بورس نورآباد ممسنی (استان فارس)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

نورآباد ممسنی _خیابان طالقانی، چهارراه استادیوم کدپستی:۷۳۵۱۷۵۱۱۵۵
۴۲۵۴۱۷۴۴-۵ (۰۷۱)   – ۴۲۵۲۹۲۱۵ (۰۷۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در نورآباد

شهرستان ممسنی در ناحیه شمال غرب استان فارس قرار گرفته است و نورآباد مرکز آن به شمار می‌رود. منطقه‌ای با تاریخ کهن و ویژگی‌های اقلیمی بی‌نظیر که ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه در آن وجود دارد. در این مطلب با ویژگی‌های محیطی و شرایط اقتصاد و بورس در نورآباد آشنا خواهیم شد.

شرایط محیطی نورآباد

شهرستان ممسنی همیشه به خاک حاصلخیز و مراتع غنی شهرت داشته است. آثار باستانی و بقایای بناهای به جا مانده از ادوار گذشته، تاریخ تمدن این شهر را تا بیش از پنج هزار سال نشان می‌دهند. بنای تاریخی لیدوما، آتشکده نور (که نام شهر از آن برگرفته شده است)، آرامگاه آریو برزن، تپه سورنا و … همگی از نقش مهم این منطقه در تاریخ ایران حکایت می‌کنند و از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند.

 این شهرستان، در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته و به همین دلیل، سه اقلیم آب و هوایی را در خود جای داده است. بخش‌هایی از این شهرستان آب و هوای سردسیر دارند، آب و هوای بخش‌هایی مثل نورآباد و دهنو معتدل و مرطوب است و مناطق هم جوار استان بوشهر، گرم و خشک هستند. این تنوع اقلیمی، مناظر و جاذبه‌های بکر و طبیعی فراوانی ایجاد کرده است که می‌تواند از طریق جذب گردشگر، به رونق اقتصاد نورآباد کمک کند. جمعیت نورآباد در حدود ۶۰ هزار نفر است.

وضعیت اقتصادی نورآباد

بورس نورآباد مستقیما از اقتصاد این شهر تاثیر می‌گیرد. بنابراین قبل از بررسی وضعیت بازار سرمایه، لازم است اقتصاد این شهر را مورد بررسی قرار دهیم. اقتصاد نورآباد و به طور کلی شهرستان ممسنی، بر پایه کشاورزی، دامداری و قالیبافی بنا شده است.

به علت تنوع اقلیمی و فراوانی ذخایر آبی، محصولات کشاورزی متنوع و با کیفیتی در این ناحیه تولید می‌شوند. از جمله می‌توان به برنج، گندم، جو، مرکبات و خرما اشاره کرد. منابع آب کشاورزی این منطقه از چشمه‌ها، کاریزها، چاه‌ها و رودخانه‌ها تامین می‌شود اما در چند سال اخیر، کاهش بارش‌ها، این منطقه را نیز با بحران کم‌آبی مواجه کرده است. دامداری، به ویژه به سبک سنتی در روستاها رونق فراوانی دارد و محصولات لبنی این منطقه کیفیت بالایی دارند.

علاوه بر کشاورزی و دامداری، صنعت این ناحیه نیز رو به رشد است. ممسنی یک منطقه نفت خیز است و مدتی است که در منطقه بابا منیر، عملیات حفاری و استخراج آغاز شده است. این مسئله، تاثیر بسزایی بر اقتصاد و بورس نورآباد دارد و رشد صنایع متاثر از نفت، وضعیت اشتغال این منطقه را نیز بهبود خواهد داد.

بورس نورآباد

بازار سرمایه و بورس نورآباد یکی از بهترین بسترها برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. فعالیت در این بازار هم منافع سرمایه‌گذاران را تامین می‌کند و هم به نفع شرکت‌ها و کارخانه‌ها است. مردم با سرمایه‌گذاری در این بازار، می‌توانند نقدینگی خود را از گزند تورم حفظ کنند و شرکت‌ها با عرضه سهام در بورس، منابع مالی لازم را برای اجرایی کردن طرح‌های توسعه به دست می‌آورند. شفافیت بازار و نظارت دقیق سازمان بورس نیز مانع از بروز تخلفات خواهد شد.

در حال حاضر پتروشیمی ممسنی در بازار زرد فرابورس ایران حضور دارد و امید است به زودی، واحدهای تولیدی و اقتصادی دیگری نیز از این شهر راهی بازار سرمایه شوند.

نخستین گام برای فعالیت در بازار سرمایه و استفاده از منافع بی شمار آن، دریافت کد بورسی در نورآباد است؛ شناسه‌ای که با آن نزد سازمان بورس و اوراق بهادار شناخته می‌شوید و می‌توانید به معامله بپردازید. مراحل سه گانه دریافت کد بورسی در نورآباد شامل به این شرح است: ثبت نام در سجام، ثبت نام در کارگزاری و احراز هویت. با ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس، ثبت نام در سجام نیز به صورت خودکار انجام می‌شود و مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان تنها برای احراز هویت لازم است.

قبل از اقدام برای دریافت کد بورسی، لازم است در مورد کارگزاری‌های مختلف تحقیق و بهترین مورد را انتخاب کنید. کارگزاری آگاه با داشتن درجه الف و قرار گرفتن در میان سه کارگزاری برتر کشور یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این کارگزاری تمامی خدمات مربوط به بازار سرمایه را پوشش می‌دهد و با داشتن تمامی مجوزهای لازم، گسترده جامعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

بورس، مانند تمامی بازارهای دیگر، فرایندها و اصطلاحات مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل، آگاه همواره روی عنصر آموزش تاکید داشته است. مراحل آموزش بورس در نورآباد را می‌توانید از طریق خدمات کارگزاری آگاه پیش ببرید. آگاه بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و با برگزاری دوره‌های متنوع در سطوح مختلف، در راستای بالا بردن دانش بورسی کاربران تلاش کرده است.

برای اطلاع از دوره‌های آموزشی و تاریخ و نحوه برگزاری کلاس‌ها، می‌توانید به وب سایت بآشگاه مشتریان آگاه مراجعه کنید. همچنین در این وب سایت، به مجموعه کاملی از مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان دسترسی خواهید داشت. هم وطنان گرامی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آموزش بورس در نورآباد با شعبه کارگزاری آگاه در این شهر تماس حاصل فرمایند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر نورآباد کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر نورآباد نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در نورآباد نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان نورآباد

 

ممسنی کامبیز اکبری استان فارس – شهرستان ممسنی – شهر خومه زار – جاده اصلی – دوراهی بابامنیر ۴۲۶۳۳۰۰۲
ممسنی سید عبد الوهاب  حسینی میدان مصلی ابتدای جاده شرکت نفت جنب تعویض روغنی غفاری ۴۲۵۲۸۳۹۵
ممسنی زهرا یوسفی نوراباد ممسنی خیابان ایت الله سعیدی تقاطع ۲۴ متری جهاد کشاورزی ۴۲۵۲۴۷۲۷

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.