آموزش بورس در قزوین

  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
  • ۴ نظر
  • ۸۰۴۲ مشاهده

برای شروع هر فعالیت اقتصادی نیاز به آموزش‌های علمی و تجربی است. معمولاً از بازار سرمایه به‌عنوان دماسنج اقتصادی هر کشوری یاد می‌شود. هر فردی برای آغاز فعالیت در بازار بورس به کسب آموزش‌های لازم نیاز دارد.

کارگزاری آگاه شعبه قزوین در راستای گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری و ارائه خدماتی آموزش بورس از پایه به مردم فهیم استان قزوین، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی بورس نموده است.

این کلاس‌ها از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌گردند. برای ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها، کافی است فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید تا همکاران کارگزاری آگاه در قزوین برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

 

دوره‌های آموزش بورس در قزوین به شرح زیر است:

 

دوره آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری موفق در قزوین (رایگان):

دوره آموزش مبانی سرمایه‌گذاری در قزوین شامل معرفی بازارهای مختلف و مقایسه آن‌ها با بازار بورس است. نحوه معاملات، ابعاد مختلف بازار سرمایه و مفاهیم اولیه مالی ازجمله مواردی هستند که در این کلاس ذکر می‌گردد. نحوه خریدوفروش سهام، اوراق خزانه اسلامی و اوراق تسهیلات مسکن (تسه) از دیگر بخش‌های کلاس آموزش مقدماتی بورس در قزوین است.

 

بورس قزوین

کلاس آموزش مقدماتی آتی سکه در قزوین:

قراردادهای آتی از ابزارهای مالی جدیدی هستند که در بورس‌های کالایی معامله می‌شوند. ازجمله قراردادهای آتی که در ایران کاربرد دارد قرارداد آتی سکه (و جدیدا زعفران) است. بازار آتی سکه نسبت به سایر بازارهای مالی دارای پیچیدگی‌های بیشتری است. از این رو پیشنهاد می‌شود اگر فردی قصد آغاز فعالیت در بازار آتی سکه را دارد، در کلاس‌های آموزش بازار آتی سکه در قزوین شرکت کند.

 

کلاس آموزشی تابلو خوانی در قزوین:

پس از آشنایی اولیه با بازار بورس، سرمایه‌گذار نیاز دارد با مباحث حرفه‌ای‌تر این بازار آشنا شود. یکی از کلاس‌های آموزشی بورس در قزوین دوره آموزش سایت tsetmc است. این کلاس به بررسی سایت tsetmc.com اختصاص دارد. نسبت‌های خریدار و فروشنده، اطلاعات نماد، اطلاعات خریدوفروش حقیقی و حقوقی، شناخت سهامداران عمده سهم و بررسی سایر بخش‌های سایت tsetmc ازجمله موضوعات مطرح‌شده در کلاس آموزش تابلو خوانی در قزوین هستند.

 

بورس قزوین

قزوین، خیابان دانشگاه، کوچه ۱۴(تاج احمدی)، ساختمان حافظ، طبقه ۲
تلفن تماس: ۳۳۳۷۰۱۲۰ (۰۲۸) 

قزوین، چهار راه فلسطین، جنب بانک شهر ، پلاک ۴۵۷
تلفن تماس: ۳۳۳۲۰۵۵۳ (۰۲۸) 

 

کلاس فیلتر نویسی در قزوین:

سایت tsetmc.com دارای امکانات و بخش‌های زیادی است. یکی از قابلیت‌های ویژه این سایت امکان فیلتر نویسی است. با توجه به تعدد نمادهای بورسی و عدم امکان رصد هم‌زمان همه این نمادها، فیلتر نویسی ابزاری برای فیلتر و غربال کردن نمادها با شرایط خاص و از قبل تعریف‌شده است. دوره آموزش فیلترنویسی بورس در قزوین جز آموزش‌های پیشرفته بازار بورس به‌حساب می‌آید.

 

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در قزوین

تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته از دیگر کلاس‌های آموزش بورس در قزوین است. در کلاس تحلیل تکنیکال مقدماتی مفاهیم اولیه این نوع تحلیل ازجمله نقاط حمایت و مقاومت، معرفی نرم‌افزارهای تحلیل سهم، آشنایی با انواع نمودارها، بررسی الگوهای ادامه‌دهنده و بازگشتی ازجمله مواردی است که در کلاس تحلیل تکنیکال در قزوین بیان می‌شود.

 

دوره تحلیل بنیادی در قزوین:

تحلیل بنیادی وظیفه بررسی داده‌های مرتبط با شرکت را به عهده دارد. بررسی صورت‌های مالی شرکت و تحلیل گزارش‌های مالی شرکت از دیگر بخش‌های تحلیل بنیادی به شمار می‌آید. در کلاس تحلیل بنیادی در قزوین، کلیه موارد مرتبط با این نوع تحلیل آموزش داده می‌شود.

 

4 پاسخ به “آموزش بورس در قزوین”

  1. سیاوش گفت:

    به لحاظ زمانی چقدر طول می کشه تا یه فرد بتونه تو بازار بورس سرمایه گذاری کنه؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای آموزش در زمینه سرمایه گذاری در بورس نیاز به انگیزه و پیگیری مداوم دارد اما باآموزش های اولیه نیز می توانید وارد بازار بورس و سرمایه گذاری و انجام معامله شوید.برای شروع پیشنهاد می کنیم در تورهای آموزشی رایگان که در هفته برگزار می شود شرکت کنید . همچنین می توانید از مطالب بلاگ, ویدئو های آموزشی و کلاس های آموزشی رایگان بهره مند شوید.با مراجعه به "ویترین باشگاه " میتوانید از برنامه آموزشی آگاه مطلع شوید.

      ۱
  2. فاطمه خلیلی گفت:

    ممنون از اموزشهایی که به رایگان میزارید اموزش پرایس اکشن رو مشتاقم دنبال کنم ولی متاسفانه نشده تا حالا و اموزشی ندیدم ازتون

    ۰
  3. AW3216 گفت:

    گستراندن فرهنگ بورس در سراسر ایران عزیز که آگاه اقدام به آن نموده علاوه بر اینکه امری پسندیده و نیکوست به بالا رشد اقتصاد ملی بوسیله جذب سرمایه های خرد از بطن جامع کمک شایانی میکند.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: