دوره معامله‌گری بازارهای مالی به روش ACD (یزدانی)

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷
  • ۱۴ نظر
  • ۱۶۷۸۷ مشاهده
دوره تخصصی معامله‌گری بازارهای مالی به روش ACD

استراتژی ACD براساس کتاب پرفروش “معامله گر منطقی!” مارک فیشر، معامله گر افسانه ای بازار وال استریت، معرفی شده که طی چهل سال تجربه وی در بازار سهام و کالا توسعه یافته است. این استراتژی صرفاً معرفی نقاط ورود و خروج نیست بلکه مجموعه کاملی است شامل نقاط ورود و خروج روزانه براساس کندلهای ابتدایی، مدیریت سرمایه بسیار دقیق، جلوگیری از ورود و خروج اشتباه، روش‌های نگهداری بلند مدت سهام یا دارایی آتی و همچنین روانشناسی دقیق معامله گران است.

معرفی دوره 

ACD به جرات مهم ترین سیستم معامله‌گری در بازارهای پرنوسان است که تلاش می‌کند معامله‌گر را قدم به قدم در جهت صحیح بازار قرار داده تا فرصت‌های شگفت‌انگیزی پیش روی او قرار بگیرد.

مزیت این سیستم، عدم نیاز به پیش‌زمینه در هیچ یک از حوزه‌ها در بازارهای مالی است. برای آنکه یک معامله‌گر حرفه‌ای با روشACD  باشید، به دانش بنیادی یا تکنیکال نیاز نخواهید داشت. البته معامله‌گران باتجربه نیز می‌توانند با کسب دانش معامله‌گری به روش ACD، روش‌های اختصاصی خود را بازبینی کرده و توسعه دهند و در راستای یک سازوکار هدفمند برای رسیدن به سود قرار گیرند.

استراتژی ACD برای کسانی مناسب است که دنبال یک استراتژی معاملاتی می‌گردند تا از معاملات پی در پی و سردرگمی در انتخاب سهام مناسب جلوگیری نمایند زیرا این امر موجب از دست دادن بخش زیادی از سود و از دست دادن روندهای پرسود می گردد.

اگر علاقه‌مند به قراردادهای آتی هستید و نبض تند حرکت قیمت‌ها در بازارهای مشتقه را می‌شناسید، ACD راه‌حلی ویژه برای مدیریت ریسک، زمان، سرمایه و کاهش استرس‌های بی‌فایده شما دارد. معامله‌گران بازار سهام نیز می‌توانند از مزیت‌های سیستم ACD برای سوار شدن بر موج‌های سریع قیمتی در بازار استفاده کرده و با تحمل ریسکی محدود و قابل اندازه‌گیری، به سود برسند.

علاوه‌بر این افرادی که بیش از ۶ ماه سابقه معامله در بورس را دارند و تمایل دارند علاوه‌بر بورس بازارهای پرسود ولی پرریسک دیگر مانند بازار پایه و آتی را نیز تجربه کنند.

همچنین معامله گران بازارهای دو طرفه مثل آتی و فارکس که موجب ماندگاری طولانی و عدم از دست رفتن سریع سرمایه می شود.

با شرکت در این دوره، شانس این را دارید که استراتژی جامع معامله‌گری ACD را توسط یکی از توسعه‌دهندگان این سیستم در بازار مشتقه ایران در کارگزاری آگاه به عنوان پیشروترین کارگزاری در حوزه مشتقات مالی آموزش ببینید. این دوره همچنین فرصتی فراهم می‌آورد تا تجربیات ویژه مدرس دوره در خصوص بازارهای داخلی و خارجی با معامله‌گران به اشتراک گذاشته شود.

روش ACD به معامله‌گر کمک می‌کند تا خیلی زود متوجه شود که کجا دچار اشتباه شده و چطور باید خود را از این وضعیت بیرون بکشد. این شاید مهم‌ترین درس این استراتژی برای کسانی باشد که مایلند معامله‌گری را به دور از آسیب های مالی و احساسی به‌عنوان یک حرفه دنبال کنند.

 

 هدف دوره 

معامله‌گران پس از گذراندن این دوره می‌توانند با روشی جامع و هدفمند و با اعتماد به نفس بالا، به استقبال بازارهای مالی بروند. اعتمادی که نه تنها کاذب نیست بلکه از طریق مدیریت ریسک و برنامه‌ریزی صحیح برای معامله‌گری در هر بازار ایجاد شده و با افزایش تجربه فرد در طول زمان تقویت می‌گردد.

 

هزینه و مدت دوره

  دوره حضوری دوره آنلاین
مدت دوره ۱۲ ساعت ( ۴ جلسه ۳ ساعته) ۱۵ ساعت ( ۵ جلسه ۳ ساعته)
هزینه دوره ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال
 پیش‌نیاز دوره دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی

با عضویت در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف در دوره های آموزشی بهره‌مند شوید.

ثبت نام در دوره تخصصی معامله‌گری بازارهای مالی به روش ACD – سلمان یزدانی

 

مراحل شرکت در دوره آنلاین

مرحله اول: ارسال پیامک از سوی آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه  (پیامک مربوطه ۲ الی ۳ روز قبل از تشکیل کلاس ارسال می‌شود)

مرحله دوم: مشاهده ویدیوهای آموزشی استفاده از نرم افزار آموزش مجازی کارگزاری آگاه

مرحله سوم: ورود به محیط نرم افزار با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور (نام کاربری، ایمیل ثبت شده در زمان ثبت نام و کلمه عبور شماره موبایل ثبت شده در سیستم است)

 

سرفصل دوره

  • آشنایی با بازارهای مالی و انواع استراتژی‌های معاملاتی
  • روش ACD چیست و چطور شما را به سود می‌رساند؟
  • جایگاه پیووت‌ها در ACD
  • ACD از دیدگاه کلان
  • جمع‌بندی استراتژی و بررسی کاربردها در بازارهای مالی مختلف
  • بررسی فرصت‌های معاملاتی زنده در بازارهای آتی، سهام و جهانی به روش ACD

 

مدرس دوره: سلمان یزدانی

  • دانشجوی دکترای ریاضیات مالی و مدرس دانشگاه
  • محقق و تحلیلگر و معامله گر بازار آتی و آپشن
  • کارشناس بازار آتی کالا در کارگزاری آگاه 
 

    ثبت نام در دوره تخصصی معامله‌گری بازارهای مالی به روش ACD – سلمان یزدانی

    ارتباط با کارشناسان آموزش ۸۲۱۵۴۰۰۰-۰۲۱داخلی ۱۰۲ و ۱۰۶

    قصد یادگیری و پیشرفت در بورس را دارید؟

    از صفر تا صد بورس را توسط بهترین اساتید آموزش ببینید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل‌تر، مشخصات خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

    14 پاسخ به “دوره معامله‌گری بازارهای مالی به روش ACD (یزدانی)”

    1. محمد گفت:

      خداییش این دوره و این استاد رو باید طلا گرفت ۵ تا دوره قبل از این رفتم ۵ تاشون باهم به اندازه ی این دوره برام کاربرد نداشت.توصیه میکنم حتما شرکت کنید

      ۲
    2. ایمان گفت:

      دوستان توجه کنید.
      ۹۵ درصد مطالب این دوره برای بازار آتی کاربرد داره. نه بازار سهام.
      توصیه میکنم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار اتی رو دارید ثبت نام کنید.
      کلاس های بهتر تر برای بازار سهام در قسمت باشگاه موجود هست.

      ۵
    3. امیر گفت:

      سلام ، آیا بعد از اتمام دوره مدرک هم داده می شود؟

      ۰
      • agah8 گفت:

        سلام دوست عزیز
        جهت پیگیری دوره های آموزشی لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۱۵ بخش آموزش کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

        ۰
    4. بهرنگ پورسرتیپ گفت:

      با سلام
      من می خواستم در دوره ها شرکت کنم ولی بدلیل ساعت کارم نمی تونم در زمان اعلام شده حاضر باشم می خواستم بدونم آیا در کلاس هایی غیر رایگان کلاس ضبط میشه که در خارج وقت تعیین شده بشه دید؟

      ۱
      • agah8 گفت:

        سلام دوست عزیز
        درخصوص چگونگی نحوه برگزاری کلاس های آموزشی به مطلب" راهنمای آموزش مجازی کارگزاری آگاه (LMS)" مراجعه بفرمایید. در صورتی که نتوانید کلاس را به صورت آنلاین شرکت کنید، فایل ها و مطالب آموزشی در سیستم LMS به مدت ۲ ماه بارگذاری می شود. جهت پیگیری دوره های آموزشی لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۱۵ بخش آموزش کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

        ۱
    5. محمد گفت:

      سلام من میخوام تو دوره اخیر این کلاس باشگاه ثبت نام کنم ولی تو همه قید شده ظرفیت تکمیل...من دانشجوی فوق دکتری هستم و الان فرصت خوبی برای اموزش دارم. خیلی وقته دارم سعی میکنم شرکت کنم ولی متاسفانه به همین مشکل برخورد میکنم. ممنون میشم دوستان محموعه همکاری کنند تا من بتونم تو دوره شرکت کنم .

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        جهت پیگیری دوره های آموزشی لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۱۱۵ بخش آموزش کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: