ربات همفکران: دریافت تحلیل‌ سهام و نظرات کارشناسان در تلگرام

  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۴۹ نظر
  • ۲۲۷۷۸ مشاهده

همانطور که در مطلب نحوه بهره مندی از خدمات مشاوره ای و تحلیلی کارگزاری آگاه توضیح دادیم، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه آگاه، نخستین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کشور است که در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار شده است. خدمات این شرکت از طریق سایت hamfekran.com ارائه می‌شود اما به تازگی ربات تلگرام همفکران نیز طراحی شده که در ادامه این مطلب به معرفی خدمات آن خواهیم پرداخت.

سایت همفکران برای دریافت ربات همفکران با قابلیت دسترسی به تمامی بخش‌ها و مطالب سایت همفکران و همچنین توانایی ارسال نظرات با سرعت بالا، در نرم افزار تلگرام طراحی شده است. این ربات، به گونه‌ای طراحی شده که تمامی مطالب و نظرات ارسال شده در سایت، به راحتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و از سوی دیگر، کاربران می‌توانند با ارسال نظرات در تمامی تحلیل‌ها و مطالب سایت و همچنین با حضور در تالار گفتگو از طریق نرم افزار تلگرام با سایت همفکران لینک شوند. بخش‌های مختلف ربات همفکران که با آی دی hamfekran_bot@ در دسترس است را در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

ثبت نام

در این بخش، بدون نیاز به ثبت‌نام در سایت همفکران و از طریق اپلیکیشن تلگرام یا نرم‌افزار ویندوزی تلگرام می‌توانید عضو سایت همفکران شوید.

سرویس های همفکران

نحوه ثبت نام در ربات همفکران

برای این امر، کافی است بعد از انتخاب قسمت مربوط به ثبت نام، بر روی ارسال شماره تلفن کلیک کنید و با انتخاب دکمه‌ی Share در پنجره‌ی ظاهر شده، به راحتی شماره تلفن خود را ثبت نمایید.

ثبت نام

نحوه ثبت نام در ربات همفکران

ثبت شماره

نخوه ثبت شماره در ربات همفکران

پس از آن نام کاربری، اسم مستعار و کد ملی خود را وارد کنید. از این طریق شما بدون مراجعه به سایت همفکران و به وسیله‌ی نرم افزار تلگرام عضو سایت همفکران شده‌اید!

ورود

برای دسترسی به مطالب VIP و عادی سایت، لازم است که به وسیله‌ی دکمه‌ی ورود و با ارسال نام کاربری و کلمه عبور خود، به راحتی و با سرعتی بالا وارد ربات همفکران شوید و با انتخاب قسمت مورد‌نظر (آخرین مطالب، تالار گفت و گو، نبض بازار، آخرین نظرات و …) از خدمات سایت همفکران بهره‌مند شوید.

ورود به همفکران

نحوه ورود به ربات همفکران

تالار گفت‌و‌گو

در این بخش، با انتخاب دکمه‌ی مورد نظر، آخرین نظرات و گپ‌و‌گفت و گوی کاربران سایت همفکران همراه با تاریخ و ساعت ارسال آن، در اختیار شما قرار می‌گیرد. از قابلیت مهم این بخش، ارسال نظرات شما از طریق نرم‌افزار تلگرام و ثبت همزمان آن در سایت همفکران است. به عبارتی شما بدون مراجعه به سایت همفکران و از طریق ربات همفکران، با سرعتی بالاتر از سرعت سایت، در تالار گفت‌و‌گوی سایت همفکران مشارکت نموده و از نظرات سایر کاربران نیز بهره مند می‌شوید. لازم به ذکر است که در این بخش با کلیک بر روی دکمه‌ی بیشتر، نظرات قدیمی‌تر نیز برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

تالار گفتگو بورس

تالار گفتگو بورس در ربات همفکران

گفتگوها

مشاهده گفتگوها در ربات همفکران

پربازدیدترین‌ها

در این بخش، پربازدیدترین مطالب سایت همفکران در همان روز، همراه با نمایشی از موضوع، خلاصه‌ی مطلب و لینک مطلب مورد نظر در سایت، در اختیار شما قرار می‌گیرد و از این طریق شما به وسیله‌ی تلگرام و ربات همفکران به پربازدیدترین‌های سایت همفکران به راحتی دسترسی خواهید داشت.

پربازدیدها

پربازدیدها در ربات همفکران

پربازدیدهای سایت

پربازدیدهای سایت در ربات همفکران

آخرین مطالب

با انتخاب این بخش، آخرین و جدیدترین مطالب سایت همفکران به ترتیب ساعت و تاریخ ارسال آن، همراه با نمایشی از موضوع، خلاصه‌ی مطلب و لینک مطلب مورد نظر در سایت، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آخرین مطالب

مشاهده آخرین مطالب در ربات همفکران

آخرین مطالب

مشاهده آخرین مطالب در ربات همفکران

نبض بازار

در سایت همفکران، در قسمت نبض بازار، آخرین تحولات بازار سهام از جمله چگونگی روند معاملات صنایع و شرکت‌های مختلف بورسی، اخبار اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار بر بازار سهام، آخرین تحولات بازارهای جهانی و … ارائه می‌شود. در ربات همفکران، با انتخاب این بخش، به راحتی به نبض بازار سایت همفکران همراه با تاریخ و ساعت ارسال آن دسترسی خواهید داشت.

نبض بازار

مشاهده نبض بازار در ربات همفکران

نبض بازار

مشاهده نبض بازار در ربات همفکران

آخرین نظرات

برای دسترسی به آخرین نظرات ارسالی کاربران و کارشناسان همفکران زیر مطالب و تحلیل‌های سایت، باید این بخش را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه آخرین نظرات، علاوه بر نمایش نظرات ارسالی، نام کاربر و عنوان مطلبی که نظر کاربر در آن ارسال شده همراه با تاریخ و ساعت ارسال آن و همچنین لینک مطلب مورد نظر در اختیار شما قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های مهم این بخش، ارسال نظر توسط شما از طریق تلگرام و ربات همفکران و نمایش همزمان آن در سایت همفکران است.

آخرین نظرات

مشاهده آخرین نظرات در ربات همفکران

آخرین نظرات کاربران

مشاهده آخرین نظرات در ربات همفکران

گروه مطالب

در این بخش، مطالب همفکران به صورت طبقه‌بندی شده (گزارشات روزانه، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، سبد سهام و …) قابل مشاهده است که با انتخاب هر قسمت، مطالب مورد‌نظر آن به ترتیب ساعت و تاریخ ارسال، همراه با نمایشی از موضوع، خلاصه‌ی مطلب و لینک مطلب مورد نظر در سایت، در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است در این قسمت با انتخاب دکمه‌ی صفحه ی اصلی، به حالت قبل (صفحه‌ی اول ربات همفکران) باز می‌گردید.

گروه مطالب

مشاهده گروه مطالب در ربات همفکران

گروه مطالب همفکران

مشاهده گروه مطالب در ربات همفکران

تماس با ما

برای دسترسی به آدرس، شماره تلفن، فکس و ایمیل شرکت مشاوره سرمایه گذاری آوای آگاه، این قسمت را کلیک کنید.

حذف‌شده:

تماس با ما

تماس با ما در ربات همفکران

حذف‌شده:

مشخصات تماس

تماس با ما در ربات همفکران

حذف‌شده:

خروج

حذف‌شده:

برای خروج از حساب کاربری خود، از این دکمه استفاده کنید.

افزوده شد:

برای دسترسی به آدرس، شماره تلفن، فکس و ایمی
حذف‌شده:

خروج

نحوه خروج از ربات همفکران

حذف‌شده:

نتیجه گیری

حذف‌شده:

امیدواریم این ربات کاربردی در افزایش سود معاملات و بهبود سرمایه‌گذاری‌های شما تاثیر داشته باشد. برای شروع استفاده از ربات همفکران آد%

49 پاسخ به “ربات همفکران: دریافت تحلیل‌ سهام و نظرات کارشناسان در تلگرام”

  1. agah07968 گفت:

    با سلام و خسته نباشید بابت ربات همفکران که کار مارا راحت تر کرده

    ۰
  2. agah99845 گفت:

    سلام
    ینی با وجود این ربان دیگه نیازی نیس تو سایت اوای اگاه لاگین شیم؟

    ۰
    • Bashgah گفت:

      سلام
      فعلاً برای مطالعه مطالب سایت باید در سایت همفکران هم لاگین کنید
      ولی بزودی این امکان فراهم می گردد تا با معرفی نام کاربری و رمز به ربات، دیگر نیازی به لاگین در سایت نباشد.

      ۰
  3. n15476 گفت:

    سلام
    خدمات خوبی است ولی روی برخی از آنها که تمرکز می کنی لینک به سایت همفکران می شود و در آنجا نام کاربری و رمز عبور می خواهد.
    اگر این ربات همگانی است بایستی تمام اطلاعات را برای همه در اختیار قرار دهد.
    با تشکر

    ۰
    • Bashgah گفت:

      سلام
      دوست عزیز ربات همفکران، مطالب سایت را جستجو کرده و ارائه می کند. چنانچه مطلب مختصر باشد در همان تلگرام به نمایش می گذارد ولی برخی مطالب مفصل و دارای نمودار و جدول است، لذا چون امکان ارائه آنها در تلگرام نیست، ربات لینک ارجاع به متن اصلی در سایت را می دهد.
      شایان ذکر است که برای استفاده بهتر از ریات نیز، باید نام کاربری و رمز سایت همفکران را در ربات وارد نمایید.

      ۰
  4. 2065082720 گفت:

    بسیار عالی. امیدوارم در عمل خوب جواب بده

    ۰
  5. agah42735 گفت:

    سلام

    کسانیکه از قبل در سایت همفکران ثبت نام کرده اند با همان مشخصات اینجا در این رباط چگونه باید وارد شوند و اصلا میتونن با همون آی دی و یوزر از امکانات این رباط هم استفاده کنند یا باید حتما ثبت نام دوباره ای انجام دهند؟

    ممنون

    ۳
    • Bashgah گفت:

      سلام
      با همان نام کاربری و رمز عبور سایت همفکران می توانند از این رباط هم استفاده کنند و نیازی به ثبت نام دوباره نیست.

      ۰
      • omid00604 گفت:

        با سلام و عرض خسته نباشید چون در جواب یکی از دوستان گفته بودید با همان نام کاربری و کلمه عبور سایت همفکران میتوان در رباط تلگرام هم وارد شد باید عرض کنم که بنده علارقم سعی مکرر نشد و مجبور به ثبت نام شدم ممنون

        ۰
        • Bashgah گفت:

          سلام
          دوست عزیز اگر قبلاً در سایت همفکران نام کاربری و رمز داشتید دیگر نیازی به ثبت نام نیست.
          چنانچه ربات به شما اجازه ورود با نام کاربری قبلی را نمی دهد موضوع را با پشتیبانی همفکران در میان بگذارید.
          شماره تماس مستقیم همفکران ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۰۰

          ۰
1 2 3 6