰,۰۰۰ ریال
    لطفا بررسی کنید

    ۰
    • Agah2 گفت:

      سلام دوست گرامی
      قیمت کلاس‌ها در سایت بآشگاه به صورت ریال ثبت شده که به درستی اعمال گردیده است.
      باتشکر از شما

      ۰
  3. hamid گفت:

    سلام دوره حضوری کی شروع به ثبت نام میکنید ممنون

    ۰
  4. مهرداد ادبی فرد گفت:

    با سلام
    آیا این دوره پیشنیازی داره که باید قبلا گذرانده شده باشه

    ممنون

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      پیشنهاد می شود دانش پزوهان دوره های مربوط به تحلیل تکنیکال را گذرانده باشند تا بتوانند از این کلاس بهره بیشتری کسب کنند.

      ۰
  5. AG4816 گفت:

    سلام
    من از دوستان واحد آموزش سوال کردم که؛آیاضبط کلاس یا capture مانیتور استاد یا از این جور کارها داره؟
    دوستان فرمودند نه، خودتون میتونین صدا رو ضبط کنین.

    شما خودتو بذار جای من که تازه میخوام مباحث رو با این سرفصل یاد بگیرم، تو سن چهل سالگی.
    چقدر از مطالب و ریزه کاری های سر کلاس آدم یادش میمونه که برا تمرین بعداً بهشون رجوع کنیم؟

    ۱۹
    • Bashgah گفت:

      سلام
      دوست گرامی برای دوره های آموزشی(دوره های چندروزه)، واحد آموزش زمانهایی را برای بازپخش فیلم دوره برگزار می کند ولی فیلم کارگاه های یک روزه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

      ۱
    • AX6890 گفت:

      واقعا اگر کلاسها به صورت ویدیو ضبط نشه به درد نمیخوره چون این همه هزینه کنی وقت بزاری و چیزی نباشه دوباره تکرار تکرار تکرار کنی هیچ فایده ایی نداره

      ۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 13