بورس تربت حیدریه (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

تربت حیدریه – خیابان کاشانی – نبش کاشانی ۱۲- کد پستی:۹۵۱۸۷۴۵۶۳۵

۵۲۲۸۳۳۰۰-۴ (۰۵۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در مشهد

  • تربت حیدریه یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که از بسیاری جهات نقش مهمی در اقتصاد و صنعت کشور دارد. در این مطلب قصد داریم این شهر را، که به پایتخت زعفران جهان معروف است، کمی بیشتر بشناسیم و درباره وضعیت و امکانات بورس در تربت حیدریه اطلاعاتی کسب کنیم.
    شرایط محیطی تربت حیدریه

    تربت حیدریه شهری است در ۱۴۵ کیلومتری جنوب مشهد که در گذشته با نام‌های زاوه و ولایت رخ شناخته می‌شده است. این شهر بسیار کهن است، تاریخ آن به دوره اشکانیان باز می‌گردد و ساخت آن را به زوطهماسب نسبت داده‌اند. کشفیات باستان‌شناسی در محوطه‌های تاریخی مانند غار ماه پری و سنگ‌نگاره‌های کدکن و … آثار تمدن در این شهر را تا هزاره‌های چهارم و پنجم پیش از میلاد دنبال کرده‌اند.

    وجه تسمیه این شهر، حضور قطب‌الدین حیدر از صوفیان قرن ششم و هفتم هجری و معاصران عطار در زاوه بوده است. عارفی بزرگ که سر سلسله طریقت حیدریه بود، از ترکستان به زاوه مهاجرت کرد و پس از مدتی درگذشت. آرامگاه او زیارتگاه مردم شد و به حرمت او شهر را تربت قطب‌الدین حیدر، تربت حیدری و بعدها تربت حیدریه نامیدند. رونق این شهر به زمان قاجار برمی‌گردد. زمانی که اسحاق ‌خان قرایی، از رجال سیاسی قاجار، به مرمت و آبادانی شهر پرداخت و آثار اصلاحات او هنوز پابرجاست. آب و هوای تربت حیدریه گرم و خشک است و شهر در حال حاضر با بحران جدی آب مواجه است. جمعیت این شهر بیش از ۱۵۰ هزار نفر است.

  • وضعیت اقتصادی تربت حیدریه

    اقتصاد تربت حیدریه بر چند پایه استوار است: زعفران، ابریشم، طلا، پنبه و معادن غنی و متنوع. این شهر با تولید بیش از ۵۰ تن زعفران، بیشترین میزان تولید زعفران را در سراسر جهان دارد. معادن طلای زرمهر تربت حیدریه در روستای زرمهر قرار دارد و اولین شمش‌های طلای کشور که در بازار بورس اوراق بهادار تهران معامله می‌شوند، این جا ساخته می‌شوند. بنابراین بورس تربت حیدریه به ویژه در بازارهای آتی کالا و طلا، می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد.

     بسیاری از مزرعه‌های این شهر به کاشت پنبه اختصاص داده شده‌اند و بیشترین میزان تولید ابریشم کشور در تربت حیدریه انجام می‌شود.

    معادن این شهر شامل ۲۳ نوع ماده معدنی می‌شوند و طبیعتا این غنای معدنی، تاثیر مهمی بر اقتصاد بورس تربت حیدریه داشته است. صنایع بزرگی در این شهر فعال هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیمان، طلا، قند و فولاد اشاره کرد. مواد معدنی که از این شهر استخراج می‌شوند، عبارتند از: سیلیس، باریت، منیزیت، آگات، بنتونیت، کالک، خاک‌های صنعتی، گل سفید، گچ، آهک، کرومیت، منگنز، مس، نقره، طلا، فیروزه و سنگ‌های تزئینی از قبیل تراورتن، گرانیت و مرمر.

    رونق اقتصاد تربت حیدریه مدیون واحدهای تولیدی متعدد است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  کارخانه سیم رضا، کارخانه مس توس، کارخانه آرد والسی، کارخانه آرد بهنام، کارخانه فرش آرا، کارخانه ایران نکتار، زیره پاک کنی و پنبه پاک کنی طلای سفید، کارخانه کائولن، مجتمع فولاد رخ، مجتمع فولاد تربت حیدریه، کار خانه قند تربت حیدریه، کارخانه کاشی زرین، سردخانه بزرگ سه هزار تنی و کارگاه‌های ابریشم کشی، شرکت سیمان زاوه تربت، مجتمع صنایع تبدیلی رادوار توس، کار خانه ماکارونی مهسان، شرکت زعفران کیان توس، کارخانه نمک سرهنگ، کارخانه گچ رخ، معدن طلای بایگ، معدن سنگ بایگ و … .

    حضور این واحدها در بورس تربت حیدریه می‌تواند نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد این شهر داشته باشد.

    بسیاری از این واحدهای صنعتی ظرفیت حضور در بازار سرمایه را دارند و این مسئله می‌تواند تاثیر مهمی بر اقتصاد و بورس در تربت حیدریه داشته باشد.

    بازار سرمایه در تربت حیدریه

    اقتصاد و بورس در تربت حیدریه مثل دیگر شهرهای ایران با هم پیوند مستقیم دارند. هر چه رونق اقتصادی شهر بیشتر باشد، نقدینگی بیشتری برای سرمایه‌گذاری در بورس تربت حیدریه در اختیار مردم وجود خواهد داشت. این سرمایه‌گذاری هم به نفع مردم است و هم به توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی شهر کمک خواهد کرد.

    برای فعالیت در این بازار پرسود، لازم است ابتدا برای دریافت کد بورسی در تربت حیدریه اقدام کنید. ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در دفاتر پیشخوان دولت و انتخاب یک کارگزاری مناسب، اولین قدم‌ها در این مسیر محسوب می‌شوند. با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس، می‌توانید ثبت نام در کارگزاری و سجام را به صورت همزمان انجام دهید و تنها برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. دریافت کد بورسی در تربت حیدریه با این روش، زمان کمتری از شما خواهد گرفت.

    گام بعدی، آموزش بورس در تربت حیدریه است. هر بازاری، مفاهیم و فرایندهای مخصوص به خود را دارد و این مسئله در مورد بورس پر رنگ‌تر از سایر بازارها دیده می‌شود. البته روش‌های سرمایه‌گذاری غیر مستیم هم وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کار را به متخصصان بسپارید اما در هر صورت، بهتر است در مورد این بازار کمی دانش کسب کنید.

    کارگزاری آگاه بیش از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت داشته است و با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف، افراد بسیاری را با مفاهیم بورس و بازار سرمایه آشنا کرده است. برای دریافت خدمات آموزش بورس در تربت حیدریه می‌توانید به وب سایت بآشگاه مراجعه کنید و ضمن بهره‌مند شدن از مقاله‌ها و ویدئوهای رایگان، درباره این برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها، اطلاعات لازم را کسب کنید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر تربت حیدریه کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر تربت حیدریه نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در تربت حیدریه نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان تربت حیدریه

 

تربت حیدریه ایمان براتی تربت حیدریه-خیابان مدرس ۱۵ ۵۲۳۱۳۱۵۸
تربت حیدریه دانیال دستگیر بلوارباهنر نبش باهنر۲۹ جنب پل هوایی ۵۲۳۲۲۱۴۱
تربت حیدریه احسان  امان تربت حیدریه خیابان طالقانی نبش طالقانی نبش طالقانی ۱۵ ۵۲۲۲۷۴۶۴
تربت حیدریه ليلي ايل بيگي تربت حيدريه بالاتراز میدان بسیج بین شهید سلیمانی ۴۵ و۴۷ ۵۲۳۱۴۰۵۲
تربت حیدریه محمدرضا رحیم خانی تربت حیدریه،خیابان فردوسی شمالی،بالاتر از مخابرات،بین فردوسی ۲۳ و ۲۱ ۵۲۲۴۷۷۳۶
تربت حیدریه محمد دانش میدان مرکزی پست قدیم دفتر دانش ۵۲۲۳۸۵۸۵
تربت حیدریه مهدی حسین پور سیوکی خراسان رضوی تربت حیدریه میدان باغسلطانی نبش فردوسی جنوبی ۷۴  دفتر پیشخوان دولت ۵۲۲۷۴۷۷۴
تربت حیدریه اکرم شیبانی تربت حیدریه شهرک ولیعصر۴رادانشسرا ۵۲۲۹۵۰۲۲
تربت حیدریه مرضيه قناديزدي خيابان مدرس بين مدرس ۲۶-۲۸ ۲۲۲۳۰۳۶
تربت حیدریه احمدرضا  قندهاريان خيابان كاشاني حاشيه ميدان كاشاني ۵۲۲۴۵۰۳۳
تربت حیدریه محسن اسلامی ملکی خراسان رضوی تربت حیدریه روستای نوغاب رویروی حافظ۵ جنب نانوایی سنگک دفتر پیشخوان ۵۲۴۱۵۵۵۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.