بورس لارستان (استان فارس)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

شهرجدید، بلوار فرهنگ، روبه روی اداره ورزش و جوانان کدپستی:۷۴۳۱۸۷۶۵۱۰
  ۵۲۲۷۷۷۱۲-۳ (۰۷۱) 

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس مرودشت

لارستان یکی از شهرستان‌های استان فارس است. شهری با تاریخ کهن و ویژگی‌های منحصر به فرد که می‌توان فرصت‌های بسیاری را در آن پیدا کرد. امروز قصد داریم درباره بورس لارستان صحبت کنیم. همچنین توضیحاتی را نیز درباره فرایند دریافت کد بورسی در لارستان و آموزش بورس در لارستان مطرح خواهیم کرد.

ایران کشور پهناوری است که اقلیم‌های طبیعی مختلفی را در خود جای داده است. هر یک از شهرها و مناطق کشور، ویژگی‌های طبیعی و موقعیت جغرافیایی خاص خود را دارند و همین ویژگی‌ها باعث می‌شود ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی تنوع بسیاری داشته باشند. لارستان یکی از همین شهرها است و صحبت‌های بسیاری درباره فرصت‌های موجود در اقتصاد لارستان می‌توان مطرح کرد اما قبل از آن، لازم است کمی با ویژگی‌های محیطی این شهر آشنا شویم.

شرایط محیطی لارستان

شهرستان لارستان در جنوب استان فارس قرار دارد و شهر لار مرکز آن است. شهرستان‌های داراب، زرین‌دشت، جهرم، قیر و کارزین، خنج، اوز، گراش و لامرد، حاجی‌آباد، بندرعباس و بستک همسایه‌های لارستان هستند و همین مسئله باعث می‌شود این شهر، موقعیت تجاری و ترانزیتی بسیار خوبی داشته باشد.

لار که مرکز استان لارستان محسوب می‌شود، معروف است به تنها شهر بدون کوچه ایران و البته این عنوان جذاب، تاریخچه غم‌انگیزی دارد. در سال ۱۳۲۹ زلزله‌ای در لار رخ می‌دهد و بافت قدیمی شهر را کاملا تخریب می‌کند. بعدها شهر بازسازی می‌شود و این بار بدون کوچه‌های پر پیچ و خم. خیابان‌های این شهر به صورت متقاطع طراحی شده‌اند و عرض آن‌ها زیاد است. کوچه‌ای وجود ندارد و ارتفاع ساختمان‌ها بلند نیست. این ویژگی باعث می شود شهر لار که روی گسل زلزله قرار دارد، از امنیت بیشتری برخوردار باشد.

آب و هوای لارستان، گرم و خشک است؛ شهری با زمستان‌های معتدل و تابستان‌های داغ که مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. کوه‌ها و غارهای لارستان به ویژه در فصول زمستان و بهار، علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کنند و آسمان صاف و پرستاره، فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان به نجوم و رصد فراهم کرده است. منطقه حفاظت‌شده هرمود زیستگاه پرندگان و حیوانات کمیاب است و برای نمونه می‌توان به قوچ لارستان اشاره کرد که به مینیاتور معروف است. گنبدهای نمکی، چشمه زاهد رستم، دریاچه هیرم و … از جمله جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند و با جذب توریست، نقش مهمی را در اقتصاد لارستان ایفا می‌کند.

این شهر سابقه تاریخی کهنی دارد و طبیعتا، جاذبه‌های تاریخی آن نیز تماشایی هستند. مهمترین بنای تاریخی لارستان، آتشکده آذرفرنبغ است که سابقه آن به دوران ساسانیان برمی‌گردد. گفته می‌شود آتش ۱۵۰۰ ساله آتشکده یزد از این جا منتقل شده است. بنای تاریخی دیگر، قلعه اژدها پیکر است که باز هم مربوط به دوره ساسانیان است.

وضعیت اقتصادی لارستان

بورس و اقتصاد لارستان با هم پیوند دارند و نمی‌توان یکی را بدون دیگری در نظر گرفت. قبل از صحبت درباره بورس لارستان، باید اقتصاد این شهر را بررسی کنیم. بر خلاف بسیاری از مناطق دیگر ایران، اقتصاد لارستان بر پایه کشاورزی و دامداری بنا نشده است. در گذشته این شهر کشاورزی پررونقی داشته است اما در حال حاضر، منابع آبی کافی در این شهر وجود ندارد.

لارستان را می‌توان یک شهرستان صنعتی دانست. بیشتر ساکنان این شهر به تجارت، صنعت یا مشاغل خدماتی اشتغال دارند. این شهرستان دو شهرک صنعتی را در خود جای داده است. شهرک صنعتی لار ۱۱۹ هکتار و شهرک صنعتی بخش بیرم ۴۲ هکتار مساحت دارد. دو ناحیه صنعتی حسن‌لری و پشته‌سنگر نیز در شهرستان لار قرار گرفته‌اند.

گنبدهای نمکی لارستان، علاوه بر این که جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند و منظره طبیعی بی‌نظیری ساخته‌اند، منابع غنی از معادن مختلف را نیز در خود دارند. اصلی‌ترین ماده معدنی این ناحیه البته نمک است و ذخایر معدنی گوگرد، اورانیوم، آهن، سولفات، سنگ گرانیت و … در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. گنبدهای نمکی کرمستج، طاقدیس، سینه سفید و پاسخند، مهمترین گنبدهای نمکی لارستان هستند.

 بازار سرمایه در لارستان

فعالیت در بورس لارستان می‌تواند هم برای سرمایه‌گذاران مفید باشد و هم برای شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی و صنعتی. مردم از این طریق می‌توانند ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند و به سود برسند. واحدهای اقتصادی نیز با این روش، سرمایه لازم را برای طرح‌های توسعه به دست می‌آورند. فرصت آموزش بورس در لارستان نیز فراهم است و کسانی که با این حوزه آشنایی ندارند، می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

هر یک از بخش‌های صنعتی این شهرستان، پر هستند از فرصت‌های اقتصادی و با ورود شرکت‌ها به بورس و فرابورس، امکان مشارکت مردم در صنعت نیز فراهم می‌شود. بورس لارستان بستری شفاف برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند و البته از طریق معافیت‌های مالیاتی، در جهت منافع شرکت‌ها نیز حرکت خواهد کرد.

آموزش بورس در لارستان

اولین قدم برای فعالیت در بازار سرمایه، دریافت کد بورسی است. برای دریافت کد بورسی در لارستان می‌توانید از طریق سامانه آگاه اکسپرس اقدام کنید. با ثبت نام در این سامانه به صورت خودکار و بدون پرداخت هزینه در سجام نیز ثبت نام می‌شوید. در مرحله بعد، کافی است به دفاتر پیشخوان دولت منتخب مراجعه کنید و با ارائه مدارک لازم، فرایند احراز هویت را انجام دهید.

خوشبختانه در حال حاضر، دسترسی به اطلاعات ساده شده است و هر جایی که باشید، می‌توانید از فرصت‌های آموزشی بهره ببرید. کارگزاری آگاه به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه، فرصت آموزش بورس در لارستان را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. هر جا که باشید می‌توانید در دوره‌های آموزشی آنلاین آگاه شرکت کنید و مقاله‌ها و ویدئوهای آموزشی رایگان نیز در وب سایت بآشگاه در دسترس هستند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر لارستان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهرلارستان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در لارستان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان لارستان

 

لارستان محمد دبستان فارس، لارستان، شهر لطيفي بلوار شهدا دفتر پيشخوان شهر لطيفي ۵۲۴۱۳۰۰۴
لارستان ابراهیم محبی پور فارس، لارستان، خیابان ایت اله خامنه ای روبروی آتش نشانی ۵۲۳۳۶۴۰۰
لارستان فاطمه نقرئی فارس، لارستان، شهر قدیم چهارراه گردان، خیابان هنگ، بعد از پاساژ سلمان ۵۲۳۴۴۲۳۷
لارستان عبدالمجید عالی فارس، لارستان، خیابان مدرس جنوبی پاساژ پویا ۵۲۳۴۶۳۹۷
لارستان یوسف الماسی فارس، لارستان، شهر جدید ۲۰متری جانبازان روبروی پمپ بنزین ۵۲۲۵۲۰۷۵
لارستان سعيد منصوريان فارس، لارستان، جويم پايين تراز فلكه شهيد چمران ۵۲۵۷۲۲۱۹
لارستان سیده معصومه باقری فارس، لارستان، شهر بیرم، اداره پست بیرم ۵۲۵۵۳۱۲۱
لارستان فاطمه احمدی فارس، لارستان، اوز بیدشهر، خیابان کمربندی ۵۲۵۳۲۴۷۰
لارستان هومن  اکبری فارس، لار، شهرجديد، سي متري هلال احمر، بالاتر از اداره بازرگاني، جنب ميدان قبله روبروي اداره تعاون ۰۷۸۱۲۲۵۲۴۵۴
لارستان عبداله رام برزین فارس، لارستان، بخش بنارويه روستاي ده فيش ۵۲۵۷۱۱۸۱
لارستان عبدالرضا قطبا شهر خور جنب بانك ملي ۵۲۲۷۲۷۲۴
لارستان علی باقریه فارس، لار شهرجدید ۳۰ متری اندیشه بلوک ۴ پلاک ۱۱۰ ۵۲۲۴۱۵۹۵

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.