باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۶۳۱ مشاهده

در این ویدئو قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با بآشگاه مشتریان آگاه و خدمات آن به شما ارائه دهیم.

سایت بآشگاه در اصل با هدف ایجاد یک محیط پویا برای بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات به منظور مشتری مداری ایجاد شده است. تمامی فعالان بازار سرمایه می‌توانند با عضویت در این سایت از مزایای متعدد آن بهره‌مند شوند.توجه به این نکته ضروری است که برای عضویت در سایت بآشگاه، لزومی به دریافت کد معاملاتی از کارگزاری آگاه نیست. به عبارت بهتر، افراد می‌توانند بدون در اختیار داشتن کد بورسی از کارگزاری آگاه هم، از خدمات سایت بآشگاه استفاده کنند. اعضای بآشگاه به دو گروه مشتریان و کاربران تقسیم می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، مشتریان بآشگاه، آن دسته از مشتری‌های کارگزاری آگاه هستند که کد معاملاتی دریافت کرده‌اند. کاربران بآشگاه هم شامل اعضایی می‌شوند که تاکنون کد معاملاتی خود را از کارگزاری آگاه دریافت نکرده‌اند.

دقت داشته باشید که مشتری‌های بآشگاه می‌توانند از تمام خدمات موجود در سایت استفاده کنند. این در حالی است که کاربران سایت تنها به برخی از خدمات بآشگاه دسترسی دارند. به همین علت توصیه می‌شود که برای دسترسی به تمام خدمات بآشگاه، هر چه سریعتر نسبت به دریافت کد معاملاتی از کارگزاری آگاه اقدام کنید. با این کار حساب شما از حالت کاربر به مشتری تبدیل می‌شود و به تمامی خدمات بآشگاه دسترسی پیدا خواهید کرد.حالا سوال اساسی اینجاست که منظور از خدمات بآشگاه مشتریان آگاه چیست و چطور می‌توان از این خدمات استفاده کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که این بآشگاه خدمت متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، ارائه اعتبار معاملاتی به مشتریان است. اعتبارهای معاملاتی در قالب بسته‌های اعتباری و وام قرض‌الحسنه در اختیار مشتریان بآشگاه قرار داده می‌شوند. این افراد می‌توانند از این طریق به منبع مالی جدیدی برای برنامه‌ریزی معاملات خود در بازار بورس دسترسی پیدا کنند.

ما تلاش می‌کنیم تا در ویدئوهای آموزشی بعدی، هرکدام از اعتبارهای معاملاتی را به صورت جداگانه توضیح دهیم و شرایط استفاده از آن‌ها را برای شما بازگو کنیم. ارائه بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی در بازار سرمایه هم از دیگر خدمات بآشگاه مشتریان آگاه است. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی در دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه که در تمام شعب آن در سراسر کشور برگزار می‌شوند، به صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید. این دوره‌ها به دو شکل رایگان و پولی برگزار می‌شوند و در پایان دوره هم امکان دریافت مدرک از کارگزاری وجود دارد.

شما می‌توانید از تمام این خدمات با تخفیف‌ ۲۰ تا ۸۰ درصدی استفاده کنید. جالب است بدانید که میزان این تخفیف به سطح یا قله بآشگاه شما وابستگی دارد که در ویدیو‌های بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: