بورس سبزوار (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

سبزوار، خیابان پاسداران، دور میدان لاله، پلاک ۲۱۷ کدپستی:۹۶۱۸۶۵۳۴۵۱
۴۴۶۶۶۱۱۱ (۰۵۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در سبزوار

  • با توجه به افزایش روزافزون سرمایه‌گذاری در بورس و اسقبال گسترده از آن، تقاضا برای ورود به این بازار زیاد شده است. همچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای شهرهای صنعتی و تأثیر قابل‌توجه آن‌ها بر بازار سرمایه ایران لازم است تا شرایط محیطی و اقتصادی آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نظر گرفت. یکی از شهرهای با پتانسیل بالا در این زمینه سبزوار است. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب موقعیت اقتصادی این شهر در استان خراسان را بررسی کنیم.
    • شرایط محیطی سبزوار

    سبزوار یکی از شهرهای ایران است که در غرب خراسان، در شمال شرق کشور قرار دارد و به آن بیهق نیز می‌گویند. پس از حمله مغول به سلطنت خوارزمشاه به دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران، اهالی‌اش برای مدتی به نام سربداران نیز شناخته می‌شدند.

    فاصله شهر سبزوار از طریق جاده با مشهد در شرق ۲۳۰ کیلومتر و با تهران در غرب ۶۶۰ کیلومتر است. شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش به نام‌های مرکزی و روداب و بخش ششتمد است. کوه‌های جغتای عامل جدایی دشت جوین از جلگه اصلی سبزوار بوده و در جنوب آن نیز کوه میش قرار دارد. به تعبیر دیگر سبزوار محصور در میان ارتفاعات شمالی و جنوبی است. چهره منطقه شرقی و شمالی این شهرستان کوهستانی و دارای اقلیم معتدل و در قسمت‌های جلگه‌ای با هوای گرم همراه است. تنها دو رشته رودخانه فصلی به نام کال شور در این ناحیه وجود دارد که سیلاب‌های دشت سبزوار را به نمک زارهای کویر هدایت می‌کند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ شهر سبزوار با ۲۴۳٬۷۰۰ نفر جمعیت، سی و چهارمین شهر پرجمعیت ایران است.

    • وضعیت بخش صنعت و معدن سبزوار

    شهرستان سبزوار از قطب‌های معدنی خراسان رضوی به شمار می‌رود. در ۶ ماه نخست سال جاری ۵۹ جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار صادر شده است. با اجرای این طرح‌های صنعتی برای یک هزار و ۲۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. تعداد جواز تأسیس صنعتی در این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران در سبزوار به بخش صنعت است. راه‌اندازی اتاق بازرگانی یکی از نیازهای صنعتگران شهرستان سبزوار است که مجوز استقرار آن از سوی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران داده شده است.

    طی چهار ماه نخست امسال ۸۱۴ میلیارد ریال برای جواز تأسیس صنعتی در شهرستان سبزوار سرمایه‌گذاری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر رشد داشته است. در این مدت سه فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر در این شهرستان صادر شده است.

    در بخش معدن نیز چهار پروانه بهره‌برداری معدن در زمینه بهره‌برداری و استخراج کانی‌های معدنی و کرومیت طی چهار ماه گذشته تاکنون در شهرستان سبزوار صادر شده است. همچنین مرحله ساخت کارخانه فروسیلیکومنگنز شهرستان سبزوار با تولید روزانه ۸۰ تن و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی در مراحل پایانی قرار دارد.

    • بازار سرمایه در سبزوار:

    شرکت‌ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را به دست خواهند آورد که از آن جمله می‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین‌الملل و … اشاره کرد. شهر سبزوار دارای صنایع مختلفی است که در بازار بورس اوراق بهادار فعالیت دارند.

    شعبه کارگزاری آگاه در شهر سبزوار برای هم‌وطنان در سطح استان خراسان رضوی خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول ایجاد کد بورسی در اسرع وقت و در ادامه ارائه کلاس‌های آموزشی متنوع به‌صورت رایگان در محل کارگزاری آگاه است.

    • آموزش بورس در سبزوار

    بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر سبزوار، کارگزاری آگاه اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینه‌ی آموزش بورس نموده است. امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند. از همین رو، با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در سبزوار قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهید بود. شما بعد از دریافت کد معاملاتی، می‌توانید از کلاس‌های آموزشی به شرح زیر بهره‌مند شوید:

    • کلاس تابلو خوانی بازار و تکنیک‌های معاملاتی در سایت TSE
    • کلاس آموزش مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس
    • کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر سبزوار کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر سبزوار نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در سبزوار نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان سبزوار

 

سبزوار مریم امکانی خراسان رضوی، سبزوار، ۲۴متری انقلاب، روبروی خیابان خرمشهر ۴۴۶۵۲۳۲۳
سبزوار مهران شمس آبادی خراسان رضوی، سبزوار، خیابان عطاملک جنوبی، پایین تر از میدان رسالت (شیرها)، نبش عطاملک ۳۱ ۴۴۴۴۱۴۰۰
سبزوار علی اکبر طبسی خراسان رضوی، سبزوار، بالاترازچهارراه بیهق، نرسیده به بانک ملی مرکزی، روبروی بانک تجارت مرکزی، دفترپیشخوان اسرار ۴۴۲۴۵۵۷۷
سبزوار محسن دانا خراسان رضوی، سبزوار، خیابان اسدابادی، روبروی بانک ملی اداره برق ۴۴۲۹۹۰۰۰
سبزوار احمد علی دولت ابادی خراسان رضوی، سبزوار، خیابان مدرس، چهار راه حکیم(اعدام)، نبش چهار راه ۴۴۴۵۳۰۳۸
سبزوار علی مهری خراسان رضوی، سبزوار، خیابان اسدابادی، روبروی بانک کشاورزی مرکزی ۴۴۲۰۹۰۹۳
سبزوار احمد مهردوست خراسان رضوی، سبزوار، تقاطع ابن یمین، جنب بانک رفاه مرکزی ۴۴۲۳۲۷۵۰
سبزوار مهدی غفاری تبار خراسان رضوی، سبزوار، خیابان خوشبین، نبش خوشبین ۱۱ ۴۴۴۵۹۸۹۰
سبزوار طاهره جنتی خراسان رضوی، سبزوار، خیابان هویزه، نبش هویزه ۳۶، دفتر پیشخوان دولت الکترونیک ۴۴۶۶۷۰۲۲
سبزوار لیلا آبرودی خراسان رضوی، سبزوار، داورزن خ امام خمینی، روبرو پرسی گاز ۴۴۹۲۴۳۳۰
سبزوار ناصر عامری خراسان رضوی، سبزوار، کاشفی جنوبی بین کاشفی ۲۹ و ۳۱ ۴۴۴۵۲۵۱۲
سبزوار مریم انصاری خراسان رضوی، سبزوار، خیابان امیرکبیر، بین امیرکبیر ۲۱ و ۲۳ ۰۹۱۵۱۷۴۱۵۳۳
سبزوار مجتبی سلیمانی خراسان رضوی، سبزوار، خیابان ۳۰ متری هویزه روبروی بنیاد شهید ۴۴۲۲۸۸۱۵
سبزوار مجتبي منشوري منشوری خراسان رضوی، سبزوار، ميدان شهرباني، خيابان بهار، روبروي هنرستان چمران ۴۴۲۳۵۳۵۱
سبزوار محمد رضا مشتاقی خراسان رضوی، سبزوار، خیابان طالقانی بالاتر از فلکه حسین فهمیده دفتر مشتاقی ۲۶۴۹۹۱۴
سبزوار حامد حکیمی نژاد خراسان رضوی، سبزوار، بالاتر از چهارراه دانشگاه نبش دانشگاه ۲۲ ۴۴۶۵۲۱۵۲
سبزوار آرش  آراد خراسان رضوی، سبزوار، خیابان طالقانی، نبش طالقانی بیست و هشت ۰۵۷۱۲۶۴۶۲۱۱
سبزوار افسانه توانائی کارگر خراسان رضوی، سبزوار، خیابان ۲۴ متری انقلاب، روبروی مدرسه داورزنی ۴۴۲۴۳۹۰۰
سبزوار قاسم امامی خراسان رضوی، سبزوار، چهارراه عطاملک، روبروی داروخانه سویزی ۴۴۴۵۸۶۹۷
سبزوار مهدی جامه داری سبزوار خراسان رضوی، سبزوار، چهارراه رضوی ابتدای خیابان کاج رضوی ۴۴۴۵۷۵۰۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا

قراردادهای آپشن (اختیار معامله) پس از قراردادهای آتی و به منظور کاهش ریسک معاملات راه‌اندازی شده‌اند. طرفین این قرارداد (در صورت انجام شدن معامله) باید مراحل خاصی را برای تسویه و تحویل قرارداد آپشن کالا طی کنند. مطالب مرتبط اهرم مالی در بازار آپشن چگونه در بازار آتی معامله کنیم؟ آربیتراژ چیست؟ چگونه به وجود

2 پاسخ به “بورس سبزوار (شعبه کارگزاری آگاه)”

  1. رضا گفت:

    استخدام دارین برای کارگزاری ؟ ارشدمدیریت مالی دارم

    ۰
    • اعظم نعیمی گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا رزومه خود را به سایت jobs@agah.com ارسال نمایید. درصورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: