دریافت کد بورسی و کد سجام در مشگین شهر

  • تاریخ درج ۳۰ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۵۵۱ مشاهده
کدبورسی مشگین شهر

امروزه راه‌های مختلفی به منظور درآمدزایی و افزایش درآمد وجود دارد، آیا شما در این راستا گام برداشته‌اید؟ در این میان افراد سرمایه خود را در بازارهای مختلف تحت عنوان بسترهای سرمایه‌گذاری تزریق می‌کنند و طی این فرآیند، سود به دست می‌آورند. در این بین بازار بورس به عنوان یکی از بهترین بسترهای سرمایه گذاری در بازار سرمایه برای تمام افراد با تمامی سنین و شرایط تحصیلی، شرایط ایده‌آلی را فراهم کرده است.

در حال حاضر شما در هر سنی که باشید با هر درجه‌ای از اطلاعات تحصیلی و هر قوم و نژادی قادر هستید که در بازار بورس فعالیت خود را شروع و در کنار کار اصلی خود، به راحتی کسب درآمد کنید. در این مطلب قصد داریم به نحوه دریافت کد بورسی در مشگین شهر بپردازیم و فرآیندهای این مسیر را برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

در این مطلب عناوین زیر را بررسی خواهیم کرد:

 

کد بورسی چیست؟

همان‌طور که برای فعالیت‌های مالی در بانک نیاز به افتتاح حساب است، برای فعالیت در بازار بورس و خریدوفروش سهام نیز شما باید برای دریافت کد معاملاتی یا همان کد بورسی اقدام کنید. کد بورسی برای هر شخص منحصر به فرد است و هیچ کد بورسی شبیه به هم نیست. شما باید تحت ضوابط تعیین شده برای دریافت کد بورسی گام بردارید تا به راحتی بتوانید معاملات سهام خود را بعد از دریافت این کد شروع کنید.

ساختار کد بورسی از ۸ بخش تشکیل شده است که سه بخش اولی خلاصه‌ای از نام خانوادگی شما است و پنج بخش بعدی از اعداد تصادفی تشکیل شده است. به عنوان مثال اگر نام خانوادگی شما رضایی است، کد بورسی شما به این شکل خواهد بود: «رضا ۶۴۷۵۳». البته بعضی از کد بورسی‌های جدید هم حروف و هم اعداد به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. در نظر داشته باشید که کد بورسی از جانب سازمان بورس برای افراد صادر می‌شود و هویت شما را نزد این سازمان مشخص می‌کند.

در حال حاضر برای دریافت کد بورسی در مشگین شهر محدودیت خاصی وجود ندارد و شما برای خود و تمام اعضای خانواده با هر میزان تحصیل و سنی می‌توانید کد بورسی ثبت نام و دریافت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت کد بورسی برای نوجوانان و کودکان تعهد ولی الزامی است. در بخش‌های بعدی جزئیات بیشتری در خصوص دریافت کد بورسی در مشگین شهر را اشاره خواهیم کرد.

نحوه دریافت کد بورسی در مشگین شهر

فرآیند دریافت کد بورسی در تمام شهرهای کشور به یک شکل است. در صورتی که شما مایل به ثبت نام و دریافت کد بورسی هستید در گام اول باید در دو سامانه مجزا از هم ثبت نام کنید. روال کلی به این شکل است که شما در ابتدا در سامانه سجام ثبت نام می‌کنید و بعد از انتخاب یک کارگزاری، ثبت نام ثانویه را در آن انجام می‌دهید. گام بعدی احراز هویت است که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد. پروسه دریافت کد بورسی از دو طریق حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. اگر در این مسیر روش حضوری را انتخاب کرده باشید باید از طریق دفاتر پیشخوان در مشگین شهر اقداک کنید. با مراجعه به دفاتر پیشخوان می‌توانید از تمام خدمات بورسی بهره‌مند شوید. با انتخاب این روش قادر هستید تمام مراحل دریافت کد بورسی از ثبت نام تا احراز هویت را در دفاتر پیشخوان انجام دهید. با کلیک روی دفاتر پیشخوان دولت منتخب آگاه در مشگین شهر به تمامی این دفاتر که با کارگزاری آگاه در ارتباط هستند، دسترسی خواهید داشت.

از طرف دیگر شما می‌توانید دریافت کد بورسی در مشگین شهر به روش آنلاین را انتخاب کنید. در صورتی که این روش را انتخاب کرده باشید می‌توانید به صورت آنلاین تمامی پروسه‌های ثبت نام و دریافت کد بورسی را انجام دهید. به همین منظور برای شروع در روش آنلاین می‌توانید به سامانه آگاه اکسپرس مراجعه و ثبت نام خود را شروع کنید.

دریافت کد سجام در مشگین شهر

آن دسته از سرمایه‌گذارانی که در بازار بورس در حال معامله یا سرمایه‌گذاری هستند، به خوبی با سامانه www.sejam.ir و راهبردهای آن آشنایی دارند. تمام افرادی که قصد دارند وارد بورس شوند در گام اول باید سجامی شوند و این ثبت نام به راحتی از سامانه سجام برای عموم امکان‌پذیر است. این ثبت نام به صورت کلی فقط یک بار برای فرد تعریف شده و نیاز به ثبت نام‌های بعدی یا ثانویه نخواهد داشت. در این فرآیند شما باید اطلاعات هویتی و اصلی خود را در سامانه ثبت کنید. جالب است بدانید که سجام مخفف عبارت سامانه جامع اطلاعات مشتریان است که به وسیله شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تأسیس شده ‌است.

این سامانه برای حفظ شفافیت کامل در فرآیند بازار سرمایه و اطلاعات تمام سرمایه‌گذاران در این حوزه به راه افتاده است. برای شروع فعالیت در بازار بورس شما الزاماً باید در گام اول در سامانه سجام ثبت نام کنید. پروسه ثبت نام شما در سامانه سجام با هزینه ۱۰ هزارتومانی همراه است. (اگر در مورد دریافت کد پیگیری سجام به مشکل خوردید کلیک کنید.)

غیر از روش مستقیم برای ثبت نام و دریافت کد سجام در مشگین شهر، از طریق دو روش دیگر می‌توانید برای این فرآیند اقدام کنید:

• نرم‌افزارهای قابل نصب روی گوشی همراه

• سامانه ثبت نام و دریافت کد بورسی کارگزاری آگاه یا همان سامانه ex.agah.com

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت نام سجام در سامانه آگاه اکسپرس، رایگان بودن این پروسه است که تمامی ثبت نام کنندگان با ثبت اطلاعات و مشخصات دقیق خود در سامانه آگاه اکسپرس قادر هستند ثبت نام رایگان سجام خود را  انجام دهند. پس با این تفاسیر، شما به منظور دریافت کد بورسی در مشگین شهر می‌توانید از طریق روش آنلاین و با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس اقدام و در همان سامانه به صورت رایگان ثبت نام سجام خود را تکمیل کنید.

دریافت کد معاملاتی در مشگین شهر

دریافت کد معاملاتی در مشگین شهر همان‌طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، به منظور شروع معاملات در بازار بورس باید کد معاملاتی داشته باشید. توضیح دادیم که کد معاملاتی از طریق کارگزاری‌های بورسی قابل ثبت نام و دریافت است. برای دریافت کد معاملاتی در مشگین شهر می‌توانید از طریق سامانه آنلاین آگاه اکسپرس اقدام کنید.

فرآیند ثبت نام و صدور کد بورسی در مشگین شهر برای تمامی افراد به صورت رایگان انجام می‌شود به این منظور فقط کافی است از طریق سامانه آنلاین ثبت نام کارگزاری آگاه اقدام کنید. بعد از طی مراحلی که تا این بخش به آن‌ها اشاره کردیم کد بورسی شما طی دو الی سه روز کاری ارسال شده و با مراجعه به سامانه معاملات آنلاین کارگزاری آگاه می‌توانید خریدوفروش سهام را آغاز کنید (برای دیدن فیلم آموزش خرید و فروش آنلاین سهام وارد شوید).

سهام عدالت در مشگین شهر

سامانه فروش سهام عدالت

اخیرا در بازار بورس، با سهام عدالت برخورد می‌کنیم؛ سهام بعضی از شرکت‌های دولتی که به اقشار کم درآمد و بعضی از کارمندان لشکری و کشوری اختصاص یافت. در سال ۹۹ طرح آزادسازی سهام عدالت اجرایی شد و افراد می‌‌توانستند انتخاب کنند که می‌خواهند مدیریت سهام‌شان را شخصا در اختیار داشته باشند یا خیر. اگر تا به حال در بورس فعالیتی نداشته‌اید سهام عدالت زمینه مناسبی برای شروع فعالیت شما در این بستر در کارگزاری آگاه خواهد بود.

سهم عدالت در سال‌های اخیر رشد خوب و چشم‌گیری داشته و دارندگان این سهم از سود خوبی بهره‌مند شده‌اند. اگر شما هم جزو دارندگان سهام عدالت در مشگین شهر هستید، به راحتی می‌توانید برای فروش آن از طریق کارگزاری آگاه اقدام کنید. برای این منظور کافی است که به سامانه سهام عدالت آگاه با آدرس se.agah.com رجوع کنید و اختیار فروش سهام عدالت خود را به این کارگزاری بسپارید. در این فرآیند کارگزاری آگاه با توجه به ضوابط و چهارچوب‌های تعریف شده برای فروش سهام عدالت شما اقدام می‌کند و سود حاصل از آن را به صورت خودکار به حساب شما واریز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله سامانه مدیریت و فروش سهام عدالت را مطالعه بفرمایید.


 

جمع‌بندی

همان‌طور که در بخش ابتدایی این مقاله اشاره کردیم، راه‌های مختلفی برای افزایش درآمد و کسب سود از سرمایه فعلی شما در کشور وجود دارد. یکی از بهترین بسترهای سرمایه‌گذاری در ایران تزریق سرمایه به بازار بورس است. در این مقاله به صورت دقیق به تک تک مراحل دریافت کد بورسی و ثبت نام در سامانه سجام نیز اشاره شد. شما با دریافت کد معاملاتی به راحتی می‌توانید در مشگین شهر به فعالیت‌های بورسی خود رسیدگی کنید. برای دریافت کد بورسی در مشگین شهر می‌توانید به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت منتخب کارگزاری آگاه مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، اخبار و اطلاعیه‌های بآشگاه مشتریان را پیگیری بفرمایید.

آدرس و شماره تماس شعبه مشگین شهر

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: