آموزش بورس در جم

  • تاریخ درج ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۵۴۴ مشاهده
آموزش بورس جم

بورس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازارهای ایران است و با وجود فراز و نشیب‌هایی که دارد، توانسته است توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

فعالیت در این بازار فقط در صورتی می‌تواند پرسود باشد که با دانش، آگاهی و مهارت کافی انجام گیرد. در غیر این صورت، احتمال ضرر نیز بالا است. برای پیشگری از ضرر و زیان در این بازار، لازم است سرمایه‌گذاران آموزش ببینند. در این مطلب، امکانات و خدمات آموزش بورس در جم را بررسی خواهیم کرد.

 

فهرست مطالب

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

همان طور که اشاره کردیم، آموزش راهکاری برای کاهش ریسک سرمایه‌ گذاری در بورس محسوب می‌شود. این بازار ویژگی‌های خاص خود را دارد و تنها کسانی می‌توانند از آن کسب سود کنند که زیر و بم‌های آن را بشناسند. فعالیت کورکورانه و تکیه بر سیگنال‌فروشی‌ها، ممکن است منجر به زیان‌های بسیاری شود.

البته همیشه می‌توان از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی استفاده کرد. کارگزاری‌ها و مراجع معتبر بسیاری در این زمینه فعال هستند. روش‌های غیر مستقیم سرمایه‌گذاری نیز برای افرادی که با بورس آشنایی کمتری دارند، یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

کسانی که وقت و علاقه کافی برای یادگیری فرآیندهای بورسی ندارند، می‌توانند از روش‌های غیر مستقیم مثل سبدگردانی اختصاصی یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند. در این روش، مدیریت سبد دارایی‌ها به دست یک تیم متخصص و حرفه‌ای سپرده می‌شود که بازار را می‌شناسند و سال‌ها در این زمینه تجربه دارند.

افرادی که وقت، انرژی و علاقه کافی برای یادگیری بورس را داشته باشند، قدم در یک مسیر طولانی اما جذاب می‌گذارند. مسیری که اگر با جدیت و اشتیاق طی شود، شما را به یک معامله‌گر موفق تبدیل خواهد کرد و یک آینده مالی درخشان برای‌تان رقم می‌زند. خوشبختانه در حال حاضر، امکانات آموزشی در تمامی مناطق کشور در دسترس است و جایی هم که کلاس‌های حضوری برگزار نشود، می‌توان از دوره‌های آنلاین استفاده کرد. در ادامه کلاس‌های آموزش بورس در جم را بررسی می‌کنیم.

دوره‌های آموزش بورس آگاه در جم

موسسات و افراد مستقل بسیاری در حوزه آموزش بورس فعال هستند و این مسئله، انتخاب را دشوارتر می‌کند. تدریس در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی باید توسط استادان و متخصصان حرفه‌ای انجام گیرد و استراتژی آموزشی باید به صورت دقیق و اصولی تدوین شده باشد.

دوره‌های آموزش بورس آگاه یک گزینه عالی برای کسانی محسوب می‌شود که قصد دارند نزد باتجربه‌ترین اساتید آموزش ببینند. آگاه یکی از باتجربه‌ترین مراجع آموزش بورس در کشور است و بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد. شعب آگاه ارائه خدمات آموزشی را از جمله اولویت‌های خود می‌دانند و برای همه علاقه‌مندان در تمامی نقاط کشور، امکان شرکت در کلاس‌ها را فراهم می‌کنند. در ادامه فهرست انواع دوره آموزش بورس در جم را مشاهده خواهید کرد:

مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (رایگان)

تابلوخوانی و آموزش فیلترنویسی در وب سایت TSETMC

مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس

تحلیل بنیادی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)

تحلیل تکنیکال پیشرفته (همراه با ارائه مدرک)

مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه، زعفران و اختیار معامله

برنامه آموزش بورس در جم به صورت جامع و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای دانش‌پذیران طراحی شده است؛ یک استراتژی بلندمدت که علاقه‌مندان را از ابتدای مسیر تا هنگام تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق همراهی می‌کند. در بسیاری مواقع افراد امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند. در این صورت می‌توانند از امکانات آموزش آنلاین بورس در جم استفاده کنند.

در مرحله اول، لازم است دانش‌پذیران برای آشنایی با مبانی سرمایه‌گذاری و اصطلاحات اساسی اقدام کنند. به این منظور یک کارگاه رایگان در نظر گرفته شده است که نخستین گام در مسیر آموزش بورس در جم محسوب می‌شود و در آن، علاوه بر مبانی و اصطلاحات، نحوه کار با نرم‌افزار آساتریدر نیز آموزش داده می‌شود.

در مرحله بعد، لازم است دانش‌پذیران با ابزارها و تکنیک‌های معاملاتی آشنا شوند. وب سایت شرکت فناوری بورس تهران به آدرس tsetmc.com مهمترین مرجع برای فعالان بازار است. دانش‌پذیران می‌توانند با شرکت در کلاس‌‌های تابلوخوانی و فیلترنویسی، از اطلاعات این وب سایت استفاده کنند.

تابلوی بورس که در گذشته به صورت فیزیکی در دسترس بود در حال حاضر در وب سایت tsetmc نمایش داده می‌شود. این وب سایت بخشی را نیز به عنوان دیده‌بان من تعریف کرده است که فعالان بازار می‌توانند در آن با تعریف کردن متغیرهای مختلف، سریع‌تر به داده‌های مورد نظر خود دست یابند.

پس از یادگیری ابزارها و مبانی سرمایه‌گذاری، می‌توان برای یادگیری روش‌های آنالیز بازار اقدام کرد. دو شیوه اصلی در این زمینه وجود دارد: تکنیکال و بنیادی. تحلیل بنیادی یک رویکرد میان‌مدت و بلندمدت است در راستای پیدا کردن ارزش واقعی یا ذاتی سهم‌ها تلاش می‌کند و معتقد است در نهایت، قیمت هر سهم به سمت ارزش ذاتی آن حرکت می‌کند.

تحلیل تکنیکال یک رویکرد کوتاه‌مدت است که با استفاده از نمودارهای قیمت و داده‌های آماری سعی در یافتن بهترین سهم‌ها و بهترین زمان خرید و فروش دارد و معتقد است همه چیز در قیمت لحاظ شده است. دانش‌پذیران در پایان این دوره‌ها گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

یکی از انواع کلاس بورس در جم که از جمله مهمترین‌ها نیز هست، روانشناسی بازار و مدیریت سرمایه نام دارد. در این کلاس افراد می‌توانند رفتارهای هیجانی و احساسی را در خود و در رفتارهای جمعی بازار تشخیص دهند و همچنین اصول مدیریت دارایی را بیاموزند.

دوره آموزش بورس در جم، شامل کلاس‌های مرتبط با بورس کالا، قراردادهای آتی و آپشن‌ها نیز می‌شود. در این کلاس‌ها افراد با استفاده از دانش کارشناسان متخصص، فرایندها، قراردادها و ابزارها را می‌شناسند و نحوه انجام معاملات آتی سکه و زعفران را می‌آموزند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در جم با شعبه آگاه در این شهر تماس بگیرید

 

آدرس و شماره تماس شعبه جم

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: