آموزش بورس در خمینی شهر

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۷۴۲ مشاهده
آموزش بورس خمینی شهر

کسب درآمد از بازارهای مالی یکی از فرآیندهاییست که افراد زیادی به آن علاقه‌مند هستند. محبوب‌ترین این بازارها در ایران به خصوص در سال‌های اخیر، بورس و اوراق بهادار بوده است. به طوریکه حجم ورود به این بازار طی ۲ سال اخیر افزایش چشگیری داشته و حتی افرادیکه تاکنون با روند سرمایه‌گذاری آشنایی نداشتند، در حال حاضر علاقه‌مندی خود را برای فعالیت در بورس ابراز کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری در بورس بر پایه خرید و فروش اوراق بهادار مانند سهام انجام می‌شود؛ و ثبت‌نام و ورود به این بازار فاقد هرگونه پیچیدگی و روال قانونی خاصی می‌باشد و همچنین مبلغ ۵۰۰هزار تومان برای شروع سرمایه‌گذاری کافی است.

 

فهرست مطالب

 

اما از کجا بدانیم که سهام چه شرکتی را باید تهیه کنیم؟ روال انجام معاملات چیست؟ تحلیل بازار و اصطلاحاتی مانند: بازار مثبت و منفی، تابلوخوانی، نوسان‌گیری در بورس و… چه معنایی دارند؟ بهترین زمان برای انجام معاملات را چگونه تشخیص دهیم؟ و بسیاری از سوالات دیگر که تمامی تازه‌واردان به بازار بورس با آن مواجه هستند.

به عبارتی هر چقدر ورود به بازار بورس روند ساده‌ای دارد، سرمایه‌گذاری در آن پیچیده است. بورس از سودده‌ترین بازارها است، مشروط بر اینکه بدانید چه می‌کنید. بعضی از افراد هستند که تنها با تکیه بر حرف‌ها و گاهی شایعات و به اصطلاح با دریافت سیگنال به خرید و فروش می‌پردازند، و البته ممکن است سودی هم از این نوع سرمایه‌گذاری نسیبشان شده باشد؛ اما در حقیقت این اشخاص درک درستی از بازار ندارند و به محض قطع شدن سیگنال‌ها و یا قرار گرفتن در شرایط خاص (مانند بازار با نوسان بالا)، دچار سردرگمی می‌شوند و با توجه به عدم داشتن علم سرمایه‌گذاری، نمی‌توانند تصمیم درست بگیرند و احتمالا ضرری که به داراییشان وارد می‌شود، چند برابر سودیست که تا کنون کسب کرده‌اند.

بنابراین آموزش بورس، یادگیری تکنیک‌های معامله‌گری و روش‌های تحلیلی، باید در راس کار یک سرمایه‌گذار بورسی قرار بگیرد. انتخاب یک کارگزاری مطمئن، بروزرسانی اطلاعات و بررسی اخبار بورس را می‌توان از دیگر فعالیت‌های مهم یک سرمایه‌گذار بورسی برشمارد.

کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه یک کشور، تمامی این موارد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. با شروع ثبت‌نام از طریق کارگزاری آگاه، شما می‌توانید کد بورسی خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. همچنین این کارگزاری آخرین اخبار بازار بورس را در اختیار شما قرار می‌دهد. سایت باشگاه مشتریان از دیگر خدمات کارگزاری آگاه است که با ورود به این سایت می‌توانید از خدماتی مانند بسته‌های اعتباری، تخفیفات ویژه، فیلم‌ها و مقالات آموزشی استفاده کنید. همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش کامل بورس در سطوح پایه، مقدماتی و پیشرفته، به صورت مجازی و حضوری در تمامی نقاط کشور، از مهمترین خدمات کارگزاری آگاه است.

دوره‌های آموزش بورس در خمینی شهر

همانطور که ذکر شد کلاس‌های آموزش بورس آگاه، در اقصی نقاط ایران برگزار می‌شود؛ و این کارگزاری با توجه به استقبال کاربران، دوره‌های خود را در شهرهای مختلف گسترش می‌دهد. یکی از مناطقی که تاکنون استقبال خوبی از این دوره‌های آموزشی داشته، شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان است. با توجه به این استقبال هم‌اکنون تمامی کلاس‌ها در این شهرستان به صورت حضوری و مجازی برگزاری می‌گردد.

لیست دوره‌های آموزش بورس آگاه در خمینی شهر به شرح زیر است:

دوره آموزش مبانی سرمایه‌ گذاری در بورس در خمینی شهر

دوره آموزش تابلوخوانی و تکنیک‌های معاملات در سایت tsetmc.com در خمینی شهر

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در خمینی شهر

دوره تحلیل بنیادی کاربردی در خمینی شهر

دوره آموزش فیلترنویسی در دیده‌بان بازار در خمینی شهر

دوره استراتژی معاملات بر مبنای ACD در خمینی شهر

دوره آموزش مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در خمینی شهر

دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته در خمینی شهر

دوره روان‌شناسی بازار با نمودار شمعی در خمینی شهر

دوره پرایس اکشن در خمینی شهر

دوره امواج الیوت در خمینی شهر

طی این دوره‌ها کاربران ابتدا با مفاهیم بازار بورس، نمادها، اصطلاحات و ساز و کار این بازار آشنا می‌شوند. سپس تکنیک‌های اولیه پیش‌بینی قیمت و نحوه استفاده از اطلاعات و آموزش سایت tsetmc.com به کاربران داده می‌شود.

در مرحله بعد کاربران به صورت تخصصی و طی چند دوره مقدماتی و پیشرفته، تمامی روش‌های تحلیل بازار مانند: تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، پرایس اکشن و امواج الیوت را می‌آموزند. به یاد داشته باشید که استفاده از روش‌های تحلیلی برای انجام سرمایه‌گذاری، بهترین نتیجه را برایتان حاصل می‌کند.

اگرچه حتی آموختن یکی از این روش‌ها هم تاثیر بسزایی در روند سرمایه‌گذاری شما دارد، اما بکار بردن چند روش در کنار هم نتیجه کاملا متفاوتی خواهد داشت؛ چراکه هر تحلیلی بر روی مورد خاصی تمرکز دارد.

به عنوان مثال در روش تحلیل بنیادی شما هر سهم را به صورت مجزا بررسی می‌کنید، در تحلیل تکنیکال کل بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد، نمودار شمعی کف و سقف قیمت را تخمین می‌زند و امواج الیوت با بررسی الگوی رفتاری بازار، جایگاه شما را در آن مشخص می‌کند. حال در نظر بگیرید که توانایی بکارگیری تمامی این روش‌ها را در کنار هم دارید؛ بدیهیست که نتیجه دریافتی بسیار متفاوت خواهد بود.

پس از گذراندن این دوره‌ها، کاربران نحوه فیلترنویسی و همچنین روانشناسی بازار را می‌گذرانند، فیلترنوسی در اصل با غربالگری داده‌ها، اطلاعات خاصی که مورد نیاز شماست را در اختیارتان می‌گذارد و روانشناسی بازار، رفتار معاله‌گران را از دید رفتارشناسی (و نه حساب و کتاب ریاضی) برایتان تحلیل می‌کند.

سخن آخر

هدف همه ما از ورود به بازار بورس، انجام یک سرمایه‌گذاری موفق و دریافت سود تا بیشترین حد ممکن است. حتی اگر بدون گذراندن دوره‌های آموزشی وارد این بازار شویم، باز هم ممکن است تا حدودی سود و گاهی ضرر کنیم؛ اما چه بهتر که از ابتدا بتوانیم با دیدی وسیع و درست سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنیم.

 

آدرس و شماره تماس خمینی شهر

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: