آموزش بورس در ساوه

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۷۱۵ مشاهده
آموزش بورس ساوه

بورس در سال‌های اخیر یکی ار پرطرفدارترین بازارها برای سرمایه‌گذاری بوده است. بسیاری از افراد که در گذشته دارایی خود را در مسکن، زمین، طلا و… سرمایه‌گذاری می‌کردند، هم‌اکنون وارد بازار بورس شده‌اند. از طرف دیگر عده‌ای بودند که به دلیل سرمایه کم، توانایی ورود به بازارهایی چون مسکن و زمین را نداشتند؛ غالب این افراد وجه خود را در بانک سپرده‌گذاری کرده و ماهانه بهره ناچیزی دریافت می‌کردند.

گروه سوم نیز کسانی هستند که به هیچ یک از این امور نمی‌پرداختند و به تازگی به دلایلی مانند سهولت ورود به بورس، این بازار را جهت سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند.

 

فهرست مطالب

 

وجه مشترک هر سه گروه، نیاز به دریافت آموزش‌های بورسی و یادگیری تکنیک‌های معامله‌گری است. اگرچه مراحل ورود به بورس آسان بوده و مبلغ مورد نیاز برای شروع سرمایه‌گذاری در آن ناچیر است؛ اما پیچیدگی‌های این بازار هم قابل توجه بوده و انجام یک سرمایه‌گذاری سودده تنها با یادگیری تکنیک‌های معامله‌گری میسر است.

اولین قدم برای ورود به بورس انتخاب یک کارگزاری خوب است. کارگزاری باید بتواند از کاربران خود در هر شرایطی پشتیبانی کند و خدمات متنوعی را با توجه به نیاز آنها ارائه دهد. آگاه یکی از قدیمی‌ترین کارگزاری‌ها در کشور است که هم‌اکنون به عنوان کارگزاری رتبه الف فعالیت می‌کند. از نمونه خدمات این کارگزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فراهم کردن امکان ثبت‌نام هم‌زمان و یک مرحله‌ای در سایت کارگزاری و سامانه سجام

فراهم کردن امکان دریافت کد بورسی رایگان

ارائه نرم‌افزار انجام معاملات آنلاین آساتریدر در نسخه‌های وب، اندروید و ios

درنظر گرفتن تخفیفات در کارمزد معاملات

افتتاح شعب در شهرهای مختلف

تهیه فیلم‌ها و مقالات آموزشی رایگان

برگزاری دوره‌های آموزش بورس به صورت مجازی و حضوری در تمامی شهرها

دوره‌های آموزش بورس آگاه در شهرستان ساوه

همانطور که ذکر شد کلاس‌های آگاه در تمامی شهرهای ایران برگزار می‌گردد؛ و یکی از مناطقی که استقبال گسترده‌ای از این کلاس‌ها داشته، شهرستان ساوه در استان مرکزی است. با توجه به این استقبال، کارگزاری آگاه اقدام به گسترش دوره‌های آموزشی خود در این منطقه کرده است. در ادامه به بررسی و توضیح تعدادی از این کلاس‌ها می‌پردازیم:

  • مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در ساوه:

    در دوره مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس، کاربران با مفهوم بورس، ساز و کار این بازار، اصطلاحات و نحوه انجام معاملات و کار با نرم‌افزار آساتریدر آشنا می‌شوند؛ در اصل این دوره پیش‌نیاز تمام دوره‌های دیگر است و پس از آن کاربر دید جامعی نسبت محیط بازار بورس بدست می‌آورد.

    تکنیک‌ تابلوخوانی و سایت tsetmc.com در ساوه:

    تابلوخوانی یکی از مهم‌ترین تکنیک‌‌ها در بازار بورس است. اولین روشی که کاربران برای پیش‌بینی قیمت‌ها می‌آموزند، تکنیک تابلوخوانی بورس است. البته این روش در کنار دیگر روش‌های تحلیلی کاربرد دارد و استفاده از آن به تنهایی پیشنهاد نمی‌شود؛ ولیکن می‌توان آن را قدم نخست برای پیش‌بینی قیمت در نظر گرفت.

    همچنین tsetmc.com یک سایت مرجع است که تمام سرمایه‌گذاران در برهه‌های زمانی مختلف نیاز به مراجعه و استفاده از اطلاعات آن خواهند داشت. این سایت اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با شرکت‌های بورسی، نمادها، رخدادهای بازار و… را در اختیار کاربران می‌گذارد؛ و با توجه به اینکه فعالیت آن تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است، از معتبرترین مراجع اطلاع‌رسانی به حساب می‌آید. اگر هنوز اطلاعات کاملی در مورد سایت tsetmc.com ندارید می توانید مقاله آموزش کامل سایت tsetmc.com را مطالعه فرمایید.

    مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در ساوه:

    در بازار بورس اصطلاحی به نام «رفتار بازار» وجود دارد. بخشی از روند آموزش بورس، شناخت رفتارهای بازار و چگونگی مدیریت سرمایه با توحه به این رفتارهاست؛ اما بخش دیگر مطالعه در رابطه با دلیل آن رفتار است که به آن «روانشناسی بازار» می‌گوییم.

    بنابراین در این دوره کاربران می‌آموزند که چگونه در کنار تحلیل‌های ریاضی، رفتار بازار را نیز مدنظر قرار دهند و با توجه به آن سرمایه خود را مدیریت کنند.

    تحلیل بنیادی کاربردی در ساوه:

    تحلیل بنیادی روشی است که در آن تحلیل‌گر صورت‌ها و نسبت‌های مالی شرکت‌‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به نتیجه آن، آینده قیمت سهام را پیش‌بینی می‌کند. طبق دیدگاه تحلیل‌گران روش بنیادی، هر سهم در طولانی مدت به سمت ارزش ذاتی خود حرکت می‌کند و آنها تلاش می‌کنند تا با مطالعه تاریخچه سهم، این ارزش واقعی را تخمین بزنند و با در نظر گرفتن نتیجه، معاملات خود را در آن سهم مدیریت کنند.

    تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در ساوه:

    دیگر روش تحلیلی که با عنوان علم مادر نیز معروف است، تحلیل تکنیکال می‌باشد. تحلیل تکنیکال جامع‌ترین روش تحلیلی است و یادگیری آن در تمامی متدهای دیگر کاربرد دارد. با توجه به پیچیده و زمان‎‌بر بودن یادگیری تحلیل تکنیکال، کارگزاری آگاه آموزش آن را طی دو دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌کند.

    طی این دو دوره کاربر با انواع اندیکاتورها، الگوهای مهم قیمت، کف‌، سقف‌، چرخش‌های بازار، مفاهیم حمایت، مقاومت، الگوهای هارمونیک، نحوه تشخیص نقاط ورود و خروج، فیبوناچی، ابزارهای تحلیل زمانی و کار با نرم‌افزار داینامیک تریدر آشنا خواهد شد.

    ‌مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله در ساوه:

    بورس کالا هم یکی از سودده‌ترین بخش‌های بازار است؛ اما نکته‌ای که وجود دارد تفاوت‌های زیاد آن با بورس سهام و اوراق بهادار می‌باشد. این بازار شرایط ورود و ساز و کار مخصوص به خود را دارد. بنابراین کارگزاری آگاه دوره‌ای مجزا برای آموزش اصطلاحات، مفاهیم و نحوه سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره کاربران به صورت کامل سرمایه‌گذاری در بورس کالا را می‌آموزند.

     

    آدرس و شماره تماس شعبه ساوه

     

    فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: