آموزش بورس در کرمان

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۱۱۴۴ مشاهده
آموزش بورس کرمان

یادگیری تکنیک‌های معامله‌گری لازمه ورود به بازار معامله است. کسانی که قصد ورود به بازاری را، برای سرمایه‌گذاری دارند پیش از هر کاری باید فوت و فن‌های آن بازار را بیاموزند؛ تا در این میان دچار ضرر و زیان نشوند.

انتخاب استراتژی‌های نادرست در معاملات، ثمره‌ی نداشتن دانش است. برای اینکه خوانندگان این مقاله بیشتر به درک این مطلب برسند که، اصل اولیه ورود به یک بازار مالی آموزش آن بازار است، در ادامه از ضرورت یادگیری، ضرورت آموزش ورود به بورس و آموزش بورس در کرمان خواهیم گفت.

 

فهرست مطالب

 

ضرورت یادگیری و آموزش بورس

می‌دانیم که هر بازاری سازوکار مخصوص خود را دارد. برخی از بازارها ساختاری ساده و برخی دیگر ساختاری پیچیده دارند. به عنوان مثال سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سازوکار نسبتاً ساده‌ای دارد. به این صورت که با سرمایه‌ای اندک مقداری طلا خریداری می‌کنید و بعد از مدتی با سودی که از این سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید از بازار خارج می‌شوید. یک سرمایه‌گذاری با میزان ریسک و میزان سود پایین. تنها در شرایطی مانند نوسان قیمت سکه می‌توان در بازار طلا سود خوبی به دست آورد.

حال در مقایسه بازارها می‌توان گفت؛ بازار بورس بازاری نسبتاً پیچیده با سودی عالی است. پیچیدگی بازار بورس تنها در نحوه سرمایه‌گذاری در این بازار مطرح می‌شود. این موضوع که متد و استراتژی معاملاتی ما چگونه باشد تا در نهایت به سود منتهی شود؛ نیاز به آموزش و یادگیری اولیه دارد. شخصی که مهارت‌های بورس را بیاموزد با انتخاب استراتژی صحیح، می‌تواند به نحو احسنت دارایی خود را مدیریت کند. و برای همیشه، بورس را یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب خواهد کرد.

بارها اتفاق افتاده که افرادی با سرمایه‌ای اندک ولی با علم و مهارت کافی وارد بازار شده‌اند و در نهایت سودی خوب کسب کرده‌اند. در مقابل بوده‌اند افرادی که با سرمایه زیاد و دانش ناکافی در تلاطم‌های بازار دارایی خود را از دست داده‌اند. از این اتفاقات می‌توان نتیجه گرفت که لازمه سرمایه‌گذاری در بورس، داشتن دانش بورسی و یادگیری تکنیک‌های تحلیلی و معامله‌گری است.

به همین منظور آموزش بورس در کارگزاری آگاه در سراسر کشور، برای تمامی علاقه‌مندان و به‌منظور بالا بردن سطح کیفی دانش بورسی برگزار می‌شود.

آموزش بورس در کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه که از باسابقه‌ترین و معتبرترین کارگزاری‌های کشور محسوب می‌شود؛ همواره سعی در آن دارد که بهترین و به‌ روزترین خدمات و امکانات آموزشی را ارائه دهد، زیرا هدف از آموزش بورس، ساختن جامعه‌ای آگاه است.

برای به تحقق رسیدن این هدف، مرکز آموزش بورس آگاه، برنامه‌ای هدفمند و جامع برای علاقه‌مندان به بازار بورس در شهر کرمان، تهیه دیده است. بر اساس این برنامه، تمامی دانش پذیران بورسی می‌توانند با شرکت در دوره‌ها و کلاس‎‌های حضوری و یا آنلاین، به مرور زمان به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوند. کلاس آموزش بورس در آگاه، به سه مقطع آموزش ابتدایی، پیشرفته و حرفه‌ای تقسیم‌بندی شده است و شما در هر سطح از یادگیری که باشید؛ می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کرده و به مهارت‌ها و دانش خود اضافه کنید.

انواع دوره‌های آموزش بورس در کرمان را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس (رایگان) در کرمان

تابلو خوانی و آموزش فیلتر نویسی در وب سایت TSETMC در کرمان

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در کرمان

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک) در کرمان

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک) در کرمان

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک) در کرمان

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در کرمان

در کلاس آموزش بورس آگاه، در گام نخست، شما با مبانی سرمایه‌گذاری در بورس، اصطلاحات و مفاهیم پایه این بازار آشنا می‌شوید و آموزش با نحوه کار با نرم‌افزار آساتریدر به شما آموزش داده می‌شود. این دوره به صورت رایگان برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

در مرحله بعد، تابلو خوانی و فیلتر نویسی در سایت tsetmc را می‌آموزید. این سایت مرجع بزرگ اطلاعات بورسی در ایران است.

یادگیری اصول تحلیل بازار سرمایه، گام سوم در راه آموزش بورس در آگاه است. تحلیل بنیادی و تکنیکال ( مقدماتی و پیشرفته) در این دوره آموزش داده خواهد شد.

در مرحله آخر، شما با یادگیری اصول روانشناسی بازار، مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی، مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله و…. گام نهایی را در راه آموزش بورس برداشته‌ و دیگر زمان آن رسیده که به صورت حرفه‌ای وارد میدان سرمایه‌گذاری هوشمند خود شوید و تجربه‌ای خوب از یک سرمایه‌گذاری خوب و سود ده را برای خود رقم بزنید.

سخن آخر

علاوه بر آنچه گفته شد؛ کلاس آنلاین بورس در کرمان، برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانند در دوره‌های حضوری شرکت کنند، با استقبال زیادی در حال برگزاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در کرمان با شعب آگاه، در این شهر تماس بگیرید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه کرمان

 

فرم تماس

استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: